Op de post van Montana waarin hij zich (weer) afvroeg waarom van Basten Seedorf nou in de afgelopen 2 jaar geen kans heeft gegeven:
ik denk dat het een combinatie is van factoren:
-Bassie wil ja-knikkers.
-Bassie heeft toentertijd over de rug van bepaalde spelers zichzelf nog populairder gemaakt bij het volk. Ik weet nog dat mensen het spel van Oranje niet om aan te zien vonden, maar doodleuk beweerden "ach, Oranje is wel weer van het volk! (
![]()
)"
-Seedorf heeft nooit goed gepresteerd in Oranje ( wat een drogreden is, aangezien hij anderen die ook nooit hun clubniveau haalden in Oranje wel heeft blijven oproepen)
-Deels misschien ook uit afgunst..Seedorf is al een van meest succesvolle (club)voetballers uit Nederland..qua prestaties (niet qua faam!) zit hij niet ver af van van Basten. Met het niet selecteren van Seedorf heeft van Basten wellicht de hoop gehad dat tegen het jaar 2006 niemand in Nederland het ooit nog over Seedorf zou hebben. Hoe anders is het gelopen
Dat is mijn mening in ieder geval.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune