abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43429376
Waarom werd Seedorf niet opgeroepen toen Van der Vaart geblesseerd was?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43430221
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:54 schreef cultheld het volgende:
Omdat Van Basten onzin praat.
pi_43430268
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:54 schreef cultheld het volgende:
Je had journalist moeten worden.

Dit is toch de 1e vraag die je als journalist moet stellen in reactie op dat lulverhaal van van Basten?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:33:22 #104
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_43432238
hij overwoog seedorf tegen luxemburg..

haha, wat een schlemiel.. leuke praatjes pikhoofd..
pi_43434251
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef steve-urkel het volgende:
hij overwoog seedorf tegen luxemburg..
quote:
haha, wat een schlemiel.. leuke praatjes pikhoofd..
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43434280
Net reportage gekeken van Studio Sport.nl
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vond voor een speler van dat kaliber.

Wat moet je daar nou weer mee?

[ Bericht 1% gewijzigd door koningdavid op 10-11-2006 18:58:52 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43434323
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:53 schreef koningdavid het volgende:
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vondt voor een speler van dat kaliber.

hahaha die van Basten is echt de weg kwijt
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:58:15 #108
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43434414
quote:
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vondt voor een speler van dat kaliber.

Hij beledigd indirect alle spelers die hij wel heeft opgeroepen.

Gelukkig dat hij geen trainer van Juventus is, dan zou hij de hele selectie op de bank houden in de Serie B.
  zondag 12 november 2006 @ 23:10:32 #109
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_43493252
Seedorf is opgeroepen voor het Nederlands elftal volgens Humberto Tan.
pi_43493271
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:10 schreef MrSASO het volgende:
pi_43493734
Hoe moeilijk kan het zijn voor Frits Barend om die telefoon op te nemen in de uitzending?!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  zondag 12 november 2006 @ 23:23:26 #112
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_43493774
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:22 schreef DubzOne het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn voor Frits Barend om die telefoon op te nemen in de uitzending?!
Inderdaad, wat een eikel.
  maandag 13 november 2006 @ 00:04:29 #113
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43495048
Nog steeds ontslaan die gast, Seedorf wordt zeker een zoethoudertje. Hoorde Frits en Jan bij de wedstrijden Van Basten alweer een compliment geven.

Ben benieuwd naar de onzin die Van Basten op de volgende persconferentie uit zal kramen. Seedorf er nu weer bij, tja hij presteert gewoon zo goed ineens bij Milan de laatste weken.

Hij moest natuurlijk ook wel Seedorf oproepen, hij had zichzelf pas vastgeluld door te stellen dat hij voor Seedorf zijn positie al Van der Vaart en Sneijder had en die deden het totzover goed. Wanneer hij Seedorf nu niet had opgeroepen zou dat weer tegen hem gebruikt kunnen worden en werd hij nog ongeloofwaardiger zover dat nog kan.
  maandag 13 november 2006 @ 00:07:04 #114
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43495122
als ik Van Basten's logica moet geloven, is Seedorf dus derde keus achter Sneijder en Van der Vaart. Beetje vreemd
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 13 november 2006 @ 00:34:54 #115
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43495926
quote:
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vond voor een speler van dat kaliber.

LOLLEROMFGBBQ

maar een speler van dat kaliber 2 jaar lang buiten de selectie laten en afzeiken terwijl je iedereen die een wedstrijd in de HCE meer dan 3 ballen redelijk heeft gespeeld in 1 pot oproept is niet te min
  maandag 13 november 2006 @ 00:44:09 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43496164
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:10 schreef MrSASO het volgende:
Hij moest ook wel door de (lichte) blessure van Wesley Sneijder, gezien zijn opmerking van vrijdag.

Ben blij dat San Marco eindelijk een kans geeft aan Clarence Seedorf, ook al is dat tweeënhalf jaar te laat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 13 november 2006 @ 01:41:05 #117
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43497154
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij moest ook wel door de (lichte) blessure van Wesley Sneijder, gezien zijn opmerking van vrijdag.

Ben blij dat San Marco eindelijk een kans geeft aan Clarence Seedorf, ook al is dat tweeënhalf jaar te laat.
Domme uitspraak van vrijdag dus, hij zet zichzelf goed te kakken.
Vraag me overigens af of ik blij moet zijn met seedorf terug. in 1e instantie vond ik het goed dat hij het eens zonder seedorf wou proberen, zeg wat je wilt, het is niet voor niets dat zo veel mensen hem er niet graag bij willen en hem arrogant vinden etc. Toen bleek dat het er alleen maar slechter door werd had hij hem gelijk al na een paar wedstrijden er bij moeten halen. Nu ga je een speler die je al sinds zijn 27e/28e niet meer hebt opgeroepen opeens nog een kans geven voor een toernooi op z'n 32e... Ik denk dat tegen die tijd een de Zeeuw/Schaars/Sneijder op gestaan is als leider op het middenveld.
pi_43497510
Ontslagen?Gevierendeeld lijkt me meer van toepassing,die zgn. ajacieden leren het nooit,je zou es moeten weten wat ik vanavond op het ajaxforum gelezen heb,dat al die gristenpolderdorpen maar snel onder water staan,dom naar kaas stinkend gorgelvolk,biewtje?
  maandag 13 november 2006 @ 02:42:30 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43497683
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
als ik Van Basten's logica moet geloven, is Seedorf dus derde keus achter Sneijder en Van der Vaart. Beetje vreemd
Ik vind dat niet zo vreemd. Sneijder is tweebenig en multifunctioneel. Speelt altijd en een belangrijk onderdeel van het team. Van der Vaart valt meer voor te zeggen waarom hij er nog bij zit, gezien z'n blessures, maar is ook bekend bij Van Basten en waarom zou je twee uitermate goede voetballers die je kent passeren voor een uitermate goede voetballer die je niet kent wanneer er geen aanleiding toe is (blessures?). Het enige wat vreemd was, was dat een van deze twee ongetwijfeld wel eens hebben ontbroken aan de selectie en dat Seedorf toen niet voor hen in de plaats is gekomen.

Van Basten heeft zichzelf afgelopen weekend goed buitenspel gezet door dit verhaal naar buiten te brengen. Nu is Sneijder geblesseerd, en kan hij dus niets anders dan Seedorf selecteren. Anders verliest hij (nog meer van?) zijn geloofwaardigheid.

Persoonlijk vind ik dat er vrij dramatisch over Van Basten en zijn prestaties worden gedaan. Alsof het WK zo slecht was. Alsof z'n selectiemethode altijd zo vreemd was. Seedorf is jaren uitgekotst door het Nederlandse volk, iedereen was blij met de nieuwe gezichten. Maar nu er op het WK is verloren van Portugal, en land waar zo goed als traditioneel van verloren wordt, is het allemaal een probleem en is Seedorf een issue wat erbij wordt gesleept.

Voor het EK schreeuwde iedereen om Huntelaar en was het onbegrijpelijk dat hij niet werd meegenomen. Een deel van de media en van het volk stelde zelfs de vraag of Van Nistelrooij wel mee moest door zijn gebrek aan spelen, gezien de vorm van Huntelaar. En nu is Van Nistelrooij een issue.

Het enige waar hij mijns inziens echt de fout mee in is gegaan is Van Bommel. Die hoort er bij. Maar elke coach heeft z'n issues. Hiddink kon niet met Davids overweg. Advocaat kon zoveel dingen niet, Van Gaal wist zich uberhaupt niet te kwalificeren en Marco ziet het blijkbaar niet zitten in Van Bommel.

De prestaties zijn oke, de prestaties op het WK waren oke en wat mij betreft mag alles gewoon lekker zo door gaat tot en met het EK 2008.
  maandag 13 november 2006 @ 08:32:45 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43498681
Hoe zou Marco van Basten gereageerd hebben op het nieuws van de lichte blessure van Wesley Sneijder? Denk dat hij aardig heeft zitten vloeken, aangezien hij Clarence Seedorf nu wel moest selecteren.

Blij dat Clarence Seedorf nu eindelijk een kans krijgt, zoals ik al zei moest hij ook wel gezien zijn opmerking van vrijdag, maar het blijft vreemd. Want waarom kreeg hij de afgelopen tweeënhalf jaar niet geselecteerd, toen Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart geblesseerd waren?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43498753
Van Basten had al een paar keer duidelijk gemaakt dat de creatieve middenvelders bestaan uit Van der Vaart, Sneijder en Seedorf. Nu valt er iemand weg en dan is Seedorf aan de beurt. Zo lijkt het nu het geval.

Alleen snap ik dan niet dat dit pas de eerste keer is MvB dit doet, want Van der Vaart is al heel lang geblesseerd geweest en Sneijder ook af en toe, maar dan roept hij toch anderen op .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43499828
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:37 schreef RayMania het volgende:
Van Basten had al een paar keer duidelijk gemaakt dat de creatieve middenvelders bestaan uit Van der Vaart, Sneijder en Seedorf. Nu valt er iemand weg en dan is Seedorf aan de beurt. Zo lijkt het nu het geval.

Alleen snap ik dan niet dat dit pas de eerste keer is MvB dit doet, want Van der Vaart is al heel lang geblesseerd geweest en Sneijder ook af en toe, maar dan roept hij toch anderen op .
van Basten is inderdaad altijd duidelijk geweest! hij heeft bij eerdere blesures anderen opgetrommeld om te kjiken hoe die functioneerden. maar nu is het engeland natuurlijk! dus wilt hij een goede man erin. seedorf dus.

en seedorf is gelukkig niet zo kinderachtig als van nistelrooy of van bommel en is blij met deze kans!

goeie zet van San Marco!
pi_43499888
Seedorf: "Ik heb twee jaar gewacht op dit moment" en "Ik ben al blij als ik enkele minuten krijg".

Het zijn teksten van een 20-jarige debutant, maar Seedorf is gewoon 77-voudig international en al jaren internationale top.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43500183
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:55 schreef koningdavid het volgende:
Seedorf: "Ik heb twee jaar gewacht op dit moment" en "Ik ben al blij als ik enkele minuten krijg".

Het zijn teksten van een 20-jarige debutant, maar Seedorf is gewoon 77-voudig international en al jaren internationale top.
dat is nou een teken van een volwassen persoon!

wat had hij dan moeten doen? zeggen dat hij geen vertrouwen heeft in van basten net als die middelmatige middenvelder van een van bommel?
pi_43508582
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe zou Marco van Basten gereageerd hebben op het nieuws van de lichte blessure van Wesley Sneijder? Denk dat hij aardig heeft zitten vloeken, aangezien hij Clarence Seedorf nu wel moest selecteren.

Blij dat Clarence Seedorf nu eindelijk een kans krijgt, zoals ik al zei moest hij ook wel gezien zijn opmerking van vrijdag, maar het blijft vreemd. Want waarom kreeg hij de afgelopen tweeënhalf jaar niet geselecteerd, toen Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart geblesseerd waren?
Toen was Cocu er ook nog
En ook van Bommel was er toen nog wel eens bij

Maar goed dat hij een kans krijgt, alleen snap ik niet waarom nu opeens wel.
Knieval?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')