Om m'n vader dan maar te quoten: "verdomd ja"quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:54 schreef henkus_donor het volgende:
Opal Fruits!!!
Komt afentoe weer uit. Dioe blauwe pepsi was bijvoorbeeld gewoon Ice cola.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:59 schreef henkus_donor het volgende:
Ice cola!!! waar is dat in hemelsnaam gebleven ......
Champagne pils van raak wordt nog gewoon verkocht....Alleen in 75 cl flessen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef henkus_donor het volgende:
champagne pils !! van RAAK!
smaakte eigenlijk bijna net zoals die rommel van Hubba Bubba!
Is ook gewoon nog te koop....quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:11 schreef henkus_donor het volgende:
Ketchup chips van croky!
Die zwarte zakken!
Yummy!![]()
Precies, ze hebben de zakken gewoon veranderdquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is ook gewoon nog te koop....
die mogen niet meer verkocht worden omdat ze vnl door 'kinderen' gekocht werden.quote:Op maandag 6 november 2006 15:16 schreef MrSASO het volgende:
Crisis pakje Camel moet terug.
[afbeelding]
Iemand?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:58 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Kent iemand nog die chips van Croky in een paarse zak... geen idee wat voor smaak het was, maar lekker was het wel...
Bij de jamin nog steeds te krijgen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:04 schreef Pino_666 het volgende:
Fireballs.
Volgens mij zijn ze er nog wel, maar ik koop ze niet meer![]()
[afbeelding]
Ik kocht het dus altijd als kleine snotneus in de brugklas.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:53 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
die mogen niet meer verkocht worden omdat ze vnl door 'kinderen' gekocht werden.
splashquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef Goover het volgende:
Je had ook ooit een milkshake uit een spuitbus, geen idee hoe dat hete. Dat was niet te zuipen, maar wel leuk
he ja!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of van die chips in de vorm van dinosaurussen, té lekker. Volgens mij van de Edah
.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
he ja!
6 van die kleine zakjes in een zak, met vaak een cadeautje erbij.
bacon-dinosaurussen, kaas-schildpadjes, en nog iets...
die waren echt ontzettend lekker!
maar ze verkochten ze volgens mij overal hoor
Vorige topic iets te vluchtig door gelezen dus...quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
splash
een kleine 100 keer genoemd in het vorige deeltje
Hier gewoon in anderhalve literflessen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Champagne pils van raak wordt nog gewoon verkocht....Alleen in 75 cl flessen.
hier ook bij de c1000quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hier gewoon in anderhalve literflessen.
ik heb hier een hele pot met dummies, mini-fruit tella en mini-mentos op tafel staan!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:42 schreef n0a het volgende:
Oranje balisto, blijkbaar terug maar nog helemaal nergens gezien.
Dummies.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:00 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
en weet iemand toevallig de naam van dit product: het was een slagroomspuitbus met een aarbeiensmaak aanmaakgoedje, melk erbij en je had fruitmelk aarbei/milkshake. Heel lang geleden voor mij, bestaat volgens mij niet meer.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
splash
een kleine 100 keer genoemd in het vorige deeltje
jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef Muck het volgende:
er schiet me ineens nog wat te binnen:
tuc pops!
tuc-koekjes in de vorm van bolletjes (ter grote van een borrelnootje ongeveer) in een pyramidevormige verpakking
Waar heb je tegenwoordig de dummies? Kom eerlijk gezegd niet vaak in de snoepwinkel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hier een hele pot met dummies, mini-fruit tella en mini-mentos op tafel staan!
dummies bestaan gewoon nog
gewoon, albert heijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef n0a het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig de dummies? Kom eerlijk gezegd niet vaak in de snoepwinkel.
van t merk fruitella nu.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef n0a het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig de dummies? Kom eerlijk gezegd niet vaak in de snoepwinkel.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef henkus_donor het volgende:
Ik kan me de smaak nog wel vaag herinneren........de zakken nog heel goed....
Maar die smaak.......volgens mij was het bacon (die paarse croky zakken dan)
Die was lekker, jammer dat die nu niet meer bestaat...quote:
Je mist Punica? Dat wordt nog bijna overal verkocht hoor, ik drink het nog elke dagquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:29 schreef Zo-is-dat het volgende:
Welke etenswaren mis jij uit de jaren '90?
En hier verder!!![]()
Paar favo's;
SPLASH
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Punica is nooit weg geweest, alleen de meeste supermarkten verkopen het in 1,5L pakken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:44 schreef creech het volgende:
7-up is er nog en punica is weer terug !! (in duitse verpakking)
Joekels van Karvan Cevitam worden ook nog gewoon verkocht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:00 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Het is dan geen zomer meer maar waar zijn de JOEKELS, wicky heeft het gekopieërd maar dan met de gore wicky smaak.. bleh
en weet iemand toevallig de naam van dit product: het was een slagroomspuitbus met een aarbeiensmaak aanmaakgoedje, melk erbij en je had fruitmelk aarbei/milkshake. Heel lang geleden voor mij, bestaat volgens mij niet meer.
Euhh, liggen toch ook nog overal in de schappen?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:39 schreef RobinK het volgende:
Bugles naturel!!
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Euhh, liggen toch ook nog overal in de schappen?
Kennelijk had je vroeger rode dozen of zoiets, in elk geval was het anders dan de Bugles van nu.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:39 schreef RobinK het volgende:
Bugles naturel!!
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kennelijk had je vroeger rode dozen of zoiets, in elk geval was het anders dan de Bugles van nu.
Petitie voor de Winner Taco:quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:36 schreef Underdoggy het volgende:
De winner taco inderdaad, belachelijk dat die eruit is gegaan. Nu vinden ze de magnum stick een vervanger maar het wordt nooit zo als vroeger. Die prachrige reclames. Waarom zijn ze in GODSNAAM zo stom geweest de winner taco te vermoorden!!
net een zak gekocht bij de digros.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef n0a het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als manna, maar dat is zoet en langwerpig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef Étoile het volgende:
Er was een soort 'nootje' wat ik helemaal te lekker vond, maar ik weet niet meer wat de naam is. Het waren luchtige (gepofte rijst?) bolletjes met een laagje eromheen, met heel kruidige smaak. Qua grootte ongeveer een tijgernootje, maar de korst was niet zo hard en de vulling dus geen noot. Je had ze in het oranje en groen (de zakken en volgens mij de bolletjes zelf ook). Op de verpakking stond zo'n nootje getekend als springend poppetje. Die waren echt zo ontzettend lekker, vooral om daarna die kruiden van je vingers te likken. Iemand die dit kent?
Heb hier wel de Bas, zal die t ook hebben? Heb ze vandaag iig niet bij de Plus gezien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:08 schreef Matness het volgende:
[..]
net een zak gekocht bij de digros.
gewoon van fruitella.
ja, lijkt me wel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:06 schreef n0a het volgende:
[..]
Heb hier wel de Bas, zal die t ook hebben? Heb ze vandaag iig niet bij de Plus gezien.
ja hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef Fawn het volgende:
Bestaat er nog van die boter chocopasta (Beren goed, Choba geloof ik), die in de koeling ligt. HMM
Of bestaat dat nog gewoon??
Niet dit: smacks kellogs. Maar die zijn niet kruidig, misschien Katjang, maar daar zit nootje in maar wel erg lekker kruidig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef Étoile het volgende:
Er was een soort 'nootje' wat ik helemaal te lekker vond, maar ik weet niet meer wat de naam is. Het waren luchtige (gepofte rijst?) bolletjes met een laagje eromheen, met heel kruidige smaak. Qua grootte ongeveer een tijgernootje, maar de korst was niet zo hard en de vulling dus geen noot. Je had ze in het oranje en groen (de zakken en volgens mij de bolletjes zelf ook). Op de verpakking stond zo'n nootje getekend als springend poppetje. Die waren echt zo ontzettend lekker, vooral om daarna die kruiden van je vingers te likken. Iemand die dit kent?
Waar?!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:03 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Joekels van Karvan Cevitam worden ook nog gewoon verkocht.
In Wijk bij Duurstede berkopen ze dat nog bij de ijssalonquote:Op maandag 13 november 2006 14:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dropijs, verkochten ze bij de Jamin. Eind jaren '80 begin jaren '90. (1 of 2 kwartjes)
quote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef Muck het volgende:
In Wijk bij Duurstede berkopen ze dat nog bij de ijssalon
Te koop bij De Tuinen!quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef MaLo het volgende:
De al eerder genoemde dinosaurus / schildpadden chips. Echt lekkere smaken waren dat!
Ik heb het vorige topic niet gelezen, dus vergeef me als deze ook al genoemd is: Koala beertjes.
Vroeger volop verkrijgbaar, tegenwoordig zie ik ze niet meer.
[afbeelding]
Geweldigquote:
dan ga i kdaar heel binnenkort eens naartoequote:
Jaa, die panda's! Die chocoladevariant was idd zo lekker! Ik heb al lang niks meer gezien dat erop lijkt.quote:Op maandag 13 november 2006 19:19 schreef amarena het volgende:
- die panda-cereals waren ook lekker Elvi... vooral de paarse (chocolade)
Nee! Die dingen waren zoooo lekkerquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef Elvi het volgende:
Tjolk![]()
En ik weet niet of het jaren '80 of '90 is...
Maar er was een soort ehm... ontbijt-cereal in de vorm van Pandabeertjes. Het heette ook gewoon pandaIn de smaken chocola, honing en ehm.. vanille denk ik..
Herkent iemand dit want volgens mij ben ik nog de enige die het zich kan herrinneren![]()
Wel hoor, in alle duitse supermarkten.quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef MaLo het volgende:
De al eerder genoemde dinosaurus / schildpadden chips. Echt lekkere smaken waren dat!
Ik heb het vorige topic niet gelezen, dus vergeef me als deze ook al genoemd is: Koala beertjes.
Vroeger volop verkrijgbaar, tegenwoordig zie ik ze niet meer.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |