abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 00:32:07 #201
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43346696
Laten we zeggen, Exxon Mobil heeft puik werk geleverd: "Victory will be achieved when…recognition of uncertainty becomes part of the ‘conventional wisdom.’”
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  woensdag 8 november 2006 @ 00:32:56 #202
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43346718
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:32 schreef MrX1982 het volgende:
Als we niets doen gaan we allemaal dood.
Nee, dat gaan we niet allemaal dood. Je ridiculiseert.
1 kernfysicus
pi_43346727
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:22 schreef sizzler het volgende:
Oh, GOD!!! Die joden op het eind!!!
  woensdag 8 november 2006 @ 00:34:25 #204
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43346752
ik begin me steeds meer te realiseren dat hiphop a la public enemy in landen als Kenia er alleen maar voor zorgt dat kansloze negers een identiteit proberen te veinzen waardoor ze nog kanslozer worden.
Let the professor in the street be the professor en dat soort peptalk, het is eigenlijk gewoon een zielige uiting van agressie die leidt tot moord onder de homeys. Daarna zijn het namelijk geen keniaanse negers meer, maar raptuig on the streets..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_43346764
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:32 schreef tvlxd het volgende:
Nee, dat gaan we niet allemaal dood. Je ridiculiseert.
quote:
Humanity is sitting on a ticking time bomb. If the vast majority of the world's scientists are right, we have just ten years to avert a major catastrophe that could send our entire planet into a tail-spin of epic destruction involving extreme weather, floods, droughts, epidemics and killer heat waves beyond anything we have ever experienced.
Als iedereen als Gore leeft komt het goed. Rond vliegen in privé-jets, aandelen hebben in oliebedrijven, enorme landhuizen met dito stroomverbruik etc etc. De offers in huize Gore zijn groot .
  woensdag 8 november 2006 @ 00:35:38 #206
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43346786
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:30 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Een Armeense kwestie.
ik kan je nu niet van ongelovigheid betichten.. hmm..
  woensdag 8 november 2006 @ 00:37:11 #207
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43346821
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef MrX1982 het volgende:
Als iedereen als Gore leeft komt het goed. Rond vliegen in privé-jets, aandelen hebben in oliebedrijven, enorme landhuizen met dito stroomverbruik etc etc. De offers in huize Gore zijn groot .
Oh, ok, nou, foei Gore. Ondertussen gaan we niet allemaal dood, zelfs Gore zegt dat niet.

Aantonen dat klimaatverandering niet bestaat omdat Al Gore in een vliegtuig vliegt, vind ik nogal, uhm, zwak.
1 kernfysicus
  woensdag 8 november 2006 @ 00:40:19 #208
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43346893
Global warming

O...M...F...G...

Het '1998'-verhaal. 1998 was het warmste jaar ooit, dat is nooit meer gehaald, dus er is geen opwarming. Het eerste is, geloof ik, juist, de conclusie is absurd. Ja, het was het warmste jaar ooit, maar je kunt geen trend halen uit een incident, zeker niet als alle andere jaren daarna warmer zijn dan de andere.

Zie je: 1998 was warmer dan de jaren erna, ergo: geen opwarming.

Fuck.
1 kernfysicus
pi_43346906
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:37 schreef tvlxd het volgende:
Oh, ok, nou, foei Gore. Ondertussen gaan we niet allemaal dood, zelfs Gore zegt dat niet.

Aantonen dat klimaatverandering niet bestaat omdat Al Gore in een vliegtuig vliegt, vind ik nogal, uhm, zwak.
Het verhaaltje op de site is schokkend.
quote:
Humanity is sitting on a ticking time bomb. If the vast majority of the world's scientists are right, we have just ten years to avert a major catastrophe that could send our entire planet into a tail-spin of epic destruction involving extreme weather, floods, droughts, epidemics and killer heat waves beyond anything we have ever experienced.
Dan vraag ik me meteen af wat Gore zelf doet om dit te beperken of zelfs te keren. Of is dit een soort democratische Ted Haggard. Het een zeggen en het ander doen.

Waarschijnlijk hebben ze last van hetzelfde enge Amerikaanse moralistische vingertje vooral richting een ander. Politieke missionarissen dat zijn de gevaarlijkste.
  woensdag 8 november 2006 @ 00:42:01 #210
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43346940
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het verhaaltje op de site is schokkend.
[..]

Dan vraag ik me meteen af wat Gore zelf doet om dit te beperken of zelfs te keren. Of is dit een soort democratische Ted Haggard. Het een zeggen en het ander doen.

Waarschijnlijk hebben ze last van hetzelfde enge Amerikaanse moralistische vingertje vooral richting een ander. Politieke missionarissen dat zijn de gevaarlijkste.
Ok, ik begrijp het: Al Gore maakt gebruik van vliegtuigen, dus er is geen klimaatverandering.
1 kernfysicus
pi_43347027
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:42 schreef tvlxd het volgende:
Ok, ik begrijp het: Al Gore maakt gebruik van vliegtuigen, dus er is geen klimaatverandering.
Ik vraag me af wat zijn offers zijn. Is dat vreemd?

Al Gore de vlees geworden beschermer van het klimaat daarvan zou je verwachten dat hij het goede voorbeeld geeft. Zoals men in de VS ongetwijfeld dacht dat Ted Haggard het goede voorbeeld zou geven. We weten nu hoe goed zijn voorbeeld was .

Hypocrisie zit diep in de Amerikaanse samenleving dus helemaal vreemd is het natuurlijk niet.
  woensdag 8 november 2006 @ 00:47:48 #212
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347077
Ok, dan heb jet het dus over Al Gore. Ik vond het nogal een aparte persoonlijke aanval, maar goed, het mag, hè. Ik dacht even dat je het over klimaatverandering had.
1 kernfysicus
  woensdag 8 november 2006 @ 00:47:49 #213
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43347078
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:45 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Al Gore de vlees geworden beschermer van het klimaat daarvan zou je verwachten dat hij het goede voorbeeld geeft. Zoals men in de VS ongetwijfeld dacht dat Ted Haggard het goede voorbeeld zou geven. We weten nu hoe goed zijn voorbeeld was .

Hypocrisie zit diep in de Amerikaanse samenleving dus helemaal vreemd is het natuurlijk niet.
Al Gore is de zoveelste aap die een controversial book schrijft natuurlijk. De timing staat overal los van.

Maarre, twijfelde je over Ted Haggard ?
pi_43347150
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:32 schreef MrX1982 het volgende:
Als we niets doen gaan we allemaal dood.

Laten we het voorbeeld van Gore volgen en rond gaan vliegen in privé-jets .
Zou het niet nuttiger zijn om te proberen hem inhoudelijk aan te pakken in plaats van op z'n vliegtuig?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43347190
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:47 schreef tvlxd het volgende:
Ok, dan heb jet het dus over Al Gore. Ik vond het nogal een aparte persoonlijke aanval, maar goed, het mag, hè. Ik dacht even dat je het over klimaatverandering had.
Ik vraag me gewoon af wat hij zelf eraan doet om deze voorspelde onheil te voorkomen. That's all.
  woensdag 8 november 2006 @ 00:54:10 #216
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347217
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af wat hij zelf eraan doet om deze voorspelde onheil te voorkomen. That's all.
Behalve de mensen proberen ervan bewust te maken, ondanks alle persoonlijke aanvallen en valse argumenten? Ok, jouw goed recht. Ik vond het gewoon gek dat Al Gore er zomaar bij werd gehaald.
1 kernfysicus
pi_43347227
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:47 schreef Aoristus het volgende:
Al Gore is de zoveelste aap die een controversial book schrijft natuurlijk. De timing staat overal los van.

Maarre, twijfelde je over Ted Haggard ?
Ted Haggard is een Amerikaanse idioot. Zoals er wel meer zijn.

Het enge aan dit type mensen is het wijzen naar anderen om op een bepaalde manier te leven maar zelf vooral dat niet doen. Ik vraag me af hoe dat bij Al Gore is. Blijkbaar mag dat niet .
pi_43347233
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:45 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hij doet veel voor de bewustwording. Dat gaat nu eenmaal lastiger vanuit een hutje op de hei zonder voorzieningen.
pi_43347253
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:54 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Behalve de mensen proberen ervan bewust te maken, ondanks alle persoonlijke aanvallen en valse argumenten? Ok, jouw goed recht. Ik vond het gewoon gek dat Al Gore er zomaar bij werd gehaald.
Wow we denken hetzelfde .
  woensdag 8 november 2006 @ 00:56:03 #220
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43347258
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij doet veel voor de bewustwording. Dat gaat nu eenmaal lastiger vanuit een hutje op de hei zonder voorzieningen.
vorig jaar stond de wereld natuurlijk nog niet in brand
pi_43347278
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:51 schreef du_ke het volgende:
Zou het niet nuttiger zijn om te proberen hem inhoudelijk aan te pakken in plaats van op z'n vliegtuig?
Oké.
quote:
Tikkeltje overdreven lijkt me. Zo niet mag je over 10 jaar deze post quoten.
  woensdag 8 november 2006 @ 00:58:10 #222
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43347301
ik zap wel naar Jack the Ripper op NG
pi_43347336
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:55 schreef du_ke het volgende:
Dus voor het grotere ideaal mag je bepaalde zaken wel met de voeten treden die anderen niet mogen.

Hmm Ted Haggard is dus geen idioot?
  woensdag 8 november 2006 @ 01:02:42 #224
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347378
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dus voor het grotere ideaal mag je bepaalde zaken wel met de voeten treden die anderen niet mogen.

Je ziet toch wel dat de vergelijking absurd is. Toch?
1 kernfysicus
pi_43347389
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Over die Haggerd heb ik niet veel meer mening dan dat het een gelovige is. Gore heeft een door de meeste relevante wetenschappers gedragen mening. En probeert dat duidelijk te maken aan een groter publiek.
pi_43347403
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:02 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Hij heeft moeite met vergelijkingen die ergens op slaan dat snap je toch wel onderhand ?
  woensdag 8 november 2006 @ 01:05:44 #227
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347417
Ik neem een whisky, want ik haat mijzelf.
1 kernfysicus
pi_43347424
Was deze al langsgekomen?

pi_43347457
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:02 schreef tvlxd het volgende:
Al Gore zegt dat mensen zuiniger moeten zijn en bewuster moeten leven anders gaan we snel kapot. Al Gore zijn levensstijl is anders dan je van zo'n pleitbezorger mag verwachten.

Ted Haggard heeft het over homoseksualiteit alsof het een ernstige afwijking is wat mensen vooral niet moeten zijn. Ted Haggard heeft seks met een homo.

Ik zie overeenkomsten .
  woensdag 8 november 2006 @ 01:07:51 #230
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43347458
Voor het slapen gaan, nog even een botsing der beschavingen-update:
Row as immigration lawyer twice defies judge to remove veil
quote:
An immigration tribunal had to be stopped after a lawyer twice refused a judge's request that she remove her veil.

Shabnam Mughal appeared at the tribunal dressed head-to-foot in black and wearing a fullface veil with just her eyes showing.

She was representing a Sikh businessman appealing against the Home Office's refusal to grant his nephew permission to visit the UK.

Now another judge, Sir Henry Hodge, head of the Asylum and Immigrations Tribunals, will rule on what should happen next in the case.

At the original hearing tribunal chairman George Glossop asked her to remove the veil during the tribunal hearing in Stoke-on-Trent, Staffordshire. She refused and the case was adjourned until the afternoon.

When the case was reconvened Judge Glossop said: "I am not very happy that you are appearing in a veil. Would you kindly remove it to assist with communications?

"It will allow me to see your face and I cannot hear you as well as I would like."

Miss Mughal, who is in her twenties, replied: "Sir, we have been through this issue." She then announced: "Sir, I am taking my leave."

She returned to the court as Judge Glossop was talking to Mr Singh. On seeing her enter he asked Miss Mughal: "Do you wish to carry on?" She replied: "No, I just want to listen to what is being said."

Judge Glossop continued: "If you remove your veil, which happens in other courts, we can proceed, otherwise I am going to have consultations with the President of the Asylum and Immigration Tribunal. Will you remove it?"

Miss Mughal responded: "You are clearly aware of my position on the grounds of my religious beliefs. I won't."

The dispute follows the case of Muslim teaching assistant Aishah Azmi who was suspended from her job at Headfield Church of England Junior School in Dewsbury, West Yorkshire, after refusing to remove her veil.
DailyMail

German judge bars Muslim lay assessor for wearing headscarf
quote:
A judge in the west German city of Dortmund dismissed a female Muslim woman lay assessor for her refusal to take off her headscarf for the duration of a fraud trial, DPA reported Tuesday.

The presiding judge at the Dortmund state court argued that the headscarf was a symbol of a specific world outlook and therefore not compatible with the objectivity and neutrality of the judge.

The honorary female Muslim judge was replaced by a substitute lay assessor.

In Germany's court system, guilt or innocence of a defendant in a more serious criminal case is usually decided by a judge and two lay members.

Muslims number around 3.5 million out of Germany's population of 82.5 million.
ummah

[ Bericht 9% gewijzigd door Finder_elf_towns op 08-11-2006 01:25:32 ]
pi_43347481
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:03 schreef du_ke het volgende:
Over die Haggerd heb ik niet veel meer mening dan dat het een gelovige is. Gore heeft een door de meeste relevante wetenschappers gedragen mening. En probeert dat duidelijk te maken aan een groter publiek.
Al Gore is ook een gelovige.
  woensdag 8 november 2006 @ 01:10:23 #232
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347511
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Al Gore zegt dat mensen zuiniger moeten zijn en bewuster moeten leven anders gaan we snel kapot. Al Gore zijn levensstijl is anders dan je van zo'n pleitbezorger mag verwachten.

Ted Haggard heeft het over homoseksualiteit alsof het een ernstige afwijking is wat mensen vooral niet moeten zijn. Ted Haggard heeft seks met een homo.
Al Gore zegt dat we beter om moeten gaan met het milieu, veroordeelt niemand (voor zover ik weet) voor het gebruiken van industriële produkten. Ted Haggard is van mening dat homoseksualiteit een godszonde is en dat homo's het hellevuur wacht, hij was zelf homo.
quote:
Ik zie overeenkomsten .
Daar twijfel ik allang niet meer over.
1 kernfysicus
  woensdag 8 november 2006 @ 01:10:39 #233
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347515
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Richard Dawkins ook...
1 kernfysicus
pi_43347581
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:10 schreef tvlxd het volgende:
Al Gore zegt dat we beter om moeten gaan met het milieu, veroordeelt niemand (voor zover ik weet) voor het gebruiken van industriële produkten. Ted Haggard is van mening dat homoseksualiteit een godszonde is en dat homo's het hellevuur wacht, hij was zelf homo.

Daar twijfel ik allang niet meer over.
We moeten beter omgaan met het milieu. Dan zie ik graag dat Al Gore het goede voorbeeld geeft maar blijkbaar mag hij voor het grotere ideaal zijn eigen voorschriften met voeten treden.

Dat maakt mij verder niet uit maar dan neem ik zijn woorden ook maar met een korreltje zout want zo erg is het dan blijkbaar niet.

Net zoals ik de woorden van Ted Haggard maar met een korreltje zout neem want hij blijkt zelf homo te zijn. Dus homoseksualiteit is zo erg toch niet.
pi_43347591
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:05 schreef tvlxd het volgende:
Ik neem een whisky, want ik haat mijzelf.
Ik haat mezelf niet maar ben wel ana de whisky
  woensdag 8 november 2006 @ 01:16:28 #236
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347609
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

We moeten beter omgaan met het milieu. Dan zie ik graag dat Al Gore het goede voorbeeld geeft maar blijkbaar mag hij voor het grotere ideaal zijn eigen voorschriften met voeten treden.

Dat maakt mij verder niet uit maar dan neem ik zijn woorden ook maar met een korreltje zout want zo erg is het dan blijkbaar niet.

Net zoals ik de woorden van Ted Haggard maar met een korreltje zout neem want hij blijkt zelf homo te zijn. Dus homoseksualiteit is zo erg toch niet.
Maar... Al... Gore... zegt... niet... dat... er... niet... meer... gevlogen... mag... worden...

Hoeveel duidelijker moet nog worden dat je vergelijking nergens op slaat?
1 kernfysicus
pi_43347610
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:10 schreef tvlxd het volgende:
Richard Dawkins ook...
Dat over gelovigen was du_ke zijn quote. Je quote de verkeerde.
pi_43347612
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hij gelooft in een theorie waarover concensus bestaat in de wetenschappelijke wereld. Dat is heel wat anders.
pi_43347642
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Overigens zou het me niet verbazen wanneer hij de uitstoot van z'n vliegtuig compenseerd voor zover dat mogelijk is.
Staat op de ladder van lansink wel wat lager dan voorkomen maar is beter dan niets doen.
pi_43347648
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:16 schreef tvlxd het volgende:
Maar... Al... Gore... zegt... niet... dat... er... niet... meer... gevlogen... mag... worden...

Hoeveel duidelijker moet nog worden dat je vergelijking nergens op slaat?
quote:
Fly less
Air travel produces large amounts of emissions so reducing how much you fly by even one or two trips a year can reduce your emissions significantly. You can also offset your air travel by investing in renewable energy projects.
Sorry .
  woensdag 8 november 2006 @ 01:18:32 #241
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347657
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat over gelovigen was du_ke zijn quote. Je quote de verkeerde.
Ja, die gekke du_ke had het over een priester. Weet niet waarom-ie nou opeens met gelovigen komt...

Al Gore daarentegen, pfff...
1 kernfysicus
pi_43347661
Een Graggannmore uit Speyside smaakt me prima .
  woensdag 8 november 2006 @ 01:19:17 #243
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347676
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

[..]

Sorry .
Ik ga het niet nog een keer uitleggen, hoor.
1 kernfysicus
pi_43347682
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:17 schreef du_ke het volgende:
Overigens zou het me niet verbazen wanneer hij de uitstoot van z'n vliegtuig compenseerd voor zover dat mogelijk is.
Staat op de ladder van lansink wel wat lager dan voorkomen maar is beter dan niets doen.
Oh ja en hoe doe je dat precies?

In welke bochten moet je jezelf allemaal wringen om Al Gore te blijven verdedigen .
  woensdag 8 november 2006 @ 01:20:20 #245
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347695
Er hoeven geen bochten bewrongen te worden, hoor, zoals al vele malen gepoogd is duidelijk te maken.
1 kernfysicus
  woensdag 8 november 2006 @ 01:20:39 #246
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347704
Hoor, hoor. Nou ja... goed...
1 kernfysicus
  woensdag 8 november 2006 @ 01:21:03 #247
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43347713
we gaan allemaal dood, alleen niemand vertelt ons hoe
pi_43347723
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

[..]

Sorry .
Kijk daar staat het al Je kan je vlieggedrag compenseren door te investeren in b.v. het planten van bomen of schone energieprojecten.
pi_43347742
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:19 schreef tvlxd het volgende:
Ik ga het niet nog een keer uitleggen, hoor.
Je kunt gewoon niet lezen. Hoe duidelijker dan Fly Less moet het zijn .

Whatever.
  woensdag 8 november 2006 @ 01:22:39 #250
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43347745
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:21 schreef Aoristus het volgende:
we gaan allemaal dood, alleen niemand vertelt ons hoe
"We all die alone."
1 kernfysicus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo