Tegen de gay-parade toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:02 schreef Apropos het volgende:
Gerry van der List was wel tegen de Gay Games.
In ieder geval tegen exhibitionistische homo's.quote:
Hij staat voor echt voor de "liberale" VVD.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:02 schreef Apropos het volgende:
Gerry van der List was wel tegen de Gay Games.
Ik zal eens die paus in zn anus steken.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:07 schreef Apropos het volgende:
Katholiek uit de Alblasserwaard, he, die moeten zich extra bewijzen.
De gelovigequote:Op woensdag 8 november 2006 15:10 schreef Tirion het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk of iets een religieuze handeling of door het geloof opgelegde restrictie is?
Vrij simpel, Democraten en republikeinen worden allebij geleidt door reptilliansquote:Op woensdag 8 november 2006 15:09 schreef Apropos het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe aanhangers van samenzweringstheorieėn het feit verklaren dat de Democraten gewonnen hebben. Was het inmiddels te riskant om fraude te plegen?
Duim?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook met vier. Middelvinger, rechterhand ook nog wijsvinger en duim. En heel af en toe de linkerduim
Oeh, die zijn zeldzaam.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:07 schreef Apropos het volgende:
Katholiek uit de Alblasserwaard, he, die moeten zich extra bewijzen.
Je zei opvatingenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:11 schreef Godslasteraar het volgende:
blabla
blabla .... laat staan dat gezien haar opvatingen er duidelijk iets mis is met haar geestelijke gezondheid. blabla
Spatiebalk. Links en rechts. En de rechterduim voor de 0 op het nummertjestoetsenbord.quote:
Die zijn toch veels te oncoördineerbaar?quote:Ik gebruik de ringvingers..
Wat.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:28 schreef Apropos het volgende:
Nee, sorry, onbegrijpelijk.
Besmettelijk zeker. Als je nog wil weten wie die gast met al die spel- en typefouten is moet je even langsgaan in je naamtopic.quote:
Dit:quote:
doet de wijsvinger.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Spatiebalk. Links en rechts. En de rechterduim voor de 0 op het nummertjestoetsenbord.
Gaat best.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:23 schreef sigme het volgende:
Die zijn toch veels te oncoördineerbaar?
En wat is er onbegrijpelijk aan?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit:
Al Qalem, een tegenbeeld van Fok. Heb wel eens die ene gast ontmoet (die ook vaak bij Nova kwam enzo), die een beetje sissend praat
Nou ja, wie is die sissende vent? Om mee te beginnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat is er onbegrijpelijk aan?
Alles behalve de lidwoorden en fok. Ongeveer.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat is er onbegrijpelijk aan?
Kan me zijn naam even niet herinneren. Maar hij is wel vaker op TV geweest iig. Amsterdamse Marokkaan, met ook echt een amsterdams accent.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou ja, wie is die slissende vent? Om mee te beginnen.
Het is een website met o.a. een forum idd.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:33 schreef Apropos het volgende:
Al Qalem is kennelijk een forum. En een zuil, uiteraard.
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:33 schreef Apropos het volgende:
Al Qalem is kennelijk een forum. En een zuil, uiteraard.
Mja ik typte met 1 hand omdat ik aan het eten was. Had geen zin om heel uitgebreid te gaan typen. Alleen nu begrijp ik Apropos nietquote:Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef Autodidact het volgende:
Ik begreep je zin eerst ook niet, maar ik ben een allochtoon.
Ik las het al. Viel me toch tegen, zelfs van hem. Aan de andere kant was het ook stom van mij. Die ene die ik noemde is consequent in zijn spel- en typefouten en houdt er zijn eigen brabbeltaaltje op na. Deze lijkt mij gewoon buitengewoon onzorgvuldig, net zoals zijn mening in het algemeen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Besmettelijk zeker. Als je nog wil weten wie die gast met al die spel- en typefouten is moet je even langsgaan in je naamtopic.
Ja, die banner zag ik ook ja. Pure provocatie ala geenstijl.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
"Osama is our herrow"
Maar het is inderdaad wel een interessante site. Ik buurt er ook wel eens.
Nee, dat met die zuil, wat bedoelde je daarmee?quote:
Verkeerd gelezen, pardon. Zie het tweede zoekresultaat:quote:Op woensdag 8 november 2006 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat met die zuil, wat bedoelde je daarmee?![]()
Sinds web-log.nl een aantal functionaliteiten heeft beperkt ben ik daar eerlijk gezegd mee gestopt. Ik moet wel een fatsoenlijk design kunnen neerzetten wil ik mijn boodschap de wereld insturen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:46 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom update je je log niet meer trouwens Kirmizi.
Daarom was het dus onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, pardon. Zie het tweede zoekresultaat:
http://www.google.be/search?q=Al+Qalem,&hl=nl&lr=&rls=GGLG,GGLG:2005-43,GGLG:nl&start=10&sa=N
Ik zag ''Al-Zakath'' over het hoofd.
O, hij past er niet volledig op. Tweede pagina, tweede zoekresultaat.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, pardon. Zie het tweede zoekresultaat:
http://www.google.be/search?q=Al+Qalem,&hl=nl&lr=&rls=GGLG,GGLG:2005-43,GGLG:nl&start=10&sa=N
Ik zag ''Al-Zakath'' over het hoofd.
Mwah heb er geen tijd voor gehad. Misschien dat ik binnenkort weer eens begin met een rel-log. Hoewel die gast van Al Qalem mij dus wist te vertellen dat hij erg vaak nageroepen, bedreigd en uitgescholden wordt. Dat zou mij er iig wel van weerhouden om met iets dergelijks verder te gaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Sinds web-log.nl een aantal functionaliteiten heeft beperkt ben ik daar eerlijk gezegd mee gestopt. Ik moet wel een fatsoenlijk design kunnen neerzetten wil ik mijn boodschap de wereld insturen.
Ik zie jouw weblog er anders ook niet meer tussen staan. Wat is jouw excuus?
quote:De traditionele begroetingsvorm van het grote volk van de Masai (dat zichzelf ziet als het ‘uitverkoren volk’) is het elkaar bespugen. Ik lieg niet - antropologen hebben er uitvoerig over gepubliceerd.
quote:Maar ik geef toe: er zijn andere vormen van begroeten denkbaar. Als ik die vrouw tegenkom, zal ik haar in het gezicht spugen. Dat doe ik uit respect.
http://www.elsevier.nl/op(...)eblogid/4/index.htmlquote:De stomme mensen die boos zouden kunnen worden wanneer u hen in het gezicht spuugt, moeten maar gaan klagen bij de CGB. Die klagers zijn vervelende etnocentristen zonder respect voor andere culturen.
Daarom ook mijn besluit om enigszins anoniem via web-log te schrijven en niet via een geregistreerd domein. Er zijn nogal wat lange tenen in dit land die geen kritiek kunnen dulden. Tot zover dus een beschaafde democratie.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah heb er geen tijd voor gehad. Misschien dat ik binnenkort weer eens begin met een rel-log. Hoewel die gast van Al Qalem mij dus wist te vertellen dat hij erg vaak nageroepen, bedreigd en uitgescholden wordt. Dat zou mij er iig wel van weerhouden om met iets dergelijks verder te gaan.
Onverminderd dom.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef MrX1982 het volgende:
Leon de Winter is onverminderd scherp.
[..]
[..]
[..]
http://www.elsevier.nl/op(...)eblogid/4/index.html
Hij is voroal erg zuur. Bijna net zo zuur als bepaalde users hier op fok als het over Gore gaat.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef MrX1982 het volgende:
Leon de Winter is onverminderd scherp.
[..]
[..]
[..]
http://www.elsevier.nl/op(...)eblogid/4/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |