Omdat Van Basten onzin praat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:54 schreef cultheld het volgende:
Waarom werd Seedorf niet opgeroepen toen Van der Vaart geblesseerd was?
Je had journalist moeten worden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:54 schreef cultheld het volgende:
Waarom werd Seedorf niet opgeroepen toen Van der Vaart geblesseerd was?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef steve-urkel het volgende:
hij overwoog seedorf tegen luxemburg..
quote:haha, wat een schlemiel.. leuke praatjes pikhoofd..
hahaha die van Basten is echt de weg kwijtquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:53 schreef koningdavid het volgende:
Net reportage gekeken van Studio Sport.nl
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vondt voor een speler van dat kaliber.
Wat moet je daar nou weer mee?![]()
Hij beledigd indirect alle spelers die hij wel heeft opgeroepen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:53 schreef koningdavid het volgende:
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vondt voor een speler van dat kaliber.
quote:Op zondag 12 november 2006 23:10 schreef MrSASO het volgende:
Seedorf is opgeroepen voor het Nederlands elftal volgens Humberto Tan.
Inderdaad, wat een eikel.quote:Op zondag 12 november 2006 23:22 schreef DubzOne het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn voor Frits Barend om die telefoon op te nemen in de uitzending?!![]()
LOLLEROMFGBBQquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:53 schreef koningdavid het volgende:
Daar zegt Van Basten dus dat hij Seedorf niet opriep voor Luxemburg omdat hij dat te min vond voor een speler van dat kaliber.
Hij moest ook wel door de (lichte) blessure van Wesley Sneijder, gezien zijn opmerking van vrijdag.quote:Op zondag 12 november 2006 23:10 schreef MrSASO het volgende:
Seedorf is opgeroepen voor het Nederlands elftal volgens Humberto Tan.
Domme uitspraak van vrijdag dus, hij zet zichzelf goed te kakken.quote:Op maandag 13 november 2006 00:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij moest ook wel door de (lichte) blessure van Wesley Sneijder, gezien zijn opmerking van vrijdag.
Ben blij dat San Marco eindelijk een kans geeft aan Clarence Seedorf, ook al is dat tweeënhalf jaar te laat.
Ik vind dat niet zo vreemd. Sneijder is tweebenig en multifunctioneel. Speelt altijd en een belangrijk onderdeel van het team. Van der Vaart valt meer voor te zeggen waarom hij er nog bij zit, gezien z'n blessures, maar is ook bekend bij Van Basten en waarom zou je twee uitermate goede voetballers die je kent passeren voor een uitermate goede voetballer die je niet kent wanneer er geen aanleiding toe is (blessures?). Het enige wat vreemd was, was dat een van deze twee ongetwijfeld wel eens hebben ontbroken aan de selectie en dat Seedorf toen niet voor hen in de plaats is gekomen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
als ik Van Basten's logica moet geloven, is Seedorf dus derde keus achter Sneijder en Van der Vaart. Beetje vreemd![]()
van Basten is inderdaad altijd duidelijk geweest! hij heeft bij eerdere blesures anderen opgetrommeld om te kjiken hoe die functioneerden. maar nu is het engeland natuurlijk! dus wilt hij een goede man erin. seedorf dus.quote:Op maandag 13 november 2006 08:37 schreef RayMania het volgende:
Van Basten had al een paar keer duidelijk gemaakt dat de creatieve middenvelders bestaan uit Van der Vaart, Sneijder en Seedorf. Nu valt er iemand weg en dan is Seedorf aan de beurt. Zo lijkt het nu het geval.
Alleen snap ik dan niet dat dit pas de eerste keer is MvB dit doet, want Van der Vaart is al heel lang geblesseerd geweest en Sneijder ook af en toe, maar dan roept hij toch anderen op.
dat is nou een teken van een volwassen persoon!quote:Op maandag 13 november 2006 09:55 schreef koningdavid het volgende:
Seedorf: "Ik heb twee jaar gewacht op dit moment" en "Ik ben al blij als ik enkele minuten krijg".
Het zijn teksten van een 20-jarige debutant, maar Seedorf is gewoon 77-voudig international en al jaren internationale top.
Toen was Cocu er ook nogquote:Op maandag 13 november 2006 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe zou Marco van Basten gereageerd hebben op het nieuws van de lichte blessure van Wesley Sneijder? Denk dat hij aardig heeft zitten vloeken, aangezien hij Clarence Seedorf nu wel moest selecteren.
Blij dat Clarence Seedorf nu eindelijk een kans krijgt, zoals ik al zei moest hij ook wel gezien zijn opmerking van vrijdag, maar het blijft vreemd. Want waarom kreeg hij de afgelopen tweeënhalf jaar niet geselecteerd, toen Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart geblesseerd waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |