quote:Op woensdag 8 november 2006 16:55 schreef appelsientje het volgende:
Zit tegen de bosrand aanmooie locatie dus
In Ermelo komt het huisquote:Op woensdag 8 november 2006 17:04 schreef golfer het volgende:
In welke plaats staat die woning?
Klopt die is niet echt super groot, maar groot genoeg voor een bad (met bubbelsquote:Op woensdag 8 november 2006 17:02 schreef rubbereend het volgende:
ziet er goed uit, mooie huizen. hoe groot is die badkamer want hij lijkt wat klein?
rest ziet er lekker ruim uit op de tekening. beetje tuin erbij?
dat was die wedstrijd waar jij zo teleurgesteld was dat je gewoon niet opnam toen ik je beldequote:Op woensdag 8 november 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vorig jaar thuis tegen Utrecht 0-4, toen was ik dik tevreden. Al had het 1-4 kunnen worden uit een pingel.
En het is een open keuken?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef appelsientje het volgende:
Klopt die is niet echt super groot, maar groot genoeg voor een bad (met bubbels)
Tuin is ook redelijk groot, 11 meter lang
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt die is niet echt super groot, maar groot genoeg voor een bad (met bubbels)
Tuin is ook redelijk groot, 11 meter lang
dat ligt eraan wat ze erin zettenquote:
Het wordt een communequote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Wat een mooi druppeltje
Hey sientje, gaan we eindelijk samenwonen?
Dank je Maril.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:43 schreef maril het volgende:
Avond allemaal.
Digger beterschap, Bleuzz beterschap. en Justin ook beterschap
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Maril.
Om het kwartier geeft ie ongeveer over. Vanaf een uurtje of 1 vanmiddag alleen maar gal![]()
Ik heb zo verschrikkelijk met hem te doen. Hij is lijkbleek, ziet er totaal uitgewrongen uit.
Buikgriep of iets verkeerd gegeten.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Maril.
Om het kwartier geeft ie ongeveer over. Vanaf een uurtje of 1 vanmiddag alleen maar gal![]()
Ik heb zo verschrikkelijk met hem te doen. Hij is lijkbleek, ziet er totaal uitgewrongen uit.
Buikgriep. Gaat erg rond op zijn school. 7 Kinderen uit zijn klas hebbe/hadden het.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:59 schreef maril het volgende:
[..]
Buikgriep of iets verkeerd gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |