Uitgekauwd?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef vet_seg het volgende:
Doodstraffen, of moet het over Nederland gaan?
Daar heb ik et vrijdag over. Aidsbestrijdingquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
Aids.
Boeiend onderwerp... NOT. Er zijn veel betere dingen te bedenken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor Nederlands he? Wat dacht je van een analyse van de werken van Joost van den Vondel, uit zijn beginperiode?
Of de invloed en acceptatie van nieuwe technische ontwikkelingen op de Nederlandse bevolking in de periode 1890-1920.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor Nederlands he? Wat dacht je van een analyse van de werken van Joost van den Vondel, uit zijn beginperiode?
Voor verzorging.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar heb ik et vrijdag over. Aidsbestrijding.
Ah, dat is ten minste een Fries! Veel interessanter dan de literatuur van een amsterdammer iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Boeiend onderwerp... NOT. Er zijn veel betere dingen te bedenken.
Neem bijvoorbeeld de werken van Piet Paaltjens.
Die hebben we al gehad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Accenten en dialecten in Nederland.
Oeh, met een beschouwing over de motorisering, met een vergelijk tussen de ottomotor, de dieselmotor, de stoommotor en de elektromotorquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of de invloed en acceptatie van nieuwe technische ontwikkelingen op de Nederlandse bevolking in de periode 1890-1920.
Nederlands, een betoog.quote:
Hij heeft toch nergens aangegeven waar z'n publiek zoal uit bestaat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef dubidub het volgende:
Denken aan je publiek is ook een van de punten bij het kiezen van je stelling/onderwerp, herman.
gewoon zeggen dat het een groffe leugen is, over ieder tegenargument!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nederlands, een betoog.
Ik moet alleen nog verzinnen hoe ik een tegenargument ga weerleggen.
Katholieke leiders in een Afrikaans bijstandslandquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft toch nergens aangegeven waar z'n publiek zoal uit bestaat?
Of waarom de Nederlanders het WaterCloset ongeveer 100 jaar later hebben geaccepteerd dan bijvoorbeeld de Engelsen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, met een beschouwing over de motorisering, met een vergelijk tussen de ottomotor, de dieselmotor, de stoommotor en de elektromotor
Dus dat je tegen aidsbestrijding bent?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nederlands, een betoog.
Ik moet alleen nog verzinnen hoe ik een tegenargument ga weerleggen.
Ja, sterk héquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus dat je tegen aidsbestrijding bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |