"Better know a district".quote:Op woensdag 8 november 2006 01:44 schreef tvlxd het volgende:
Al die verschillende districten op CNN. Erg interessant. Florida 15, Georgia 01.
quote:Democraten verslaan Republikeinen in VS
Bij de verkiezingen in de VS hebben de Democraten president Bush en zijn Republikeinse partij een flinke slag toegebracht.
Verloren
De Democraten heroverden voor het eerst sinds jaren de meerderheid in het Huis van Afgevaardigden. Daarvoor moesten 15 zetels van de Republikeinen naar de Democraten overgaan. En dat is gelukt.
Bush teleurgesteld
President Bush heeft teleurgesteld gereageerd op het verlies van de Republikeinse meerderheid in het Huis van Afgevaardigden. Dat meldt CNN op gezag van presidentieel adviseur Bartlett. Bush werd telefonisch van het nieuws op de hoogte gesteld door adviseur Karl Rove. Volgens CNN heeft Bush de hoop uitgesproken dat de Senaat voor de Republikeinen behouden kan blijven.
Senaat
Maar of die hoop bewaarheid wordt, moet nog blijken. De Democraten hebben inmiddels vier van de benodigde zes zetels van de Republikeinen afgesnoept. De staten Montana en Virginia zullen de doorslag moeten geven. Hillary Rodham Clinton, vrouw van oud-president Clinton, behield met gemak haar senaatszetel in de staat New York
Zit die Karl Rove nog steeds in zijn functie? Het is toch ongelofelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Better know a district".
One down, one to go:
[..]
Heeft er al eens iemand gekeken naar de voordelen van de opwarming?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef tvlxd het volgende:
Global warming
O...M...F...G...
Het '1998'-verhaal. 1998 was het warmste jaar ooit, dat is nooit meer gehaald, dus er is geen opwarming. Het eerste is, geloof ik, juist, de conclusie is absurd. Ja, het was het warmste jaar ooit, maar je kunt geen trend halen uit een incident, zeker niet als alle andere jaren daarna warmer zijn dan de andere.
[afbeelding]
Zie je: 1998 was warmer dan de jaren erna, ergo: geen opwarming.
Fuck.
Janmaat is daar nog eens geweldig op ingesprongen.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Heeft er al eens iemand gekeken naar de voordelen van de opwarming?
Nooit meer naar frankrijk voor het mooie weer maar gewoon naar Zandvoort enzo..
je zult er wel zelf naar toe moeten zwemmen eerst:quote:Op woensdag 8 november 2006 10:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Heeft er al eens iemand gekeken naar de voordelen van de opwarming?
Nooit meer naar frankrijk voor het mooie weer maar gewoon naar Zandvoort enzo..
Het is een goede vraag, maar Al Gore claimt niet dat vliegen altijd slecht (en al helemaal geen zonde) is.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat zijn offers zijn. Is dat vreemd?
Al Gore de vlees geworden beschermer van het klimaat daarvan zou je verwachten dat hij het goede voorbeeld geeft. Zoals men in de VS ongetwijfeld dacht dat Ted Haggard het goede voorbeeld zou geven. We weten nu hoe goed zijn voorbeeld was.
Hypocrisie zit diep in de Amerikaanse samenleving dus helemaal vreemd is het natuurlijk niet.
quote:Minnesota Democrat becomes first Muslim to win seat in Congress
MINNEAPOLIS: Democrat Keith Ellison was elected as the nation's first Muslim member of Congress on Tuesday, easily winning a Minneapolis-area district Republicans had not carried since 1962.
Ellison, who is black, is also Minnesota's first nonwhite representative in Washington. He said those things were only of secondary importance.
"I think the most important thing about this race is we tried to pull people together on things we all share, things that are important to everyone. We all need peace, and this Iraq policy is dangerous to our country," said Ellison, who has called for immediate withdrawal of U.S. troops.
Ellison said his campaign united labor, minority communities, peace activists. "We were able to bring in Muslims, Christians, Jews, Buddhists," he said. "We brought in everybody."
Jammer dat Limburg ook niet verzonken ligt.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je zult er wel zelf naar toe moeten zwemmen eerst:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou eerder andersom denken. Weinig negers in lapland.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Janmaat is daar nog eens geweldig op ingesprongen.
Hoe warmer het hier wordt, hoe minder die negertjes hier de hitte van hun land komen ontvluchten. Kortom, landgenoten: gebruik meer spuitbussen met CFK's.
Volgens mij meende 'ie het bloedserieus ook nog.You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
Men jammert wel wat over het schoolniveau van tegenwoordig, maar logisch denken was vroeger ook al niet besteed aan leraren maatschappijleer..quote:Op woensdag 8 november 2006 10:17 schreef Napalm het volgende:
Je zou eerder andersom denken. Weinig negers in lapland.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:17 schreef Napalm het volgende:Dat zal toch wel moeten, of je nu gelooft dat de stijging van de temperatuur en dus ook het waterpeil stijgt door menselijk toedoen of door een natuurlijke cyclus, het blijft vrij naief om te denken dat we door menselijk ingrijpen (terugdringen co2 uitstoot etc) dit snel kunnen keren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom irriteer ik me ook mateloos aan al die millieugroeperingen en politici die dit als angstbeeld aangrijpen om ons zo te dwingen om millieuvriendelijker te leven. Er zijn namelijk genoeg redenen om bijvoorbeeld serieus te zoeken naar alternatieve energiebronnen.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2006 10:28:03 ]
http://www.humanistischeo(...)/news.jsp?news=56246quote:Onder de titel 'Van God Los?' zullen de Humanistische Omroep en de Volkskrant uitgebreid aandacht besteden aan de discussie rondom het atheïsme. Op de voorpublicatie van Dawkins' boek zullen de komende weken zowel gelovigen als ongelovigen reageren. Onder hen zijn Paul Cliteur, Herman Philipse, Piet Hein Donner en Désanne van Brederode.
De Humanistische Omroep zendt op tv en op de website van de Volkskrant in de komende weken korte videoverklaringen uit van onder anderen Hans Teeuwen, Hafid Bouazza, Anneke en Johan van Gogh en Stine Jensen. Ook in de komende weken besteedt het radioprogramma Desmet Live van de Humanistische Omroep (www.desmetlive.nl) uitgebreid aandacht aan het debat rondom Dawkins' publicatie.
quote:Aan het begin van zijn nieuwe proces over de moord op 180.000 Koerden, riep de voormalige dictator alle Irakezen op tot verzoening 'in de geest van de profeet Mohammed en Jezus Christus'.
Als goed Groningse op het Drentse (hoge) land zal ik de vluchtelingen toeroepen: Gao van mien laand aaf!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:God schiep de Chinees en deze boog diep en dankte Hem voor zijn bestaan. God schiep de neger en deze viel op de knieën en dankte Hem voor zijn leven. Zo ging het vroom verder en God schiep de Groningse boer die tot leven gewekt uitriep : ‘Wat doe je hier? Vort, van mijn land af!’
Opvang in de regio: op de waddeneilanden.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Als goed Groningse op het Drentse (hoge) land zal ik de vluchtelingen toeroepen: Gao van mien laand aaf!
Of gewoon (Sociaal-)Darwinisme toepassen op de mensheid; meer mensen -> meer vervuiling -> hogere zeespiegel -> meer mensen verzuipen -> minder mensen -> minder vervuilling.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Chewie het volgende:
Dat zal toch wel moeten, of je nu gelooft dat de stijging van de temperatuur en dus ook het waterpeil stijgt door menselijk toedoen of door een natuurlijke cyclus, het blijft vrij naief om te denken dat we door menselijk ingrijpen (terugdringen co2 uitstoot etc) dit snel kunnen keren.
Daarom irriteer ik me ook mateloos aan al die millieugroeperingen en politici die dit als angstbeeld aangrijpen om ons zo te dwingen om millieuvriendelijker te leven. Er zijn namelijk genoeg redenen om bijvoorbeeld serieus te zoeken naar alternatieve energiebronnen.
Alfa`s...quote:Op woensdag 8 november 2006 10:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Men jammert wel wat over het schoolniveau van tegenwoordig, maar logisch denken was vroeger ook al niet besteed aan leraren maatschappijleer..
Nix ervan. Conform traditie pikken wij westerlingen het land daarzo in. Die boeren trekken maar door naar heet Oosten.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Opvang in de regio: op de waddeneilanden.
Logica wordt, vreemd genoeg, beschouwd als horend bij alfa. Onderdeel van taal.quote:
Toen waren het helaas de Friezen die het in het kustgebied voor het zeggen hadden. En Utrecht zover richting Drenthe is ook wat optimistischquote:
Ik woon nog steeds hoog en droogquote:Op woensdag 8 november 2006 10:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
de bodem daalt sowieso al, vooral in Noord-Nederland door gaswinning en doordat de Afrikaanse plaat op onze plaat botst en ons naar beneden laat kantelen terwijl het Alpengebied omhoog gaat, het Scandinavisch gebied doet dat ook met ons, dat gaat omhoog na jaren door het gewicht van een ijsdak omlaag te zijn gedruktquote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zal toch wel moeten, of je nu gelooft dat de stijging van de temperatuur en dus ook het waterpeil stijgt door menselijk toedoen of door een natuurlijke cyclus, het blijft vrij naief om te denken dat we door menselijk ingrijpen (terugdringen co2 uitstoot etc) dit snel kunnen keren.
Dat gaat wel heel langzaam..quote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de bodem daalt sowieso al, vooral in Noord-Nederland door gaswinning en doordat de Afrikaanse plaat op onze plaat botst en ons naar beneden laat kantelen terwijl het Alpengebied omhoog gaat, het Scandinavisch gebied doet dat ook met ons, dat gaat omhoog na jaren door het gewicht van een ijsdak omlaag te zijn gedrukt
Das kutwant met de zeespiegelstijging zit je er dan onder.. (zeker bij vloed)quote:Op woensdag 8 november 2006 10:43 schreef du_ke het volgende:
ik zit echt op de grens.
Nee, we kunnen erger voorkomen.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat serieus zoeken is in volle gang, waar heb je het over?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Chewie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |