peaceman +2quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:09 schreef peaceman het volgende:
Nothing Hilbbillies? Your own sweet way?
heejquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:10 schreef macondo het volgende:
Hoe erg is het dat ik nog nooit van die band heb gehoord? :$
Dan krijgt MaJo voor het eerste juiste antwoord in 400 maar 1 punt, aangezien de vraag in 399 gesteld was?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef peaceman het volgende:
Hmm het was nog uit het vorige topic, dus dan krijg ik er nog een puntje bij
Niet zo heel erg hoor.. waarschijnlijk heb je je nooit zo in Mark verdiept.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:10 schreef macondo het volgende:
Hoe erg is het dat ik nog nooit van die band heb gehoord?![]()
Eigenlijk wel.. maar ach..quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:13 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Dan krijgt MaJo voor het eerste juiste antwoord in 400 maar 1 punt, aangezien de vraag in 399 gesteld was?
AKQ-Slowchattopicquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Benno's, Billies en Pello's en Lack's? [/sc]
klopt....neem dat zo maar mee in de telling die je nu aan het verrichten bentquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:13 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Dan krijgt MaJo voor het eerste juiste antwoord in 400 maar 1 punt, aangezien de vraag in 399 gesteld was?
Ze heeft van mij ook maar 1 punt gekregen, dat klopt dus.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:13 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ja hoor waarom niet? Kan ik het helpen, dat jij ook groot fan bent....quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:16 schreef wyccie het volgende:
Eliza Dushku.
Peace, is dit wel eerlijk?
Ik ken ze ook niet. Maar ik heb geen bezwaar tegen die foto's. hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:16 schreef Soempie het volgende:
hou toch eens op met die dames. Ik ken er niet een![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:07 schreef erkel het volgende:
Wat hoort er op het vraagteken te staan?
[afbeelding]
Don_Tom +2 Was een vraag van vannacht in dubbele punten topicquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:31 schreef Don_Tom het volgende:
Vifit?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet. Maar ik heb geen bezwaar tegen die foto's. hoor![]()
Maar die punten worden dus pas de volgende keer geteld.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Hoe zit het trouwens met die optimel/vifit-historie? Daar moet erkel nog naar kijken. EDIT: gekeken![]()
Net gedaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Hoe zit het trouwens met die optimel/vifit-historie? Daar moet erkel nog naar kijken. EDIT: gekeken![]()
Hee hee, da's heulemaal niet waar!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:17 schreef peaceman het volgende:
Ja hoor waarom niet? Kan ik het helpen, dat jij ook groot fan bent....![]()
??quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar die punten worden dus pas de volgende keer geteld.
nee, want dan worden ze straks weer geteld...en dus dubbel. die 2 die Erkel net uitgedeeld heeft dan he?! de rest mag uiteraard wel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:26 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
??
Ik heb ze nu al toegevoegd, mocht dat niet?
Haal ze er maar weer af. De volgende die gaat tellen leest dit topic niet door en telt de punten dan weer mee. Dat wordt een zooitje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:26 schreef EdwardJobHopper het volgende:
??
Ik heb ze nu al toegevoegd, mocht dat niet?
Da's een Engelse koningshuis meneer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee hee, da's heulemaal niet waar!
Wie?
[afbeelding]
quote:is an American writer, director, executive producer, and creator of the well-known television series Buffy the Vampire Slayer, Angel, and Firefly.
Kan wel maar niet het antwoord dat ik zoekquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:49 schreef Etcetera het volgende:
hij eet het
(wat dóé ik hier.... ik heb een tentamen morgen)
Nee maar je zit wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:50 schreef SaskiaR het volgende:
De regisseur heet Broccoli.
En berkery maakt het antwoord compleet, sorry homdeckquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:51 schreef Berkery het volgende:
...en de vader van Albert Brocolli is de uitvinder van brocolli, ofzoiets.
Ja net als de uitvinder van de appel en van de goudvisquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:57 schreef peaceman het volgende:
Uitvinder van de Brocolli?? Is dit door de mens 'uitgevonden'?
Toch nog handig zo'n 666 nutteloze feiten boekjequote:Op dinsdag 7 november 2006 12:00 schreef wyccie het volgende:
Dat was een leuke vraag, Yuri. Eindelijk weer een echte triviantvraag
verrek die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toch nog handig zo'n 666 nutteloze feiten boekje![]()
Telen, enten, genetisch martelen. Zo ongeveer.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef peaceman het volgende:
Misschien een domme vraag hoor.. maar hoe vind je Brocolli uit?
Dat soort boekjes heb ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Toch nog handig zo'n 666 nutteloze feiten boekje![]()
Je moet uitvinden niet al te letterlijk nemenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef peaceman het volgende:
Misschien een domme vraag hoor.. maar hoe vind je Brocolli uit?
Ah dus hij heeft het 'ontdekt' en benoemd? Dat bedoel je?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je moet uitvinden niet al te letterlijk nemen![]()
Ze zeggen dat brocolli al uit de romeinse tijd komt maar dat is niet zeker. en de brocolli familie zat achter de (her)introducering van brocilli dus rekende ik het goed.
Ik heb zo'n vermoeden dat Berkery's dochter aan de lunch zit..quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:15 schreef Homdeck het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat Berkery aan de lunch zit.
Dat vermoeden had ik al... laat maar! Nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef Etcetera het volgende:
geen idee
EdwardJobHopper +1quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:32 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Road to perdition?
Ja sorry, .en een beetje hektiek alhier, anders had ik het wel even gemeld, maar was 't alweer vergetenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:15 schreef Homdeck het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat Berkery aan de lunch zit.
Met Greenstein bedoel je Goldman Sachs, denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
JP Morgan is er een, Greenstein (oid) ook
Die was het, was aan het twijfelen over Green of Gold, en daarna kwam wat Duitsquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Met Greenstein bedoel je Goldman Sachs, denk ik![]()
Het wordt gezongen in het Frans.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:41 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik het wel zou weten als het plaatje niet bewerkt is.
We zullen het maar goed rekenenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:55 schreef wyccie het volgende:
Noir Désir - Le vent ne peut nogwattes?
Goed ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 12:57 schreef EdwardJobHopper het volgende:
We zullen het maar goed rekenen
Nee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:04 schreef Lienekien het volgende:
Ze zijn van het zelfde chinese sterrenbeeld.
Dan moet je gewoon kijken of ze om de twaalf jaar geboren zijn - is er eentje bij die er niet in past, dan heeft Lienekien ongelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee.
Of misschien ook wel. Dat weet ik niet.
Hoe kom je daar bij?
Ga jij dat maar opzoekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:06 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Dan moet je gewoon kijken of ze om de twaalf jaar geboren zijn - is er eentje bij die er niet in past, dan heeft Lienekien ongelijk.
Ze zijn allemaal ........ gestorven!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:08 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn allemaal op dezelfde datum gestorven
Het klopt niet, want eentje is van 1417 en eentje van 406quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:04 schreef Lienekien het volgende:
Ze zijn van het zelfde chinese sterrenbeeld.
Dan is het antwoord van Lienekien bij deze officieel foutgekeurd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:11 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Het klopt niet, want eentje is van 1417 en eentje van 406
Juist niet!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef Soempie het volgende:
Ze zijn allemaal...op pijnlijke wijze gestorven![]()
Daar zou je nog wel eens van versteld kunnen staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:15 schreef Z het volgende:
Tijdens de daad? Alhoewel dat lastig voor te stellen is met al die papen ...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk dat ze allemaal dyslectisch waren.
Tja, jij kan het weten. Je bent Belg, toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:16 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Daar zou je nog wel eens van versteld kunnen staan
Hehehe.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:15 schreef Z het volgende:
Tijdens de daad? Alhoewel dat lastig voor te stellen is met al die papen ...
Z+1quote:Paus Johannes XII werd doodgeknuppeld door de echtgenoot van de vrouw die hij op dat moment bekende. Paus Leo VIII stierf aan een hersenbloeding terwijl hij ontucht pleegde. Paus Johannes XIII werd in bed vermoord door een jaloerse man die hem op heterdaad betrapte. Paus Paulus II blies zijn laatste adem uit toen hij door een schandknaap gesodomiseerd werd.
In het LPT houdt ze dan aardig de schijn op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:20 schreef macondo het volgende:
Waarom verbaasd het me weer helemaal niets dat uitgerekend Wyccie met zo'n vraag komt..![]()
Ik ken geen Belgische pausen... Wel een Nederlandse, Adrianus VI, en diens geboortehuis is omgebouwd tot een meisjesschool.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, jij kan het weten. Je bent Belg, toch?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:20 schreef macondo het volgende:
Waarom verbaasd het me weer helemaal niets dat uitgerekend Wyccie met zo'n vraag komt..![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:12 schreef Soempie het volgende:
Ze zijn allemaal...op pijnlijke wijze gestorven![]()
Paus Johannes XII werd doodgeknuppeld door de echtgenoot van de vrouw die hij op dat moment bekende.quote:
Ik ben net te laat. Sinds gisteren wist ik dit antwoord dankzij jouquote:
Goed team zijn wequote:
Waarom? Ik had toch niks over hem gevraagd?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net te laat. Sinds gisteren wist ik dit antwoord dankzij jou
AKQ-Slowchattopicquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom? Ik had toch niks over hem gevraagd?
Moest ik ook gelijk aan denken toen ik Caravaccio langs zag komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
AKQ-Slowchattopic
En dus ben ik gaan zoeken gisteren
Is die van de toast?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef wyccie het volgende:
Welke 2 dingen hebben we aan Nellie Melba te danken?
En dat is twee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:39 schreef Berkery het volgende:
Melba Toast
Mag ik je de hand schudden?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
hey...mijn 3e verstandskies komt door. Is dat niet laat op je 25e?
ik heb er nog geen een en ik ben al 23 en een halfquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
hey...mijn 3e verstandskies komt door. Is dat niet laat op je 25e?
Hmmmmmmmm ..... dat reken ik goed. Het werd als zodanig gepresenteerd, dat wil zeggen als een schaakmachine, maar er zat een klein mannetje dat goed kon schaken in het apparaat. Vraag blijft wel hoe dat ding werd genoemd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:01 schreef wyccie het volgende:
De eerste schaakcomputer?
Whehehe, dan nog altijd Deus in machina.quote:
Oh, dan ben je mooi op tijd want toen kwamen bij mij de eerste 2 doorquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb er nog geen een en ik ben al 23 en een half![]()
Zoiets, inderdaad. Maar SaskiaR is je al voor: De Turk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef wyccie het volgende:
Is dat een tsaar, huzaar, of barbaar?
weer thuis na een lange schooldag?quote:
Anderhalf uur duits is wel lang jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weer thuis na een lange schooldag?![]()
Op maandag en dinsdag van half 1 tot 2 uur les en verder vrijquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:18 schreef wyccie het volgende:Ik wilde ook al opmerken dat Yuri snel thuis is.
't Is wel een vos...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
woestijn vos dan?
Nee, maar het is een vergelijkbaar voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:24 schreef Yurithemaster het volgende:
afrikaanse vos dan?
een vostiquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef PatriotOnline het volgende:
mongoolse vos
joh!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Neuh..geen Steppevos
-edit- steppe is overigens geen land.
quote:
So close...and yet so far awayquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef PatriotOnline het volgende:
mongoolse vos
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:38 schreef wyccie het volgende:
Moest het een land zijn dan?
Tibetaanse vos?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:47 schreef Yurithemaster het volgende:
In duitsland staat het denk ik
Door het kasteel in Magic Kingdom?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef wyccie het volgende:
Jippie, ik heb het goed![]()
Door welk kasteel werd het kasteel van Doornroosje in Disneyland geïnspireerd?
Nee, dat ligt niet in Duitsland.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Door het kasteel in Magic Kingdom?
Psst...dat is Oostenrijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
In saltzburg?
....stein is goed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:51 schreef SaskiaR het volgende:
Elisabethstein?
Precies! Heel bekend, veel afgebeeld op legpuzzels.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Het is zo'n witkasteel in de bergen tog?
Weet alleen niet hoe dat ding heetquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies! Heel bekend, veel afgebeeld op legpuzzels.
Nein.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Warstein.
Oh oh oh oh!!!!!! Wat doe je nou?!?!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:58 schreef macondo het volgende:
Ludwigstein of zo van gekke Ludwig? Neuschwanstein?
zijn post editten en de geboden negerenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh oh oh oh!!!!!! Wat doe je nou?!?!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:03 schreef macondo het volgende:
Nee, was schrijvend denken. Had eerste deel moeten wissen, maar was bang dat iemand me voor was
Whatever. Heb direct in een edit eronder gezet welk antwoord ik bedoel. En in een losse post. Daarna nog eens. Enfin, Yuri had inderdaad wel "-stein" goed. Ook een puntje waardquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:06 schreef wyccie het volgende:
Sorry Macondo, omdat jij twee gokken in 1 post deed (ik interpreteer dat wel zo), telt jouw antwoord niet mee.
Ik geef het punt toch maar aan Yuri, omdat hij ook wist welk kasteel ik bedoelde.
Hmm, wel kut zeg. Maar de vragensteller beslist dus.
(Macondo, volgende keer gewoon 1 antwoord geven dus, maar dta weet je zelf ook wel)
Yuri +1
Helevetica is goedquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
blablabla Helvetica
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:10 schreef SaskiaR het volgende:
Confederatio Helvetica?
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:19 schreef Yurithemaster het volgende:
star trek: generations?
En aan je broertje mag je het niet vragenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:21 schreef SaskiaR het volgende:
Die bestaat toch al?
Dit weet mijn broertje ongetwijfeld, die is pas echt fan... maar ik niet helaas.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:27 schreef PatriotOnline het volgende:
de vorige was star trek x, dus dit zal wel star trek XI zijn?
Er zijn meerdere goede antwoorden zie ik net.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:41 schreef Etcetera het volgende:
ik weet zeker dat ik 'm goed heb, en Patriot is offline nu...
zal ik een vraag stellen?
Lienekien heeft het ook goed, maar jij bent eerder. Stel maar vast een vraag, dan zien we zo wel wat Patriot precies bedoeldequote:Op dinsdag 7 november 2006 15:43 schreef Etcetera het volgende:![]()
dat wist ik dan weer nietik weet 'm van 2004, met Swing oid
too easyquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:48 schreef Neleos het volgende:
Schlinder's List?
Komt waarschijnlijk omdat het een uitspraak van één of andere dichter of filosoof was dacht ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:47 schreef Etcetera het volgende:
ik heb het lett. gekopieerd, dus ik neem aan van welen anders valt het ws onder 'dichterlijke vrijheid'
wyccie + 1quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:53 schreef wyccie het volgende:
Van Buren, Nederlands.
Ik heb het gevoel dat deze vraag al eerder is geweest.
Ik heb het ook al eens gevraagdquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:53 schreef wyccie het volgende:
Van Buren, Nederlands.
Ik heb het gevoel dat deze vraag al eerder is geweest.
Oh toch wel, nahja. Kan gebeuren hequote:Op dinsdag 7 november 2006 15:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb het ook al eens gevraagd
Maar ik was nu te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |