het gaat mij voornamelijk om dat hele leger spindoctors dat er tegenwoordig rondloopt, vandaar mijn vergelijking met Blair.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien hebben ze in Engeland ook een beetje gebrek aan leiders gehad, zowel bij Labour was er buiten Blair niet veel en bij de conservatieven hebben ze al helemaal niks fatsoenlijks in de strijd kunnen gooienDat Major de laatste beetje redelijke leider van hun was zegt genoeg
ja die spindocters lopen net zo goed bij Balkenende rond. Buiten zijn eigen man (kan ff niet op de naam komen) heeft hij ook nog vanuit de RVD ondersteuning. Ik denk dat Bos wat dat betreft natuurlijker is.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
het gaat mij voornamelijk om dat hele leger spindoctors dat er tegenwoordig rondloopt, vandaar mijn vergelijking met Blair.
Major was een drol eerste klas idd, beetje categorie JP.
Ik denk dus dat Balkenende natuurlijker is. Ik bedoel, waarom zou je acteren zo'n stijve hark te zijn?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die spindocters lopen net zo goed bij Balkenende rond. Buiten zijn eigen man (kan ff niet op de naam komen) heeft hij ook nog vanuit de RVD ondersteuning. Ik denk dat Bos wat dat betreft natuurlijker is.
Niet dat ik een Bos fan ben hoor; verre van dat.
ik denk al, wat hoor ikquote:
Die maken zeker nog een tussenstop. Even lekker uitrusten, lekker en rustig eten. Om dan naar de match te gaan, een hoogtepunt waarin genieten centraal staat voor ASWH.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:36 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik ga via een SMS-dienst maar op de hoogte gehouden worden.
De spelersbus is vertrokken, de jeugd vertrekt om vier uur.
Staat me niet meer 123 bij dat Roda in de beker amateurs dik heeft afgemaakt.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
Veel spelers hebben overigens vanochtend nog gewerkt DarkShine, dus inderdaad... Ze gaan maar voor het genieten. Ik hoop zelf dat de score draaglijk blijft, niet meer dan 7 goals.
zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:40 schreef borisz het volgende:
[..]
ik denk dat Ekdom de popquiz voor DJ's gaat winnen![]()
Zal Giel wel winnen denk ik. Tenzij er erg veel 80's vragen in zitten.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:50 schreef borisz het volgende:
Ekdom wint dus, morgen giel tegen Corné
Vorig jaar thuis tegen Utrecht 0-4, toen was ik dik tevreden. Al had het 1-4 kunnen worden uit een pingel.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Staat me niet meer 123 bij dat Roda in de beker amateurs dik heeft afgemaakt.
Bij de uitslagen staat het wel leuk voor Roda als je dik wint, maar voor de amateurs zou dat een enorme anti-climax zijn. Dus een 2-0/3-0 is voor mij al goed. 3-1 Mag ook, dan is iedereen tevreden.
je hoopt dat het nieuw is?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
zo weer thuis
Heb net ff de plattegrond bekeken van m'n (hopelijk) nieuwe huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |