mooi hequote:
Ik bel naar huis om tegen Nick te zeggen: Rumsfeld is afgetredenquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bel naar huis om tegen Nick te zeggen: Rumsfeld is afgetreden
"Da's mooi, nou moet ie nog dood"![]()
[..]
hm, klinkt wel heel erg als wat wij hier hadden. Bij mij duurde de overgeef-fase zo'n 13 uur, maar Axel was er gelukkig sneller vanaf....quote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Maril.
Om het kwartier geeft ie ongeveer over. Vanaf een uurtje of 1 vanmiddag alleen maar gal![]()
Ik heb zo verschrikkelijk met hem te doen. Hij is lijkbleek, ziet er totaal uitgewrongen uit.
Die is erger dan jijquote:Op woensdag 8 november 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 8 november 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik duim voor jullie dat jullie het rond krijgen. Mochten meubels een probleem worden kan je van mij altijd wat kratjes bier krijgen, dat zit prima
[..]
Snap ik. Maar niet gaan neuken voor je de trouwbelofte hebt uitgesproken hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef appelsientje het volgende:
en sorry SCH ik ga toch echt samen wonen met mijn vriendin
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Snap ik. Maar niet gaan neuken voor je de trouwbelofte hebt uitgesproken hoor![]()
omg is er weer eens zo'n rampzalige architect bezig geweestquote:Op woensdag 8 november 2006 16:51 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tadaaa de foto's
Het rijtje bestaat uit 2 tussenwoningen en 2 hoekwoningen
en Noca zit te pokeren?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Clau zit lekker onderuit de dvd van de Lama's te kijken
quote:
Justin heeft wel zin in eten en drinken, maar binnen het kwartier ligt alles er weer uit.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, klinkt wel heel erg als wat wij hier hadden. Bij mij duurde de overgeef-fase zo'n 13 uur, maar Axel was er gelukkig sneller vanaf....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |