abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:23:06 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43331614
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6
Deel 7: Marco van Basten moet ontslagen worden! #7
Deel 8: Marco van Basten moet ontslagen worden! #8
Deel 9: Marco van Basten moet ontslagen worden! #9

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballer was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? En wanneer jongens uit de huidige spelersgroep een eigen mening krijgen en niet mak achter de bondscoach aanlopen, worden ze dan ook meteen gepasseerd net als Clarence Seedorf, Edgar Davids, Roy Makaay, Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel? De laatste heeft zijn conclusies getrokken, moedig heeft hij bedankt voor Oranje onder de huidige bondscoach. Nu maar hopen dat er snel een andere bondscoach komt, één die wél gebruikt maakt van de beste Nederlandse voetballers die er op dit moment rondlopen! Marco van Basten pretendeert bij het samenstellen van zijn selectie puur een alleen naar de voetbalkwaliteiten van een speler te kijken, maar dat geloof toch niemand meer? Wanneer zal San Marco eindelijk eens duidelijkheid verschaffen aan Clarence Seedorf, waarom hij telkens genegeerd wordt? Want als het dus puur en alleen om zijn voetbalkwaliteiten gaat, ben ik benieuwd hoe goed hij bij AC Milan moet gaan spelen? Nog beter dan Ronaldinho in vorm? Zoals de wél geselecteerde Evander Sno bijvoorbeeld? Of heeft het eigenlijk toch helemaal niets met de voetbalkwaliteiten van Clarence Seedorf te maken?

Moet de KNVB Marco van Basten ontslaan of niet?
» Ja.
» Nee.

Verdient middenvelder Clarence Seedorf een kans in Oranje?
» Ja.
» Nee.

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43331633
Helemaal mee eens.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43331707
Op de post van Montana waarin hij zich (weer) afvroeg waarom van Basten Seedorf nou in de afgelopen 2 jaar geen kans heeft gegeven:

ik denk dat het een combinatie is van factoren:

-Bassie wil ja-knikkers.

-Bassie heeft toentertijd over de rug van bepaalde spelers zichzelf nog populairder gemaakt bij het volk. Ik weet nog dat mensen het spel van Oranje niet om aan te zien vonden, maar doodleuk beweerden "ach, Oranje is wel weer van het volk! ( )"

-Seedorf heeft nooit goed gepresteerd in Oranje ( wat een drogreden is, aangezien hij anderen die ook nooit hun clubniveau haalden in Oranje wel heeft blijven oproepen)

-Deels misschien ook uit afgunst..Seedorf is al een van meest succesvolle (club)voetballers uit Nederland..qua prestaties (niet qua faam!) zit hij niet ver af van van Basten. Met het niet selecteren van Seedorf heeft van Basten wellicht de hoop gehad dat tegen het jaar 2006 niemand in Nederland het ooit nog over Seedorf zou hebben. Hoe anders is het gelopen

Dat is mijn mening in ieder geval.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43331804
Die laatste mening is grappig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:30:37 #5
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43331845
teeveepee
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 03:35:48 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_43348903
Als het aan Fok ligt moet ie dus verdwijnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43351233
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  woensdag 8 november 2006 @ 10:07:34 #9
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_43351277
TvP
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
pi_43351878
quote:
Op woensdag 8 november 2006 03:35 schreef tong80 het volgende:

Aan de percentages valt af te leiden dat fok gelukkig niet het lage voetbal inside niveau behaalt
  woensdag 8 november 2006 @ 10:37:02 #11
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43351881
quote:
Op woensdag 8 november 2006 03:35 schreef tong80 het volgende:

Hij mag wel assistent worden van de nieuwe zolang hij zich maar niet bemoeit met de speelwijze, opstelling en selectiebeleid.
pi_43351934
ben ik de enige die tevreden is met van basten?
  woensdag 8 november 2006 @ 10:40:57 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43351960
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:39 schreef rival het volgende:
Waarom ben je tevreden?
  woensdag 8 november 2006 @ 10:41:26 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43351967
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:39 schreef rival het volgende:
waarom dan?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_43352082
Ik ben pro Van Basten omdat hij als één van de weinige coaches echt het beste team wil opstellen en niet de beste spelers, helaas is die gigantisch doorgeslagen en denk ik dat op deze doorgeslagen manier wij niet de beste resultaten (zullen) behalen
  woensdag 8 november 2006 @ 10:49:47 #16
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_43352166
Alsjeblieft niet seedorf terug
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  woensdag 8 november 2006 @ 10:58:12 #17
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43352342
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben pro Van Basten omdat hij als één van de weinige coaches echt het beste team wil opstellen en niet de beste spelers, helaas is die gigantisch doorgeslagen en denk ik dat op deze doorgeslagen manier wij niet de beste resultaten (zullen) behalen
Idd hij probeert wel het beste team bij elkaar te krijgen, maar z'n selectiebeleid is belachelijk nu
  woensdag 8 november 2006 @ 11:35:17 #18
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_43353251
nee Sno zal een verrijking zijn in teamverband
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
pi_43353299
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:35 schreef Roedah het volgende:
nee Sno zal een verrijking zijn in teamverband
Zijn moeder schijnt heerlijke appeltaarten te kunnen bakken, dus zeker een aanwinst
  woensdag 8 november 2006 @ 11:38:00 #20
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_43353332
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zijn moeder schijnt heerlijke appeltaarten te kunnen bakken, dus zeker een aanwinst
Mijn moeder maakt lekkere goulash, mag ik ook?
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
pi_43353585
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:38 schreef Roedah het volgende:

[..]

Mijn moeder maakt lekkere goulash, mag ik ook?
als je een beetje kan slijmen? tuurlijk!
Hajeto!
  woensdag 8 november 2006 @ 12:51:38 #22
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43355443
Toch nie in de Goulash
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_43357882
Van Basten ziet gewoon de kwalificatie als een groot oefentoernooi en hoopt dat spelers als Urby, De Zeeuw, Huntelaar, Schaars en eventueel Ibi, Isi en De Guzman er klaar voor zijn in 2008.

Valt wel wat voor te zeggen, zeker als de resultaten goed zijn.

Het is maar de vraag of Bommel, Makaay, Ruud en Seedorf in 2008 nog top zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43357952
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
hoopt
dat is nou het hele probleem. Een bondscoach moet niet hopen dat die spelers het wellicht gaan kunnen brengen. Hij moet uitgaan van spelers waarvan hij in zekere mate overtuigd is dat zij zullen brengen wat hij verwacht.
pi_43358136
En dat is in 2008 uiterst twijfelachtig
pi_43358162
Het is hem in 2006 ook gelukt met Robben, Van Persie, Kuyt, Boula en Mathijsen
pi_43358187
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat is in 2008 uiterst twijfelachtig
Zo oud zijn Van Bommel, Seedorf en Van Nistelrooy dan nog niet hoor.
pi_43358229
32 of 33. Noem mij een speler die op die leeftijd nog uitblinkt op een eindronde
  woensdag 8 november 2006 @ 14:26:56 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43358433
Kijk eens naar de gemiddelde leeftijd van de selecties van wereldkampioen Italië, verliezend finalist Frankrijk en halve finalist Brazilië tijdens het voorgaande WK. Juist de ervaren spelers zorgen voor de prestaties, niet door uit te blinken, maar door er te staan op zo'n eindronde. Oranje herbergt maar één zo'n speler in de huidige selectie van wie hetzelfde kan worden gezegd en dat is Edwin van der Sar, maar juist Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij zouden dit ook kunnen/moeten zijn.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43358486
Brazilie als voorbeeld nemen, het moet niet gekker worden
  woensdag 8 november 2006 @ 14:30:06 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43358516
Omdat Brazilië faalde tijdens afgelopen WK? Of omdat wij ons simpelweg niet mogen vergelijken met deze viervoudig (?) wereldkampioen?
pi_43358540
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
32 of 33. Noem mij een speler die op die leeftijd nog uitblinkt op een eindronde
Van Bommel is dan 31 en Van Nistelrooy en Seedorf 32. Dat zijn gewoon prima leeftijden. Deze spelers aangevuld met jonge(re) talenten kunnen een heel sterk team vormen. Een elftal zonder routine werkt ook nooit.
pi_43358566
Sar 37

Gio 31
Ooyer 33
Boula 27
Heitinga 25

De Zeeuw 24
Schaars 23
Sneijder 25

Robben 24
Kuyt 28
Persie 25

Gemiddelde leeftijd 26 jaar
pi_43358579
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:30 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Van Bommel is dan 31 en Van Nistelrooy en Seedorf 32. Dat zijn gewoon prima leeftijden. Deze spelers aangevuld met jonge(re) talenten kunnen een heel sterk team vormen. Een elftal zonder routine werkt ook nooit.
Ooyer, Gio, Sar, Kuyt
pi_43358603
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat Brazilië faalde tijdens afgelopen WK? Of omdat wij ons simpelweg niet mogen vergelijken met deze viervoudig (?) wereldkampioen?
Omdat ze volgevreten waren en een kut WK speelden
  woensdag 8 november 2006 @ 14:33:03 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43358607
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sar 37

Gio 31
Ooyer 33
Boula 27
Heitinga 25

De Zeeuw 24
Schaars 23
Sneijder 25

Robben 24
Kuyt 28
Persie 25

Gemiddelde leeftijd 26 jaar
Die gemiddelde leeftijd zegt niet zoveel, vooral de doelman zorgt ervoor dat het gemiddelde wordt opgekrikt en verder nog twee middelmatige verdedigers.
pi_43358656
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
Kijk eens naar de gemiddelde leeftijd van de selecties van wereldkampioen Italië, verliezend finalist Frankrijk en halve finalist Brazilië tijdens het voorgaande WK. Juist de ervaren spelers zorgen voor de prestaties, niet door uit te blinken, maar door er te staan op zo'n eindronde. Oranje herbergt maar één zo'n speler in de huidige selectie van wie hetzelfde kan worden gezegd en dat is Edwin van der Sar, maar juist Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij zouden dit ook kunnen/moeten zijn.
Van Nistelrooy en van Bommel waren ook aanwezig op het afgelopen WK, en die stonden er verre van hoor.
pi_43358670
van bommel hield zich niet aan zijn taak! en nu gaf van basten hem weer een kans en hij wilde niet! zijn ego is te groot... of zijn pikkie te klein....

van nistelrooy kan scoren. maar daar is alles mee gezegt. als je hem niet alleen voor de keeper plaatst kan hij niks!

seedorf, die moeten we hebben ja!

ik ben tevreden met van basten omdat we onder hem goede resultaten boeken! (geen monsteroverwinningen, maar wel overwinningen!) en nauwelijks verloren wedstrijden!
pi_43358714
Je moet maar eens kijken hoeveel (internationale) ervaring spelers zoals De Zeeuw, Schaars, Urby en Huntelaar hebben medio juni 2008.

Kuyt, Boula, Mathijsen, Sneijder, Robben, Persie, Vaart, De Jong, Heitinga en dergelijke hebben sws al veel ervaring en vaak 2 eindtoernooien erop zitten voordat ze aan het EK beginnen
pi_43358745
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ooyer, Gio, Sar, Kuyt
En dan wel Ooijer en Van Bronckhorst meenemen zeker? Ooijer die in Engeland door de mand valt en dan al 33 jaar oud is. En Van Bronckhorst die nu verdedigend al zeer matig is.
Je hebt routine nodig in het veld, dus dan heb je minder aan de Keeper. Dan houd je eigenlijk alleen Kuijt over die niveau heeft en tegen die tijd hopelijk ervaring op het hoogste niveau.

Dan heb ik toch echt liever in ieder geval Van Bommel en Seedorf erbij.
pi_43358810
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:37 schreef Nywuob het volgende:

[..]

En dan wel Ooijer en Van Bronckhorst meenemen zeker? Ooijer die in Engeland door de mand valt en dan al 33 jaar oud is. En Van Bronckhorst die nu verdedigend al zeer matig is.
Je hebt routine nodig in het veld, dus dan heb je minder aan de Keeper. Dan houd je eigenlijk alleen Kuijt over die niveau heeft en tegen die tijd hopelijk ervaring op het hoogste niveau.

Dan heb ik toch echt liever in ieder geval Van Bommel en Seedorf erbij.
Vaart is tegen die tijd 25 en heeft er dan al 50 interlands, 50 EC wedstrijden, 200 competitie en 2 eindrondes opzitten. Kan je ook niet meer bepaald een jong pikkie noemen
  woensdag 8 november 2006 @ 14:40:39 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43358866
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Van Nistelrooy en van Bommel waren ook aanwezig op het afgelopen WK, en die stonden er verre van hoor.
Dat ligt aan het systeem, Italië zou ook geen wereldkampioen geworden als zij 4-3-3 zouden spelen.
pi_43358882
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vaart is tegen die tijd 25 en heeft er dan al 50 interlands, 50 EC wedstrijden, 200 competitie en 2 eindrondes opzitten. Kan je ook niet meer bepaald een jong pikkie noemen
is dat inclusief 60% blessure?

Van Bommel en Seedorf zijn wel spelers waar je een veldslag mee kan winnen.
pi_43358914
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat ligt aan het systeem, Italië zou ook geen wereldkampioen geworden als zij 4-3-3 zouden spelen.
Schuif het maar af op het systeem. Met de ervaring en kwaliteiten zouden ze beiden gewoon goed moeten kunnen presteren in elk systeem. Cocu kon dat wel prima, maar van Bommel niet? En van Nistelrooy was hopeloos uit vorm, dat had niets met het systeem te maken, maar met een slecht jaar bij United waardoor hij vol frustratie zat.
pi_43358941
1999/00 Ajax 1 0 Eredivisie
2000/01 Ajax 27 7 Eredivisie
2001/02 Ajax 20 14 Eredivisie
2002/03 Ajax 21 18 Eredivisie
2003/04 Ajax 26 7 Eredivisie
2004/05 Ajax 22 6 Eredivisie
2005/06 Hamburger SV 19 9 Bundesliga
2006/07 Hamburger SV 7 0 Bundesliga
Totaal 143 61

Zal wel een heel eind op de 200 zitten tegen die tijd. 50 EC wedstrijden en 50 interlands lukt ook wel denk
pi_43358963
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Schuif het maar af op het systeem. Met de ervaring en kwaliteiten zouden ze beiden gewoon goed moeten kunnen presteren in elk systeem. Cocu kon dat wel prima, maar van Bommel niet? En van Nistelrooy was hopeloos uit vorm, dat had niets met het systeem te maken, maar met een slecht jaar bij United waardoor hij vol frustratie zat.
Ja hij speelde echt kut bij MU. Scoorde ook bijna niet en zo
pi_43359032
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die kun je dan inderdaad ook goed gebruiken, maar dat houdt niet in dat Van Bommel en Seedorf dan overbodig zijn. Om nu te speculeren dat Schaars en De Zeeuw het middenveld kunnen dragen is veel te risicovol. Die spelen dan misschien nog wel bij AZ of net bij een grotere club, dus die hebben dan echt niet ineens noemenswaardige ervaring op het hoogste niveau.
pi_43359110
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

2002/03 Ajax 21 18 Eredivisie
Toen was hij echt een doelpuntenmachine, alle wedstrijden met 1-0 2-0 winnen door goals van VdV. Heeerlijk.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43359150
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja hij speelde echt kut bij MU. Scoorde ook bijna niet en zo
ach wordt je held weer aangevallen jochie
pi_43359164
Is Bassie nog steeds niet weg ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43359169
quote:

[..]

Cocu speelde ook niet goed hoor. Landzaat ook niet, net als Sneijder. Het hele middenveld deugde van geen kant. De spits kreeg geen bal, ook niet toen Kuijt erin stond.
pi_43359226
Landzaat is ook al een ervaren speler die er bij zal zijn onder Bassie
pi_43359298
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Landzaat is ook al een ervaren speler die er bij zal zijn onder Bassie
Maar dat is echt een lachertje vergeleken met Seedorf en Van Bommel. Landzaat die maar één a twee goede seizoenen heeft gespeeld heeft in zijn gehele carrière en wisselspeler is van Wigan. Die heeft helemaal geen relevante ervaring.
pi_43359384
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is hem in 2006 ook gelukt met Robben, Van Persie, Kuyt, Boula en Mathijsen
Die waren in zekere zin al goed
  woensdag 8 november 2006 @ 14:55:59 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43359399
quote:

[..]

Phillip Cocu speelde ook een dramatisch WK, maar wanneer kijkt San Marco nou eens kritisch (en objectief) naar het systeem? Of mag dat niet van Johan Cruijff? De beste Nederlandse voetballers van dit moment (waaronder dus onder andere Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij) renderen het beste in een 4-4-2-systeem, dus waarom niet van systeem wisselen? Italië gaat toch ook niet een 4-3-3-systeem hanteren, als 4-4-2 succesvoller is?
pi_43359761
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Phillip Cocu speelde ook een dramatisch WK, maar wanneer kijkt San Marco nou eens kritisch (en objectief) naar het systeem? Of mag dat niet van Johan Cruijff? De beste Nederlandse voetballers van dit moment (waaronder dus onder andere Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij) renderen het beste in een 4-4-2-systeem, dus waarom niet van systeem wisselen? Italië gaat toch ook niet een 4-3-3-systeem hanteren, als 4-4-2 succesvoller is?
Of je gaat andere spelers selecteren .
pi_43359768
Seedorf i.p.v. Landzaat in de basis. Van Bommel en Ruud op de bank en je bent een heel eind volgens mij.

Mijn ideale elftal in 2008, zoals ik dat nu in kan schatten:

------------------------ Van der Sar------------------------

Tiendalli------Boulahrouz-------Mathijsen-------De Cler

----------------------Mendes da Silva----------------------

---------Seedorf--------------------------Van der Vaart--

Van Persie-------------Huntelaar-----------------Robben

Bank/rest van selectie:
Stekelenburg
Greene (is zowat overal inzetbaar)
Sankoh (wordt opvolger van Alex bij PSV; goed en solide)
Heitinga (wordt betrouwbare centrumverdediger bij Ajax)
Emanuelson
De Jong (back up voor Mendes da Silva)
Van Bommel (back up voor Seedorf)
Sneijder (zit heel dicht tegen VdVaart aan)
Afellay (kan als back up voor Seedorf of VdVaart dienen)
Van Nistelrooy
Kuyt
Ryan Babel
Anduele Slory (niet lachen, hij gaat zich ontwikkelen als rechtsbuiten, let maar op)

- Opmerkingen: Tiendalli is een wilde gok, want bij de rechtsbackpositie heb ik geen idee hoe dat zich gaat ontwikkelen. Heitinga is geen rechtsback, maar centrumverdidiger. Tiendalli, Zuiverloon en Greene hebben allemaal potentie maar het is lastig te zeggen wie definitief door gaat breken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43359818
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die Van Basten vervolgens ook niet aan het voetballen krijgt.
pi_43359946
Tiendali

Geen Schaars
pi_43360160
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tiendali

Geen Schaars
Wie zou bij jou rechtsback spelen? Ooijer?

En inderdaad geen Schaars. Ik vind hem niet zo verschrikkelijk fantastisch als iedereen hem lijkt te vinden. Bovendien is zijn positie (linkshalf in een 4-4-2 systeem) er niet in dit Oranje. Voor de punt-naar-achteren is een Mendes da Silva veel completer en beter dan Schaars.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_43360194
Ja die Van Gaal ook met zijn typische 4-4-2

Heitinga denk ik of Kromkamp of De Jong
pi_43360258
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja die Van Gaal ook met zijn typische 4-4-2

Heitinga denk ik of Kromkamp of De Jong
Kromkamp zou kunnen inderdaad, De Jong misschien ook. Heitinga vind ik te beperkt als rechtsback. Maar ik heb zo'n gevoel dat Tiendalli zich goed gaat ontwikkelen bij Feyenoord. Bij Utrecht was hij ook prima en op het jeugd-ek was hij als beste rechtsback verkozen. Hij komt er wel.
  woensdag 8 november 2006 @ 15:29:54 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43360474
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zie je het al voor je? Italië dat desperate 4-3-3 gaat spelen met de punt naar achteren? En daarom Francesco Totti maar thuislaat? EN Luca Toni ook meteen maar? Je hoort gewoon als bondscoach het systeem te kiezen, waarin je beste spelers het beste uitkomen en niet andersom.
pi_43360639
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zie je het al voor je? Italië dat desperate 4-3-3 gaat spelen met de punt naar achteren? En daarom Francesco Totti maar thuislaat? EN Luca Toni ook meteen maar? Je hoort gewoon als bondscoach het systeem te kiezen, waarin je beste spelers het beste uitkomen en niet andersom.
Ja hoor. Doet Dunga bij Brazilie toch ook? Doet McLaren bij Engeland toch ook? Spanje wordt het ook gedaan.

Nogmaals, ik vind dat je de 11 spelers moet opstellen die samen het beste team vormen en niet de 11 beste spelers opstellen die een team vormen. Jij vindt iets anders, beide meningen zijn niet de absolute waarheid of gelijkheid.
pi_43360677
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Totti hadden ze sws niet mee moeten nemen
pi_43360874
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja hoor. Doet Dunga bij Brazilie toch ook? Doet McLaren bij Engeland toch ook? Spanje wordt het ook gedaan.

Nogmaals, ik vind dat je de 11 spelers moet opstellen die samen het beste team vormen en niet de 11 beste spelers opstellen die een team vormen. Jij vindt iets anders, beide meningen zijn niet de absolute waarheid of gelijkheid.
Brazilië kun je niet met Nederland vergelijken en met Engeland en Spanje gaat het ook dramatisch.

Van Basten heeft nog geen enkel elftal in welke samenstelling dan ook aan het voetballen gekregen. Als al die jonge spelers het geweldig deden, dan zouden de oudere spelers wat mij betreft ook niet meer nodig zijn, maar dat is niet het geval. Het kan best eens gebeuren dat er een speler is die gewoon niet past in Oranje. Maar dat het er zoveel zouden zijn volgens Van Basten is niet normaal. Dat ligt hoogstwaarschijnlijk gewoon aan de starre mentaliteit van Van Basten zelf.
  woensdag 8 november 2006 @ 15:43:50 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43360951
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

San Marco vindt dat je 4-3-3 moet spelen en dan de grootste talenten moet oproepen en niet de beste Nederlandse voetballers van dit moment.

Als de bondscoach alle mogelijke Nederlandse voetballers analyseert en daarna tot de conclusie komt om (bijvoorbeeld) 4-3-3 te spelen en in die formatie de beste opstelling maakt, dan is dat goed. Maar Marco van Basten had éérst besloten om 4-3-3 te spelen en daarna besloot hij dat zo ongeveer de beste Nederlandse voetballers die hij tot zijn beschikking heeft/had, hier niet in kunnen functioneren.
pi_43360974
Toch gek dat hij pas een wedstrijd verloren heeft in een officiele interland
pi_43361107
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch gek dat hij pas een wedstrijd verloren heeft in een officiele interland
De topwedstrijden waren allemaal slecht. En ik heb liever een moeizame kwalificatie en dan vervolgens een goed eindtoernooi, dan andersom. De kwalificatie was meer geluk dan wijsheid en tijdens het WK viel Oranje door de mand. Het voetbal was niet een keer overtuigend. Nu na dik twee jaar is Oranje nog geen stap verder, dus van dat zogenaamde bouwen is ook niets terecht gekomen.
pi_43361156
Als Nederland was blijven voetballen in de 2e helft tegen Portugal hadden ze in de halve finale gestaan
pi_43361286
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Nederland was blijven voetballen in de 2e helft tegen Portugal hadden ze in de halve finale gestaan
Daar hebben we nu dus niets aan. Van Basten krijgt een eltal duidelijk niet aan het voetballen. Zijn we het daar in ieder geval over eens.
pi_43361347
Ik las in de nieuwe Sportweek dat Van Basten ook Orlando Engelaar misschien gaat uitnodigen voor Engeland.
pi_43361420
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik las in de nieuwe Sportweek dat Van Basten ook Orlando Engelaar misschien gaat uitnodigen voor Engeland.
Want Engelaar is natuurlijk veel beter op linkshalf dan Seedorf.
pi_43361605
quote:
Dat moet een vervroegde 1 april garp zijn
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 18:09:35 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_43365966
quote:
Wie is dat

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43366046
Sportweek.

Al is Danny K. ook wel een goede grap
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 18:16:27 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_43366207
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sportweek.
Waar speelt Sportweek ?

pi_43366682
Hahahahaha
  donderdag 9 november 2006 @ 14:05:57 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43394196
quote:
'AC Milan denkt aan Van Basten'
Geschreven door Harm Jan Deuring op donderdag, 9 november om 13:39

Marco van Basten is voor AC Milan de belangrijkste kandidaat om komende zomer Carlo Ancelotti op te volgen als trainer de <i>rossoneri.</i> Onder Ancelotti won Milan de laatste twee seizoenen geen enkele prijs en ook dit seizoen lijkt een nieuwe landstitel niet haalbaar.

Mocht het team ook dit seizoen uiteindelijk met lege handen staan, dan zal het bestuur van AC Milan trainer Ancelotti vervangen. Marco van Basten staat hierbij bovenaan het lijstje van voorzitter Berlusconi en rechterhand Galliani, maar ook Lippi en Spaletti zijn kandidaat.

Het is overigens onwaarschijnlijk dat Van Basten daadwerkelijk in zal gaan op een eventuele aanbieding van zijn oude werkgever. De huidige bondscoach probeert zich momenteel met Oranje te kwalificeren voor het EK van 2008, dat in Zwitserland en Oostenrijk wordt gehouden.
Wanneer de KNVB een afkoopsom verlangt, betaal ik wel mee. Oprotten met San Marco!
pi_43394285
Als hij de 'filmsterren' van Milan moet gaan trainen gaat hij zeker door de mand vallen...
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_43394291
Wat is de bron?
  donderdag 9 november 2006 @ 14:26:00 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43394860
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de bron?
Dit bericht heb ik van Voetbalzone.nl en zie verder twee buitenlandse sites die dit melden: Marca en Record.
  donderdag 9 november 2006 @ 14:39:57 #83
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43395307
Arme seedorf
  donderdag 9 november 2006 @ 14:46:55 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43395539
Ik heb eigenlijk meer medelijden met AC Milan en haar supporters, die zijn straks ook al hun bewondering voor San Marco kwijt als blijkt wat voor een waardeloze trainer/coach het is. Clarence Seedorf komt heus wel weer bij een andere (top)club terecht, want zijn kwaliteiten staan wél buiten kijf.

Maar goed, we kunnen hier wel hopen op een daadwerkelijk vertrek van Marco van Basten naar AC Milan, maar laten we het kalf nog maar niet verdrinken voor het geslacht is.
pi_43395735
Misschien is het juist wel een supergoede clubcoach. Toch wel knap dat je hem met zo'n staat van dienst (2x verlies oid in 25 wedstrijden?) een waardeloze coach noemt omdat hij niet het systeem en de spelers gebruikt die jij wel zou willen.

Ik bedoel, ik heb ook een schijthekel aan Hiddink, maar die man heeft ook wel kwaliteiten.
pi_43395805
Gaat dit niet vervelen?
pi_43395931
Al 10 topics lang een haperende platenspeler. Ik vind het een prestatie.
  donderdag 9 november 2006 @ 15:00:01 #88
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43395958
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien is het juist wel een supergoede clubcoach. Toch wel knap dat je hem met zo'n staat van dienst (2x verlies oid in 25 wedstrijden?) een waardeloze coach noemt omdat hij niet het systeem en de spelers gebruikt die jij wel zou willen.

Ik bedoel, ik heb ook een schijthekel aan Hiddink, maar die man heeft ook wel kwaliteiten.
neem daarbij de 6 wedstrijden waar het er om ging 2 keer winst tegen tsjechie, 1 keer verlies tegen portugal, 1 keer verlies tegen italie, gelijkspel tegen argentinie, en dan die voorbereiding op het wk
Het is om te janken, mager resultaat tegen luxemburg en ga maar door.
Dus ga nou niet zeiken dat het een geweldige coach is, want de resultaten zijn uiterst matig, neem daarbioj het vertoonde spel tegen verschillende D landen, en het is een waardeloze coach.
pi_43396900
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:00 schreef Grimm het volgende:

[..]

neem daarbij de 6 wedstrijden waar het er om ging 2 keer winst tegen tsjechie, 1 keer verlies tegen portugal, 1 keer verlies tegen italie, gelijkspel tegen argentinie, en dan die voorbereiding op het wk
Het is om te janken, mager resultaat tegen luxemburg en ga maar door.
Dus ga nou niet zeiken dat het een geweldige coach is, want de resultaten zijn uiterst matig, neem daarbioj het vertoonde spel tegen verschillende D landen, en het is een waardeloze coach.
Tsjechië was de afgelopen 2 jaar ook nog is dramatisch trouwens. Op het WK zelfs met Nedved erbij kansloos afgeslacht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 november 2006 @ 15:58:36 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43397875
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:59 schreef VoreG het volgende:
Al 10 topics lang een haperende platenspeler. Ik vind het een prestatie.
zo zitten er wel meer topicreeksen op VBL
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43401224
Foppe for bondscoach!
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_43404420
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wanneer de KNVB een afkoopsom verlangt, betaal ik wel mee. Oprotten met San Marco!
Ik denk dat Hofs, Landzaat en Koevermans een gat in de lucht springen. Spelen in het eerste van Milan ten faveure van Seedorf, Pirlo en Kaka. Niet verkeerd
pi_43427321
De gemiste pingel van Sno van de week gaf het al aan: die wordt geselecteerd.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_43427924
Als ik Hofs in Oranje zie staan moet ik denken aan bromsnor:

Die jongen wordt thuis gepest als hij opgeroepen wordt in plaats van Seedorf
pi_43428146
quote:
'Sneijder en Van der Vaart zijn beter'

10/11/2006 14:40

'Ik ga dus niet zeggen dat ik Clarence Seedorf een slechtere voetballer vind dan Evander Sno.' Bondscoach Marco van Basten moest zich vrijdagmiddag in Zeist verdedigen voor zijn beslissing Seedorf niet op te roepen voor de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Engeland.
'Het was een goed gepland charmeoffensief', verwees Van Basten naar de grote media-aandacht die Seedorf de laatste weken heeft gehad. 'Maar ik blijf van mening dat we hem nog niet nodig hebben. Ik selecteer niet op basis van interviews.'

'Je hebt verschillende soorten middenvelders. Je hebt creatieve middenvelders, controlerende middenvelders en middenvelders met een groot loopvermogen. Ik vind Seedorf creatief en technisch goed geschoold. Hij moet dus concurreren met Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Ik geef voorlopig de voorkeur aan Van der Vaart en Sneijder. Zij hebben mij nog niet teleurgesteld.'

'Ik ga dus niet zeggen dat ik Seedorf een slechtere voetballer vind dan Evander Sno. Dat is appels met peren vergelijken. Sno is een controlerende middenvelder. Ik ga ook niet zeggen dat ik Seedorf nooit meer een kans geef. Het is wel zo dat ik voorlopig de voorkeur aan anderen geef.'
Vi.nl
pi_43428182
Zeg het maar Montana

Ik vind het een vrij plausibele verklaring, al vind ik Seedorf wel beter dan Van der Vaart.
pi_43428231
Hij zegt dus voorlopig en dat Seedorf nog niet is afgeschreven.
Komt allemaal goed.
pi_43428287
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeg het maar Montana

Ik vind het een vrij plausibele verklaring, al vind ik Seedorf wel beter dan Van der Vaart.
Ik denk dat Sneijder en Van der Vaart allebei beter passen op die positie dan Seedorf inderdaad.
Maar Seedorf kan ook als rechtshalf redelijk uit de voeten. In ieder geval beter dan Landzaat.
pi_43428321
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:20 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik denk dat Sneijder en Van der Vaart allebei beter passen op die positie dan Seedorf inderdaad.
Maar Seedorf kan ook als rechtshalf redelijk uit de voeten. In ieder geval beter dan Landzaat.
Landzaat is een ander soort voetballer dan Seedorf. Dat is appels met peren vergelijken
pi_43428331
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:18 schreef VoreG het volgende:
Hij zegt dus voorlopig en dat Seedorf nog niet is afgeschreven.
Komt allemaal goed.
Seedorf is natuurlijk allang afgeschreven voor Van Basten. Toen Van der Vaart en Sneijder er niet bij waren selecteerde hij immers Theo Janssen. Of zou hij hem ook beter vinden dan Seedorf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')