Aan de percentages valt af te leiden dat fok gelukkig niet het lage voetbal inside niveau behaaltquote:Op woensdag 8 november 2006 03:35 schreef tong80 het volgende:
Als het aan Fok ligt moet ie dus verdwijnen.
Hij mag wel assistent worden van de nieuwequote:Op woensdag 8 november 2006 03:35 schreef tong80 het volgende:
Als het aan Fok ligt moet ie dus verdwijnen.
Waarom ben je tevreden?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:39 schreef rival het volgende:
ben ik de enige die tevreden is met van basten?
waarom dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:39 schreef rival het volgende:
ben ik de enige die tevreden is met van basten?
Idd hij probeert wel het beste team bij elkaar te krijgen, maar z'n selectiebeleid is belachelijk nuquote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben pro Van Basten omdat hij als één van de weinige coaches echt het beste team wil opstellen en niet de beste spelers, helaas is die gigantisch doorgeslagen en denk ik dat op deze doorgeslagen manier wij niet de beste resultaten (zullen) behalen
Zijn moeder schijnt heerlijke appeltaarten te kunnen bakken, dus zeker een aanwinstquote:Op woensdag 8 november 2006 11:35 schreef Roedah het volgende:
nee Sno zal een verrijking zijn in teamverband![]()
Mijn moeder maakt lekkere goulash, mag ik ook?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn moeder schijnt heerlijke appeltaarten te kunnen bakken, dus zeker een aanwinst![]()
als je een beetje kan slijmen? tuurlijk!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:38 schreef Roedah het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt lekkere goulash, mag ik ook?![]()
dat is nou het hele probleem. Een bondscoach moet niet hopen dat die spelers het wellicht gaan kunnen brengen. Hij moet uitgaan van spelers waarvan hij in zekere mate overtuigd is dat zij zullen brengen wat hij verwacht.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
hoopt
Zo oud zijn Van Bommel, Seedorf en Van Nistelrooy dan nog niet hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat is in 2008 uiterst twijfelachtig
Van Bommel is dan 31 en Van Nistelrooy en Seedorf 32. Dat zijn gewoon prima leeftijden. Deze spelers aangevuld met jonge(re) talenten kunnen een heel sterk team vormen. Een elftal zonder routine werkt ook nooit.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
32 of 33. Noem mij een speler die op die leeftijd nog uitblinkt op een eindronde
Ooyer, Gio, Sar, Kuytquote:Op woensdag 8 november 2006 14:30 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Bommel is dan 31 en Van Nistelrooy en Seedorf 32. Dat zijn gewoon prima leeftijden. Deze spelers aangevuld met jonge(re) talenten kunnen een heel sterk team vormen. Een elftal zonder routine werkt ook nooit.
Omdat ze volgevreten waren en een kut WK speeldenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat Brazilië faalde tijdens afgelopen WK? Of omdat wij ons simpelweg niet mogen vergelijken met deze viervoudig (?) wereldkampioen?
Die gemiddelde leeftijd zegt niet zoveel, vooral de doelman zorgt ervoor dat het gemiddelde wordt opgekrikt en verder nog twee middelmatige verdedigers.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sar 37
Gio 31
Ooyer 33
Boula 27
Heitinga 25
De Zeeuw 24
Schaars 23
Sneijder 25
Robben 24
Kuyt 28
Persie 25
Gemiddelde leeftijd 26 jaar
Van Nistelrooy en van Bommel waren ook aanwezig op het afgelopen WK, en die stonden er verre van hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
Kijk eens naar de gemiddelde leeftijd van de selecties van wereldkampioen Italië, verliezend finalist Frankrijk en halve finalist Brazilië tijdens het voorgaande WK. Juist de ervaren spelers zorgen voor de prestaties, niet door uit te blinken, maar door er te staan op zo'n eindronde. Oranje herbergt maar één zo'n speler in de huidige selectie van wie hetzelfde kan worden gezegd en dat is Edwin van der Sar, maar juist Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij zouden dit ook kunnen/moeten zijn.
En dan wel Ooijer en Van Bronckhorst meenemen zeker? Ooijer die in Engeland door de mand valt en dan al 33 jaar oud is. En Van Bronckhorst die nu verdedigend al zeer matig is.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ooyer, Gio, Sar, Kuyt
Vaart is tegen die tijd 25 en heeft er dan al 50 interlands, 50 EC wedstrijden, 200 competitie en 2 eindrondes opzitten. Kan je ook niet meer bepaald een jong pikkie noemenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:37 schreef Nywuob het volgende:
[..]
En dan wel Ooijer en Van Bronckhorst meenemen zeker? Ooijer die in Engeland door de mand valt en dan al 33 jaar oud is. En Van Bronckhorst die nu verdedigend al zeer matig is.
Je hebt routine nodig in het veld, dus dan heb je minder aan de Keeper. Dan houd je eigenlijk alleen Kuijt over die niveau heeft en tegen die tijd hopelijk ervaring op het hoogste niveau.
Dan heb ik toch echt liever in ieder geval Van Bommel en Seedorf erbij.
Dat ligt aan het systeem, Italië zou ook geen wereldkampioen geworden als zij 4-3-3 zouden spelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van Nistelrooy en van Bommel waren ook aanwezig op het afgelopen WK, en die stonden er verre van hoor.
is dat inclusief 60% blessure?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vaart is tegen die tijd 25 en heeft er dan al 50 interlands, 50 EC wedstrijden, 200 competitie en 2 eindrondes opzitten. Kan je ook niet meer bepaald een jong pikkie noemen
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat ligt aan het systeem, Italië zou ook geen wereldkampioen geworden als zij 4-3-3 zouden spelen.
Ja hij speelde echt kut bij MU. Scoorde ook bijna niet en zoquote:Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Schuif het maar af op het systeem. Met de ervaring en kwaliteiten zouden ze beiden gewoon goed moeten kunnen presteren in elk systeem. Cocu kon dat wel prima, maar van Bommel niet? En van Nistelrooy was hopeloos uit vorm, dat had niets met het systeem te maken, maar met een slecht jaar bij United waardoor hij vol frustratie zat.
Die kun je dan inderdaad ook goed gebruiken, maar dat houdt niet in dat Van Bommel en Seedorf dan overbodig zijn. Om nu te speculeren dat Schaars en De Zeeuw het middenveld kunnen dragen is veel te risicovol. Die spelen dan misschien nog wel bij AZ of net bij een grotere club, dus die hebben dan echt niet ineens noemenswaardige ervaring op het hoogste niveau.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vaart is tegen die tijd 25 en heeft er dan al 50 interlands, 50 EC wedstrijden, 200 competitie en 2 eindrondes opzitten. Kan je ook niet meer bepaald een jong pikkie noemen
Toen was hij echt een doelpuntenmachine, alle wedstrijden met 1-0 2-0 winnen door goals van VdV. Heeerlijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2002/03 Ajax 21 18 Eredivisie
ach wordt je held weer aangevallen jochiequote:Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja hij speelde echt kut bij MU. Scoorde ook bijna niet en zo
Cocu speelde ook niet goed hoor. Landzaat ook niet, net als Sneijder. Het hele middenveld deugde van geen kant. De spits kreeg geen bal, ook niet toen Kuijt erin stond.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Schuif het maar af op het systeem. Met de ervaring en kwaliteiten zouden ze beiden gewoon goed moeten kunnen presteren in elk systeem. Cocu kon dat wel prima, maar van Bommel niet? En van Nistelrooy was hopeloos uit vorm, dat had niets met het systeem te maken, maar met een slecht jaar bij United waardoor hij vol frustratie zat.
Maar dat is echt een lachertje vergeleken met Seedorf en Van Bommel. Landzaat die maar één a twee goede seizoenen heeft gespeeld heeft in zijn gehele carrière en wisselspeler is van Wigan. Die heeft helemaal geen relevante ervaring.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Landzaat is ook al een ervaren speler die er bij zal zijn onder Bassie
Die waren in zekere zin al goedquote:Op woensdag 8 november 2006 14:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is hem in 2006 ook gelukt met Robben, Van Persie, Kuyt, Boula en Mathijsen
Phillip Cocu speelde ook een dramatisch WK, maar wanneer kijkt San Marco nou eens kritisch (en objectief) naar het systeem? Of mag dat niet van Johan Cruijff? De beste Nederlandse voetballers van dit moment (waaronder dus onder andere Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij) renderen het beste in een 4-4-2-systeem, dus waarom niet van systeem wisselen? Italië gaat toch ook niet een 4-3-3-systeem hanteren, als 4-4-2 succesvoller is?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of je gaat andere spelers selecterenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Phillip Cocu speelde ook een dramatisch WK, maar wanneer kijkt San Marco nou eens kritisch (en objectief) naar het systeem? Of mag dat niet van Johan Cruijff? De beste Nederlandse voetballers van dit moment (waaronder dus onder andere Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij) renderen het beste in een 4-4-2-systeem, dus waarom niet van systeem wisselen? Italië gaat toch ook niet een 4-3-3-systeem hanteren, als 4-4-2 succesvoller is?
Die Van Basten vervolgens ook niet aan het voetballen krijgt.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Of je gaat andere spelers selecteren.
Wie zou bij jou rechtsback spelen? Ooijer?quote:
Kromkamp zou kunnen inderdaad, De Jong misschien ook. Heitinga vind ik te beperkt als rechtsback. Maar ik heb zo'n gevoel dat Tiendalli zich goed gaat ontwikkelen bij Feyenoord. Bij Utrecht was hij ook prima en op het jeugd-ek was hij als beste rechtsback verkozen. Hij komt er wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja die Van Gaal ook met zijn typische 4-4-2
Heitinga denk ik of Kromkamp of De Jong
Zie je het al voor je? Italië dat desperate 4-3-3 gaat spelen met de punt naar achteren? En daarom Francesco Totti maar thuislaat? EN Luca Toni ook meteen maar? Je hoort gewoon als bondscoach het systeem te kiezen, waarin je beste spelers het beste uitkomen en niet andersom.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Of je gaat andere spelers selecteren.
Ja hoor. Doet Dunga bij Brazilie toch ook? Doet McLaren bij Engeland toch ook? Spanje wordt het ook gedaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Italië dat desperate 4-3-3 gaat spelen met de punt naar achteren? En daarom Francesco Totti maar thuislaat? EN Luca Toni ook meteen maar? Je hoort gewoon als bondscoach het systeem te kiezen, waarin je beste spelers het beste uitkomen en niet andersom.
Totti hadden ze sws niet mee moeten nemenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Italië dat desperate 4-3-3 gaat spelen met de punt naar achteren? En daarom Francesco Totti maar thuislaat? EN Luca Toni ook meteen maar? Je hoort gewoon als bondscoach het systeem te kiezen, waarin je beste spelers het beste uitkomen en niet andersom.
Brazilië kun je niet met Nederland vergelijken en met Engeland en Spanje gaat het ook dramatisch.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja hoor. Doet Dunga bij Brazilie toch ook? Doet McLaren bij Engeland toch ook? Spanje wordt het ook gedaan.
Nogmaals, ik vind dat je de 11 spelers moet opstellen die samen het beste team vormen en niet de 11 beste spelers opstellen die een team vormen. Jij vindt iets anders, beide meningen zijn niet de absolute waarheid of gelijkheid.
San Marco vindt dat je 4-3-3 moet spelen en dan de grootste talenten moet oproepen en niet de beste Nederlandse voetballers van dit moment.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja hoor. Doet Dunga bij Brazilie toch ook? Doet McLaren bij Engeland toch ook? Spanje wordt het ook gedaan.
Nogmaals, ik vind dat je de 11 spelers moet opstellen die samen het beste team vormen en niet de 11 beste spelers opstellen die een team vormen. Jij vindt iets anders, beide meningen zijn niet de absolute waarheid of gelijkheid.
De topwedstrijden waren allemaal slecht. En ik heb liever een moeizame kwalificatie en dan vervolgens een goed eindtoernooi, dan andersom. De kwalificatie was meer geluk dan wijsheid en tijdens het WK viel Oranje door de mand. Het voetbal was niet een keer overtuigend. Nu na dik twee jaar is Oranje nog geen stap verder, dus van dat zogenaamde bouwen is ook niets terecht gekomen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch gek dat hij pas een wedstrijd verloren heeft in een officiele interland
Daar hebben we nu dus niets aan. Van Basten krijgt een eltal duidelijk niet aan het voetballen. Zijn we het daar in ieder geval over eens.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Nederland was blijven voetballen in de 2e helft tegen Portugal hadden ze in de halve finale gestaan
Want Engelaar is natuurlijk veel beter op linkshalf dan Seedorf.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik las in de nieuwe Sportweek dat Van Basten ook Orlando Engelaar misschien gaat uitnodigen voor Engeland.![]()
Dat moet een vervroegde 1 april garp zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Ik las in de nieuwe Sportweek dat Van Basten ook Orlando Engelaar misschien gaat uitnodigen voor Engeland.![]()
Wie is datquote:Op woensdag 8 november 2006 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Waar speelt Sportweek ?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sportweek.
Wanneer de KNVB een afkoopsom verlangt, betaal ik wel mee. Oprotten met San Marco!quote:'AC Milan denkt aan Van Basten'
Geschreven door Harm Jan Deuring op donderdag, 9 november om 13:39
Marco van Basten is voor AC Milan de belangrijkste kandidaat om komende zomer Carlo Ancelotti op te volgen als trainer de <i>rossoneri.</i> Onder Ancelotti won Milan de laatste twee seizoenen geen enkele prijs en ook dit seizoen lijkt een nieuwe landstitel niet haalbaar.
Mocht het team ook dit seizoen uiteindelijk met lege handen staan, dan zal het bestuur van AC Milan trainer Ancelotti vervangen. Marco van Basten staat hierbij bovenaan het lijstje van voorzitter Berlusconi en rechterhand Galliani, maar ook Lippi en Spaletti zijn kandidaat.
Het is overigens onwaarschijnlijk dat Van Basten daadwerkelijk in zal gaan op een eventuele aanbieding van zijn oude werkgever. De huidige bondscoach probeert zich momenteel met Oranje te kwalificeren voor het EK van 2008, dat in Zwitserland en Oostenrijk wordt gehouden.
Dit bericht heb ik van Voetbalzone.nl en zie verder twee buitenlandse sites die dit melden: Marca en Record.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de bron?
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien is het juist wel een supergoede clubcoach. Toch wel knap dat je hem met zo'n staat van dienst (2x verlies oid in 25 wedstrijden?) een waardeloze coach noemt omdat hij niet het systeem en de spelers gebruikt die jij wel zou willen.
Ik bedoel, ik heb ook een schijthekel aan Hiddink, maar die man heeft ook wel kwaliteiten.
Tsjechië was de afgelopen 2 jaar ook nog is dramatisch trouwens. Op het WK zelfs met Nedved erbij kansloos afgeslacht.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:00 schreef Grimm het volgende:
[..]
neem daarbij de 6 wedstrijden waar het er om ging 2 keer winst tegen tsjechie, 1 keer verlies tegen portugal, 1 keer verlies tegen italie, gelijkspel tegen argentinie, en dan die voorbereiding op het wk
Het is om te janken, mager resultaat tegen luxemburg en ga maar door.
Dus ga nou niet zeiken dat het een geweldige coach is, want de resultaten zijn uiterst matig, neem daarbioj het vertoonde spel tegen verschillende D landen, en het is een waardeloze coach.
zo zitten er wel meer topicreeksen op VBLquote:Op donderdag 9 november 2006 14:59 schreef VoreG het volgende:
Al 10 topics lang een haperende platenspeler. Ik vind het een prestatie.
Ik denk dat Hofs, Landzaat en Koevermans een gat in de lucht springen. Spelen in het eerste van Milan ten faveure van Seedorf, Pirlo en Kaka. Niet verkeerdquote:Op donderdag 9 november 2006 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wanneer de KNVB een afkoopsom verlangt, betaal ik wel mee. Oprotten met San Marco!![]()
Vi.nlquote:'Sneijder en Van der Vaart zijn beter'
10/11/2006 14:40
'Ik ga dus niet zeggen dat ik Clarence Seedorf een slechtere voetballer vind dan Evander Sno.' Bondscoach Marco van Basten moest zich vrijdagmiddag in Zeist verdedigen voor zijn beslissing Seedorf niet op te roepen voor de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Engeland.
'Het was een goed gepland charmeoffensief', verwees Van Basten naar de grote media-aandacht die Seedorf de laatste weken heeft gehad. 'Maar ik blijf van mening dat we hem nog niet nodig hebben. Ik selecteer niet op basis van interviews.'
'Je hebt verschillende soorten middenvelders. Je hebt creatieve middenvelders, controlerende middenvelders en middenvelders met een groot loopvermogen. Ik vind Seedorf creatief en technisch goed geschoold. Hij moet dus concurreren met Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Ik geef voorlopig de voorkeur aan Van der Vaart en Sneijder. Zij hebben mij nog niet teleurgesteld.'
'Ik ga dus niet zeggen dat ik Seedorf een slechtere voetballer vind dan Evander Sno. Dat is appels met peren vergelijken. Sno is een controlerende middenvelder. Ik ga ook niet zeggen dat ik Seedorf nooit meer een kans geef. Het is wel zo dat ik voorlopig de voorkeur aan anderen geef.'
Ik denk dat Sneijder en Van der Vaart allebei beter passen op die positie dan Seedorf inderdaad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeg het maar Montana![]()
Ik vind het een vrij plausibele verklaring, al vind ik Seedorf wel beter dan Van der Vaart.
Landzaat is een ander soort voetballer dan Seedorf. Dat is appels met peren vergelijkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijder en Van der Vaart allebei beter passen op die positie dan Seedorf inderdaad.
Maar Seedorf kan ook als rechtshalf redelijk uit de voeten. In ieder geval beter dan Landzaat.
Seedorf is natuurlijk allang afgeschreven voor Van Basten. Toen Van der Vaart en Sneijder er niet bij waren selecteerde hij immers Theo Janssen. Of zou hij hem ook beter vinden dan Seedorf?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:18 schreef VoreG het volgende:
Hij zegt dus voorlopig en dat Seedorf nog niet is afgeschreven.
Komt allemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |