Waar heb je tegenwoordig de dummies? Kom eerlijk gezegd niet vaak in de snoepwinkel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hier een hele pot met dummies, mini-fruit tella en mini-mentos op tafel staan!
dummies bestaan gewoon nog
gewoon, albert heijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef n0a het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig de dummies? Kom eerlijk gezegd niet vaak in de snoepwinkel.
van t merk fruitella nu.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef n0a het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig de dummies? Kom eerlijk gezegd niet vaak in de snoepwinkel.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef henkus_donor het volgende:
Ik kan me de smaak nog wel vaag herinneren........de zakken nog heel goed....
Maar die smaak.......volgens mij was het bacon (die paarse croky zakken dan)
Die was lekker, jammer dat die nu niet meer bestaat...quote:
Je mist Punica? Dat wordt nog bijna overal verkocht hoor, ik drink het nog elke dagquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:29 schreef Zo-is-dat het volgende:
Welke etenswaren mis jij uit de jaren '90?
En hier verder!!![]()
Paar favo's;
SPLASH
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Punica is nooit weg geweest, alleen de meeste supermarkten verkopen het in 1,5L pakken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:44 schreef creech het volgende:
7-up is er nog en punica is weer terug !! (in duitse verpakking)
Joekels van Karvan Cevitam worden ook nog gewoon verkocht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:00 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Het is dan geen zomer meer maar waar zijn de JOEKELS, wicky heeft het gekopieërd maar dan met de gore wicky smaak.. bleh
en weet iemand toevallig de naam van dit product: het was een slagroomspuitbus met een aarbeiensmaak aanmaakgoedje, melk erbij en je had fruitmelk aarbei/milkshake. Heel lang geleden voor mij, bestaat volgens mij niet meer.
Euhh, liggen toch ook nog overal in de schappen?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:39 schreef RobinK het volgende:
Bugles naturel!!
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Euhh, liggen toch ook nog overal in de schappen?
Kennelijk had je vroeger rode dozen of zoiets, in elk geval was het anders dan de Bugles van nu.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:39 schreef RobinK het volgende:
Bugles naturel!!
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kennelijk had je vroeger rode dozen of zoiets, in elk geval was het anders dan de Bugles van nu.
Petitie voor de Winner Taco:quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:36 schreef Underdoggy het volgende:
De winner taco inderdaad, belachelijk dat die eruit is gegaan. Nu vinden ze de magnum stick een vervanger maar het wordt nooit zo als vroeger. Die prachrige reclames. Waarom zijn ze in GODSNAAM zo stom geweest de winner taco te vermoorden!!
net een zak gekocht bij de digros.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef n0a het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als manna, maar dat is zoet en langwerpig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef Étoile het volgende:
Er was een soort 'nootje' wat ik helemaal te lekker vond, maar ik weet niet meer wat de naam is. Het waren luchtige (gepofte rijst?) bolletjes met een laagje eromheen, met heel kruidige smaak. Qua grootte ongeveer een tijgernootje, maar de korst was niet zo hard en de vulling dus geen noot. Je had ze in het oranje en groen (de zakken en volgens mij de bolletjes zelf ook). Op de verpakking stond zo'n nootje getekend als springend poppetje. Die waren echt zo ontzettend lekker, vooral om daarna die kruiden van je vingers te likken. Iemand die dit kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |