abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43429376
Waarom werd Seedorf niet opgeroepen toen Van der Vaart geblesseerd was?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43430221
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:54 schreef cultheld het volgende:
Omdat Van Basten onzin praat.
pi_43430268
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:54 schreef cultheld het volgende:
Je had journalist moeten worden.

Dit is toch de 1e vraag die je als journalist moet stellen in reactie op dat lulverhaal van van Basten?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:33:22 #104
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_43432238
hij overwoog seedorf tegen luxemburg..

haha, wat een schlemiel.. leuke praatjes pikhoofd..
pi_43434251
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef steve-urkel het volgende:
hij overwoog seedorf tegen luxemburg..
quote:
haha, wat een schlemiel.. leuke praatjes pikhoofd..
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43434280
Net reportage gekeken van Studio Sport.nl
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vond voor een speler van dat kaliber.

Wat moet je daar nou weer mee?

[ Bericht 1% gewijzigd door koningdavid op 10-11-2006 18:58:52 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43434323
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:53 schreef koningdavid het volgende:
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vondt voor een speler van dat kaliber.

hahaha die van Basten is echt de weg kwijt
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:58:15 #108
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43434414
quote:
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vondt voor een speler van dat kaliber.

Hij beledigd indirect alle spelers die hij wel heeft opgeroepen.

Gelukkig dat hij geen trainer van Juventus is, dan zou hij de hele selectie op de bank houden in de Serie B.
  zondag 12 november 2006 @ 23:10:32 #109
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_43493252
Seedorf is opgeroepen voor het Nederlands elftal volgens Humberto Tan.
pi_43493271
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:10 schreef MrSASO het volgende:
pi_43493734
Hoe moeilijk kan het zijn voor Frits Barend om die telefoon op te nemen in de uitzending?!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  zondag 12 november 2006 @ 23:23:26 #112
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_43493774
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:22 schreef DubzOne het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn voor Frits Barend om die telefoon op te nemen in de uitzending?!
Inderdaad, wat een eikel.
  maandag 13 november 2006 @ 00:04:29 #113
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43495048
Nog steeds ontslaan die gast, Seedorf wordt zeker een zoethoudertje. Hoorde Frits en Jan bij de wedstrijden Van Basten alweer een compliment geven.

Ben benieuwd naar de onzin die Van Basten op de volgende persconferentie uit zal kramen. Seedorf er nu weer bij, tja hij presteert gewoon zo goed ineens bij Milan de laatste weken.

Hij moest natuurlijk ook wel Seedorf oproepen, hij had zichzelf pas vastgeluld door te stellen dat hij voor Seedorf zijn positie al Van der Vaart en Sneijder had en die deden het totzover goed. Wanneer hij Seedorf nu niet had opgeroepen zou dat weer tegen hem gebruikt kunnen worden en werd hij nog ongeloofwaardiger zover dat nog kan.
  maandag 13 november 2006 @ 00:07:04 #114
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43495122
als ik Van Basten's logica moet geloven, is Seedorf dus derde keus achter Sneijder en Van der Vaart. Beetje vreemd
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 13 november 2006 @ 00:34:54 #115
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43495926
quote:
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vond voor een speler van dat kaliber.

LOLLEROMFGBBQ

maar een speler van dat kaliber 2 jaar lang buiten de selectie laten en afzeiken terwijl je iedereen die een wedstrijd in de HCE meer dan 3 ballen redelijk heeft gespeeld in 1 pot oproept is niet te min
  maandag 13 november 2006 @ 00:44:09 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43496164
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:10 schreef MrSASO het volgende:
Hij moest ook wel door de (lichte) blessure van Wesley Sneijder, gezien zijn opmerking van vrijdag.

Ben blij dat San Marco eindelijk een kans geeft aan Clarence Seedorf, ook al is dat tweeënhalf jaar te laat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 13 november 2006 @ 01:41:05 #117
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43497154
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij moest ook wel door de (lichte) blessure van Wesley Sneijder, gezien zijn opmerking van vrijdag.

Ben blij dat San Marco eindelijk een kans geeft aan Clarence Seedorf, ook al is dat tweeënhalf jaar te laat.
Domme uitspraak van vrijdag dus, hij zet zichzelf goed te kakken.
Vraag me overigens af of ik blij moet zijn met seedorf terug. in 1e instantie vond ik het goed dat hij het eens zonder seedorf wou proberen, zeg wat je wilt, het is niet voor niets dat zo veel mensen hem er niet graag bij willen en hem arrogant vinden etc. Toen bleek dat het er alleen maar slechter door werd had hij hem gelijk al na een paar wedstrijden er bij moeten halen. Nu ga je een speler die je al sinds zijn 27e/28e niet meer hebt opgeroepen opeens nog een kans geven voor een toernooi op z'n 32e... Ik denk dat tegen die tijd een de Zeeuw/Schaars/Sneijder op gestaan is als leider op het middenveld.
pi_43497510
Ontslagen?Gevierendeeld lijkt me meer van toepassing,die zgn. ajacieden leren het nooit,je zou es moeten weten wat ik vanavond op het ajaxforum gelezen heb,dat al die gristenpolderdorpen maar snel onder water staan,dom naar kaas stinkend gorgelvolk,biewtje?
  maandag 13 november 2006 @ 02:42:30 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43497683
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
als ik Van Basten's logica moet geloven, is Seedorf dus derde keus achter Sneijder en Van der Vaart. Beetje vreemd
Ik vind dat niet zo vreemd. Sneijder is tweebenig en multifunctioneel. Speelt altijd en een belangrijk onderdeel van het team. Van der Vaart valt meer voor te zeggen waarom hij er nog bij zit, gezien z'n blessures, maar is ook bekend bij Van Basten en waarom zou je twee uitermate goede voetballers die je kent passeren voor een uitermate goede voetballer die je niet kent wanneer er geen aanleiding toe is (blessures?). Het enige wat vreemd was, was dat een van deze twee ongetwijfeld wel eens hebben ontbroken aan de selectie en dat Seedorf toen niet voor hen in de plaats is gekomen.

Van Basten heeft zichzelf afgelopen weekend goed buitenspel gezet door dit verhaal naar buiten te brengen. Nu is Sneijder geblesseerd, en kan hij dus niets anders dan Seedorf selecteren. Anders verliest hij (nog meer van?) zijn geloofwaardigheid.

Persoonlijk vind ik dat er vrij dramatisch over Van Basten en zijn prestaties worden gedaan. Alsof het WK zo slecht was. Alsof z'n selectiemethode altijd zo vreemd was. Seedorf is jaren uitgekotst door het Nederlandse volk, iedereen was blij met de nieuwe gezichten. Maar nu er op het WK is verloren van Portugal, en land waar zo goed als traditioneel van verloren wordt, is het allemaal een probleem en is Seedorf een issue wat erbij wordt gesleept.

Voor het EK schreeuwde iedereen om Huntelaar en was het onbegrijpelijk dat hij niet werd meegenomen. Een deel van de media en van het volk stelde zelfs de vraag of Van Nistelrooij wel mee moest door zijn gebrek aan spelen, gezien de vorm van Huntelaar. En nu is Van Nistelrooij een issue.

Het enige waar hij mijns inziens echt de fout mee in is gegaan is Van Bommel. Die hoort er bij. Maar elke coach heeft z'n issues. Hiddink kon niet met Davids overweg. Advocaat kon zoveel dingen niet, Van Gaal wist zich uberhaupt niet te kwalificeren en Marco ziet het blijkbaar niet zitten in Van Bommel.

De prestaties zijn oke, de prestaties op het WK waren oke en wat mij betreft mag alles gewoon lekker zo door gaat tot en met het EK 2008.
  maandag 13 november 2006 @ 08:32:45 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43498681
Hoe zou Marco van Basten gereageerd hebben op het nieuws van de lichte blessure van Wesley Sneijder? Denk dat hij aardig heeft zitten vloeken, aangezien hij Clarence Seedorf nu wel moest selecteren.

Blij dat Clarence Seedorf nu eindelijk een kans krijgt, zoals ik al zei moest hij ook wel gezien zijn opmerking van vrijdag, maar het blijft vreemd. Want waarom kreeg hij de afgelopen tweeënhalf jaar niet geselecteerd, toen Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart geblesseerd waren?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43498753
Van Basten had al een paar keer duidelijk gemaakt dat de creatieve middenvelders bestaan uit Van der Vaart, Sneijder en Seedorf. Nu valt er iemand weg en dan is Seedorf aan de beurt. Zo lijkt het nu het geval.

Alleen snap ik dan niet dat dit pas de eerste keer is MvB dit doet, want Van der Vaart is al heel lang geblesseerd geweest en Sneijder ook af en toe, maar dan roept hij toch anderen op .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43499828
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:37 schreef RayMania het volgende:
Van Basten had al een paar keer duidelijk gemaakt dat de creatieve middenvelders bestaan uit Van der Vaart, Sneijder en Seedorf. Nu valt er iemand weg en dan is Seedorf aan de beurt. Zo lijkt het nu het geval.

Alleen snap ik dan niet dat dit pas de eerste keer is MvB dit doet, want Van der Vaart is al heel lang geblesseerd geweest en Sneijder ook af en toe, maar dan roept hij toch anderen op .
van Basten is inderdaad altijd duidelijk geweest! hij heeft bij eerdere blesures anderen opgetrommeld om te kjiken hoe die functioneerden. maar nu is het engeland natuurlijk! dus wilt hij een goede man erin. seedorf dus.

en seedorf is gelukkig niet zo kinderachtig als van nistelrooy of van bommel en is blij met deze kans!

goeie zet van San Marco!
pi_43499888
Seedorf: "Ik heb twee jaar gewacht op dit moment" en "Ik ben al blij als ik enkele minuten krijg".

Het zijn teksten van een 20-jarige debutant, maar Seedorf is gewoon 77-voudig international en al jaren internationale top.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_43500183
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:55 schreef koningdavid het volgende:
Seedorf: "Ik heb twee jaar gewacht op dit moment" en "Ik ben al blij als ik enkele minuten krijg".

Het zijn teksten van een 20-jarige debutant, maar Seedorf is gewoon 77-voudig international en al jaren internationale top.
dat is nou een teken van een volwassen persoon!

wat had hij dan moeten doen? zeggen dat hij geen vertrouwen heeft in van basten net als die middelmatige middenvelder van een van bommel?
pi_43508582
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe zou Marco van Basten gereageerd hebben op het nieuws van de lichte blessure van Wesley Sneijder? Denk dat hij aardig heeft zitten vloeken, aangezien hij Clarence Seedorf nu wel moest selecteren.

Blij dat Clarence Seedorf nu eindelijk een kans krijgt, zoals ik al zei moest hij ook wel gezien zijn opmerking van vrijdag, maar het blijft vreemd. Want waarom kreeg hij de afgelopen tweeënhalf jaar niet geselecteerd, toen Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart geblesseerd waren?
Toen was Cocu er ook nog
En ook van Bommel was er toen nog wel eens bij

Maar goed dat hij een kans krijgt, alleen snap ik niet waarom nu opeens wel.
Knieval?
  maandag 13 november 2006 @ 15:08:28 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43508759
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:02 schreef Robar het volgende:

[..]

Toen was Cocu er ook nog
En ook van Bommel was er toen nog wel eens bij

Maar goed dat hij een kans krijgt, alleen snap ik niet waarom nu opeens wel.
Knieval?
Zeker weten, afgelopen vrijdag moest San Marco wel met een goede reden komen, toen men hem vroeg wat nu de werkelijke reden was van het negeren van Clarence Seedorf. Hij kon moeilijk zeggen dat het aan de persoonlijkheid van de AC Milan-middenvelder lag, aangezien hij eerder aangaf puur op basis van voetbalkwaliteiten te selecteren. Marco van Basten gaf dus aan dat Clarence Seedorf derde keuze zou zijn als creatieve middenvelder, achter Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder, dus hij zou wel even flink hebben gebaald toen Wesley Sneijder zich afmeldde.
pi_43508916
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zeker weten, afgelopen vrijdag moest San Marco wel met een goede reden komen, toen men hem vroeg wat nu de werkelijke reden was van het negeren van Clarence Seedorf. Hij kon moeilijk zeggen dat het aan de persoonlijkheid van de AC Milan-middenvelder lag, aangezien hij eerder aangaf puur op basis van voetbalkwaliteiten te selecteren. Marco van Basten gaf dus aan dat Clarence Seedorf derde keuze zou zijn als creatieve middenvelder, achter Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder, dus hij zou wel even flink hebben gebaald toen Wesley Sneijder zich afmeldde.
De kop van MvB toen hij hoorde dat Sneijder geblesseerd was . . . . . priceless
  maandag 13 november 2006 @ 15:16:53 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43509007
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef Robar het volgende:

[..]

De kop van MvB toen hij hoorde dat Sneijder gebelseerd was . . . . . priceless
Had hij nu maar een andere reden verzonnen, dan had hij mooi Sergio Zijler kunnen oproepen.
pi_43509130
.
  maandag 13 november 2006 @ 15:22:09 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43509176
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
.
Sergio Zijler wordt wellicht wel opgeroepen nu Robin van Persie hoogstwaarschijnlijk afhaakt.
pi_43509229
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sergio Zijler wordt wellicht wel opgeroepen nu Robin van Persie hoogstwaarschijnlijk afhaakt.
Ik vind dat hij het bij de Mul moet proberen
pi_43513879
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind dat hij het bij de Mul moet proberen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_43515104
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie? ik ken hem serieus niet
Hajeto!
pi_43515684
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef Crack_david het volgende:

[..]

pi_43515721
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef Crack_david het volgende:

[..]

Gisteren viel hij erg op bij Twente - Groningen. Hij scoorde de twee laatste treffers voor de thuisclub
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_43516067
dat is inderdaad een prima reden voor een uitverkiezing voor oranje
Hajeto!
  maandag 13 november 2006 @ 18:48:59 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43516169
Dat niet. Maar hij komt uit de Ajax-jeugd
pi_43516202
De sfeer is toch al helemaal verpest om er nog iets van te maken.

Beter een nieuwe coach zonder dit verleden.

Remember '90?
2 feitjes:
-Het Nederlandse koningshuis kost de belastingbetaler ¤ 102 miljoen per jaar.
-Het Nederlandse koningshuis is de duurste van Europa.
pi_43519794
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:42 schreef twi het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik dat er vrij dramatisch over Van Basten en zijn prestaties worden gedaan. Alsof het WK zo slecht was. Alsof z'n selectiemethode altijd zo vreemd was. Seedorf is jaren uitgekotst door het Nederlandse volk, iedereen was blij met de nieuwe gezichten. Maar nu er op het WK is verloren van Portugal, en land waar zo goed als traditioneel van verloren wordt, is het allemaal een probleem en is Seedorf een issue wat erbij wordt gesleept.

Voor het EK schreeuwde iedereen om Huntelaar en was het onbegrijpelijk dat hij niet werd meegenomen. Een deel van de media en van het volk stelde zelfs de vraag of Van Nistelrooij wel mee moest door zijn gebrek aan spelen, gezien de vorm van Huntelaar. En nu is Van Nistelrooij een issue.

Het enige waar hij mijns inziens echt de fout mee in is gegaan is Van Bommel. Die hoort er bij. Maar elke coach heeft z'n issues. Hiddink kon niet met Davids overweg. Advocaat kon zoveel dingen niet, Van Gaal wist zich uberhaupt niet te kwalificeren en Marco ziet het blijkbaar niet zitten in Van Bommel.

De prestaties zijn oke, de prestaties op het WK waren oke en wat mij betreft mag alles gewoon lekker zo door gaat tot en met het EK 2008.
Nou, laten we is beginnen met wat hij heeft beloofd toen ie begon als coach van het Nederlands elftal. Hij zou spelers opstellen op de plek waar ze bij hun club ook speelden en het beste uit de verf kwamen, en hij zou alleen spelers oproepen die regelmatig spelen bij hun club. En hij zou herkenbaar aanvallend voetbal gaan spelen.

Het eerste heeft ie al mee gebroken, toen hij Kuijt als rechtsbuiten opstelde, die behalve z'n werklust geen kwaliteiten heeft als rechtsbuiten. Later kwamen daar nog bij Sneijder als verdedigende middenvelder, Babel als linksbuiten. v. Persie als rechtsbuiten en meer.

Het tweede heeft ie zich ook al niet aangehouden, toen bijvoorbeeld Davids, die tot dan toe gewoon goed presteerde in Oranje niet meer opgeroepen werd omdat hij af en toe op de bank zat. Maaaaaar, nou komt het, Maduro speelt 3/4 wedstrijden in Ajax 1 en word ineens wel opgeroepen? Beetje vreemd toch? Later nog gevolgd door het debuut van bijvoorbeeld Urby Emanuelson, Ryan Babel(ook al geen vaste basis op dat moment), Evander Sno, Rafaël van der Vaart(WK) en meer.

Tel daarbij op dat hij Nederlands beste spelers als oud vuil behandelt(vervelende uitspraken over o.a. Davids, Seedorf, v. Nistelrooij). En dat hij de ene week het ene zegt, en de andere week compleet het tegenovergestelde, precies zoals het hem uitkomt. Dan is het niet zo vreemd dat veel mensen hem niet meer moeten.

Komt nog bij dat het beloofde aanvallende herkenbare voetbal pas een keer te zien is geweest in 2 jaar tijd. De meeste spelers(waaronder Cocu, Sneijder, v. Bommel etc.) in Oranje onder hem vooral op het wk niet hebben gefunctioneerd. En de resultaten tegen de echte toplanden ook niet geweldig zijn, hij het zelfs presteert 2 x tegen Macedonië gelijk te spelen, en de kwalificatiereeks naar het EK tot nu toe een drama is. Nee, dan vind ik het niet zo vreemd dat veel mensen vinden dat ie op moet rotten.
pi_43520331
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef Solstice het volgende:
Babel als linksbuiten. v. Persie als rechtsbuiten

door het debuut van bijvoorbeeld Urby Emanuelson, Ryan Babel(ook al geen vaste basis op dat moment), Sno, Rafaël van der Vaart(WK)
Babel stond vaak genoeg als linksbuiten bij Ajax...
Van Persie blijkt een erg goede rechtsbuiten te zijn, waar zeik je nou over
Urby speelde toen gewoon goed bij Ajax, net als Babel.
Sno is inderdaad onzin
VDV is toch altijd terecht opgeroepen
pi_43520753
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

Babel stond vaak genoeg als linksbuiten bij Ajax...
Van Persie blijkt een erg goede rechtsbuiten te zijn, waar zeik je nou over
Urby speelde toen gewoon goed bij Ajax, net als Babel.
Sno is inderdaad onzin
VDV is toch altijd terecht opgeroepen
Babel was vorig jaar geen vaste basisspeler bij Ajax, wat volgens van Basten wel een voorwaarde was om bij het Nederlands elftal te spelen, en werd wel opgeroepen voor het WK, over z'n kwaliteiten als linksbuiten zullen we het verder maar niet hebben.
Van Persie blijkt een erg goede voetballer te zijn, zo goed dat ie zelfs op rechtsbuiten beslissend is, maar z'n beste positie is dat zeker niet, en het is ook niet waar hij normaal gesproken bij Arsenal speelt.
Urby heeft vorig jaar ook veel wedstrijden bij Ajax als linksback gespeelt, dus daar heb je wel een punt. Al vind ik lang niet genoeg en constant genoeg om hem op te roepen.
Sno zijn we het dan over eens, al verschilt dat niet veel met bijvoorbeeld Urby, Sno speelt nu een paar wedstrijden goed, en had bij Nac ook geregeld een basisplaats vorig jaar. Maar het is zeker onzin dat ie opgeroepen wordt, wat voor veel spelers geldt.
VdV was voor en zelfs tijdens het WK geblesseerd, dus zeker onterecht opgeroepen toen. 1. Hij speelde niet wekelijks voor z'n club wat een voorwaarde was volgens van Basten en 2. hij was niet eens fit!
pi_43533633
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Wat?

Er hebben vaker Belgen in zijn lijstje gestaan.
pi_43533792
Willen alle pro-Seedorf ers voor hem een kaarsje opsteken ? Want als hij géén toegevoegde waarde blijkt tegen Engeland dan is over en uit.
janneman
pi_43533928
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:23 schreef horstjan het volgende:
Willen alle pro-Seedorf ers voor hem een kaarsje opsteken ? Want als hij géén toegevoegde waarde blijkt tegen Engeland dan is over en uit.
Dat geldt dan neem ik aan ook voor alle andere spelers die niet voldoen in die wedstrijd ?
Als van Basten op basis van die ene wedstrijd Seedorf compleet afschrijft, dan mag hij van mij echt een enkeltje Vuurland krijgen.
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:21:22 #145
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43534522
San Marco zal alles aangrijpen om Clarence Seedorf af te vallen, als hij hem überhaupt al speeltijd gunt, een compliment zal er niet bijzijn. De bondscoach is vreselijk afgegaan in de hele Clarence Seedorf-kwestie, want eerst negeert hij hem tweeënhalf jaar om onduidelijke redenen en kort voordat hij (onder druk van media, supporters) hem besluit alnog een kans te geven, geeft hij aan dat Clarence Seedorf voor hem derde keuze is achter Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Waarom werd de AC Milan-middenvelder dan niet eerder opgeroepen, bijvoorbeeld toen Van der Vaart en Sneijder te maken hadden met blessures en zwangerschaps-perikelen? Zeg dan gewoon eerlijk dat je bang bent dat Clarence Seedorf een rotte appel in de selectie zal zijn, want dit is wel héél ongeloofwaardig!

Schitterend dat Sneijder zich overigens (licht) geblesseerd moest afmelden, zou dat afgesproken werk zijn?
pi_43534577
quote:
Seedorf en Van Basten eindelijk bij elkaar

TERUG IN ORANJE

RIJNSBURG, dinsdag
,,Inderdaad, het lijkt er wel op of de verloren zoon is teruggekeerd naar Nederland.” Clarence Seedorf kon er wel om lachen, wat hem gisteren overkwam toen hij zich meldde bij het Nederlands elftal in Noordwijk. Een batterij aan media en wat strandgangers zorgden voor een hectiek, waar ze zelfs bij AC Milan niet aan zijn gewend. ,,Wel mooi, ik ben blij met m’n terugkeer. Hier heb ik ruim twee jaar op gewacht. Ik ga er nu alles aan doen om erbij te blijven en te doen wat de bondscoach van me verwacht. We hebben inmiddels kort gesproken.”

Tot Seedorfs geluk verwacht Van Basten geen ‘mop’ meer van spelers die te laat komen. Door vertraging van het vliegtuig vanuit Milaan zette de middenvelder een uurtje later dan was afgesproken voet op Nederlandse bodem. Vrees dat hij niet zou komen opdagen, bleek ongegrond. ,,Ik kreeg een goed gevoel over de persconferentie van Van Basten afgelopen vrijdag bij de bekendmaking van de selectie. Toen hij vervolgens zondagavond belde, wist ik dat het goed was om me bij Oranje te voegen.”

Van Basten zei vrijdag dat hij weinig problemen kende bij het invullen van het middenveld met creatief, technisch vaardige middenvelders. Hij noemde Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Na wat aanslagen in de wedstrijd Ajax-PSV kreeg Sneijder zoveel last van zijn knie dat hij en Ajax het onverstandig vonden om de oefeninterland morgen tegen Engeland in actie te komen. En dus was de weg vrij voor de terugkeer van Seedorf sinds de verloren halve finale van het EK tegen Portugal.

Naast Sneijder viel trouwens ook Robin van Persie af voor het duel tegen de Engelsen. De aanvaller van Arsenal verwacht samen met zijn vrouw één dezer dagen hun eerste baby en wil graag bij de geboorte aanwezig zijn.

Terug naar Seedorf, die gevat opmerkte dat zijn relatie met Van Basten gisteren pas is begonnen. Hoewel de twee al driemaal met elkaar spraken. Onder andere over het Nederlands elftal. De bondscoach sloeg na het EK een andere weg in. Zonder Seedorf, hoewel deze bij een Europese topclub als AC Milan wekelijks in de basis staat.

Na het wegvallen van Sneijder kon Van Basten nauwelijks meer om Seedorf heen aangezien hij vrijdag vertelde dat de drievoudig winnaar van de Champions League nummer drie was achter Van der Vaart en Sneijder. Dat deze oproep voor Seedorf voorvloeit uit het bijna genante media-offensief dat vorige week werd ontketend door, of rond Seedorf, is niet aannemelijk. Omdat Marco van Bastens persoonlijkheid daarvoor geen ruimte laat en het eigenlijk simpel een afstrepen van namen is geweest voor de keuzeheer.

,,De interviews heb ik ook niet met die achterliggende gedachte gegeven”, verontschuldigde Seedorf zich bijna. ,,Ik wilde m’n situatie nog eenmaal kenbaar maken en heb gewoon mijn hart laten spreken”, aldus Seedorf, die vertelde zo dolgraag terug te willen keren in het Nederlands elftal om onvervulde dromen te verwezenlijken. Zijnde het winnen van prijzen met het nationale team. ,,Vandaar is het fantastisch weer deel uit te maken van de selectie. Verbaasd? Nee, blij. Overigens gaf het wel een speciaal gevoel om me weer te melden. Kriebels? Zo zou je het kunnen omschrijven.”

Morgen tegen Engeland zal de 30-jarige Seedorf zijn 78e interland gaan spelen. Hoewel Marco van Basten wellicht vandaag een inkijkje geeft in zijn plannen voor de laatste interland van 2006, lijken Van der Vaart en Seedorf beiden een helft te gaan spelen als aanvallende middenvelder. ,,Als het zover komt, ga ik het zo goed mogelijk invullen.” Dat zal gebeuren in een totaal ander Oranje dan in 2004. Op Arjen Robben en Van der Vaart na was er verder geen enkele speler van het EK in Portugal aanwezig gisteren in Noordwijk. ,,De helft van de internationals ken ik wel van naam, maar niet van gezicht. Daar zijn deze dagen voor. Dat komt wel goed.”

Wel hoopt Seedorf op de steun van het Nederlandse publiek. Voorheen kreeg hij nogal eens de wind van voren door allerlei oorzaken. Waarschijnlijk is hij de meest uitgefloten international in eigen land. ,,Ik heb er alle vertrouwen in dat de wedstrijd tegen Engeland in een goede sfeer plaatsvindt. Negatieve gedachtes heb ik ook helemaal niet bij het publiek van Oranje. Ik heb de steun van iedereen nodig om te presteren.”

Volgens de diverse polls heeft Seedorf niets te vrezen van het Nederlandse publiek. Bondscoach Van Basten bleef onbewogen bij het charme-offensief van de middenvelder, maar het Nederlandse voetbalpubliek smolt voor Seedorf. Volgens de polls zien ze hem zelfs het liefst in de basisopstelling. Iets wat trouwens nauwelijks op voetbalachtergrond gebaseerd kan zijn. Maar bondscoach Marco van Basten bepaalt de opstelling en die zal niet zijn ontgaan dat AC Milan zaterdag de topper tegen AS Roma verloor door een beslissende fout van Seedorf.
pi_43534718
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Van wie is dit stukje?
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:40:47 #148
17542 Mescalino
dit is een ondertitel....
pi_43534840
Het einde is nabij.... Seedorf in oranje

VAN BASTEN!!! Wakker worden!!

Snap toch al niet wat hij ooit bij oranje heeft te zoeken. (en nee het gaat me niet alleen om die twee verschrikkelijk belangrijke strafschoppen die hij gemist heeft)

Echt een waardeloze voetballer.
96 M; MESCALINE; 3,4,5-TRIMETHOXYPHENETHYLAMINE
pi_43534940
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:40 schreef Mescalino het volgende:

Snap toch al niet wat hij ooit bij oranje heeft te zoeken. (en nee het gaat me niet alleen om die twee verschrikkelijk belangrijke strafschoppen die hij gemist heeft)

You just entered the wrong topic on the wrong day at the wrong time

pi_43534961
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:23 schreef horstjan het volgende:
Ik neem aan dat Seedorf kansen te over mag krijgen gezien het continu laten spelen van spelers als Heitinga etc.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:53:45 #151
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_43535047
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:40 schreef Mescalino het volgende:

Echt een waardeloze reactie van jou die goed aangeeft op welk niveau jou voetbalverstand zich begeeft... Een waardeloze voetballer...Ga nu maar weer met de lego spelen
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:20:59 #152
17542 Mescalino
dit is een ondertitel....
pi_43537080
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:53 schreef Roedah het volgende:

[..]

Echt een waardeloze reactie van jou die goed aangeeft op welk niveau jou voetbalverstand zich begeeft... Een waardeloze voetballer...Ga nu maar weer met de lego spelen
Tja over voetbal verstand gesroken, ik hoef alleen maar naar je signature te kijken.... Roda JC
Denk dat JIJ degene bent die maar weer met LEGO moet gaan spelen.
96 M; MESCALINE; 3,4,5-TRIMETHOXYPHENETHYLAMINE
pi_43537171
Jeugdspelers Ajax trainen met Oranje

Uitgegeven: 14 november 2006 11:20
AMSTERDAM - Op uitnodiging van Marco van Basten trainden Vurnon Anita en John Goossens dinsdagochtend mee met de selectie van Oranje. De bondscoach deed in de Amsterdam Arena een beroep op beide jeugdspelers van Ajax omdat hij dan een volwaardig partijspelletje kon laten spelen.

Van Basten heeft nog maar de beschikking over zeventien spelers en twee doelmannen. Wesley Sneijder meldde zich maandag geblesseerd af. Robin van Persie ontbreekt bij Oranje omdat hij ieder moment vader kan worden. Middenvelder Anita en linksbuiten Goossens zijn nog A-junior bij Ajax.

van Basten met zijn jodenkliekje
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_43537289
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:20 schreef Mescalino het volgende:

[..]

Tja over voetbal verstand gesroken, ik hoef alleen maar naar je signature te kijken.... Roda JC
Denk dat JIJ degene bent die maar weer met LEGO moet gaan spelen.
Omdat hij een andere club dan jij aanhangt?

Dat is dan weer het volgende stukje onzin wat je uitkraamt!
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:48:16 #155
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_43537708
Ik denk dat Clarence wel uitgefloten zal worden, maar dat ligt aan dat hockey-publiek dat geen verstand van voetbal heeft, dat zich altijd bij Oranje laat zien.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_43538474
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:25 schreef the_undertaker het volgende:

AMSTERDAM - Op uitnodiging van Marco van Basten trainden Vurnon Anita en John Goossens dinsdagochtend mee met de selectie van Oranje. De bondscoach deed in de Amsterdam Arena een beroep op beide jeugdspelers van Ajax omdat hij dan een volwaardig partijspelletje kon laten spelen.

Van Basten heeft nog maar de beschikking over zeventien spelers en twee doelmannen. Wesley Sneijder meldde zich maandag geblesseerd af. Robin van Persie ontbreekt bij Oranje omdat hij ieder moment vader kan worden. Middenvelder Anita en linksbuiten Goossens zijn nog A-junior bij Ajax.

Dat soort reacties is een van de redenen waarom in de kritiek op Van Basten nooit serieus neem. Tuurlijk zijn er wat kritiekpuntjes, maar over het gehele beeld doet hij het fantastisch. We zijn op weg met een nieuwe generatie, gemengd met een paar van de oude generatie misschien. En de nieuwe generatie loopt over van het talent.

99 procent van de kritiek komt van boertjes/havenslaven als jij. Wat is er nou mis mee dat die jongens meedoen? Van Basten wil 11 tegen 11 trainen en Anita en Goossens zijn de enige die op dat moment kunnen meedoen. Ajax-selectie is op 5 man na naar het interlandvoetbal, dus dan kom je al gauw op die jongens. Bovendien leuke ervaring voor ze, die zitten over 2/3 jaar ook in Oranje. Waarom niet.

Foei jij calimero
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_43538552
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik denk dat Clarence wel uitgefloten zal worden, maar dat ligt aan dat hockey-publiek dat geen verstand van voetbal heeft, dat zich altijd bij Oranje laat zien.
Ik verwacht eerder dat Clarence een ovatie krijgt dan dat hij wordt uitgefloten hoor. De berichtgeving is de laatste tijd zo positief.
pi_43538703
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
en al dat gezeik in de stadions bij competitiewedstrijden ligt ook aan het hockeypubliek?
pi_43538955
Seedorf in de basisopstelling volgens nu.nl, was af te zien aan de training met de hesjes.

Nah, dat is wel eehhhhh....wazig
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:41:45 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43539004
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:21 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Dat soort reacties is een van de redenen waarom in de kritiek op Van Basten nooit serieus neem. Tuurlijk zijn er wat kritiekpuntjes, maar over het gehele beeld doet hij het fantastisch. We zijn op weg met een nieuwe generatie, gemengd met een paar van de oude generatie misschien. En de nieuwe generatie loopt over van het talent.

99 procent van de kritiek komt van boertjes/havenslaven als jij. Wat is er nou mis mee dat die jongens meedoen? Van Basten wil 11 tegen 11 trainen en Anita en Goossens zijn de enige die op dat moment kunnen meedoen. Ajax-selectie is op 5 man na naar het interlandvoetbal, dus dan kom je al gauw op die jongens. Bovendien leuke ervaring voor ze, die zitten over 2/3 jaar ook in Oranje. Waarom niet.

Foei jij calimero
Hij doet het fantastisch? Wat is er dan zo fantastisch? Dat we ons zo makkelijk voor het WK geplaatst hebben? Of juist dat we er op het WK niet stonden, toen het er omging? Of de huidige prestaties in de EK-kwalificatiereeks?
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:42:25 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43539023
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:40 schreef opgebaarde het volgende:
Seedorf in de basisopstelling volgens nu.nl, was af te zien aan de training met de hesjes.

Nah, dat is wel eehhhhh....wazig
Zijn Rafael van der Vaart én Welsey Sneijder er dan niet bij?
pi_43539056
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nederland - Engeland #1: Met de definitieve selectie!
pi_43539075
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als vervanger meteen basisplaats terwijl die lange tijd niet goed genoeg was.
Seedorf was vorige keren toch ook niet als vervanger opgeroepen?
pi_43539081
Edit: lees het al
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:46:33 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43539112
quote:
OK, helder. San Marco stelt ook Rafael van der Vaart op, op zijn eigen positie?
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:26:43 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43540348
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij doet het fantastisch? Wat is er dan zo fantastisch? Dat we ons zo makkelijk voor het WK geplaatst hebben? Of juist dat we er op het WK niet stonden, toen het er omging? Of de huidige prestaties in de EK-kwalificatiereeks?
Je blijft maar raaskallen dat we er niet stonden toen het erom ging. In een groep waarin je er net zo goed uit kan liggen ga je door, en tegen Portugal vlieg je eruit. Portugal, het land waar regelmatig van verloren wordt. Da's kut, maar het kan gebeuren.

Je missie tegen Marco van Basten begint een beetje trieste vormen aan te nemen...
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:41:44 #167
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43540833
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:26 schreef twi het volgende:

[..]

Je blijft maar raaskallen dat we er niet stonden toen het erom ging. In een groep waarin je er net zo goed uit kan liggen ga je door, en tegen Portugal vlieg je eruit. Portugal, het land waar regelmatig van verloren wordt. Da's kut, maar het kan gebeuren.

Je missie tegen Marco van Basten begint een beetje trieste vormen aan te nemen...
Het was niet alleen tegen portugal, tegen meerdere landen hebben we slecht gespeeld, niet alleen portugal maar ook landen zoals luxemburg etc.
Het is geen toeval meer, ik zou liever een meer ervaren coach voor de groep zien.
Daarbij Van Basten z'n rare selectiebeleid, en het weg pesten van de beste voetballers.
Dan denk ik bij mezelf, ben je nou aan het coachen en trainen of ben je meer met je eigen ego bezig.
pi_43540897
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:25 schreef the_undertaker het volgende:

Idd waarom moeten die jeugdspelers van ajax zijn
pi_43540929
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Idd waarom moeten die jeugdspelers van ajax zijn
Ben je nou écht zo dom?
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:46:35 #170
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43540993
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ben je nou écht zo dom?
Vraag jij je nog steeds af waarom Van Basten kwaad bloed zet bij iedereen behalve ajakkes fans?
pi_43541014
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ben je nou écht zo dom?
Wat is dat nou weer voor reactie.
pi_43541076
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het Ajax jeugdspelers zijn? Misschien omdat hij in Amsterdam traint met Oranje? Of wil je jeugdspelers uit eindhoven halen om ze mee te laten doen?
pi_43541104
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ze trainen in de Arena. Waar de fuck moet ie dan twee extra spelers vandaan halen in laten we zeggen een kwartier? Persee in Eindhoven? Wat boeit het nou waar die twee extra spelers vandaan komen om een elftal voor een fucking trainingspotje compleet te maken.
pi_43541126
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het Ajax jeugdspelers zijn? Misschien omdat hij in Amsterdam traint met Oranje? Of wil je jeugdspelers uit eindhoven halen om ze mee te laten doen?

Ja die kun je net zo goed uit Rotterdam halen die komen toch wel.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:51:21 #175
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43541153
Az was ook niet ver weg geweest
pi_43541158
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef Grimm het volgende:

[..]

Vraag jij je nog steeds af waarom Van Basten kwaad bloed zet bij iedereen behalve ajakkes fans?
Nope. Ben het vaak eens met de kritiek op Van Basten. Wmb horen Van Nistelrooij en Van Bommel ook gewoon in Oranje. Maar als TLK het topic doorleest, had hij niet zo'n domme vraag gesteld. DPG heeft namelijk al uitgelegt waarom Van Basten voor die 2 jeugdspelers van Ajax heeft gekozen.
pi_43541187
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja die kun je net zo goed uit Rotterdam halen die komen toch wel.
Piep piep hoi
pi_43541200
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:51 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Nope. Ben het vaak eens met de kritiek op Van Basten. Wmb horen Van Nistelrooij en Van Bommel ook gewoon in Oranje. Maar als TLK het topic doorleest, had hij niet zo'n domme vraag gesteld. DPG heeft namelijk al uitgelegt waarom Van Basten voor die 2 jeugdspelers van Ajax heeft gekozen.
Van BAsten moet je niet serieus nemen.
We hebben gezien waar hij de fout inging en toch gaf hij zichzelf nog een 7
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:55:57 #179
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43541303
Ik vind het nl elftal toch een lachekkend iets de laatste tijd, marokkanen en turken die niet willen of wel willen maar er dan maar een keertje bij zitten.
Erg jonge jongens die de kar moeten trekken, reserve spelers in het nl elftal, B spelers die in engeland voetballen d'r bij.
Waar zijn we in godsnaam mee bezig.
pi_43541386
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef Grimm het volgende:
Ik vind het nl elftal toch een lachekkend iets de laatste tijd, marokkanen en turken die niet willen of wel willen maar er dan maar een keertje bij zitten.
Erg jonge jongens die de kar moeten trekken, reserve spelers in het nl elftal, B spelers die in engeland voetballen d'r bij.
Waar zijn we in godsnaam mee bezig.
Laatst wou hij Boschker nog selecteren
Neem dan een jonge talentvolle doelman.

Die zijn er vast te vinden/.
pi_43541507
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Uh, nee? Krul is geblesseerd en dan houdt het op qua talent.
pi_43541598
Kenneth Vermeer. Waterman.

Maar dan maak je Jong Oranje weer zwakker.
pi_43541677
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Zo makkelijk dit he. Kritiek leveren, maar geen enkele argumentatie.

Ook ik vind dat Van Basten rare en vreemde keuzes maakt, maar als je dan kritiek levert, kom dan op z'n minst met een onderbouwing. Wie had er ipv Boschker bij de voorlopige selectie gemoeten?
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:05:58 #184
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43541681
Dat zou ik ook niet weten welke keeper je dan zou moeten nemen.
Ik vond boschker dan wel weer een goede keuze.
pi_43541720
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Uh, nee? Krul is geblesseerd en dan houdt het op qua talent.
Krul wou ik nog als voorbeeld noemen.

Maar anders haal je iemand uit de 2de klasse om hem mee te laten trainen.
Podolski kwam als voorbeeld ook uit de 2de bundesliga.
2de bundesliga is wat beter dan bij onze 2de klasse maar je kan het altijd proberen.

Maar Landzaat die zich met moêite bij Wigan in de basis kan spelen staat bij Oranje in de basis.
van Basten beloopt gewoon de verkeerd weg.
pi_43541766
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Zo makkelijk dit he. Kritiek leveren, maar geen enkele argumentatie.

Ook ik vind dat Van Basten rare en vreemde keuzes maakt, maar als je dan kritiek levert, kom dan op z'n minst met een onderbouwing. Wie had er ipv Boschker bij de voorlopige selectie gemoeten?
Ik had tim krul kunnen noemen die is nu geblesseerd, maar toen was hij dat nog niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 november 2006 @ 14:08:20 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43541782
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kenneth Vermeer. Waterman.

Maar dan maak je Jong Oranje weer zwakker.
inderdaad.

Krul en Vermeer zijn de echt grote keeperstalenten in Nederland. Als van der Sar stopt gok ik dat één van beide z'n plaats in gaat nemen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 november 2006 @ 14:09:06 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43541817
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:07 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik had tim krul kunnen noemen die is nu geblesseerd, maar toen was hij dat nog niet.
op het moment van de voorselectie had Krul nog niet die wedstrijd tegen Palermo gespeeld....... En van alleen keepen bij het 2e wordt je geen international.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43541997
Die jongens kun je eens laten meedraaien met het eerste op ze te laten stimuleren.
Wat moet je met [Boschker als je Stekelenburg en Timmer nog hebt.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:18:26 #190
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43542168
Ben het in zoverre met M0ntana eens dat het beleid wat van Basten zegt te hanteren steeds meer scheuren begint de vertonen.

Hij maakt zich gewoon iedere keer dat hij van dat soort rare fratsen uithaalt nog ongeloofwaardiger dan dat hij voor een groot gedeelte van het Nederlandse volk al was.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:22:54 #191
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43542322
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

op het moment van de voorselectie had Krul nog niet die wedstrijd tegen Palermo gespeeld....... En van alleen keepen bij het 2e wordt je geen international.
met Van Basten aan het roer?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:27:39 #192
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_43542504
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

en al dat gezeik in de stadions bij competitiewedstrijden ligt ook aan het hockeypubliek?
Het is zo moeilijk om aan kaarten te komen voor Oranje omdat er teveel fout publiek bij Oranje zit. Publiek dat niet voor het voetbal komt maar voor de hoempapa-sfeer eromheen, vaak nog via sponsors ofzo.
Juist dat deel van het publiek zou Seedorf wel eens kunnen uitfluiten.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:31:54 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43542649
Dat er nu besloten wordt om twee talenten van Jong Ajax mee te laten trainen, zodat er wel een afsluitend partijtje kan plaatsvinden, kan ik best inkomen. Wanneer deze interland in de Kuip zou worden afgewerkt, zou men wellicht enkele Feyenoorders laten meedoen, dus dit is puur toeval en reken ik San Marco ook niet aan.

Maar goed, er zijn voldoende dingen die ik hem wel aanreken. Zo denk ik dat een capabele bondscoach allang overgestapt zou zijn naar een ander systeem, één waar onze wereldtoppers zoals Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Roy Makaay, Robin van Persie, Arjen Robben, Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart beter in presteren dan het huidige 4-3-3-systeem met de punt naar achteren.

Natuurlijk kan je zeggen dat Marco van Basten puur naar de toekomst kijkt en daarom Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij en Roy Makaay liever thuislaat, maar wees dan consequent en zeg dat ook. Nu zoekt hij naar redenen, die continue veranderen. Sowieso is de bondscoach zijn geloofwaardigheid verloren, door eerdere uitspraken nu volledig tegen te spreken.

Kijk, de KNVB heeft in eerste instantie de fout gemaakt. Want hoe kun je nu geweldige prestaties verwachten van iemand zonder ervaring, iemand die alles nog moet leren? Alleen maar omdat Johan Cruijff hem aandroeg, werd Marco van Basten bondscoach, normaal zou men toch geen beginnend trainer/coach van Jong Ajax de kans geven? Ook al was het ooit een geweldig voetballer, maar dat staat er buiten, heeft er niets mee te maken.
pi_43542945
Onprofessioneel om spelers erbij te nemen die dit jaar nog niet eens in het 1e gespeeld hebben van hun club.

Dat je geen Jong Oranje spelers neemt okay, die voorbereiding van hen wil je niet verstoren in dit late stadium, maar neem dan Beerens i.p.v. Goossens, die speelt tenminste wel op CL/eredivisie niveau dit jaar, en erg goed ook nog.

En voor Anita kan ie ook Afellay laten meetrainen voor ene keer, of Janssen of Hofs terugnemen, of wie dan ook nemen met eredivisie niveau. Het komt gewoon niet professioneel over als je je laat verrassen door blessures en met dit soort knip/plak-werk je selectie op peil houdt uit de 020-vijver. Zo kom je natuurlijk nooit van je partijdige gekleurde imago af. Domme zet.
pi_43544657
Er waren allang tegenstrijdigheden. Zo zou Van Basten aanvallend spelen en speelt hij met de punt naar achter zonder een 10. We hebben nog nooit op zo'n lelijke, verdedigende manier gespeeld. Dat creatieve smurf Sneijder op 6 niet goed speelt, dat kan iedereen bedenken. Nooit had hij dat geprobeerd en dan doet hij het op een wk tegen grote sterke opkomende middenvelders en sterke tegenstanders!

Tegenstrijdigheid 2: Zou Marco niet alleeen spelers oproepen die speelden bij hun eerste elftal?

Tegenstrijdigheid 3: Wie goed speelt en in vorm is wordt opgeroepen: behalve Seedorf.

Tegenstrijdigheid 4: Nicky Hofs is beter dan Seedorf. Dat neemt natuurlijk niemand serieus en het is onbegrijpelijk dat hij zoiets zegt.

Tegenstrijdigheid 5: wij selecteren puur op voetbalkwaliteiten. Maar Van Nistelrooy is dus niet goed genoeg meer?

The list goes on, de logica is weg. Ik geloof niet dat er geen logica achter zit, maar ik gelooof wel dat er te veel wordt geblaat over wat Marco moet zeggen en niet gewoon de waarheid zegt achter de echte logica. Hij lult zich zo steeds vast.

Maar op zich ben ik wel een fan van zijn persoonlijkheid en heb grote bewondering ervoor dat hij zijn eigen gang gaat. Maar hij moet nog veel leren als trainer.
pi_43545813
Kan iemand mij een opstelling geven van spelers + coach zonder enige 020 achtergrond?
Behalve Seedorf dan.
janneman
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:07:05 #197
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_43546024
Heeft oranje de vaderlandse eer hoog gehouden tijdens het WK of niet...Om aan de hele discussie een einde te maken dit: Ik ben deze zomer 3 maanden in het voetbalmaffe Egypte geweest en iedere taxi chauffeur zei dat oranje vroeger - 1998 bv- heel goed was en nu slecht is.Ook zeiden velen dat ze Bassie niet begrijpen. Het nederlandse voetbal is in het buitenland zwaar in aanzien gedaald sinds deze zomer.
Ik zat zelf in het stadion tegen Ivoorkust en oranje werd fysiek, taktisch maar ook technisch als ploeg overspeeld.
brugge-ado
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:19:50 #198
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43546479
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:01 schreef horstjan het volgende:
Kan iemand mij een opstelling geven van spelers + coach zonder enige 020 achtergrond?
Behalve Seedorf dan.
Lodewijks, Kromkamp, Opdam, Mathijsen, Van Bronckhorst, Van Bommel, Seedorf, Robben, Van Persie, Makaay en Van Nistelrooij. Guus Hiddink als bondscoach, Erwin Koeman zijn assistent.

Wat is je doel hiermee?
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:28:50 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43546812
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef LuukBes het volgende:
Onprofessioneel om spelers erbij te nemen die dit jaar nog niet eens in het 1e gespeeld hebben van hun club.
Als er in Eindhoven gespeeld zou zijn, zouden Afellay en Aissati vast mee hebben getrained. Als het in Rotterdam zou zijn, zouden Davids en De Guzman vast mee hebben getrained.

Neem jij het de Engelse coach ook kwalijk dat hij een jeugdspeler van Arsenal mee laat voetballen voor een 8 tegen 8 omdat hij op het complex van Arsenal traint? Of had je hem daar liever iemand van Chelsea, Manchester United of zelfs Liverpool zien invliegen?
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:45:48 #200
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43547447
quote:
Heitinga voor de zekerheid bij Oranje
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 14 november om 16:41

Bondscoach Marco van Basten heeft vanmiddag John Heitinga als twintigste international toegevoegd aan de selectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen Engeland. Een blessure van Joris Mathijsen is de oorzaak van de aanwezigheid van de Ajacied.

De verdediger van Hamburger raakte namelijk vandaag op de training geblesseerd, maar zal desondanks tegen The Three Lions inzetbaar zijn.

“Hij kreeg een tik op zijn neus. De neus was niet gebroken maar is wel in het ziekenhuis recht gezet. Joris kan tegen de Engelsen spelen. Voor de zekerheid hebben we Heitinga toch maar opgeroepen”, aldus Van Basten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')