Ik had meer verwacht, hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het valt mij 1000% mee. Ik was van plan om het echt NIET te gaan kijken, maar was binnen de kortste keren 'hooked'
Dat is het verschil. Bij mij kon het alleen maar meevallen. Bij jou eigenlijk alleen maar tegenvallen.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken, dat lijkt me wel iets minder leuk. Maargoed, dat zullen we vast toch nooit te weten komen.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:25 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens of ie het doet uit eigen beweging of in opdracht van onze vriend JdM
True, maar geef wel toe dat dgk mij meer boeit dan bb. Maar het blijft wel trashy tv.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het verschil. Bij mij kon het alleen maar meevallen. Bij jou eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Myriam ,heb dat niet gezien. Hoe reageerden die vriendinnen? Ritz A'dam?? FF googlen?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat deden trouwens de vriendinnen van Nena in de Ritz? Ligt er überhaupt een Ritz hotel in A'dam of is dat een café ofzo?
De vriendinnen waren voornamelijk heel giechelig. Ze zeiden dat het typisch van Nena was: teaser zijn. Dat ze het niet snappen hoe het dan met Bart zit. De rest weet ik niet het geluid was slecht en ze giechelden meer dan iets werkelijk zeggen...Heel truttig typetjes vond ik en als de Ritz een hotel is heb ik dan zo'n gevoel dat zij ook zelf teasers zijn op zoek naar rijke mannen.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:40 schreef moowriece het volgende:
[..]
Myriam ,heb dat niet gezien. Hoe reageerden die vriendinnen? Ritz A'dam?? FF googlen?
Dat zou ook wel knap shit zijn ja. En de volgende keer zonder camera's.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:59 schreef n1ek het volgende:
Bart heeft aan tafel gebluft dat hij een uur lang met en een uur lang zonder zender met Lesley kon dineren.
Dat merkte ik al op.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik heb een kuthumeur,, of is dat té offtopic.
ze krijgt nog niks, maar ze wil sponsors zoeken om per zo per kilo 1000 te krijgen. De deal is dan 15 kilo in 2 maanden en dus 15000 euro dat bedoelt is voor een goed doel.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
Krijgt Natasia geld voor het afvallen?
Van mij mag ie (zonder cameramannen)quote:Op donderdag 9 november 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel knap shit zijn ja. En de volgende keer zonder camera's.
Er zijn ook vast geen cameramannen bij. Twee zittende mensen kun je net zo goed filmen met vaste camera's.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij mag ie (zonder cameramannen), de vaste camera's kunnen alles goed genoeg vastleggen
Uiteraard mag de zender niet uit
![]()
Yep dat dacht ik al ookquote:Op donderdag 9 november 2006 02:14 schreef moowriece het volgende:
Goede observatie: Nena is eigenlijk mentaal nog 15 jaar.
En ik blijf erbij dat je je daar lelijk in vergist. Nena is veel verder dan veel mensen denken, maar ze is het alleen gewend om een beetje het 'simpele meisje' te spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:14 schreef moowriece het volgende:
Goede observatie: Nena is eigenlijk mentaal nog 15 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |