Om m'n vader dan maar te quoten: "verdomd ja"quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:54 schreef henkus_donor het volgende:
Opal Fruits!!!
Komt afentoe weer uit. Dioe blauwe pepsi was bijvoorbeeld gewoon Ice cola.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:59 schreef henkus_donor het volgende:
Ice cola!!! waar is dat in hemelsnaam gebleven ......
Champagne pils van raak wordt nog gewoon verkocht....Alleen in 75 cl flessen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef henkus_donor het volgende:
champagne pils !! van RAAK!
smaakte eigenlijk bijna net zoals die rommel van Hubba Bubba!
Is ook gewoon nog te koop....quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:11 schreef henkus_donor het volgende:
Ketchup chips van croky!
Die zwarte zakken!
Yummy!![]()
Precies, ze hebben de zakken gewoon veranderdquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is ook gewoon nog te koop....
die mogen niet meer verkocht worden omdat ze vnl door 'kinderen' gekocht werden.quote:Op maandag 6 november 2006 15:16 schreef MrSASO het volgende:
Crisis pakje Camel moet terug.
[afbeelding]
Iemand?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:58 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Kent iemand nog die chips van Croky in een paarse zak... geen idee wat voor smaak het was, maar lekker was het wel...
Bij de jamin nog steeds te krijgen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:04 schreef Pino_666 het volgende:
Fireballs.
Volgens mij zijn ze er nog wel, maar ik koop ze niet meer![]()
[afbeelding]
Ik kocht het dus altijd als kleine snotneus in de brugklas.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:53 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
die mogen niet meer verkocht worden omdat ze vnl door 'kinderen' gekocht werden.
splashquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef Goover het volgende:
Je had ook ooit een milkshake uit een spuitbus, geen idee hoe dat hete. Dat was niet te zuipen, maar wel leuk
he ja!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of van die chips in de vorm van dinosaurussen, té lekker. Volgens mij van de Edah
.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
he ja!
6 van die kleine zakjes in een zak, met vaak een cadeautje erbij.
bacon-dinosaurussen, kaas-schildpadjes, en nog iets...
die waren echt ontzettend lekker!
maar ze verkochten ze volgens mij overal hoor
Vorige topic iets te vluchtig door gelezen dus...quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
splash
een kleine 100 keer genoemd in het vorige deeltje
Hier gewoon in anderhalve literflessen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Champagne pils van raak wordt nog gewoon verkocht....Alleen in 75 cl flessen.
hier ook bij de c1000quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hier gewoon in anderhalve literflessen.
ik heb hier een hele pot met dummies, mini-fruit tella en mini-mentos op tafel staan!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:42 schreef n0a het volgende:
Oranje balisto, blijkbaar terug maar nog helemaal nergens gezien.
Dummies.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:00 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
en weet iemand toevallig de naam van dit product: het was een slagroomspuitbus met een aarbeiensmaak aanmaakgoedje, melk erbij en je had fruitmelk aarbei/milkshake. Heel lang geleden voor mij, bestaat volgens mij niet meer.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
splash
een kleine 100 keer genoemd in het vorige deeltje
jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef Muck het volgende:
er schiet me ineens nog wat te binnen:
tuc pops!
tuc-koekjes in de vorm van bolletjes (ter grote van een borrelnootje ongeveer) in een pyramidevormige verpakking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |