quote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef toma het volgende:joepie.
Bedankt voor de voorzet frits, t was een inkoppertje
Dit topic bestaat al heel lang. Niet voor niets in het al het 41e deel.quote:Op maandag 6 november 2006 22:13 schreef toma het volgende:
is er trouwens iemand die vorig jaar een VBL-onderschrift prijs heeft ontvangen? Of bestaat dit topic nog niet zo lang?
Ik zag hetquote:Op maandag 6 november 2006 22:41 schreef toma het volgende:
existenz bedankt he
heb je een PM gestuurd
quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Americo:"Godverdomme! Ik voel nog iets kloppen!"
quote:Op maandag 6 november 2006 19:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik-wilde-eigenlijk-jou-laten-winnen-maar-je-deed-niet-mee-en-nu-wil-ik-weten-waarom-post?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het, jury mag niet beïnvloed worden, maar ik kan een lach niet onderdrukken.
Het wachten is op Nicky_Rinconquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef toma het volgende:
uitslag?
Wil ik je al helemaal niet meemaken als je lam bent.quote:
quote:numero_uno
verkeerde Sadam Hoessein look a like opgehangen
quote:SCH
Wanhopige speurtocht naar zoekgeraakte bal
quote:EnGCatjuh
Voetballer geveld door een druiper. "Snel een doekje erop," aldus de verzorger.
-2ptquote:vitessezuid113
'' oooohhh ff een tukkie doen , ik heb zo hard gewerkt ''
'' Hee joh wakker worden je moet de wereldbeker ophalen ''
Over humor valt niet te twisten, maar van mij had je 5 punten gekregen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou Beschouw, ziet er naar uit dat jij de enige was die moest lachen!![]()
Verdomd ja, Quansah is ook van Ajax geweest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Nee mensen, je hebt je Ajax-kwartet pas vol als alle Ajacieden in het rood wit staan afgebeeld
nee ik moest er ook om lachenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou Beschouw, ziet er naar uit dat jij de enige was die moest lachen!![]()
lees het vorige topic maar ff door er staan er al meer op de zwarte lijstquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef toma het volgende:
alleen criminelen hebben een zwarte lijst. Dat noem je ookwel een strafblad![]()
![]()
ja dat weet ik. Allemaal criminelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
lees het vorige topic maar ff door er staan er al meer op de zwarte lijst![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |