quote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef toma het volgende:joepie.
Bedankt voor de voorzet frits, t was een inkoppertje
Dit topic bestaat al heel lang. Niet voor niets in het al het 41e deel.quote:Op maandag 6 november 2006 22:13 schreef toma het volgende:
is er trouwens iemand die vorig jaar een VBL-onderschrift prijs heeft ontvangen? Of bestaat dit topic nog niet zo lang?
Ik zag hetquote:Op maandag 6 november 2006 22:41 schreef toma het volgende:
existenz bedankt he
heb je een PM gestuurd
quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Americo:"Godverdomme! Ik voel nog iets kloppen!"
quote:Op maandag 6 november 2006 19:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik-wilde-eigenlijk-jou-laten-winnen-maar-je-deed-niet-mee-en-nu-wil-ik-weten-waarom-post?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het, jury mag niet beïnvloed worden, maar ik kan een lach niet onderdrukken.
Het wachten is op Nicky_Rinconquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef toma het volgende:
uitslag?
Wil ik je al helemaal niet meemaken als je lam bent.quote:
quote:numero_uno
verkeerde Sadam Hoessein look a like opgehangen
quote:SCH
Wanhopige speurtocht naar zoekgeraakte bal
quote:EnGCatjuh
Voetballer geveld door een druiper. "Snel een doekje erop," aldus de verzorger.
-2ptquote:vitessezuid113
'' oooohhh ff een tukkie doen , ik heb zo hard gewerkt ''
'' Hee joh wakker worden je moet de wereldbeker ophalen ''
Over humor valt niet te twisten, maar van mij had je 5 punten gekregen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou Beschouw, ziet er naar uit dat jij de enige was die moest lachen!![]()
Verdomd ja, Quansah is ook van Ajax geweest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Nee mensen, je hebt je Ajax-kwartet pas vol als alle Ajacieden in het rood wit staan afgebeeld
nee ik moest er ook om lachenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou Beschouw, ziet er naar uit dat jij de enige was die moest lachen!![]()
lees het vorige topic maar ff door er staan er al meer op de zwarte lijstquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef toma het volgende:
alleen criminelen hebben een zwarte lijst. Dat noem je ookwel een strafblad![]()
![]()
ja dat weet ik. Allemaal criminelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
lees het vorige topic maar ff door er staan er al meer op de zwarte lijst![]()
![]()
Dankquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Over humor valt niet te twisten, maar van mij had je 5 punten gekregen.![]()
Hier niet? Waar wel dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef Nicky_Rincon het volgende:
vitessezuid, tot een dergelijk niveau verlaag ik me hier niet
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef toma het volgende:
[..]
als lingo op TV is en hij weer keihard GROEN GROEN GROEN GROEN aan t roepen is
jij bent echt een hardcore Lingo kijker zo te horenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
En dan staan er zeker de volgende letters: BL.UW?
quote:Maikalo
Ajax ondervindt hinder van ontsnapte boeven uit Almelose gevangenis.
quote:Numero uno
Gabri nu ook serieus 'genomen' bij Heracles
quote:Methodmich
Nee mensen, je hebt je Ajax-kwartet pas vol als alle Ajacieden in het rood wit staan afgebeeld
-2ptquote:Toma
Gebruik vislijnen door Gabri voor verbeteren van de bal-aanname wekt enkele verbijstering op bij de tegenpartij.
vind toch wel dat je me dan niet de poedelprijs hoeft te geven als ik iets origineels verzin.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een niet voor de hand liggend onderschrift hoeft niet altijd de beste te zijn.
En smaken verschillen
voorsprong van Beschouw breidt zich uitquote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
vind toch wel dat je me dan niet de poedelprijs hoeft te geven als ik iets origineels verzin.![]()
maar dat moet jij bepalen.
De poedelprijs is eigelijk altijd onterecht; de "beoordeler" snapt hem niet oid en je bent automatisch de poedelprijs.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:48 schreef toma het volgende:probeer je origineel te zijn krijg je de poedelprijs.
zwaar onterecht.
ja maar moet zeggen dat er veel verschil in de beoordelaars zit.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:26 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
De poedelprijs is eigelijk altijd onterecht; de "beoordeler" snapt hem niet oid en je bent automatisch de poedelprijs.![]()
Probeer eens iest seksistisch, en je bereikt de top 3![]()
Zie nummero 2, flauw intikkertje mijns inziens, maargoed..![]()
EenSCH. Hoe meer gezeik, hoe leuker het isquote:Op woensdag 8 november 2006 20:44 schreef SCH het volgende:
Nee, dit is juist leuk - lekker zeiken over de uitslag
Sterker nog, alle uitslagen waarin wij geen punten pakken zijn kutquote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
Ik vind de volgende uitslag ook al kut.
Laat dat numero_uno maar doen of Maikalo. Mich post zo laat niet meer. Ligt waarschijnlijk al op bed.quote:
Een bullseye zal het iig niet zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 11:50 schreef Devano het volgende:
[afbeelding]
Van den Heuvel tegen Van Bommel: 'Heb je nou je rugnummer op je onderbroek laten zetten?'
Of lijkt dat zo?
Nee, de fotoposter doet de uitslag.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:35 schreef Maikalo het volgende:
Doet MM de uitslag? Of zou hij het te druk hebben![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, de fotoposter doet de uitslag.
quote:Devano
Van den Heuvel tegen Van Bommel: 'Heb je nou je rugnummer op je onderbroek laten zetten?'
"Mot dat nog veel kosten, zo'n penisverlenging?"
quote:numero_uno
v Bommel:"Daar zakt me de broek van af"
Verzorger: Inderdaad
-2ptquote:existenz
Hihihi, er zit een remspoor in je onderbroek!
Met herpes dient men niet te spotten, mailde Andra van Bommel me net voor de uitslag online kwam. Sorry.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef toma het volgende:
tssssss gaat de oudste (die overigens zelfs het voorbeeld zou moeten geven) met ziektes spotten![]()
Portugezenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
wie zijn die andere 2 naast C. Ronaldo dan eigenlijk![]()
oke bedanktquote:Op donderdag 9 november 2006 23:55 schreef Beschouw het volgende:
Die linkse speelt bij Chelsea: Ricardo Carvalho. Rechtse geen idee.
ok , weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:18 schreef Beschouw het volgende:
Rechts is Pauleta.
Je moet wel de uitslag doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:55 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Carvalho:"Dude where's your shirt?"
Sorry dat ik geen foto plaatste. We waren even in een speciaal bier café beland en de rest laat zich raden
1e
Natuurlijk, bij wie niet?!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe ziet dat eruit, een olifant op een hort?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe ziet dat eruit, een olifant op een hort?
De poedelprijs is ieg al bekendquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:47 schreef toma het volgende:
ben bang van niet
SCH of devano mogen de uitslag plaatsen van mij
quote:vrolijke-frits
"Als je me nú niet loslaat, ga ik huilen hoor!"
quote:promovendus
"Nee, nee, nee, ik ben geen streaker! Kijk nou eens goed! Ik ben het! Ik heb net gescoord!"
quote:EnGCatjuh
"Jammer Chris, ik heb je vast. Nu kan je niet meer vallen."
-2ptquote:Zjakkie
"Is mama vergeten je shitje aan te doen?"
nee ik vond dat idee van een streaker wel leuk gevonden, alhoewel die van Beschouw misschien iets beter was was deze eerder geplaatst. Dus kreeg deze mijn voordeelquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wij willen een nieuwe uitslag door de nummer 2![]()
Tis een complotquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:26 schreef SCH het volgende:
Waarom heb ik niet gewonnen?
quote:
Nou vooruit maar, kan het toernooi weer verder.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:42 schreef Zjakkie het volgende:
ik denk dat jij er weer een mag plaatsen Beschouw
quote:Devano
Onverwacht gespreid bedje legt basis voor Oranje selectie Sno.
quote:Methodmich
Evander Sno voldoet als Sneeuwwitje in het sprookjesbos van Efteling Paramaribo
quote:existenz
Ik ¤5 dag verdienen, hij hier 2 minuut liggen en al ¤20 verdienen! Hij niet lang meer lachen als ik klaar zijn met knie!
-2ptquote:Waris3
Sno en zijn verzorger kijken verbaasd nadat de fotograaf ze op heterdaad betrapt heeft.
Moet je maar een keer een fatsoenlijk onderschrift insturen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:40 schreef Waris3 het volgende:
KUT-poedelprijs.
Ik moet gewoon minstens één keer winnen, want ik heb zin om de jury te doen. >=D
Onder het zingen van Guus kom naar huus komen Koreaanse voetballers het veld op
quote:Beschouw
Park, Lee of Kim.... Karaoke zit ze in het bloed
quote:methodmich
Uitbundige Koreanen vieren overgang van Dick Advocaat naar Zenit
-2ptquote:Promovendus
Volkslied gezongen door cabaretier zorgt voor dolle pret
Die zat idd ook bij de top 5quote:Op zondag 12 november 2006 20:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vond persoonlijk die van Mwanatabu wel leuk!
ik geloof daar niet inquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Maikalo het volgende:
Nu vind ik deze uitslag naar corruptie ruiken.
Sorry, K3 is neukbaar, maar niet grappigquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Maikalo het volgende:
Nu vind ik deze uitslag naar corruptie ruiken.
En ik vond hem wel ludiekquote:Op zondag 12 november 2006 20:53 schreef existenz het volgende:
[..]
Sorry, K3 is neukbaar, maar niet grappig![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 10:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Pupillen Arsenal klaar voor UEFA-cup wedstrijd tegen Feyenoord
Lulquote:Op maandag 13 november 2006 08:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
"13-5-4-14-19-10...en het reservegetal 1..."
En dan is het juist tijd voor de uitslag!quote:Op maandag 13 november 2006 18:43 schreef existenz het volgende:
Ik kan er echt helemaal niets van maken van deze foto..
Nee, dank uquote:
Zal nog wel aan zijn toetje zittenquote:Op maandag 13 november 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Waar is mmmmmmmmmmmmmmmmm?
Ik doe niet van die makkelijke 'kijk eens in mijn broekje' foto'squote:Op maandag 13 november 2006 18:43 schreef existenz het volgende:
Ik kan er echt helemaal niets van maken van deze foto..
quote:Beschouw
Arsenalspelers gedenken Vaduz en Suijk
quote:Bluezz
*start Sirtaki muziekje*
quote:Mwatanabu
"13-5-4-14-19-10...en het reservegetal 1..."
-2ptquote:vrolijke-frits
Pupillen Arsenal klaar voor UEFA-cup wedstrijd tegen Feyenoord
Sorryquote:
yepquote:Op maandag 13 november 2006 22:07 schreef Devano het volgende:
*Voelt een regen van Postma-gerelateerde onderschriften komen*
Sorry, ik ben nogal despotisch aangelegd en heb altijd gelijk. Dus die andere stemmen in mijn hoofd moeten hun kop houden en doen wat ik zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:01 schreef Beschouw het volgende:
Benieuwd wat de jury gaat doen met de inzendingen op deze dubbelzinnige foto
Klinkt een beetje schizofreenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nogal despotisch aangelegd en heb altijd gelijk. Dus die andere stemmen in mijn hoofd moeten hun kop houden en doen wat ik zeg.
Heb je het tegen ons?quote:
In correct Swahili zou dat "Wanatabu" zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Dus eigenlijk heet jij Mwanatabu's.
Hangt ervan af tegen wie je het nu hebt...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef Beschouw het volgende:
Komen jullie uit Afrika?
Jee, ingewikkeld zeg. Typisch geval van gespleten persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hangt ervan af tegen wie je het nu hebt...
Ndiyoquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Ff lasagne eten en dan uitslagje doen, kee?
Beter je best doen, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zit ik nou nog steeds niet bij de Top 3?
Ga jij dan eerlijk tellen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beter je best doen, zou ik zeggen.
quote:~Devano~
~'Niet daar? Hoe deed Vinnie Jones het dan?'~
quote:~Terreros85~
~Gascoigne legt vinger graag op de zere plek~
quote:~EnGCatjuh~
~Spel Ezeltje Prikje viel niet bij iedereen in goede aarde ~
-2ptquote:~Lijpo~
~Gascoine:'' Whaha moet dit jou poepgat voorstellen''~
Laat maar komenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niet spotten met de Mwanatabu's, Beschouw, voordat je het weet staat er één met een kapmes naast je bed.
Pas maar op, voor je het weet heb je de Poedelprijs!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Feyenoord vertoont kinderachtige clowneske vertoning op het veld
Pole sanaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, hoewel haraka haraka haina baraka*, heb ik niet bewust een latere inzending gekozen, wellicht dat het een onbewust side-effect is. Is er een spiegel-oog in de zaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Pole sanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, hoewel haraka haraka haina baraka*, heb ik niet bewust een latere inzending gekozen, wellicht dat het een onbewust side-effect is. Is er een spiegel-oog in de zaal?welke taal is dat in godsnaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Pole sanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, hoewel haraka haraka haina baraka*, heb ik niet bewust een latere inzending gekozen, wellicht dat het een onbewust side-effect is. Is er een spiegel-oog in de zaal?mwenzi Mwanatabu, Beschouw-burudishaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@toma: Lugha ng'ambo
Beschouw wil niet vergeleken worden met Balkenendequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:25 schreef SCH het volgende:
Hey Beschouw, papa van de competitie, kap eens met dat slowchatten en geef als een echte Jan Peter het goede voorbeeld kwa wormen en naarden.
Okay Ritaquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beschouw wil niet vergeleken worden met Balkenende![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |