de op is OP volgtquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef sanger het volgende:
Hier verder dan maar!
is er een standaard OP???
Duurde lang hequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef komrad het volgende:
is nu al het geneuzel weer voorbij?
quote:
ja duhquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:51 schreef sanger het volgende:
[..]
ze kunnen het wel gebruiken denk ik.......
Githa is Spooky4u zijn vrouwtje en Jordy zijn zoontjequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:05 schreef 4-elements het volgende:
FF domme vraag.. wie zijn Githa en Jordy?
Zoals in iedere bar gebeurt Mitt. En ik denk dat ze het kunen gebruikenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef mitt het volgende:
Ik wist niet dat de bar persoonlijk werd.
En waarmee wensen we hen succes?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Githa is Spooky4u zijn vrouwtje en Jordy zijn zoontje
Met het herstel van Jordyquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En waarmee wensen we hen succes?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
och jaik heb vanavond appeltaart gegeten
tsssssssquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:55 schreef MiLalaa het volgende:
ohnee, dat is toch met spijs erin? Dat vind ik niet lekker.
Ben je al in de Sinterklaas-sferen? Hij komt bijna in het land zeker!
ik voor 't eerst van mijn leven een broodje Heam worstquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef LedZep het volgende:
Ik heb 4 boterhammen met pindakaas en hagelslag gegeten
die zit bijn ons naast de S & M mode en de epsrit winkelquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef MiLalaa het volgende:
wat is Heam?
oh die, daar zit bij ons Drammetje Bumpquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef snellejelle het volgende:
die zit bijn ons naast de S & M mode en de epsrit winkel
Appeltaartquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
och jaik heb vanavond appeltaart gegeten
dat behoort natuurlijk geen vraag te zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef LedZep het volgende:
De hamvraag is: zelfgemaakte appeltaart uit grootmoederstijd ()of supermarkt "appeltaart" (
)
en al helemaal geen ham!quote:Op woensdag 8 november 2006 07:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat behoort natuurlijk geen vraag te zijn(in supermarktappeltaarten zitten altijd rozijnen.. dus..)
![]()
Heeft lekker wat appeltaart in de koeling staanquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 07:43 schreef Spooky4u het volgende:
dadelijk denken ze hier nog dat ik menselijk ben.
quote:Op woensdag 8 november 2006 07:54 schreef Spooky4u het volgende:
Hij heeft overigens ook een dapperheidsdiploma gehad, hij begint al op zijn vader te lijken.
Supermarkt dus :´)quote:Op woensdag 8 november 2006 07:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat behoort natuurlijk geen vraag te zijn(in supermarktappeltaarten zitten altijd rozijnen.. dus..)
![]()
wat is er mis met boerenappaletaart vraagt deze stedeling............quote:Op woensdag 8 november 2006 08:21 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb ook een appeltaart staan, maar dat is een boerenappeltaart en die is niet om te vreten, vandaar dat die nog in de koelkast staat.
omdat mijnquote:Op woensdag 8 november 2006 08:25 schreef LedZep het volgende:
Waarom heeft iedereen appeltaart in de koelkast staan
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:39 schreef Spooky4u het volgende:
Gefeliciteerd dan nog maar.
nope 29ste, maar door omstandigheden kon ze het niet eerder vieren.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:27 schreef Spooky4u het volgende:
Ze is toevallig niet op de 4e jarig he?
Nee, maar ik heb nogal wat vakantiedagen over.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:19 schreef MiLalaa het volgende:
Bruce ben jij parttimer ofzo?
Je kan het ook anders bekijken! Dan geniet je pas optimaal van je weekend toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef MiLalaa het volgende:
ach so. Ik heb voor de verandering eens werk genoeg te doen.Had beter andersom gekund, naar het weekend toe steeds minder ipv meer, maar goed.
*pfaf schiet uit een hoekje en pakt ze allemaal*quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef 4-elements het volgende:
*Klopt hard op de deur, gooit een hand pepernoten naar binnen en rent hard weg*
* begrijpt waarom 4-elements hard wegloop op het moment dat hij pepernoten bij elkaar gegraait heeft en naar de deur gelopen is om terug te smijten *quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef 4-elements het volgende:
*Klopt hard op de deur, gooit een hand pepernoten naar binnen en rent hard weg*
Da's goed, toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef MiLalaa het volgende:
ach so. Ik heb voor de verandering eens werk genoeg te doen.Had beter andersom gekund, naar het weekend toe steeds minder ipv meer, maar goed.
hmmm, zij was ooit aantrekkelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 18:42 schreef Mirri het volgende:
Martina Hingis vandaag on court![]()
Wel verloren..![]()
Kijk eens wat ik aantrof bij de foto's van de Glam Slam:![]()
[afbeelding]
Rara welke bekende tennister is dit??
Ik vond dr nooit aantrekkelijk...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hmmm, zij was ooit aantrekkelijk
check wta en wacht tot de 2e foto, na kuznetsova..quote:Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef komrad het volgende:
goede compensatie
Parttime Fok!poster istie.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:19 schreef MiLalaa het volgende:
Bruce ben jij parttimer ofzo?
http://members.home.nl/mullerremco/Curling/quote:Op donderdag 9 november 2006 10:04 schreef pfaf het volgende:
Nu wilde ik plaatjes posten van Linn, maar ben ik ze weer kwijt!
Remmz??????
Moet die achterlijke Noorse bondscoach haar eerst weer selecterenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:54 schreef 4-elements het volgende:
Wanneer komt ze hier eens de vloer schoon vegen?
Topquote:Op donderdag 9 november 2006 13:29 schreef pfaf het volgende:
Ze speelt in de Wereldbeker met haar eigen team, binnenkort komt de site up: http://www.githmark.no/
Helaas zijn ze nog nooit gekwalificeerd, in tegenstelling tot heks Norby.
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:29 schreef pfaf het volgende:
Ze speelt in de Wereldbeker met haar eigen team, binnenkort komt de site up: http://www.githmark.no/
Helaas zijn ze nog nooit gekwalificeerd, in tegenstelling tot heks Norby.
Super!quote:Her kommer hjemmesiden for TEAM GITHMARK
Bijna maandagquote:
quote:
Idd omdat de bocht onhoudbaar isquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef 4-elements het volgende:
A1GP begint al goed... Vrije trainingen afgelast...![]()
nog maar 4 uurtjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd omdat de bocht onhoudbaar is
Vanmiddag wel lekker schaatsen
er zijn er nog genoeg volgens mij. En anders verkleed je je als kind van 12, die mogen gratisquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef Remzz het volgende:
Toch nog iemand zo gek kunnen krijgen om mee te gaan naar Heerenveen!![]()
Je kunt toch nog wel kaarten krijgen?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef Remzz het volgende:
Toch nog iemand zo gek kunnen krijgen om mee te gaan naar Heerenveen!![]()
Je kunt toch nog wel kaarten krijgen?
Ben volgens mij immuun voor caffeine gewordenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet teveel koffie drinken op de late avond, want al die caffeine slaap je slecht van
Dan wordt je er ´s ochtends dus ook niet meer wakker van=quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben volgens mij immuun voor caffeine geworden![]()
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan wordt je er ´s ochtends dus ook niet meer wakker van=
Alleen vandaagquote:
schopje K&W???quote:Op zondag 12 november 2006 10:37 schreef snellejelle het volgende:
good mornin'
ik ga vandaag klussen
Zwak?ziek?misselijk? of gewoon geen zin om op te staan?quote:
zolang je links bent is er niets aan de handquote:Op zondag 12 november 2006 10:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neu
gelukkig is het klussen niet in mijn eigen huis, ik heb namelijk echt twee linkerhanden
quote:Op zondag 12 november 2006 20:18 schreef MiLalaa het volgende:
Goeienavondterug uit Heerenveen.
Goh dat dit topic nog niet vol is.
quote:
Misschien. Maar ik heb eigenlijk niet d ehele tijd zitten kijkenquote:Op zondag 12 november 2006 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jahoor. De rit van Sven was de mooiste
![]()
Verder ook gezellig. Wel druk maar ach. Heb je me niet gezien op tv?
bij mij nietquote:Op zondag 12 november 2006 20:25 schreef Wombcat het volgende:
Hej, je user-icon is weg.
Bij mij dus wel. Raar.quote:Op zondag 12 november 2006 20:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
bij mij nietikzelf ben iig nog niet weg. Maar wel moe
![]()
ik zie 'm nog gewoonquote:Op zondag 12 november 2006 20:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
bij mij nietikzelf ben iig nog niet weg. Maar wel moe
![]()
Klinkt goed. Voor jordy dan ten minste.quote:Op maandag 13 november 2006 07:53 schreef Spooky4u het volgende:
Tis weer erg vroeg zeg.
Maar ben weer aan het werk, met Jordy gaat het goed, dus heb ik nu misschien wat rust.
Vermoeiend een week lang een kindje bezig houden.
quote:Op maandag 13 november 2006 09:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
c+/
Wat vond je van De Lamaketta's?
Dan zal je hem even ergens anders moeten hosten.quote:Op maandag 13 november 2006 09:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb het geblokkeerd geloof ik. Raaaar
m'n plaatje doet het nu bij mij ook niet.
Neej, maar ik heb het wel met jullie, want nu kan ik weer lekker baggerenquote:Op maandag 13 november 2006 08:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Voor jordy dan ten minste.
Met jou hebben we natuurlijk geen medelijden.
prutserquote:Op maandag 13 november 2006 10:08 schreef borisz het volgende:
C_/
Hij is er weer!quote:Op maandag 13 november 2006 09:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb het geblokkeerd geloof ik. Raaaar
m'n plaatje doet het nu bij mij ook niet.
genialtquote:Op maandag 13 november 2006 18:19 schreef zjroentje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AmJ6FDj9R1k&eurl=!
waarmee?quote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik feliciteer Brahimov nog even.
Inderdaad.quote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik feliciteer Brahimov nog even.
volgens mij nietquote:Op maandag 13 november 2006 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kwajongen.![]()
Ik wel, maar wil weten weten waarvoor. Verjaardag?
Wanneer moeten we je feliciteren? Als we dat weten, willen we dat best wel doen hoorquote:Op maandag 13 november 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
neehoor, ik feliciteer Brahi ook niet. Hij feliciteert mij ook niet![]()
jawel, hij flitst wat heen en weer. De ene keer is ie er, en dan weer even niet. Ik denk dat ie er morgen gewoon weer continu is.quote:Op maandag 13 november 2006 22:22 schreef Bruce117 het volgende:
MiLalaa, je girafje is nog steeds niet terug hier![]()
ik zal eens iets leuks gaan bedenkenquote:Op maandag 13 november 2006 22:25 schreef Wombcat het volgende:
Wanneer moeten we je feliciteren? Als we dat weten, willen we dat best wel doen hoor
Nou dan maar op deze manierquote:Op maandag 13 november 2006 22:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jawel, hij flitst wat heen en weer. De ene keer is ie er, en dan weer even niet. Ik denk dat ie er morgen gewoon weer continu is.
Word je nu schizofreen?quote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nou dan maar op deze manier
[afbeelding]
Ik was toch een kloon van Spookey of snap ik het nu zelf niet meer.quote:Op maandag 13 november 2006 22:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Word je nu schizofreen?
Of krijg je een identiteitscrisis?
ben je nu Bruce of MiLalaa
Spooky hield toch niet van schaatsen?quote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik was toch een kloon van Spookey of snap ik het nu zelf niet meer.
Jij was toch de liefdesbaby van dolle_hond en Arcee?quote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik was toch een kloon van Spookey of snap ik het nu zelf niet meer.
ieks.quote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jij was toch de liefdesbaby van dolle_hond en Arcee?
Perish the thought
Ik weet nog wel een paar posts van pfaf die je kan lezen, duurt geen 2 minuten.quote:Op maandag 13 november 2006 23:12 schreef Bruce117 het volgende:
Nu kan ik niet meer slapen.
Misschien hebben ze me zo proberen voor te bereiden op wat nog komen gaatquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:01 schreef Spooky4u het volgende:
Flauw zeg!
Overigens klopt de andere tag wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:05 schreef Spooky4u het volgende:
Niet liegen he! Je bent gewoon undercover!
Dank! Ik kom nooit in GC!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Overigens klopt de andere tag wel.
Mensen neem eens een kijkje in het Fok! voor FOK topic en steun het goede doel!
FOK! voor FOK de kerstactie is van start
Juist ja, inderdaad. Met dat verschil dat dit SPAM is waar ik zelf niet beter van wordt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:18 schreef Spooky4u het volgende:
SPAM!
Daarom effe een linkjequote:
Sorry dat ik gisteren niet meer reageerde.quote:Op maandag 13 november 2006 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar posts van pfaf die je kan lezen, duurt geen 2 minuten.
Val jij zo snel in slaap?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sorry dat ik gisteren niet meer reageerde.
Maar ik was in slaap gevallen bij het lezen van pfaf's posts![]()
Spooky zijn vrouw/vriendinquote:
scharrel!quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:07 schreef Spooky4u het volgende:
vriendin!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:10 schreef Spooky4u het volgende:
ook goed!
Meen je dat?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:11 schreef Spooky4u het volgende:
wat jij wil!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:15 schreef Spooky4u het volgende:
Nee
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Overigens klopt de andere tag wel.
Mensen neem eens een kijkje in het Fok! voor FOK topic en steun het goede doel!
FOK! voor FOK de kerstactie is van start
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:37 schreef Spooky4u het volgende:
Ja dan?
Spooky zijn polstokspringertjequote:Op dinsdag 14 november 2006 11:50 schreef Spooky4u het volgende:
meer!
Je bent me voorquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:02 schreef Spooky4u het volgende:
stokslobberaarster niet vergeten he!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:48 schreef sanger het volgende:
[..]
![]()
moeder van Spooky zijn zoontje.....
of een buitenechtelijke vaderquote:
dus hij moet een beetje op niveau blijven dan? Ze vond me aardig toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:12 schreef Spooky4u het volgende:
verzin dan weer eens iets nieuws
dan post ik zo ff een linkje naar Githa.
dan laat je het er niet lezenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:23 schreef Spooky4u het volgende:
Sjonge jonge jonge. Dit zal ze leuk vinden om te lezen.
http://www.straks.nlquote:
een wat?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:42 schreef Spooky4u het volgende:
is een retraite bezig joh!
@MIrri, eeen wat?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:53 schreef Spooky4u het volgende:
vraag dat maar aan Mirri, die kan het je vertellen.
quote:
echt welquote:
met zo een KPN kaartje? Werkt dat nou een beetje?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:06 schreef Remzz het volgende:
Ik voel me echt de ubernerd nu, ik zit in Leeuwarden in de trein te Fok'en
En is dat niet keiduur?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:07 schreef sanger het volgende:
[..]
met zo een KPN kaartje? Werkt dat nou een beetje?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:13 schreef Remzz het volgende:
Nee in Leeuwarden heeft een of ander bedrijf gewoon onbeveiligt internet langs het station
Ik heb wel z'n kaartje gekocht koste 6 euro voor 50 minuten en werkte primamaar dit is helemaal ideaal
Ik bedoel iets anders denk ik. Jij hebt waarschijnlijk hotspots gekocht dan (tmobile?)quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:13 schreef Remzz het volgende:
Nee in Leeuwarden heeft een of ander bedrijf gewoon onbeveiligt internet langs het station
Ik heb wel z'n kaartje gekocht koste 6 euro voor 50 minuten en werkte primamaar dit is helemaal ideaal
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:02 schreef sanger het volgende:
Misschien hebben ze me zo proberen voor te bereiden op wat nog komen gaat
quote:
Zou dat het zijn????????quote:
ik ben geen SA he.... sport@fok.nl krijg ik dus nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hey...kssst, moet jij niet je mail gaan checken?![]()
Hij niet, ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hey...kssst, moet jij niet je mail gaan checken?![]()
Zeg dat wel, eerst modje en Fok! voor FOK tag, toen alleen Fok! voor FOK tag en nu alleen een Sportcrew tag!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
geheimzinnige gebeurtenissen hier zeg
* Spooky4u is spastisch geworden, ik blijf maar op "verzenden en ontvangen" klikken.quote:
nee, je hebt (Nieuwsposter Sport)....quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Zeg dat wel, eerst modje en Fok! voor FOK tag, toen alleen Fok! voor FOK tag en nu alleen een Sportcrew tag!
Snap er niets van
Maar de rechten had je niet tochquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Zeg dat wel, eerst modje en Fok! voor FOK tag, toen alleen Fok! voor FOK tag en nu alleen een Sportcrew tag!
Snap er niets van
eng he?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:52 schreef Spooky4u het volgende:
Opeens allemaal nieuwe gezichten hier.
Nee die dan weer niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar de rechten had je niet toch?
ach, het is maar sportcrew.... wij zijn niet zo eng, i.t.t tot andere crewquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:52 schreef Spooky4u het volgende:
Opeens allemaal nieuwe gezichten hier.
excuseer, ben nog niet helemaal thuis in de materiequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, je hebt (Nieuwsposter Sport)....
(Sport-crew) is een andere tag, voor de mensen die wel sportcrew zijn, maar geen nieuws posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |