quote:Op woensdag 8 november 2006 12:59 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Er zijn mensen die elke zondag een asperine nemen...
Roze? er zijn een hoop varianten werkt spierverslappend en ontstekingsremmen. Vrouwen gebruiken het voor van alles, sommige zelfs iedere maand. Saridon is een soort aspirine.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:11 schreef sigme het volgende:
Echt waar? Ik heb nog nooit een ibuprofen gehad. Dat zijn die rare knalroze dingen toch?
Wat is saridon?
Oh nou ja, gelukkig ben ik niet vrouwen. Ik neem soms een apc'tje. Vooral als ik een paar dagen kiespijn heb.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:17 schreef Napalm het volgende:
[..]
Roze? er zijn een hoop varianten werkt spierverslappend en ontstekingsremmen. Vrouwen gebruiken het voor van alles, sommige zelfs iedere maand. Saridon is een soort aspirine.
Ik heb nog nooit een pilletje gehad, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:20 schreef du_ke het volgende:
Heb dit jaar 1 paracetamolletje gehad en daarna was ik dik 2 weken ziek.
De ibuprofen die ik ken is inderdaad knalroze; het lijkt wel een beetje op die kleine ronde chocolaatjes uit de jaren 90...quote:Op woensdag 8 november 2006 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Pak ze dan, als je kan..
[..]
Echt waar? Ik heb nog nooit een ibuprofen gehad. Dat zijn die rare knalroze dingen toch?
Wat is saridon?
Was aan het werk en ging me die dag steeds slechter voelen. pilletje genomen doorgewerkt na afloop een paar biertjes en daarna 2 weken koortsquote:Op woensdag 8 november 2006 13:20 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pilletje gehad, voor zover ik weet.
* sigme graaft in geheugen naar kleine ronde chocolaatjes uit de jaren 90..quote:Op woensdag 8 november 2006 13:21 schreef Reya het volgende:
[..]
De ibuprofen die ik ken is inderdaad knalroze; het lijkt wel een beetje op die kleine ronde chocolaatjes uit de jaren 90...
Net voor je naar Marokko ging, toch? Toen was je flink beroerd, dat weet ik nog wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was aan het werk en ging me die dag steeds slechter voelen. pilletje genomen doorgewerkt na afloop een paar biertjes en daarna 2 weken koorts.
Ik weet het ook niet meer, ik ben vergeten hoe ze heten, maar ik weet nog wel hoe ze eruit zagenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
* sigme graaft in geheugen naar kleine ronde chocolaatjes uit de jaren 90..
Nee. Geen idee.
Nou ben ik ook niet echt van de zoetigheid, hooguit een plak bittere chocola af en toe.
Volgende keer geen risico meer nemen en meteen die heroļnespuit erin zetten. Werkt gegarandeerd pijnstillendquote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was aan het werk en ging me die dag steeds slechter voelen. pilletje genomen doorgewerkt na afloop een paar biertjes en daarna 2 weken koorts.
Ja toen inderdaad. Was echt geen succesquote:Op woensdag 8 november 2006 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Net voor je naar Marokko ging, toch? Toen was je flink beroerd, dat weet ik nog wel.
Vandaar ook die enorme blauwe plekken bij heroinegebruikers.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgende keer geen risico meer nemen en meteen die heroļnespuit erin zetten. Werkt gegarandeerd pijnstillend![]()
Koningsgezindquote:Op woensdag 8 november 2006 13:29 schreef du_ke het volgende:
Ondertussen bij Hilbrand
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeebanket?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:26 schreef sigme het volgende:
* sigme graaft in geheugen naar kleine ronde chocolaatjes uit de jaren 90..
aan de buitenkantquote:Op woensdag 8 november 2006 13:19 schreef sigme het volgende:
Is het gapend gat in je vinger al weer bijna geheeld?
Nee, vind ik niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Smarties waren ook lekkerder.
Dan doe je gewoon iets verkeerdquote:Op woensdag 8 november 2006 13:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Vandaar ook die enorme blauwe plekken bij heroinegebruikers.
quote:
Dat zit toch wel eens in een kerstpakket? Gelukkig heb ik een zusje wat altijd met plezier alle zoete rommel daaruit in ontvangst neemt.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef Napalm het volgende:
Zeebanket?
Oooh, heb je nou een holle vinger? Type je tienvingerig?quote:[..]
aan de buitenkant
Te veel heroine, misschien.quote:
Zijn M&M's en smarties niet hetzelfdequote:Op woensdag 8 november 2006 13:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Smarties waren ook lekkerder.
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Zijn M&M's en smarties niet hetzelfde?
choco is niet zo zoet toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zit toch wel eens in een kerstpakket? Gelukkig heb ik een zusje wat altijd met plezier alle zoete rommel daaruit in ontvangst neemt.
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:38 schreef sigme het volgende:
Oooh, heb je nou een holle vinger? Type je tienvingerig?
Omdat die motherfucking flikker-M&M's verdomme voller smaken, ja?quote:
Ja, net als God en Allah. Precies hetzelfde, maar ondertussen wel verantwoordelijk voor ontelbare conflictenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Zijn M&M's en smarties niet hetzelfde?
In vergelijking met echt snoepgoed valt het wel mee, inderdaad. Maar daar hou ik me helemaal verre van. Bij mij is chocolade wel een van de zoetste dingen die voor opeten in aanmerking komen. En dan bij voorkeur bittere, pure, chocolaquote:
Echt waar? Met tien?quote:[..]
![]()
nee, met vier, sommige tekens met een vijfde. En dat is slecht voor een mini tweaker.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef sigme het volgende:
Echt waar? Met tien?
Ik ook met vierquote:Op woensdag 8 november 2006 13:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
nee, met vier, sommige tekens met een vijfde. En dat is slecht voor een mini tweaker.
Maar je bent wel verheugd?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef tvlxd het volgende:
Nee.
Zal die nog een zetel halenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:29 schreef du_ke het volgende:
Ondertussen bij Hilbrand
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben niet geheel verdrietig.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:29 schreef tvlxd het volgende:
Vanzelfsprekend. Jij toch ook?
Ach liever die drol dan die wilders of eerdmansquote:
Die kankerdingen zijn godverdomme hun hoge shitprijs niet waard.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:42 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Omdat die motherfucking flikker-M&M's verdomme voller smaken, ja?
Op het moment koorts, keelpijn, hoofdpijn.quote:
Elsevier, wat denk je.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef Autodidact het volgende:
Mutant heeft commentaar. Gaat het over moslims?
Niet huilen, niet huilen.quote:
http://www.elsevier.nl/op(...)nr/124682/index.htmlquote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef Autodidact het volgende:
Mutant heeft commentaar. Gaat het over moslims?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |