ik denk al, wat hoor ikquote:
Die maken zeker nog een tussenstop. Even lekker uitrusten, lekker en rustig eten. Om dan naar de match te gaan, een hoogtepunt waarin genieten centraal staat voor ASWH.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:36 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik ga via een SMS-dienst maar op de hoogte gehouden worden.
De spelersbus is vertrokken, de jeugd vertrekt om vier uur.
Staat me niet meer 123 bij dat Roda in de beker amateurs dik heeft afgemaakt.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
Veel spelers hebben overigens vanochtend nog gewerkt DarkShine, dus inderdaad... Ze gaan maar voor het genieten. Ik hoop zelf dat de score draaglijk blijft, niet meer dan 7 goals.
zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:40 schreef borisz het volgende:
[..]
ik denk dat Ekdom de popquiz voor DJ's gaat winnen![]()
Zal Giel wel winnen denk ik. Tenzij er erg veel 80's vragen in zitten.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:50 schreef borisz het volgende:
Ekdom wint dus, morgen giel tegen Corné
Vorig jaar thuis tegen Utrecht 0-4, toen was ik dik tevreden. Al had het 1-4 kunnen worden uit een pingel.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Staat me niet meer 123 bij dat Roda in de beker amateurs dik heeft afgemaakt.
Bij de uitslagen staat het wel leuk voor Roda als je dik wint, maar voor de amateurs zou dat een enorme anti-climax zijn. Dus een 2-0/3-0 is voor mij al goed. 3-1 Mag ook, dan is iedereen tevreden.
je hoopt dat het nieuw is?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
zo weer thuis
Heb net ff de plattegrond bekeken van m'n (hopelijk) nieuwe huis
Nou het huis is wel nieuwquote:
tja, hoeveel geld hou je per maand over nu, en bedenk dan eens hoeveel maandlasten je kan hebben per maand voor je woning.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou het huis is wel nieuw(staat er nog niet) Maar moet ff kijken of we alles rond kunnen krijgen met de hypotheek enzo.. en wat de totale kosten worden enz enz..
geen idee waar je eigenlijk allemaal rekening mee moet houden... dus als er nog tips zijn
Ik zal ff kijken of ik wat foto's kan maken
Alles met goud bekleed is zeker geen optiequote:Op woensdag 8 november 2006 16:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, hoeveel geld hou je per maand over nu, en bedenk dan eens hoeveel maandlasten je kan hebben per maand voor je woning.
Verder kan je nog bergen geld kwijt zijn aan de inrichting, hangt er een beetje vanaf wat je smaak is
Met minder neem je toch geen genoegen?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:27 schreef appelsientje het volgende:
Alles met goud bekleed is zeker geen optie
Ivoor schijnt ook leuk te zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Met minder neem je toch geen genoegen?![]()
Gun amateurs dat goaltje altijd wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vorig jaar thuis tegen Utrecht 0-4, toen was ik dik tevreden. Al had het 1-4 kunnen worden uit een pingel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |