Heb hier wel de Bas, zal die t ook hebben? Heb ze vandaag iig niet bij de Plus gezien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:08 schreef Matness het volgende:
[..]
net een zak gekocht bij de digros.
gewoon van fruitella.
ja, lijkt me wel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:06 schreef n0a het volgende:
[..]
Heb hier wel de Bas, zal die t ook hebben? Heb ze vandaag iig niet bij de Plus gezien.
ja hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef Fawn het volgende:
Bestaat er nog van die boter chocopasta (Beren goed, Choba geloof ik), die in de koeling ligt. HMM
Of bestaat dat nog gewoon??
Niet dit: smacks kellogs. Maar die zijn niet kruidig, misschien Katjang, maar daar zit nootje in maar wel erg lekker kruidig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef Étoile het volgende:
Er was een soort 'nootje' wat ik helemaal te lekker vond, maar ik weet niet meer wat de naam is. Het waren luchtige (gepofte rijst?) bolletjes met een laagje eromheen, met heel kruidige smaak. Qua grootte ongeveer een tijgernootje, maar de korst was niet zo hard en de vulling dus geen noot. Je had ze in het oranje en groen (de zakken en volgens mij de bolletjes zelf ook). Op de verpakking stond zo'n nootje getekend als springend poppetje. Die waren echt zo ontzettend lekker, vooral om daarna die kruiden van je vingers te likken. Iemand die dit kent?
Waar?!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:03 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Joekels van Karvan Cevitam worden ook nog gewoon verkocht.
In Wijk bij Duurstede berkopen ze dat nog bij de ijssalonquote:Op maandag 13 november 2006 14:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dropijs, verkochten ze bij de Jamin. Eind jaren '80 begin jaren '90. (1 of 2 kwartjes)
quote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef Muck het volgende:
In Wijk bij Duurstede berkopen ze dat nog bij de ijssalon
Te koop bij De Tuinen!quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef MaLo het volgende:
De al eerder genoemde dinosaurus / schildpadden chips. Echt lekkere smaken waren dat!
Ik heb het vorige topic niet gelezen, dus vergeef me als deze ook al genoemd is: Koala beertjes.
Vroeger volop verkrijgbaar, tegenwoordig zie ik ze niet meer.
[afbeelding]
Geweldigquote:
dan ga i kdaar heel binnenkort eens naartoequote:
Jaa, die panda's! Die chocoladevariant was idd zo lekker! Ik heb al lang niks meer gezien dat erop lijkt.quote:Op maandag 13 november 2006 19:19 schreef amarena het volgende:
- die panda-cereals waren ook lekker Elvi... vooral de paarse (chocolade)
Nee! Die dingen waren zoooo lekkerquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef Elvi het volgende:
Tjolk![]()
En ik weet niet of het jaren '80 of '90 is...
Maar er was een soort ehm... ontbijt-cereal in de vorm van Pandabeertjes. Het heette ook gewoon pandaIn de smaken chocola, honing en ehm.. vanille denk ik..
Herkent iemand dit want volgens mij ben ik nog de enige die het zich kan herrinneren![]()
Wel hoor, in alle duitse supermarkten.quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef MaLo het volgende:
De al eerder genoemde dinosaurus / schildpadden chips. Echt lekkere smaken waren dat!
Ik heb het vorige topic niet gelezen, dus vergeef me als deze ook al genoemd is: Koala beertjes.
Vroeger volop verkrijgbaar, tegenwoordig zie ik ze niet meer.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |