quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
Doe je ramen en deuren open en ga buiten kijken!
Ik zat dubbeltje eerste rang (21ste etage in het hoogste pand naast de havensquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef Observator het volgende:
De sirene gaat hier in westpoort, wie weet wat er aan de hand is?
en vergeet niet radio en tv uit te zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
Doe je ramen en deuren open en ga buiten kijken!
Wraak!!quote:Zes terreurverdachten gearresteerd
7-11-2006 De Nationale Recherche heeft maandag en dinsdag onder andere in Amsterdam vijf mannen en een vrouw gearresteerd. Ze zouden betrokken zijn bij het werven van radicale moslims voor de jihad.
Ook in Den Haag werden mensen opgepakt. De arrestanten zijn twee Marokkanen, twee Nederlanders van buitenlandse afkomst, een Turk en een Tunesiër.
De Nationale recherche bekijkt of het zestal een terroristische organisatie heeft gevormd. Een aantal van hen zou onder andere bezig zijn geweest met valse reisdocumenten voor Irak.
Nog niets..quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:15 schreef Megumi het volgende:
Even op AT5 kijken. Of AT5 teletekst.
Weer dan, want net was ie echt uit. Ik zit er letterlijk naast (mooi uitzicht vanaf hier trouwens)quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:22 schreef Observator het volgende:
De sirene gaat nog steeds...
Post eens een foto danquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:24 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Weer dan, want net was ie echt uit. Ik zit er letterlijk naast (mooi uitzicht vanaf hier trouwens)
Ik hoor net dat de politie alles heeft afgezet.
Ik zit op mn werk. Over het algemeen neem ik geen digicam mee naar mn werk.quote:
Ik zit ook op de radarweg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:26 schreef Observator het volgende:
ik zit op de radar weg, hoorde alleen de sirene maar zie niks.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef buachaille het volgende:
Shit het gaat echt loos daaro.
HV 1 ONDERZOEK LEKKENDE VATEN Sonneborn Refind Products BV MAINHAVENWEG 6 Aanvalsplan 0009 ASD [ 056 ] 07-11-2006 14:26:12 - Amsterdam-Amstelland - Amstelland Monitorstation Alarmcentrale NUCLEAIRE STOFFEN VRIJGEKOMEN, ALLE VOERTUIGEN TERUGTREKKEN NAAR SAFE ZONE BIJ SLOTERDIJK. BRANDWEERPERSONEEL ONWEER PERSONEN LIGGEN OP DE GROND. OPSCHALING AUB VERZOEK CONTACT DRIEHOEK.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef buachaille het volgende:
HV 1 ONDERZOEK LEKKENDE VATEN Sonneborn Refind Products BV MAINHAVENWEG 6 Aanvalsplan 0009 ASD [ 056 ] 07-11-2006 14:26:12 - Amsterdam-Amstelland - Amstelland Monitorstation Alarmcentrale NUCLEAIRE STOFFEN VRIJGEKOMEN, ALLE VOERTUIGEN TERUGTREKKEN NAAR SAFE ZONE BIJ SLOTERDIJK. BRANDWEERPERSONEEL ONWEER PERSONEN LIGGEN OP DE GROND. OPSCHALING AUB VERZOEK CONTACT DRIEHOEK.
je was me voorquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef davym het volgende:
Brand in lijmfabriek op Sloterdijk
7-11-2006 Op en rond Basisweg/Donauweg in het Westelijk Havengebied is dinsdagmiddag rond 14.00 uur brand uitgebroken. Daarbij komt veel rook vrij.
Volgens onbevestigde berichten woedt de brand in een lijmfabriek aan de Mainhavenweg.
De brandweer is met veel auto's ter plaatse. Een groot gebied rond station Sloterdijk en de gebouwen van De Telegraaf is afgezet.
Later meer.
Het lijkt mij heel erg sterk, je ziet maar een waterstraal en die zie je nu nog steeds.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef kree het volgende:
lekker fucked ben je dan als je in amsterdam zit
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef buachaille het volgende:
ga ff kijken dan als je toch zo dicht bij zitquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:32 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel erg sterk, je ziet maar een waterstraal en die zie je nu nog steeds.
Oftewel, niemand is teruggetrokken en ze staan daar gewoon nog.
Nogmaals, de rook is allang weg en het lijkt mij onmogelijk dat ze in die oude vaten radioactieve stoffen bewaren.
Dikke onzin als je het mij vraagt/
Handig, notes, deze flippo is er een van het faken van nieuwsberichten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan?
Hoezo, vanaf de 21ste zie je het een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
ga ff kijken dan als je toch zo dicht bij zit
Mooie grapquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef buachaille het volgende:
Ah, lolbroek.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Handig, notes, deze flippo is er een van het faken van nieuwsberichten.
dit is onzin, dit is het originele P2000 bericht:quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef buachaille het volgende:
Whehehequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef buachaille het volgende:
Moeten we dan allemaal zwaar serieus reageren? Gewoon niet alles meteen geloven lijkt me al voldoendequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:35 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ah, lolbroek.
Maar ehm, in NWS wordt dat niet echt gewaardeerd toch?
Moet ik ook nog een dansje doen ofzo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:40 schreef opgebaarde het volgende:
Zet hem aan
Houd hem aan je hoofd.
En dan 112 bellen
Nou.... ik weet niet daar in Amsterdam..quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:41 schreef RedFever007 het volgende:
en?
Gaat iedereeen in de buurt daar dood
aha, dus die mist die ik hier (= naast metrostation Isolatorweg) zie/zag is dus waarschijnlijk ook de rook van die fikquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:15 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ik zat dubbeltje eerste rang (21ste etage in het hoogste pand naast de havens
Onwijs veel witte rook maar inmiddels is het al weg, ze staan te blussen en de rook is nagenoeg weg.
Storm in een glas water dus. Ben wel benieuwd wat er precies in de fik stond.....
Nee!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, dus die mist die ik hier (= naast metrostation Isolatorweg) zie/zag is dus waarschijnlijk ook de rook van die fik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |