neemt Messanga nu alle PUB users mee?quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:47 schreef Frederiqueske het volgende:
BIJNA 11-11 LALALALALALALALALALALALA CAAAAAARNAVAAAAAAAAAAAAL whehehe![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:13 schreef the_hunter het volgende:
Carnaval is tof
"Eenieder die dit telefoonnummer belt zonder toestemming van ons wordt aangeklaagd"quote:
Goed ideequote:
6e bakjequote:
Zo is dat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:46 schreef VoreG het volgende:
Opgetieft met dat carnaval.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:46 schreef VoreG het volgende:
Opgetieft met dat carnaval.
quote:
quote:
Koffertje 11 dan maar ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
ik moest hier maanden lang elke zondag meelezen met dat gebagger over die kutkoffertjes bij Linda. Nu genieten jullie maar lekker mee met Carnaval
quote:
doe maar een koffertje koffie a.u.b.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
ik moest hier maanden lang elke zondag meelezen met dat gebagger over die kutkoffertjes bij Linda. Nu genieten jullie maar lekker mee met Carnaval
Hoe zie je dat voor jequote:Op dinsdag 7 november 2006 12:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe maar een koffertje koffie a.u.b.
iets met veel koffie in een handzaam formaatquote:
Vergeet je trouwens niet iets te halen voor 9 decemberquote:
Ligt aan het aantal HOOLSquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
Hoeveel carnaval-TT's krijgen we nog?
ga je het samen met je vriendin doen? s het trouwens vrije sector of projectontwikkeling?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:42 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb een woning toegewezen gekregen
Het is een nieuwbouw project en ik/ we hadden ons ingeschreven en ze belde net op
Nee, nee!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vergeet je trouwens niet iets te halen voor 9 december.
zekerquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:26 schreef VoreG het volgende:
U2 & Greenday - The Saints Are Coming
Goed nummer
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:26 schreef VoreG het volgende:
U2 & Greenday - The Saints Are Coming
Goed nummer
ze tolereren jou al dus zo vaart zal het niet lopenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:26 schreef SCH het volgende:
De FA's zijn boos op Hools.
Nog 1 TT over carnaval en de kroeg wordt definitief gesloten
Is waar ook! Goed onthouden!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
*mental note CDtje branden voor Clauw voor de 18e
Bij deze open ik de volgendequote:Op dinsdag 7 november 2006 13:26 schreef SCH het volgende:
je bent er vroeg bijquote:
de volgende geven we dan weer gewoon een Suijk&Vaduz titel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:26 schreef SCH het volgende:
kan hard gaan hoor zo'n topic.quote:
[14.gif].quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
de volgende geven we dan weer gewoon een Suijk&Vaduz titel.
lijkt me een goed idee; hebben we voorlopig geen last van die 2quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
de volgende geven we dan weer gewoon een Suijk&Vaduz titel.
Dan zijn we in ieder geval verzekerd van een Carnaval-Hoolsquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zijn we in ieder geval verzekerd van een Carnaval-Hools![]()
Nu weet ik dat sinterklaas er nog niet is, maar met deze rijm is niets mis!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me een goed idee; hebben we voorlopig geen last van die 2
ctrl alt lquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:55 schreef VoreG het volgende:
Een beetje een Blof rijmpje
Of alt 0248 bij num, maar dat is wat omslachtigerquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:57 schreef dndiek het volgende:
Blof of Blųf het is allebei niks
Zaterdag is tof!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Probeer de oudere albums eens...
* Da_Sandman is Helder nu aan het binnenslepen.
Liefs uit Londen en Aan de kustquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
* Da_Sandman is Helder nu aan het binnenslepen.
Nee, bedanktquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Projectontwikkeling en idd samen met mijn vriendin (als we het dus doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je het samen met je vriendin doen? s het trouwens vrije sector of projectontwikkeling?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Projectontwikkeling en idd samen met mijn vriendin (als we het dus doen)
Als ik thuis ben zal ik wel ff een foto plaatsen van het project.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]gaat wel snel zo met die vriendin van je
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]Maar het gaat ook erg lekker tussen ons
quote:
hehe volgend jaarquote:
bookmarkt pagina!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe volgend jaar
maar dan moet ik haar eerst nog vragen
Ik jouw opmerkingen eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
Zo boeiend vind ik Vlissingen eigenlijk niet.
Dat mag, maar weet wel dat ik altijd gelijk heb!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik jouw opmerkingen eigenlijk ook niet![]()
maar natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dag mag, maar weet wel dat ik altijd gelijk heb!
Zegt een Utrechterquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
Zo boeiend vind ik Vlissingen eigenlijk niet.
Vooral het zinnetje "Het regent harder dan ik hebben kan, harder dan ik drinken kan" fascineert mij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:02 schreef Bos81 het volgende:
"Harder dan ik hebben kan" is mijn favoriet
Maar goed ik ken haar ondertussen ook al iets van 10 jaar.. dus totaal onbekend was/is ze nietquote:
en allemaal kwaliteitsposts natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:ik zie dat ik inmiddels op plaats 30 sta in de top500
TLK voorbij
zit er een beetje een ruime kinderkamer in dat huis? Je kan maar beter vooruit denken!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed ik ken haar ondertussen ook al iets van 10 jaar.. dus totaal onbekend was/is ze nietMaar goed als het huisje doorgaat... dan duurt het tenminste nog 1 jaar voordat het opgeleverd word.. dus ik heb nog ff
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
zit er een beetje een ruime kinderkamer in dat huis? Je kan maar beter vooruit denken!
Ik denk ook dat je hier opgegroeid moet zijn om de schoonheid van de stad te zien. De boulevard is voor mij het mooiste stukje Nederland.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben vaak genoeg in Vlissingen geweest.
ongetrouwd samenwonen kan natuurlijk niet; dat snap je toch wel hčquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed ik ken haar ondertussen ook al iets van 10 jaar.. dus totaal onbekend was/is ze nietMaar goed als het huisje doorgaat... dan duurt het tenminste nog 1 jaar voordat het opgeleverd word.. dus ik heb nog ff
ik denk dat de meeste mensen dat wel hebben met hun geboortestreek. Ik vind ons rivierengebied het mooiste stukje Nederlandquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je hier opgegroeid moet zijn om de schoonheid van de stad te zien. De boulevard is voor mij het mooiste stukje Nederland.
De meeste wel. Ik behoor tot de uitzonderingen denk ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste mensen dat wel hebben met hun geboortestreek. Ik vind ons rivierengebied het mooiste stukje Nederland
Er zijn Rotterdammers die zeggen dat Rotterdam een mooie stad is, dus ik denk dat inderdaad je 'jeugdomgeving' behoorlijk van belang isquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je hier opgegroeid moet zijn om de schoonheid van de stad te zien. De boulevard is voor mij het mooiste stukje Nederland.
Misschien is het wel zo inderdaad. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand uit pakweg Clinge zijn geboortestreek nou zo mooi kan vinden...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De meeste wel. Ik behoor tot de uitzonderingen denk ik.
Ik pakte Rotterdam expres niet als voorbeeldquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er zijn Rotterdammers die zeggen dat Rotterdam een mooie stad is, dus ik denk dat inderdaad je 'jeugdomgeving' behoorlijk van belang is.
Maar ik zie echt geen rook hierquote:7-11-2006 Op en rond Basisweg/Donauweg in het Westelijk Havengebied is dinsdagmiddag rond 14.00 uur brand uitgebroken. Daarbij komt veel rook vrij.
Volgens onbevestigde berichten woedt de brand in een lijmfabriek aan de Mainhavenweg.
De brandweer is met veel auto's ter plaatse. Een groot gebied rond station Sloterdijk en de gebouwen van De Telegraaf is afgezet.
Later meer.
Hehe nee iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ongetrouwd samenwonen kan natuurlijk niet; dat snap je toch wel hč
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik pakte Rotterdam expres niet als voorbeeld.
Ja, dat is hier ook. Ik ben niet bekend met Clinge, maar de natuur is hier redelijk schaars. Wat wil je als je tussen Eindhoven en Helmond zit ingeklemd. Er zijn wel wat bossen en zo. Maar we zijn bijvoorbeeld 5 jaar naar Texel op vakantie geweest en dat vond ik echtquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo inderdaad. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand uit pakweg Clinge zijn geboortestreek nou zo mooi kan vinden...
wat vind jij het mooiste dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De meeste wel. Ik behoor tot de uitzonderingen denk ik.
zeker gezien de Christelijke meerderheid in je gemeentequote:
Gastonquote:
Ach mij boeit het niet zoveel, samen / trouwen... maar tja vriendin is meer voor het trouwen...:)quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker gezien de Christelijke meerderheid in je gemeente
Daarvoor ken ik de rest van Nederland niet zo goed. Maar wat ik net al zei, vind ik Texel mooier dan de directe omgeving hier. Maar toch wil ik hier nooit weg.quote:
ook in de kerk?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach mij boeit het niet zoveel, samen / trouwen... maar tja vriendin is meer voor het trouwen...:)
Adorp ligt toch echt boven Groningenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:42 schreef clauwheee het volgende:
Pff mensen, jullie weten toch, er gaat NIETS boven Groningen!
In westpoort, maar geen luchtalarm gehoord hier. Gisteren trouwens ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:53 schreef rubbereend het volgende:
AZ waar zit je? De sirene gaat in amsterdam westpoort
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Uiteraard
ff wat anders rubber...
ik droomde vannacht dat je belde dat je 2 kaartjes had voor PSV - Bordeaux en je vroeg of ik mee ging
Waarom nou jij?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]Marco Borsato zong daar een liedje over
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]Marco Borsato zong daar een liedje over
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom nou jij?
Je hoeft niet naar huis vannacht?
Kom maar bij mij?
De Waarheid?
De Bestemming?
Die Meisten Traume Sind Betrugquote:
en ik weet het wel zekerquote:
Mazzelpikquote:
hier wordt nooit gevochten met caranvalquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:22 schreef maril het volgende:
[..]
Mazzelpik
Boven de rivieren heb je er minder last van lallende en soms vechtende carnavalvierders![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Waarom denk ik steeds wanneer ik het icoontje van Eend zie, dat het een post van Clau is![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Waarom denk ik steeds wanneer ik het icoontje van Eend zie, dat het een post van Clau is![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]misshcien omdat er een klein beetje groen in zit?
Ik denk eerder dat ik Ireen aanzie voor Dione, hoewel clau die nu niet meer heeftquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]misshcien omdat er een klein beetje groen in zit?
quote:
Ik ben een beetje misselijk.quote:
Muwahahahquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:36 schreef clauwheee het volgende:
Jezus. Anders liep er net ff een collega achter me langs ook nog
ik wachte expres even tot er iemand langs kwamquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:36 schreef clauwheee het volgende:
Jezus. Anders liep er net ff een collega achter me langs ook nog
Geef mij het origineel maar, dit vind ik (minimaal) 1.000.000.000.000. keer niksquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:42 schreef borisz het volgende:
Pink Floyd is ook niet veilig voor remixen http://www.bolt.com/svens(...)_Pink_Floyd_/2429025
maar wel een leuke plaat![]()
Euh dat plaatje is nep hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:39 schreef Bos81 het volgende:
Femke verliest hier alleen maar stemmen door, denk ik
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:39 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:39 schreef Bos81 het volgende:
sst. Niet zeggen, ze moet namelijk stemmen verliezen.quote:
En je vertikt het om op mijn vrije dag even langs te komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:55 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is ook weer thuis
Terug van een dagje op de beurs in Veldhoven .. dagje is lang zat tussen al die Brabo's
Als die stemmen dan maar naar de PVDA of SP gaan..quote:
naar de VVD jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als die stemmen dan maar naar de PVDA of SP gaan..![]()
![]()
+ zuipen, zuipen, zuipen, zuipen, zuipen en ehh zuipenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
Olee olee tis weer bijna carnaval lalala![]()
zingen zingen zingen, dansen dansen dansen hossen hossen hossen
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zoo gezellig eej
Houd je in, Bos.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
+ zuipen, zuipen, zuipen, zuipen, zuipen en ehh zuipen
Dat komt wel goed, ik ben nog nooit te ver gegaan met teveel bier op.quote:
Gelukkig mag jij nog niet stemmen!quote:
Ja, haal dr weg, ik ben net weg van PUB.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef borisz het volgende:
Messenga neem jij mensen uit die ene PUB mee naar deze PUB/café/kroeg?. De misspub is inmiddels al in deze pub beland
![]()
Zolang het maar bij een Miss blijftquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef borisz het volgende:
De misspub is inmiddels al in deze pub beland![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik Ireen aanzie voor Dione, hoewel clau die nu niet meer heeft
De Whitelabel Techno van Another Brick In The Wallquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:26 schreef VoreG het volgende:
De beste uitvoering van een nummer van Pink Floyd is uiteraard Scissor Sisters - Comfortably Numb
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
sst. Niet zeggen, ze moet namelijk stemmen verliezen.
Woon je dan in Veldhoven?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En je vertikt het om op mijn vrije dag even langs te komen![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
zo krijgen we nooit een links kabinet
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
zo krijgen we nooit een links kabinet
Waar ligt jouw grens dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, ik ben nog nooit te ver gegaan met teveel bier op.
wat valt onder te ver gaan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, ik ben nog nooit te ver gegaan met teveel bier op.
wat heeft voetbal met 11-11 te maken, dus wat brengt jou hier???quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Frederiqueske je snapt niks van voetbal dus wat brengt je hier? Of is dat de scharrel van Messenga?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat heeft voetbal met 11-11 te maken, dus wat brengt jou hier???![]()
VBL?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel redelijk dichtbij.quote:
Dusssssssssss....?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:49 schreef clauwheee het volgende:
Dusssssssssss.
Die wedstrijd begint laat zeg
ohquote:
Geldrop de gekstuuhhhh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel redelijk dichtbij.
Ik ben nooit echt zat geweest, Dus heb ik daar niet echt een idee van.quote:
moet je eens doen, levert goede verhalen opquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt zat geweest, Dus heb ik daar niet echt een idee van.
Persoonlijke informatie doorspelen die niet in het profiel staan is zo..quote:
Echt dingen gaan doen/zeggen die je in normale toestand niet zou doen en waar je later enorm veel spijt van gaat krijgen.quote:
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je eens doen, levert goede verhalen op
Zou je eens moeten doen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt zat geweest, Dus heb ik daar niet echt een idee van.
Dan ga je toch vast indrinken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Duuuuussssssss duurt het me te lang. Ik Clau ongeduld![]()
Ja, ik heb wel eens over de gevolgen gehoord the day afterquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen!
Da's echt tof.![]()
Nou ja.. voor even dan.
Die zijn vrij smerig soms ja..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens over de gevolgen gehoord the day after
Gooi die Roosvicee-tap maar open!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:01 schreef clauwheee het volgende:
Mjah, best leuke optie natuurlijk. Was net ook aardig fris buiten al toen ik van het werk kwam, dus beetje voorzorgmaatregelen kan geen kwaad
Daar word ik niet warm van hoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gooi die Roosvicee-tap maar open!
Wel als we er een scheutje rum of wodka aan toevoegenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm van hoor!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen!
Da's echt tof.![]()
Nou ja.. voor even dan.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dronken lukt je niet, ik ken mn grens.
een stap verder dan aangeschotenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder dronken verstaat
Ireen is binnen komen glijdenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Eend wat is er met je avatar gebeurd????
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder dronken verstaat
Johquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een stap verder dan aangeschoten
Klote!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Godver, zussie ongeluk gehad..ze belde net. Ze heeft zelf niet zoveel maar hele voorkant van auto ligt in de prak
Nu je zus, laatst Noca. Ze kunnen niet rijden in Grunn of wel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Godver, zussie ongeluk gehad..ze belde net. Ze heeft zelf niet zoveel maar hele voorkant van auto ligt in de prak
Ai, dat is nooit prettig zoiets, ook komt je zus er goed van afquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Da's minder.... Hoe was het gebeurd?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Dat is niet slecht.. da's gewoon wansmaak. Maar goed, wel in lijn met die 'stoere' dronkemansverhalenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Joh.
Zat is wat anders dan dronken.
"Ik ben je zat lalalala".
Ik ben echt te flauw vandaag ook..vanmiddag in de stad, na mn werk met een vriend, even wat drinken in een café. Tegen zo'n rolstoellert : "hey, lekker voetjes van de vloer?"
Hoe slecht.![]()
JaWi en Bananenman waren sterker hoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is niet slecht.. da's gewoon wansmaak. Maar goed, wel in lijn met die 'stoere' dronkemansverhalen![]()
Alhoewel het klote is, als je auto naar de mallemoer is, het blijft maar blik en het is in ieder geval goed te horen dat Clau-zus OK is. Gezondheid is vele malen belangrijkerquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Whehequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu je zus, laatst Noca. Ze kunnen niet rijden in Grunn of wel?
Jup, gelukkig heeft ze zelf niks.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alhoewel het klote is, als je auto naar de mallemoer is, het blijft maar blik en het is in ieder geval goed te horen dat Clau-zus OK is. Gezondheid is vele malen belangrijker
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Hey Noca! Heb je een tijdje niet gezien! Alles OK in Grun?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Diegene voor mij kon niet rijden bedoel je.
[..]
Jup, gelukkig heeft ze zelf niks.
Ik moet nog een een laptopje hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Noca! Heb je een tijdje niet gezien! Alles OK in Grun?
Ideaaaaaal een laptopquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik moet nog een een laptopje hebben.
Geen zin om de hele tijd achter mn pc te zitten, dus weinig op internet de laatste tijd. Vandaar.
Hier alles goed? Straks weer naar de Euroborg
ik heb nog een laptop nodig, 1 is te weinig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ideaaaaaal een laptopik heb er 1.... echt makkelijk
Idd, doen we!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef Eilanden het volgende:
Uutkiek'n voor die Leonardo he!
hehe laat me raden jou vrouw zit de hele tijd op je laptopquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nog een laptop nodig, 1 is te weinig.
Neem deze tip alvast mee voor het samenwonen.
En jullie kunnen het weten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef Eilanden het volgende:
Uutkiek'n voor die Leonardo he!
zo erg is het nog net niet, zou wel erg ongezellig wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe laat me raden jou vrouw zit de hele tijd op je laptopen jij achter de normale pc
geen idee, heb de radio aanquote:
Borst zit bij DWDDquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo erg is het nog net niet, zou wel erg ongezellig worden
[..]
geen idee, heb de radio aan
Gewoon 2 pc's naast elkaarquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef appelsientje het volgende:
hehe laat me raden jou vrouw zit de hele tijd op je laptopen jij achter de normale pc
ah, vandaar dat 'ie zo vroeg op de avond zitquote:
twee laptops naast elkaar, kan je ook net zo makkelijk in de tuin of op de steiger gaan internettenquote:
Dat gaat denk ik ook wel gebeuren, ik wel zo makkelijk. Ze heeft tenslotte ook haar eigen pc.quote:
al de 3fm partijenwijzer ingevuld?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, vandaar dat 'ie zo vroeg op de avond zit
TV in de keuken, moet ik toch eens gaan installeren.....
Op de radio net Astrid de Jong bij Michiel, was wel leuk
neuh. misschien als ik echt helemaal niets nuttigs meer te doen heb.quote:
wel zo lekker als je 's avonds laat (tijdens de zomermaanden) buiten kan zittenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
twee laptops naast elkaar, kan je ook net zo makkelijk in de tuin of op de steiger gaan internetten
trekt wel aardig wat insecten aan in het donker, zo'n laptopscherm. en als je nog iets langer blijft zitten komen vervolgens de vleermuizenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel zo lekker als je 's avonds laat (tijdens de zomermaanden) buiten kan zitten
de ze maar de groeten terug!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef VoreG het volgende:
Zij die gaan sporten groeten u
Wel gezellig, zit je tenminste niet zo alleenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
trekt wel aardig wat insecten aan in het donker, zo'n laptopscherm. en als je nog iets langer blijft zitten komen vervolgens de vleermuizenop de insecten af.
vleermuizen zijn zo leuk, en sinds dit jaar zitten ze ook in ons nieuwbouwblok. Kennelijk hadden ze even een paar jaartjes nodig om te wennenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel gezellig, zit je tenminste niet zo alleen
Wij hebben ze ook, echt grappig om te zien hoe ze lang 'vliegen'quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
vleermuizen zijn zo leuk, en sinds dit jaar zitten ze ook in ons nieuwbouwblok. Kennelijk hadden ze even een paar jaartjes nodig om te wennen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond
Eindelijk is de verwarming weer gemaakt
De monteur was nog niet langs geweest en ondertussen zei hij tegen de huisbaas dat hij wel was geweest, dus dat was niet echt handigquote:
ook even snel besteldquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef borisz het volgende:
In week 47 komt de lama's dvd door de brievenbus heen![]()
ik geloof dat het wel goed gaat met bepaalde soorten vleermuizen in Nederland, best prettig tegen de muggenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij hebben ze ook, echt grappig om te zien hoe ze lang 'vliegen'
M'n vriendin is als de dood voor ze.. waarom weet ik ook niet.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik geloof dat het wel goed gaat met bepaalde soorten vleermuizen in Nederland, best prettig tegen de muggen
Bij mijn schoonouders in Frankrijk is het nog veel erger trouwens: daar wordt eerst de hele dag door zwaluwen gejaagd, en tijdens de scherming jagen daar dan de gierzwaluwen en de vleermuizen (en daar barst het van!) gelijktijdig. Je kan dan rustig buiten eten zonder door muggen gestoken te worden. Alleen die zwaluwen en vleermuizen die steeds over je bord vliegen is even wennen in het begin
Heb alle afleveringen apart gedownloadquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef borisz het volgende:
In week 47 komt de lama's dvd door de brievenbus heen![]()
dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb alle afleveringen apart gedownload, dus geen geknip. Ook Koefnoen compleet vandaag
.
Niet helemaal eerlijk natuurlijk, maar ik ben maar een arme student.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |