quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
Doe je ramen en deuren open en ga buiten kijken!
Ik zat dubbeltje eerste rang (21ste etage in het hoogste pand naast de havensquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef Observator het volgende:
De sirene gaat hier in westpoort, wie weet wat er aan de hand is?
en vergeet niet radio en tv uit te zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
Doe je ramen en deuren open en ga buiten kijken!
Wraak!!quote:Zes terreurverdachten gearresteerd
7-11-2006 De Nationale Recherche heeft maandag en dinsdag onder andere in Amsterdam vijf mannen en een vrouw gearresteerd. Ze zouden betrokken zijn bij het werven van radicale moslims voor de jihad.
Ook in Den Haag werden mensen opgepakt. De arrestanten zijn twee Marokkanen, twee Nederlanders van buitenlandse afkomst, een Turk en een Tunesiër.
De Nationale recherche bekijkt of het zestal een terroristische organisatie heeft gevormd. Een aantal van hen zou onder andere bezig zijn geweest met valse reisdocumenten voor Irak.
Nog niets..quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:15 schreef Megumi het volgende:
Even op AT5 kijken. Of AT5 teletekst.
Weer dan, want net was ie echt uit. Ik zit er letterlijk naast (mooi uitzicht vanaf hier trouwens)quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:22 schreef Observator het volgende:
De sirene gaat nog steeds...
Post eens een foto danquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:24 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Weer dan, want net was ie echt uit. Ik zit er letterlijk naast (mooi uitzicht vanaf hier trouwens)
Ik hoor net dat de politie alles heeft afgezet.
Ik zit op mn werk. Over het algemeen neem ik geen digicam mee naar mn werk.quote:
Ik zit ook op de radarweg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:26 schreef Observator het volgende:
ik zit op de radar weg, hoorde alleen de sirene maar zie niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |