Dankquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Over humor valt niet te twisten, maar van mij had je 5 punten gekregen.![]()
Hier niet? Waar wel dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef Nicky_Rincon het volgende:
vitessezuid, tot een dergelijk niveau verlaag ik me hier niet
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef toma het volgende:
[..]
als lingo op TV is en hij weer keihard GROEN GROEN GROEN GROEN aan t roepen is
jij bent echt een hardcore Lingo kijker zo te horenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
En dan staan er zeker de volgende letters: BL.UW?
quote:Maikalo
Ajax ondervindt hinder van ontsnapte boeven uit Almelose gevangenis.
quote:Numero uno
Gabri nu ook serieus 'genomen' bij Heracles
quote:Methodmich
Nee mensen, je hebt je Ajax-kwartet pas vol als alle Ajacieden in het rood wit staan afgebeeld
-2ptquote:Toma
Gebruik vislijnen door Gabri voor verbeteren van de bal-aanname wekt enkele verbijstering op bij de tegenpartij.
vind toch wel dat je me dan niet de poedelprijs hoeft te geven als ik iets origineels verzin.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een niet voor de hand liggend onderschrift hoeft niet altijd de beste te zijn.
En smaken verschillen
voorsprong van Beschouw breidt zich uitquote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
vind toch wel dat je me dan niet de poedelprijs hoeft te geven als ik iets origineels verzin.![]()
maar dat moet jij bepalen.
De poedelprijs is eigelijk altijd onterecht; de "beoordeler" snapt hem niet oid en je bent automatisch de poedelprijs.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:48 schreef toma het volgende:probeer je origineel te zijn krijg je de poedelprijs.
zwaar onterecht.
ja maar moet zeggen dat er veel verschil in de beoordelaars zit.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:26 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
De poedelprijs is eigelijk altijd onterecht; de "beoordeler" snapt hem niet oid en je bent automatisch de poedelprijs.![]()
Probeer eens iest seksistisch, en je bereikt de top 3![]()
Zie nummero 2, flauw intikkertje mijns inziens, maargoed..![]()
EenSCH. Hoe meer gezeik, hoe leuker het isquote:Op woensdag 8 november 2006 20:44 schreef SCH het volgende:
Nee, dit is juist leuk - lekker zeiken over de uitslag
Sterker nog, alle uitslagen waarin wij geen punten pakken zijn kutquote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
Ik vind de volgende uitslag ook al kut.
Laat dat numero_uno maar doen of Maikalo. Mich post zo laat niet meer. Ligt waarschijnlijk al op bed.quote:
Een bullseye zal het iig niet zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 11:50 schreef Devano het volgende:
[afbeelding]
Van den Heuvel tegen Van Bommel: 'Heb je nou je rugnummer op je onderbroek laten zetten?'
Of lijkt dat zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |