nou ja, site is het ook weer niet te noemenquote:Op maandag 6 november 2006 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Er bestaat een AKQ site?
Jij hebt m toch echt weggehaald in deel 390 hoorquote:Op maandag 6 november 2006 23:52 schreef BrandX het volgende:
dat is voor mij ook nieuw ja.
dankjequote:
quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij hebt m toch echt weggehaald in deel 390 hoor
En als ik nu beloof een indievraag te stellen?quote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dankje
Niet echt mijn soort vragen vanavond dus ik laat het dubbele punten topic lekker aan me voorbij gaan
Ik heb hem een beetje verstopt:quote:
In dat gevalquote:Op maandag 6 november 2006 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
En als ik nu beloof een indievraag te stellen?![]()
MaJo +1quote:Op maandag 6 november 2006 23:55 schreef MaJo het volgende:
Shannon!
Check!quote:Op maandag 6 november 2006 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem een beetje verstopt:
Vanaf topic 251 zijn we begonnen met een schone lei, iedereen staat weer op 0. De score t/m topic 250 is hier te vinden (met dank aan schaapje)
Geen last vanquote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef peaceman het volgende:
hmm fok begint hier raar te doen... bij jullie ook?
Ik denk het nietquote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Check!
nou luitjes, hopelijk is er morgenochtend nog wat te scoren in dit dubbele punten topic, ik laat het voor vanavond erbij, morgen weer vroeg dag. Ik ga pitten![]()
![]()
Dat is hem inderdaadquote:
Geweldig dat je altijd Arctic Monkeys goktquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Arcticmonkeys?
Ooit zal het eens goed moeten zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig dat je altijd Arctic Monkeys goktMaar ooit zal het een keer goed zijn
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Belinda Carlisle!
Joh!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef MaJo het volgende:
Ik zie net dat The Magic Numbers engels zijn
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef MaJo het volgende:
Ik zie net dat The Magic Numbers engels zijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Joh!
Maar jij dacht zeker uit één of ander boerengat in de VS?
Jij dacht ook dat ze Amerikaans waren?quote:
Nee natuurlijk niet...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat ze Amerikaans waren?![]()
Ga je dan meteen een nieuwe vraag stellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet...
nog 1 minuut trouwens
Was meer om aan te geven hoe kort 10 minuten is en waarom ik dat persoonlijk veel te kort vind...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga je dan meteen een nieuwe vraag stellen
Dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
InderdaadVind dat veel meer bij ze passen
Maar die gast sprak volgens mij ook met Amerikaans accent? Ik zie wel op wikipedia dat de ene helft van de band in Amerika opgegroeid is.
Heb ze even ge-wikipediaadquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet
En geen idee wie dat is op die foto
Nee, dat is CK.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
Speelde zij ook niet in Sim0ne?
Hehe, ik bedoelde met 'Drie films van haar', dus drie films die zij geregisseerd heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:32 schreef Supersheep het volgende:
Is dat Coppola?
Lost in translation
Marie-Antoinette
en als actrice in Godfather III
?
Tadaa!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:34 schreef Supersheep het volgende:
Ow, Vrigin Suicides!
Peace, wat zeg je allemaal, en tegen wie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:35 schreef peaceman het volgende:
Tegen zichzelf.... Waarom lepel je ook?
heeft het toch nog zin gehad om te blijvenquote:
zoals er stond: tegen mijzelf..quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Peace, wat zeg je allemaal, en tegen wie?
Vind ik welquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:39 schreef MaJo het volgende:
Behoor ik het te kennen?
peaceman +2quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:41 schreef peaceman het volgende:
fields of gold van sting?
en desnoods upload ik het even...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:39 schreef MaJo het volgende:
Behoor ik het te kennen?
Dombo!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:45 schreef MaJo het volgende:
Dammit, ik zat allemaal typo's te verbeteren
Ja is goedquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
en desnoods upload ik het even...
trusten peaceman!
In welke film waren de meeste antallen mensen te zien die geen last hadden van zwaarte kracht.quote:
Ah okquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In welke film waren de meeste antallen mensen te zien die geen last hadden van zwaarte kracht.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:55 schreef tummeke het volgende:
Moonraker? Aangezien het james bond week is?
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:57 schreef MaJo het volgende:
@ Supersheep: dit nummer ken ik wel! Herkende dat stukje tekst alleen niet
maar blijkbaar wist je de titel van het nummer ook niet eensquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:57 schreef MaJo het volgende:
@ Supersheep: dit nummer ken ik wel! Herkende dat stukje tekst alleen niet
Nee dat klopt, maar er zijn zoveel nummers die ik wel ken maar de titel niet weetquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
maar blijkbaar wist je de titel van het nummer ook niet eens
Mjah klopt, heb ik ook vooral van een hele hoop nummers die ik als klein kind vaker heb gehoord. Ook als ze nu nog voorbij komen op de radio onthoud ik maar zelden de titel als die genoemd wordtquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar er zijn zoveel nummers die ik wel ken maar de titel niet weet
Hij doet ook wel alles om aandacht te krijgen momenteel. Binnenkort ook al RTL Boulevard presenteren hoorde ik. Zal me niks verbazen als ie ook nog smerige dingen met schapen gaat doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef erkel het volgende:
2 uur geleden ongeveer in het nieuws gezienVond het wel strakke actie van Balkie
![]()
Balkie:'Volgende links, flauwe bocht, oh nee wel redelijk scherp...uuuh zei ik links?? ik bedoel rechts'quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:06 schreef tummeke het volgende:
Ja, en dankzij ondanks balkie reed wevers behoorlijk door op de proeven![]()
Zoals verwacht dus natuurlijk gewonnen.. Wevers rijdt die proeven met zn lampen uit nog![]()
Bart Veldkamp?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:07 schreef erkel het volgende:
Mag ik van u 6 veldrijders die dit seizoen mee strijden om de Wereldbeker...
Nijsquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:07 schreef erkel het volgende:
Mag ik van u 6 veldrijders die dit seizoen mee strijden om de Wereldbeker...
Ik bedoelde dus nijsquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:11 schreef erkel het volgende:
Wevers en Eldik??(ken die hele gast niet) zijn dus rallyrijders en geen veldrijders op de fiets![]()
![]()
en Nico Spijk is ook niet goed
Dat betekent dus nog 2quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nijs![]()
Wellens![]()
Groenendaal![]()
De Clercq(rijd niet meer)
Vervecken![]()
en nog één
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Balkie:'Volgende links, flauwe bocht, oh nee wel redelijk scherp...uuuh zei ik links?? ik bedoel rechts'![]()
Mark van Eldik won die rally in Hengelo, inquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:11 schreef erkel het volgende:
Wevers en Eldik??(ken die hele gast niet) zijn dus rallyrijders en geen veldrijders op de fiets![]()
![]()
en Nico Spijk is ook niet goed
Bij welke rally was dat? van Hengelo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:13 schreef tummeke het volgende:
[..]
![]()
Dan zal zelfs 1 van ons, welke navigeerde bij 1 van de Coltjes het nog beter gedaan hebben.. Ondanks de 2 uur slaap en vele biertjes die we die nacht gehad hebben
Mountainbiken, andere tak van fietsenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bart Brentjens deed aan fietsen
Ik doe nog steeds aan fietsenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bart Brentjens deed aan fietsen
Ik kan je nog 2 hints geven...Er is nog een redelijke bekende Tsjech en er won een Fransman van het weekendquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik voel nu niks naar binnen schieten
Ik schiet wel onder de wol nu
Wat de namen al zeggen eigenlijk ongeveer....mountainbiken is wat over ruiger terrein en veldrijden is over het veld, met af en toe een heuveltje en een trapjequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wat is dan het verscihl tussen mountainbiken en veldrijden?
Inderdaad een beetje selectieve vraag zie ik aangezien ik er als enige wat oplepelquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer ga ik ook maar om een meidenvraag vragen.
Ik ben ook slapen. Welterusten
noem maar, ik kop ze niet meer binnen iigquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik kan je nog 2 hints geven...Er is nog een redelijke bekende Tsjech en er won een Fransman van het weekend
dankjewel schatquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:19 schreef Gooitzen het volgende:
Slaap ze dames
dan weet je niet wat het verschil is volgens mijquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef lienelien het volgende:
veldrijden is mountainbiken voor mietjes![]()
je vroeg om 6, ik gaf er 5quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:25 schreef erkel het volgende:
Ik geef het punt maar aan Sheep, want volgens mij jaag ik nu iedereen op bed en weet de rest het ook niet![]()
Supersheep +2
Andere namen waren nog: Sven Vanthourenhout, Francis Mourey en Petr Dlask
Niet als je het heel erg snel doet in hele dure auto'squote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
autorijden is fietsen voor mietjes![]()
ik weet het jammer genoeg welquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dan weet je niet wat het verschil is volgens mij
autorijden is fietsen voor mietjes![]()
preciesquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef lienelien het volgende:
veldrijden is mountainbiken voor mietjes![]()
Je wilt gewoon geen vraag stellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
je vroeg om 6, ik gaf er 5
punten zijn niet voor mij en ik ga slapen![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gefeliciteerd met deel 400, mensen.
Das lang geleden. Ik fietste gisteren nog door de zwanestraat, en moest even aan je denken. Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gefeliciteerd met deel 400, mensen.
Ik zit nog te dubben tussen Wilde en die pipo van Ulysses. Maar goed, jou idee, geen idee (en die twee beelden zijn hier wel eens eerder als vraag langsgekomen, meen ik).quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:48 schreef tummeke het volgende:
Gooitzen: ook die staat er.. maar die is niet zo opmerkelijk als ik bedoel
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Das lang geleden. Ik fietste gisteren nog door de zwanestraat, en moest even aan je denken. Hoe is het met je?
Dat is wellicht een wijs besluit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:07 schreef Soempie het volgende:
nee
als de vraag te moeilijk is laat ik hem gewoon open en dan mag iemand anders wel een nieuwe doen![]()
Ha!quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:44 schreef SaskiaR het volgende:
'Cat, cat, where are you??' Ik zie het zo voor me, maar hoe ie heet:S
muttsquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:48 schreef Soempie het volgende:
wie zijn dit of welke strip?
[afbeelding]
[afbeelding]
geen ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 09:23 schreef Lienekien het volgende:
In welke film speelt een rode kat, genaamd 'Cat', met name een rol in een sleutelscène op het eind?
Kende ze alleen in zwquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:57 schreef Soempie het volgende:
Supersheep +2Mutts it is!
Mooch and Earl
[afbeelding]
zo had ik het dus moeten typen jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:08 schreef Soempie het volgende:
tiffanys
Supersheep + 2quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:08 schreef Supersheep het volgende:
Tifanny's
Nee, dubbel F, één nquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Supersheep + 2
En de spelling is correct, hoor!
Deep blue something.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Breakfast at Tiffany's
peaceman +2quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:15 schreef peaceman het volgende:
Deep Blue Something - Breakfast at tiffany's
SaskiaR +2quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:26 schreef SaskiaR het volgende:
Tantaluskwelling
altijd nog beter dan syfilisquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet denken aan Sysifus.
I wish I was back in Liverpoolquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:28 schreef SaskiaR het volgende:
Pff dat ging effe wat makkelijker:)
Welke folksong wordt vaak door Ierse voetbalsupporters gezongen?
Ik had de spelling toch fout.quote:
quote:Volgens een oud grieks verhaal moest Sisyfus, de stichter van Korinthe, als straf voor zijn daden in de onderwereld, een groot, zwaar rotsblok de berg opsleuren. Maar iedere keer als Sisyfus het karwei geklaard had, rolde het rotsblok naar beneden en moest de zware arbeid weer opnieuw beginnen.
Of je steld een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Nee... anders parkeer ik 'm wel, en mag iemand anders een vraag stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |