de op is OP volgtquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef sanger het volgende:
Hier verder dan maar!
is er een standaard OP???
Duurde lang hequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef komrad het volgende:
is nu al het geneuzel weer voorbij?
quote:
ja duhquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:51 schreef sanger het volgende:
[..]
ze kunnen het wel gebruiken denk ik.......
Githa is Spooky4u zijn vrouwtje en Jordy zijn zoontjequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:05 schreef 4-elements het volgende:
FF domme vraag.. wie zijn Githa en Jordy?
Zoals in iedere bar gebeurt Mitt. En ik denk dat ze het kunen gebruikenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef mitt het volgende:
Ik wist niet dat de bar persoonlijk werd.
En waarmee wensen we hen succes?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Githa is Spooky4u zijn vrouwtje en Jordy zijn zoontje
Met het herstel van Jordyquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En waarmee wensen we hen succes?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
och jaik heb vanavond appeltaart gegeten
tsssssssquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:55 schreef MiLalaa het volgende:
ohnee, dat is toch met spijs erin? Dat vind ik niet lekker.
Ben je al in de Sinterklaas-sferen? Hij komt bijna in het land zeker!
ik voor 't eerst van mijn leven een broodje Heam worstquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef LedZep het volgende:
Ik heb 4 boterhammen met pindakaas en hagelslag gegeten
die zit bijn ons naast de S & M mode en de epsrit winkelquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef MiLalaa het volgende:
wat is Heam?
oh die, daar zit bij ons Drammetje Bumpquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef snellejelle het volgende:
die zit bijn ons naast de S & M mode en de epsrit winkel
Appeltaartquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
och jaik heb vanavond appeltaart gegeten
dat behoort natuurlijk geen vraag te zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef LedZep het volgende:
De hamvraag is: zelfgemaakte appeltaart uit grootmoederstijd ()of supermarkt "appeltaart" (
)
en al helemaal geen ham!quote:Op woensdag 8 november 2006 07:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat behoort natuurlijk geen vraag te zijn(in supermarktappeltaarten zitten altijd rozijnen.. dus..)
![]()
Heeft lekker wat appeltaart in de koeling staanquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 07:43 schreef Spooky4u het volgende:
dadelijk denken ze hier nog dat ik menselijk ben.
quote:Op woensdag 8 november 2006 07:54 schreef Spooky4u het volgende:
Hij heeft overigens ook een dapperheidsdiploma gehad, hij begint al op zijn vader te lijken.
Supermarkt dus :´)quote:Op woensdag 8 november 2006 07:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat behoort natuurlijk geen vraag te zijn(in supermarktappeltaarten zitten altijd rozijnen.. dus..)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |