pwnd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:07 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff4.entensity.net/110606/media.php?media=goal.wmv![]()
Best penalty everquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:07 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff4.entensity.net/110606/media.php?media=goal.wmv![]()
Ik erger mij aan het groene lichtquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef X-qlusive. het volgende:
-knip-
quote:Meet and Greet met Jorinde Moll
Nieuwsblad De Maas Driehoek en Hifi-Point Boxmeer organiseren een Meet and Greet met tv-presentatrice Jorinde Moll.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik erger mij aan het groene lichten het bruine 'dingetje' op de achteruit.
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je ziet het groen alleen maar bij het toeren maken hoor, en met weinig licht op die foto valt het wel op ja.
En het bruine "dingetje" op de achterruit is de verwarmingIk kan me er niet aan storen, al zijn er wellicht mogelijkheden om dat zwart te houden oid.
Goed advies krijgen van d'r over je hifi installatie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
![]()
.
De titel van de mail ook: fwd: Persbericht Jorinde Snoll.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Goed advies krijgen van d'r over je hifi installatie?
quote:..........en deelt daar gratis foto’s met handtekeningen uit. Ook is het mogelijk samen met de presentatrice op de foto te gaan. Voor iedereen die Jorinde Moll ontmoet stelt autobedrijf Martens Zegers een gratis autowinterinspectie beschikbaar.
Die auto is allang weg en versnipperd helaas.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben trouwens vergeten mijn filters voor de speakers uit de Civic te halen![]()
.
Ik hoop maar dat het ding nog niet plat is![]()
.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die auto is allang weg en versnipperd helaas.
Niet?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Dat weet je omdat ik dat net zei, trutje.
quote:
quote:Anne zegt:
-dinges- zegt:
zal ik nu doen
Anne zegt:
dankje!
-dinges- zegt:
auto is al lang weg
-dinges- zegt:
versnipperd
Hugo zegt:
Hugo zegt:
mja, dat kan je dus vergeten
Ah dan hoef je je voorlopig ff niet te vervelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:54 schreef BoJo het volgende:
wat een klote dag vandaag
maaaaaaar mijn vloertje word geleverd donderdag![]()
vloer moet eerst paar dagen settelen, zondag gaan we hem leggen. Dan volgende week savonds de plinten doen en alles opruimenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah dan hoef je je voorlopig ff niet te vervelen![]()
doe dan wel alletweequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:08 schreef ook_gek het volgende:
koplamp van de cabrio is kapot![]()
moet dat ding vervangen maar ik heb geen lampje en ook geen zin om te zoeken naar die dingen![]()
van de 33 gaat het linker licht steeds uitzicht zelf uit en aan af en toe. Sta ik in de file of voor een stoplicht zi ik hem uit gaan en dan halve minuut later gaat ie weer aan... en dan weer even later uitquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:08 schreef ook_gek het volgende:
koplamp van de cabrio is kapot![]()
moet dat ding vervangen maar ik heb geen lampje en ook geen zin om te zoeken naar die dingen![]()
hoe die lampen schijnen zal wel het laatste zijn, waar ik me druk om maak met twee koplampen in m'n smoelquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:20 schreef lipje het volgende:
[..]
doe dan wel alletweeNiets is irritanter dan twee koplampen in je smoel waarvan de ene vet veel feller is dan de andere
![]()
schijnt ie ook oranje?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
van de 33 gaat het linker licht steeds uitzicht zelf uit en aan af en toe. Sta ik in de file of voor een stoplicht zi ik hem uit gaan en dan halve minuut later gaat ie weer aan... en dan weer even later uit![]()
ey gas fapper, als je gas tankt he, dan staat er dat je maar 80% kan vullen... weet dat ding zelf wanneer er 80% in zit of moet ik dat zelf uitrekenen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef vlad het volgende:
[..]
hoe die lampen schijnen zal wel het laatste zijn, waar ik me druk om maak met twee koplampen in m'n smoel![]()
ik krijg last van me rug in de 33quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
En mijn slopel braakt bij het starten een enorme blauwe rookwolk uit
Gaat lekker allemaal
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ey gas fapper, als je gas tankt he, dan staat er dat je maar 80% kan vullen... weet dat ding zelf wanneer er 80% in zit of moet ik dat zelf uitrekenen?![]()
Instant discoquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
van de 33 gaat het linker licht steeds uitzicht zelf uit en aan af en toe. Sta ik in de file of voor een stoplicht zi ik hem uit gaan en dan halve minuut later gaat ie weer aan... en dan weer even later uit![]()
tijd om iets zinnigs over een Alfa te zeggen?quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ey gas fapper, als je gas tankt he, dan staat er dat je maar 80% kan vullen... weet dat ding zelf wanneer er 80% in zit of moet ik dat zelf uitrekenen?![]()
okquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ja, dat ding weet zelf wanneer er 80% inzit... of 90...of 100![]()
Iedereen weet dat ik een Alfa liefhebber pur sang benquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef lipje het volgende:
[..]
tijd om iets zinnigs over een Alfa te zeggen?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ok
en waarom mag je hem niet helemaal leeg rijden (ergens gelezen)![]()
Enne is het normaal als je dat ding los klapt dat er dan gas uit ploft? (vet irritant tegen je broek en handen aan)
+ dat ik me de tyfus schrok![]()
alfa 75 heeft leuke techniekquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef lipje het volgende:
[..]
tijd om iets zinnigs over een Alfa te zeggen?![]()
zet m maar op overdrukquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ja, dat ding weet zelf wanneer er 80% inzit... of 90...of 100![]()
zag er vandaag nog 3 naast elkaar staanquote:
dan kan de motor even te heet lopen blablabla, maar bij een goed systeem heb je daar geen last vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ok
en waarom mag je hem niet helemaal leeg rijden (ergens gelezen)![]()
Enne is het normaal als je dat ding los klapt dat er dan gas uit ploft? (vet irritant tegen je broek en handen aan)
+ dat ik me de tyfus schrok![]()
gewoon stangetjes van de flotter ombuigen. Doen wij in de winterperiode standaard bij onze testauto'squote:
wat moest jij op de sloop?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef lipje het volgende:
[..]
zag er vandaag nog 3 naast elkaar staan
ik ga het er maar niet op gokkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef vlad het volgende:
[..]
dan kan de motor even te heet lopen blablabla, maar bij een goed systeem heb je daar geen last vandie schakelt op tijd terug naar benzine als de tankdruk te laag wordt
Ik ging de grap niet makenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ging de grap niet makenGelukkig doe jij het
Wil je plz nog een keer de foto van je barkrukstuur postenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil je plz nog een keer de foto van je barkrukstuur posten![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel verstandigIk krijg weer Lancia flashbacks
Litertje per tankbeurtquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met een olie aanhanger eh?
Dat vraagt om een witte 100% wollen mattenset, en een dashbord afgezet met Delftsblauwquote:
photoshop staat al weer open zo te merkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat vraagt om een witte 100% wollen mattenset, en een dashbord afgezet met Delftsblauw
Peubling2.jpgquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat vraagt om een witte 100% wollen mattenset, en een dashbord afgezet met Delftsblauw
ik was op zoek naar een ringracerquote:
quote:
ja dat zag ik ook bij de proefrit, dus wilde hem recht duwen, bleek het ook de toeter te zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een scheef Alfa logo
jezelf excuses aanbieden is zoooooo 2006quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn excuses aan alle meelezende autisten btw voor deze vergelijking.
Zie het zo voor mequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat zag ik ook bij de proefrit, dus wilde hem recht duwen, bleek het ook de toeter te zijn
dat kon die geschrokken mevrouw op fiets niet waarderen![]()
![]()
als je serieus was, was ik nu serieus geinteresseerdquote:
Er zit een Alfa raceteam vlakbij mijn werk. Ze doen tegenwoordig ook aan het prepareren van BMW's. Dus in de pauzo zie je daar wel eens wat leuks staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:52 schreef vlad het volgende:
[..]
als je serieus was, was ik nu serieus geinteresseerd![]()
ik niet hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Er zit een Alfa raceteam vlakbij mijn werk. Ze doen tegenwoordig ook aan het prepareren van BMW's. Dus in de pauzo zie je daar wel eens wat leuks staan![]()
moet je wel op de juiste tijd pauze nemen.quote:
de 75 welquote:
Prachtigquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef vlad het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zXuzy0k9mZQ&mode=related&search=![]()
als het een boxer isa kan je er wel vet de bocht mee omquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
33 is alleen maar overhellen en roest![]()
Niks voor mij om zoiets te doen, lijkt me niet dat je helemaal in controle bent op zo'n zeequote:
Hoe bedoel je in controle?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks voor mij om zoiets te doen, lijkt me niet dat je helemaal in controle bent op zo'n zee![]()
Doe mij maar asfalt en PK's
alsof je een auto wel 100% onder controle hebtquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks voor mij om zoiets te doen, lijkt me niet dat je helemaal in controle bent op zo'n zee![]()
Doe mij maar asfalt en PK's
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:10 schreef vlad het volgende:
[..]
ken je deze?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QvaQ9OfxzHA
ach dat zeilen is hetzelfde als rally rijden, 1 fout en je heb mazzel als je het naverteldquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:13 schreef vlad het volgende:
[..]
alsof je een auto wel 100% onder controle hebt![]()
Gelul.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach dat zeilen is hetzelfde als rally rijden, 1 fout en je heb mazzel als je het naverteld
gelt ook voor opelrijders toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach dat zeilen is hetzelfde als rally rijden, 1 fout en je heb mazzel als je het naverteld
Ja, hahahaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
vraag dat maar aan die knakker van ocean race dit jaar of niet![]()
TERING!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
vraag dat maar aan die knakker van ocean race dit jaar of niet![]()
F18 is toch ook een cat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard
Al heb ik geen klap met catsMaatje van mij heeft wel een keer meegevaren op die Holmatro in IJmuiden, mên wat gaat dat hard...
![]()
Maar ik heb er niet veel mee... Dan liever een F18, als die voorover gaan, gaan ze tenminste goed hard
het kerkhof is pas dodelijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet je wat pas gevaarlijk is? Slapen! Enig idee hoeveel mensen in hun slaap overlijden? Daarom slaap ik maar een paar uur per dag
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:13 schreef vlad het volgende:
[..]
alsof je een auto wel 100% onder controle hebt![]()
Nou de natuur is niet echt voorspelbaar, bootje varen prima, maar zulke golven.... nee dankuquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je in controle?
Nee, je zegt het precies goedquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:21 schreef vlad het volgende:
[..]
F18 is toch ook een cat?nacra f18 is het toch?
of zeg ik nu iets doms?
![]()
Ieder z'n dingquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou de natuur is niet echt voorspelbaar, bootje varen prima, maar zulke golven.... nee danku![]()
een auto kan je nooit 100% onder controle hebbenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja op een klapbandje hier en daar na
![]()
Je moet ook OP de grens rijden... :pquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef vlad het volgende:
[..]
een auto kan je nooit 100% onder controle hebbenals zo'n ding over de grens gejaagd wordt, ben je alleen nog maar passagier
OP de grens betekend ook erover. Je moet het laatste ervaren om het eerste te kunnen doen. en op het moment dat je erover gaat, heb je geen controle meerquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet ook OP de grens rijden... :p
er over merk je snel zat![]()
Juist, je moet een aantal keer spinnen voordat je op de grens kan rijden...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:28 schreef vlad het volgende:
[..]
OP de grens betekend ook erover. Je moet het laatste ervaren om het eerste te kunnen doen. en op het moment dat je erover gaat, heb je geen controle meer![]()
Ik denk dat een ruwe zee toch een stuk moeilijke te bedwingen is dan een geprepareerd circuit. Vandaar dat ik het ook met rally rijden vergelijk. Op open zee heb je gewoon weinig buffers als het fout gaat, zelfde bij rallyrijden, vlieg je uit de bocht ken der een boompje staan. Bij formule 1is dat anders. Desondanks wil ik niet zeggen dat het een onveilige dwaze zelfmoordsport is, ik vind het ook mooi om te zien en die lui zijn natuurlijk net zo goed in het zeilen als een formule 1 coureur in autorijden, neemt niet weg dat open zee een stuk gevaarlijk is dan een circuit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, hahaha.
Omdat Senna is overleden is 1 fout bij de F1 dus ook je dood? Beetje kortzichtig is het niet?
juist, en dus heb je een auto nooit 100% onder controlequote:Op dinsdag 7 november 2006 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist, je moet een aantal keer spinnen voordat je op de grens kan rijden...
Normaal zitten ze dan ook aan een lifeline en hebben ze zwemvesten om. Hans wilde dat dus net gaan doen omdat ze opeens op die ruige zee kwamen en toen gebeurde hetquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik denk dat een ruwe zee toch een stuk moeilijke te bedwingen is dan een geprepareerd circuit. Vandaar dat ik het ook met rally rijden vergelijk. Op open zee heb je gewoon weinig buffers als het fout gaat, zelfde bij rallyrijden, vlieg je uit de bocht ken der een boompje staan. Bij formule 1is dat anders. Desondanks wil ik niet zeggen dat het een onveilige dwaze zelfmoordsport is, ik vind het ook mooi om te zien en die lui zijn natuurlijk net zo goed in het zeilen als een formule 1 coureur in autorijden, neemt niet weg dat open zee een stuk gevaarlijk is dan een circuit.
ik ook niet. maar kreeg vanmiddag een aantal cd's in m'n handen gedrukt, waaronder Korn. Was meer onder het motto: oude tijden herlevenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die muziek heb ik ECHT al jaren niet meer gehoord...
in het geval van een auto doe je het zelf.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef vlad het volgende:
[..]
een auto kan je nooit 100% onder controle hebbenals zo'n ding over de grens gejaagd wordt, ben je alleen nog maar passagier
Jawel, alles laten zakken en in een hoekje gaan zitten wachtenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in het geval van een auto doe je het zelf.....
op zee kun je er weinig aan doen vaak als er een storm op komt zetten
Nee, hoi, ik ben Hugo, professioneel bijrijdersstoelopwarmer.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja
hoi
ik
ben
Hugo
en
ik
wil
graag
een
stukje
met
je
meeboeken
in
je
vette
bolide
mag
dat?
Nee, het geslijm in zijn email was erger.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja
hoi
ik
ben
Hugo
en
ik
wil
graag
een
stukje
met
je
meeboeken
in
je
vette
bolide
mag
dat?
Zo ging ie jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja
hoi
ik
ben
Hugo
en
ik
wil
graag
een
stukje
met
je
meeboeken
in
je
vette
bolide
mag
dat?
Puh! Puh! Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, het geslijm in zijn email was erger.
Ja, mensen die zichzelf slim vinden posten dat soort vragen gewoon in SESquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
Presentatie Nederlands
Wat is het toch een aanwinst voor FOK!, dat PUB
Modje er van worden?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
Presentatie Nederlands
Wat is het toch een aanwinst voor FOK!, dat PUB
OMGquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, mensen die zichzelf slim vinden posten dat soort vragen gewoon in SES
Niet willen lezen
Mijn ambities liggen ergens anders.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Best leuk om elke dag circa 100 posts te mogen verwijderen, editen en noteren.
Ja, nadenekn over WCs en stofzuigers, en hoe ze 100 jaar geleden werden gebruiktquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn ambities liggen ergens anders.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004002502179quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, nadenekn over WCs en stofzuigers, en hoe ze 100 jaar geleden werden gebruikt
ik heb nog een stapel van meer dan 30 boeken die ik nog moet lezen, herinner je me er over een jaar of 10 nog eens aan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004002502179
Serieus een leuk boek![]()
Het was sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn ambities liggen ergens anders.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
Maargoed ik ben (in goed Brabants) Een pilske vatten
Van mij mag tonks eigenlijk wel moderator wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, weer een Pizzakoppootje voor de verandering kan ook leuk zijn in FC.
hoe ga je die tijd nu vullen dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef Fugie het volgende:
had ik al verteld dat ik mijn voetbalschoenen voor onbepaalde tijd aan de muur heb gehangen![]()
2 uur, hoogstens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij mag tonks eigenlijk wel moderator worden.
Neeeeeeeeee, tonks is lief.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 uur, hoogstens.
Als ik die 2 uur dan maar online ben, dat word smullen
ik loop net 2 weken stage, elke dag van 6:45 tot 18:30 arbeit machenquote:
Ja, of als de FA's als laatste voor ze naar een FA meet gaan tonks ff mod maken,quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, tonks is lief.
Als ik online ben worden het er minimaal 5.
jij meld je vrijwillig aan ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Tonks moet eens flink anaal uitgewoond worden.
Je hebt m'n adres.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I'm a sexmachine ready to reloaaaaaad.
ja gaat redelijk denk ik. Er is weer veel gebeurd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:14 schreef Fugie het volgende:
mark, rukker, hoeistie?
ja ik had niet gerefreshed dus had het verhaal gemist en toen was die smiley idd ongepastquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een smiley waarvan hij volgens mij denkt dat het ongepast is na jouw verhaal.
In ieder geval nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef ook_gek het volgende:
oh maar dat maakt mijn niks uit dump hem maar neer
ja maar ging niet om jouw verhaal en ik wist het niet in iets zinnigs om te editten plus dat ik even afgeleid wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef ook_gek het volgende:
oh maar dat maakt mijn niks uit dump hem maar neer
doe je ook nog wat anders dan slapen of hoe zit dat ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:anders lig je ff van 20u tot 22u te slapen ipv de afwas te doen
![]()
Heb nog 2 telefoontjes mist ook
Ik slaap al weken veel te weinig, daarom viel ik ook in slaap na het eten denk ik. Te zien aan de rotzooi op de grond had ik net de laatste hap naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
doe je ook nog wat anders dan slapen of hoe zit dat ?![]()
Doe ik zo vaakquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga scheuren in een jaguar xkr cabrio en een Land Rover Range Rover Sport 4.2 V8 Supercharged
ik niet laat mij nou ook eens genieten van MIJN momentquote:
Is dat alles?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef ook_gek het volgende:
zo dat word een slecht weekend dit.....
Ik ga scheuren in een jaguar xkr cabrio en een Land Rover Range Rover Sport 4.2 V8 Supercharged
Tuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik niet laat mij nou ook eens genieten van MIJN moment
Volgens mij was t de oude, toch o_g?? Is de nieuwe XK-R Convertable eigenlijk alwel op de markt?/quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef M5 het volgende:
[..]
TuurlijkJij kan teminste op de openbare weg rossen. Ik moet het met kleine stukjes doen
De nieuwe XKR btw?
Ja gelijk geintroduceerd met de XKR Coupé. Iig staan de eerste exemplaren al op m'n werkquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij was t de oude, toch o_g?? Is de nieuwe XK-R Convertable eigenlijk alwel op de markt?/
nee oud model. Hij is nu denk ik iets van een jaartje oud of zo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef M5 het volgende:
[..]
TuurlijkJij kan teminste op de openbare weg rossen. Ik moet het met kleine stukjes doen
De nieuwe XKR btw?
ok!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de begrenzer van mn heftruck af gehaald.
chill, die XK8 was toch al net zo snel als de vorige XKR en de huidige XKR heeft toch 40pk meer ofso?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:20 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja gelijk geintroduceerd met de XKR Coupé. Iig staan de eerste exemplaren al op m'n werk![]()
.
Nu ga je ipv 5, 6 km/h ??quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de begrenzer van mn heftruck af gehaald.
De huidige XK 4.2 (ook wel XK8) heeft evenveel pk's als de vorige maar is sneller omdat ie van aluminium gemaakt is (rijd echt super, en dat geluidquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
chill, die XK8 was toch al net zo snel als de vorige XKR en de huidige XKR heeft toch 40pk meer ofso?
Ach op den duur gaat het wel beter. En jezelf in je werk gooien is ook niet de oplossing eh markiemarkquote:
ik werk daar in de keuken en geloof me dat drank zit wel goed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ach op den duur gaat het wel beter. En jezelf in je werk gooien is ook niet de oplossing eh markiemark![]()
en wat doe jij in een eetcafe ? voedsel zit geen alchohol in hoor
Wel tegen die tijd dat mark t opdientquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ach op den duur gaat het wel beter. En jezelf in je werk gooien is ook niet de oplossing eh markiemark![]()
en wat doe jij in een eetcafe ? voedsel zit geen alchohol in hoor
ik weet niet wat goed is, ben geen dr philquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik werk daar in de keuken en geloof me dat drank zit wel goed.
en als je mij kan vertellen wat wel goed is wil ik dat graag weten
ik ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat goed is, ben geen dr phil![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben het al
dik en onzin praten, niet zo moeilijkdoe ik dagelijks
![]()
ik kan heel goed onzinnig pratenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan het wel worden
dik en onzin praten, niet zo moeilijk
Ontbijtenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:58 schreef ijsmeis het volgende:
Wat mot je? Klootzak.
Ik zeg, gouden thermostaat met Swarovski's monteren, ruim een jaartje gratis hurenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Sjoewe het volgende:
Hij is net geweest. Toen ik het postte kwam ie, ach het is een goede vent hoor, even koffie geleut, z'n vrouw was er ook, het zijn vrienden van m'n ouders. Maar goed, moet de kraan vernieuwen, als ik het zelf doe mag ik het van de huur aftrekken, dus ik denk dat ik er gelijk een mooie thermostaat kraan op zet.
Om een bakkie te doen "de jongens" ?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:13 schreef hermandeperman het volgende:
Die van mij komt bijna iedere dag
Vooral om teringlang te ouwehoeren over z'n scheidingquote:Op woensdag 8 november 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Om een bakkie te doen "de jongens" ?
lolquote:Op woensdag 8 november 2006 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vooral om teringlang te ouwehoeren over z'n scheidingMaar officieel komt'ie weer wat klussen ofzo
Ik moest 3 keer nadenkenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:45 schreef Hugster het volgende:
Mijne komt vooral alleen om de "hoer" op de halen
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 8 november 2006 12:46 schreef Sjoewe het volgende:
Thermostaatkraan geïnstalleerd. 59 euries bij de gamma. Ik kan weer naar hartelust douchen
KAN NIET!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
De echte doethetzelfert ken nie zonder Gamma.
Dat zeg ikquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:12 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehehe
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 8 november 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, nieuwe lens gekocht voor de EOS, vandag ninnen gekomen, nu maar hopen dat de lens inderdaad het euvel was
Enders sparen voor een EOS 400 of zoquote:
mis ik watquote:
geen toegangquote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/933228/9/25#43372013
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/933228/9/25#43372013
de mogelijk daarop stijgt met 90% iigquote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hugster was Danny's kloon die hele tijd ?![]()
![]()
damn dalijk blijkt ijsmeis nog een pms-monsterquote:Op woensdag 8 november 2006 20:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de mogelijk daarop stijgt met 90% iig![]()
dat word een mooie rekeningquote:Op woensdag 8 november 2006 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
huh? ik heb mijn telefoon aangesloten op mijn computer. En nu wordt ik continu gebeld door een 0906 nummer.
Die ophangt en weer belt en ophangt en weer belt.
Wtf?
zolang ze gebeld WORDT en niet zelf belt, valt het meequote:
Ik neem niet op.quote:
nieuw baantje?quote:
als mn laptop t morgen niet doet, loop ik 5 van de 15 studiepunten misquote:
Als mijn laptop het niet zou doen, is dat het laatste waar ik om zou malen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als mn laptop t morgen niet doet, loop ik 5 van de 15 studiepunten mis
Bosnootje !!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
GODVER GODVER. GODVER. stop ik een net gekregen fles wijn in de enige tas die ik bij me heb, glijdt mn tas van mn schouder.
Laptop, camera, aantekeningen, alles onder de wijn, incl mn ja
ik zit dus al vanaf brussel met een dranklucht om me heen in de trein
hij baalt ook van het "verdwenen" werkstuk, niet van de laptopquote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als mijn laptop het niet zou doen, is dat het laatste waar ik om zou malen.
van de rest wat erop staat heb ik een backup of is niet belangrijk. En de laptop is verzekerd, maar ik moet morgen wat inlveren, wat ik vandaag heb gemaakt, waar nog geen back-up van is dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als mijn laptop het niet zou doen, is dat het laatste waar ik om zou malen.
+s denk ik..quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is eigenlijk een "mn ja"?
jas, die kan waarschijnlijk ook de container inquote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is eigenlijk een "mn ja"?
Nou, ik had een keer een blaadje op de tafel liggen en de hond had het inderdaad opgevreten.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
Wel mooi excuus bij een leraar, ja fles wijn over m'n laptop genaait nu is het niet af
*m'n hond heeft m'n huiswerk opgegeten*
Gister heeft een hond bij ons een afstandsbediening op gefrotenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik had een keer een blaadje op de tafel liggen en de hond had het inderdaad opgevreten.
Uiteindelijk heb ik maar een andere smoes gebruikt.
Och, dat doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gister heeft een hond bij ons een afstandsbediening op gefroten
weer 33 euro armer
Afstandsbedieningen opfreten?quote:
Das niet zo slim he meisje van ijsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja mên, daarom heb ik vast en zeker buikpijn.
als ik straks thuis ben maak ik em idd voorzichtig schoon, leg em op t droogrek boven de verwarming en probeer morgen te kijken of die t doet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
das kut
niet aanzetten tot hij droog is, meestal gebeurd er niks met je hardeschijf maar eerder dat het moederbord stuk is etc.
dat dacht k ook al.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
zal je verbazen hoeveel het kan hebben, als je het maar niet aan probeert te zetten wanneer er nog vocht in zit.
Op je servert en op DVD :-)quote:
Ik heb t toch gedaan, ging allemaal goed, alleen is er schijnbaar wijn IN mn beelscherm terecht gekomenquote:Op donderdag 9 november 2006 02:46 schreef Hugster het volgende:
Ik zou hem maar 2-3 dagen niet aanzetten peu.
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[quote]Op donderdag 9 november 2006 08:48 schreef BoJo het volgende:
ik ben vrij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |