abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43541158
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef Grimm het volgende:

[..]

Vraag jij je nog steeds af waarom Van Basten kwaad bloed zet bij iedereen behalve ajakkes fans?
Nope. Ben het vaak eens met de kritiek op Van Basten. Wmb horen Van Nistelrooij en Van Bommel ook gewoon in Oranje. Maar als TLK het topic doorleest, had hij niet zo'n domme vraag gesteld. DPG heeft namelijk al uitgelegt waarom Van Basten voor die 2 jeugdspelers van Ajax heeft gekozen.
pi_43541187
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja die kun je net zo goed uit Rotterdam halen die komen toch wel.
Piep piep hoi
pi_43541200
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:51 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Nope. Ben het vaak eens met de kritiek op Van Basten. Wmb horen Van Nistelrooij en Van Bommel ook gewoon in Oranje. Maar als TLK het topic doorleest, had hij niet zo'n domme vraag gesteld. DPG heeft namelijk al uitgelegt waarom Van Basten voor die 2 jeugdspelers van Ajax heeft gekozen.
Van BAsten moet je niet serieus nemen.
We hebben gezien waar hij de fout inging en toch gaf hij zichzelf nog een 7
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:55:57 #179
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43541303
Ik vind het nl elftal toch een lachekkend iets de laatste tijd, marokkanen en turken die niet willen of wel willen maar er dan maar een keertje bij zitten.
Erg jonge jongens die de kar moeten trekken, reserve spelers in het nl elftal, B spelers die in engeland voetballen d'r bij.
Waar zijn we in godsnaam mee bezig.
pi_43541386
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef Grimm het volgende:
Ik vind het nl elftal toch een lachekkend iets de laatste tijd, marokkanen en turken die niet willen of wel willen maar er dan maar een keertje bij zitten.
Erg jonge jongens die de kar moeten trekken, reserve spelers in het nl elftal, B spelers die in engeland voetballen d'r bij.
Waar zijn we in godsnaam mee bezig.
Laatst wou hij Boschker nog selecteren
Neem dan een jonge talentvolle doelman.

Die zijn er vast te vinden/.
pi_43541507
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Uh, nee? Krul is geblesseerd en dan houdt het op qua talent.
pi_43541598
Kenneth Vermeer. Waterman.

Maar dan maak je Jong Oranje weer zwakker.
pi_43541677
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Zo makkelijk dit he. Kritiek leveren, maar geen enkele argumentatie.

Ook ik vind dat Van Basten rare en vreemde keuzes maakt, maar als je dan kritiek levert, kom dan op z'n minst met een onderbouwing. Wie had er ipv Boschker bij de voorlopige selectie gemoeten?
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:05:58 #184
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43541681
Dat zou ik ook niet weten welke keeper je dan zou moeten nemen.
Ik vond boschker dan wel weer een goede keuze.
pi_43541720
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Uh, nee? Krul is geblesseerd en dan houdt het op qua talent.
Krul wou ik nog als voorbeeld noemen.

Maar anders haal je iemand uit de 2de klasse om hem mee te laten trainen.
Podolski kwam als voorbeeld ook uit de 2de bundesliga.
2de bundesliga is wat beter dan bij onze 2de klasse maar je kan het altijd proberen.

Maar Landzaat die zich met moêite bij Wigan in de basis kan spelen staat bij Oranje in de basis.
van Basten beloopt gewoon de verkeerd weg.
pi_43541766
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Zo makkelijk dit he. Kritiek leveren, maar geen enkele argumentatie.

Ook ik vind dat Van Basten rare en vreemde keuzes maakt, maar als je dan kritiek levert, kom dan op z'n minst met een onderbouwing. Wie had er ipv Boschker bij de voorlopige selectie gemoeten?
Ik had tim krul kunnen noemen die is nu geblesseerd, maar toen was hij dat nog niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 november 2006 @ 14:08:20 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43541782
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kenneth Vermeer. Waterman.

Maar dan maak je Jong Oranje weer zwakker.
inderdaad.

Krul en Vermeer zijn de echt grote keeperstalenten in Nederland. Als van der Sar stopt gok ik dat één van beide z'n plaats in gaat nemen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 november 2006 @ 14:09:06 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43541817
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:07 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik had tim krul kunnen noemen die is nu geblesseerd, maar toen was hij dat nog niet.
op het moment van de voorselectie had Krul nog niet die wedstrijd tegen Palermo gespeeld....... En van alleen keepen bij het 2e wordt je geen international.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43541997
Die jongens kun je eens laten meedraaien met het eerste op ze te laten stimuleren.
Wat moet je met [Boschker als je Stekelenburg en Timmer nog hebt.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:18:26 #190
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43542168
Ben het in zoverre met M0ntana eens dat het beleid wat van Basten zegt te hanteren steeds meer scheuren begint de vertonen.

Hij maakt zich gewoon iedere keer dat hij van dat soort rare fratsen uithaalt nog ongeloofwaardiger dan dat hij voor een groot gedeelte van het Nederlandse volk al was.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:22:54 #191
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43542322
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

op het moment van de voorselectie had Krul nog niet die wedstrijd tegen Palermo gespeeld....... En van alleen keepen bij het 2e wordt je geen international.
met Van Basten aan het roer?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:27:39 #192
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_43542504
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

en al dat gezeik in de stadions bij competitiewedstrijden ligt ook aan het hockeypubliek?
Het is zo moeilijk om aan kaarten te komen voor Oranje omdat er teveel fout publiek bij Oranje zit. Publiek dat niet voor het voetbal komt maar voor de hoempapa-sfeer eromheen, vaak nog via sponsors ofzo.
Juist dat deel van het publiek zou Seedorf wel eens kunnen uitfluiten.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:31:54 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43542649
Dat er nu besloten wordt om twee talenten van Jong Ajax mee te laten trainen, zodat er wel een afsluitend partijtje kan plaatsvinden, kan ik best inkomen. Wanneer deze interland in de Kuip zou worden afgewerkt, zou men wellicht enkele Feyenoorders laten meedoen, dus dit is puur toeval en reken ik San Marco ook niet aan.

Maar goed, er zijn voldoende dingen die ik hem wel aanreken. Zo denk ik dat een capabele bondscoach allang overgestapt zou zijn naar een ander systeem, één waar onze wereldtoppers zoals Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Roy Makaay, Robin van Persie, Arjen Robben, Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart beter in presteren dan het huidige 4-3-3-systeem met de punt naar achteren.

Natuurlijk kan je zeggen dat Marco van Basten puur naar de toekomst kijkt en daarom Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij en Roy Makaay liever thuislaat, maar wees dan consequent en zeg dat ook. Nu zoekt hij naar redenen, die continue veranderen. Sowieso is de bondscoach zijn geloofwaardigheid verloren, door eerdere uitspraken nu volledig tegen te spreken.

Kijk, de KNVB heeft in eerste instantie de fout gemaakt. Want hoe kun je nu geweldige prestaties verwachten van iemand zonder ervaring, iemand die alles nog moet leren? Alleen maar omdat Johan Cruijff hem aandroeg, werd Marco van Basten bondscoach, normaal zou men toch geen beginnend trainer/coach van Jong Ajax de kans geven? Ook al was het ooit een geweldig voetballer, maar dat staat er buiten, heeft er niets mee te maken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43542945
Onprofessioneel om spelers erbij te nemen die dit jaar nog niet eens in het 1e gespeeld hebben van hun club.

Dat je geen Jong Oranje spelers neemt okay, die voorbereiding van hen wil je niet verstoren in dit late stadium, maar neem dan Beerens i.p.v. Goossens, die speelt tenminste wel op CL/eredivisie niveau dit jaar, en erg goed ook nog.

En voor Anita kan ie ook Afellay laten meetrainen voor ene keer, of Janssen of Hofs terugnemen, of wie dan ook nemen met eredivisie niveau. Het komt gewoon niet professioneel over als je je laat verrassen door blessures en met dit soort knip/plak-werk je selectie op peil houdt uit de 020-vijver. Zo kom je natuurlijk nooit van je partijdige gekleurde imago af. Domme zet.
pi_43544657
Er waren allang tegenstrijdigheden. Zo zou Van Basten aanvallend spelen en speelt hij met de punt naar achter zonder een 10. We hebben nog nooit op zo'n lelijke, verdedigende manier gespeeld. Dat creatieve smurf Sneijder op 6 niet goed speelt, dat kan iedereen bedenken. Nooit had hij dat geprobeerd en dan doet hij het op een wk tegen grote sterke opkomende middenvelders en sterke tegenstanders!

Tegenstrijdigheid 2: Zou Marco niet alleeen spelers oproepen die speelden bij hun eerste elftal?

Tegenstrijdigheid 3: Wie goed speelt en in vorm is wordt opgeroepen: behalve Seedorf.

Tegenstrijdigheid 4: Nicky Hofs is beter dan Seedorf. Dat neemt natuurlijk niemand serieus en het is onbegrijpelijk dat hij zoiets zegt.

Tegenstrijdigheid 5: wij selecteren puur op voetbalkwaliteiten. Maar Van Nistelrooy is dus niet goed genoeg meer?

The list goes on, de logica is weg. Ik geloof niet dat er geen logica achter zit, maar ik gelooof wel dat er te veel wordt geblaat over wat Marco moet zeggen en niet gewoon de waarheid zegt achter de echte logica. Hij lult zich zo steeds vast.

Maar op zich ben ik wel een fan van zijn persoonlijkheid en heb grote bewondering ervoor dat hij zijn eigen gang gaat. Maar hij moet nog veel leren als trainer.
pi_43545813
Kan iemand mij een opstelling geven van spelers + coach zonder enige 020 achtergrond?
Behalve Seedorf dan.
janneman
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:07:05 #197
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_43546024
Heeft oranje de vaderlandse eer hoog gehouden tijdens het WK of niet...Om aan de hele discussie een einde te maken dit: Ik ben deze zomer 3 maanden in het voetbalmaffe Egypte geweest en iedere taxi chauffeur zei dat oranje vroeger - 1998 bv- heel goed was en nu slecht is.Ook zeiden velen dat ze Bassie niet begrijpen. Het nederlandse voetbal is in het buitenland zwaar in aanzien gedaald sinds deze zomer.
Ik zat zelf in het stadion tegen Ivoorkust en oranje werd fysiek, taktisch maar ook technisch als ploeg overspeeld.
brugge-ado
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:19:50 #198
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43546479
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:01 schreef horstjan het volgende:
Kan iemand mij een opstelling geven van spelers + coach zonder enige 020 achtergrond?
Behalve Seedorf dan.
Lodewijks, Kromkamp, Opdam, Mathijsen, Van Bronckhorst, Van Bommel, Seedorf, Robben, Van Persie, Makaay en Van Nistelrooij. Guus Hiddink als bondscoach, Erwin Koeman zijn assistent.

Wat is je doel hiermee?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:28:50 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43546812
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef LuukBes het volgende:
Onprofessioneel om spelers erbij te nemen die dit jaar nog niet eens in het 1e gespeeld hebben van hun club.
Als er in Eindhoven gespeeld zou zijn, zouden Afellay en Aissati vast mee hebben getrained. Als het in Rotterdam zou zijn, zouden Davids en De Guzman vast mee hebben getrained.

Neem jij het de Engelse coach ook kwalijk dat hij een jeugdspeler van Arsenal mee laat voetballen voor een 8 tegen 8 omdat hij op het complex van Arsenal traint? Of had je hem daar liever iemand van Chelsea, Manchester United of zelfs Liverpool zien invliegen?
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:45:48 #200
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43547447
quote:
Heitinga voor de zekerheid bij Oranje
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 14 november om 16:41

Bondscoach Marco van Basten heeft vanmiddag John Heitinga als twintigste international toegevoegd aan de selectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen Engeland. Een blessure van Joris Mathijsen is de oorzaak van de aanwezigheid van de Ajacied.

De verdediger van Hamburger raakte namelijk vandaag op de training geblesseerd, maar zal desondanks tegen The Three Lions inzetbaar zijn.

“Hij kreeg een tik op zijn neus. De neus was niet gebroken maar is wel in het ziekenhuis recht gezet. Joris kan tegen de Engelsen spelen. Voor de zekerheid hebben we Heitinga toch maar opgeroepen”, aldus Van Basten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')