quote:Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef sade42 het volgende:
De envelop:
Lieve Moon,
in deze envelop zie je wat papieren van de advocaat van Rob. Het verzoek is of je even onder A en onder B wil tekenen dan kan Rob de echtscheidingsprocedure in werking zetten. Mocht je dan uit het huis komen kom je dat als vrije meid. Je tekent meteen dat je afstand doet van je kinderen, die neemt Rob onder zijn hoede. Oh en Rob laat ook even de groeten aan Tijn doen, de letterlijk tekst:"Bedankt gozer, op deze manier kan ik makkelijk van dat wijf af, je krijgt 10.000 euro van me".
las ik net op VOL is wel een goeie
Ja, ik zag hem !!quote:Op maandag 6 november 2006 20:28 schreef sade42 het volgende:
er ligt een kluisje in het zwembad
Die schrokken wel ff ja....prachtig gewoon!quote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef gerxan het volgende:
zag je de reaktie van sem en jeroen... damn plannetje mislukt
tijn en mo op de bank hopelijkquote:Op maandag 6 november 2006 21:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die schrokken wel ff ja....prachtig gewoon!![]()
Geld uit het kluisje van Hilde.quote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef Day het volgende:
Ah, ik hoop dat ze het redt!
Krijg ze nou dat geld handje contantje? Of maakt het deel uit van het prijzengeld?
ja dat ding is openquote:Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef Day het volgende:
Heeft ze het gehaald?
YES!quote:
vergeet niet dat ze blond zijnquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
hallo, hebben jullie nog nooit een kluis opengemaakt ofzo ?
ze is best wel dik aan het wordenquote:
Voor een vrouw van over de 20 valt het wel mee, ik zie ze van 14 of 15 die vetter zijnquote:
Ik had niet verwacht dat hij eruit zou gaan. Dus mij heb je er niet mee.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
hey mede streamers zijn jullie ook zo blij dat Tijn er nog in zit![]()
![]()
Nee, ik baal als een stekker. Maar leuk voor jou.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Ikke wel.....mijn week kan niet meer stuk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Semih/Jeroen --> Tijnquote:Op maandag 6 november 2006 21:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij eruit zou gaan. Dus mij heb je er niet mee.![]()
En dan heb ik weer wat te zeiken komende week, want hij zit er deze week weer op, hoop ik.
doet nu niet zo stoer klein kindquote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
jullie wisten toch met zn alle cker dat Hummie Tijn eruit aan het pesten was![]()
richt anders een conspiracy groepje op![]()
sa en mo samen op de bank zou dat niet leuk zijn dan???quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Semih/Jeroen --> Tijn
Sa --> ??
Mo --> Jeroen
Tijn -->Sem of Jeroen
Rik --> Jeroen
ofwel Jeroen zit er sowieso weer op denk ik met of Tijn, Mo, Sem of Rik
denk alleen dat Sa nu al zeker mag zijn dat ze er niet opzit![]()
Sa mag wat mij betreft winnen. Mo moet er idd zsm uitquote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef enermid het volgende:
[..]
sa en mo samen op de bank zou dat niet leuk zijn dan???
Je zit nu met een stijve achter je pc zeker.quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
jullie wisten toch met zn alle cker dat Hummie Tijn eruit aan het pesten was![]()
op wie gaat Sa dan stemmen?quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Jeroen en Semih hun scenario bijstellen en dan Tijn wéér op de bank zetten, dan waarschijnlijk met Jeroen. En dat Tijn dan van Jeroen verliest
Dat is nog erger voor hem dan van Marcia verliezen.
Hoho, wil je mij niet over een kam scheren met anderen? Ik heb netjes antwoord gegeven op jouw vraag, toch?quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
Hebben ze de ballen niet voor...die knijpen hem nu echt wel. Die kopen toen Marcia d'r naam genoemd werd.quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Jeroen en Semih hun scenario bijstellen en dan Tijn wéér op de bank zetten, dan waarschijnlijk met Jeroen. En dat Tijn dan van Jeroen verliest
Dat is nog erger voor hem dan van Marcia verliezen.
Hoop op Semih, ligt het meest voor de hand denk ik.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kijk niet '' zo, of ik hap...!
Ik denk:quote:
Ongetwijfeld Jeroen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn ???? Die kan niet kiezen denk ik tussen Semih en Jeroen
Als dat zo is, vliegt Jeroen er idd uit, maar dat vind ik niet erg omdat Sa voor mij mag winnen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
kan heel goed dat semih op Sa gaat stemmen....hij had er het v/d week al over
Sa tegenover Jeroen...vliegt Jeroen eruit
Als ik tussen die twee moet kiezen kies ik voor Sabrina. Die gun ik de overwinning meer.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
Sa noway op Jeroenquote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk:
Jeroen/Semih --- Tijn
Mo/Sa/Rik ---> Jeroen
Tijn ???? Die kan niet kiezen denk ik tussen Semih en Jeroen
Volgens mij was dat zijn tactiek als Marcia was gebleven.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:Zit die centenbak weer bij Mo. Hij vond het toch erg dat hij die 3 dagen niet bij de rest was? Laat hem er nu ook naartoe gaan dan!!!
De rest boeit hem niet....de zusjes des te meer....en vooral Mo natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:Zit die centenbak weer bij Mo. Hij vond het toch erg dat hij die 3 dagen niet bij de rest was? Laat hem er nu ook naartoe gaan dan!!!
i copy thatquote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef Day het volgende:
Kunnen de nominatielijstjes naar het nominatietopic?
Bedankt![]()
Nee die staan er alquote:
Mooiste als het Mo én Tijn zijn op de bank, zodat ze weten dat ze gescheiden worden.quote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef Day het volgende:
Het mooie zou zijn als Mo deze week genomineerd wordt.
Gaat Tijn weer uit z'n dak
Joh!quote:Op maandag 6 november 2006 21:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee die staan er alje hoeft ze niet te kopieren
![]()
Ja ik wordt steeds meer bevestigd in zijn acteren. Ik vond hem in het begin echt leuk, maar echt nuquote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef schizolientje het volgende:
hij is al weer snel over Marcia heen, heeft het nu al weer over nomineren onze Tijn
Ik heb me ook heel erg vergist in hem, was in de eerste instantie best wel fan van hem maar eigenlijk na de ruzie met Sem zakte hij al in mijn achting, hij kan die dingen niet fatsoenlijk handelenquote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja ik wordt steeds meer bevestigd in zijn acteren. Ik vond hem in het begin echt leuk, maar echt nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gezeik op Semih hierover.quote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef riri het volgende:
jaja....jeroen en semih....plannetje mislukt
net goed
die gezichten van die twee toen marcia eruit moest![]()
![]()
![]()
gaat er om dat ze Tijn al afgeschreven hadden...ze waren zelfs al plannetjes aant maken met Marcia...dus dan denk ik als ik die verbaasde kop zie.....JAMMER JOH!quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gezeik op Semih hierover.![]()
Is het al bij jullie opgekomen dat hij ook wel eens gewoon teleurgsteld kon zijn geweest omdat Marcia weg moest
Ja volgens mij is Sem nog niet zo beroerdquote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Is het al bij jullie opgekomen dat hij ook wel eens gewoon teleurgsteld kon zijn geweest omdat Marcia weg moest
daar is ie zo overheen als hij aan zijn kluisje denkt!quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Semih is de meest meegaande van het stelletje mannenquote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Sem nog niet zo beroerd
En Tijn was in verdekte termen Mo aan het pushen om vooral Jeroen te nomineren. Maar goed, dat zal wel weer niet door jou als "afspraken maken over nomineren" gezien worden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
gaat er om dat ze Tijn al afgeschreven hadden...ze waren zelfs al plannetjes aant maken met Marcia...dus dan denk ik als ik die verbaasde kop zie.....JAMMER JOH!![]()
Hij was mijn favoriet in het begin, daarna zakte het even weg, maar de laatste weken is hij weer mijn nummer 1 geworden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Sem nog niet zo beroerd
Precies, hij heeft er de hele week geen geheim van gemaakt dat hij het vooral erg zou vinden als zij weg gaat.quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag tie opgelucht zijn...hij mag zowiezo nog een weekie.quote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Overigens is Tijn nu verdacht vrolijk. Weg is meneer zijn depri bui.
Dat vindt ie gewoon leuk voor Semquote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel benieuwd hoe Rik zal reageren dat Marcia hem het geld geeft.
Yep , hij laat ook echt zien hoe erg hij het vindt dat Marcia weg is, de gevoelsmensquote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mag tie opgelucht zijn...hij mag zowiezo nog een weekie.
Als er drank was deed tie een feestje...lekker belangrijk.![]()
Oh, dan weet ik ook waarom hij niet meer bij de politie isquote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef Verida het volgende:
het was misschien ook wel heel veel zenuwen van Tijn, hij mag nu blijven en weet nog niet of hij weer op de bank zit, is dus nu opgelucht.
hij heeft al zn familie en vrienden gezienquote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
En Tijn was in verdekte termen Mo aan het pushen om vooral Jeroen te nomineren. Maar goed, dat zal wel weer niet door jou als "afspraken maken over nomineren" gezien worden.
Overigens is Tijn nu verdacht vrolijk. Weg is meneer zijn depri bui.
quote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, hij heeft er de hele week geen geheim van gemaakt dat hij het vooral erg zou vinden als zij weg gaat.
Ik ben overigens wel benieuwd hoe Rik zal reageren dat Marcia hem het geld geeft.
als ie dat doet is ie volgens jullie een zeikerd die het zogenaamd erg vind voor zn broertje dat zn maatje weg is en kan ie geen eens blij zijn dat ie mag blijvenquote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef Day het volgende:
[..]
Yep , hij laat ook echt zien hoe erg hij het vindt dat Marcia weg is, de gevoelsmens
Fijn ook dat hij zijn broertje even troost.
Kun je nagaan wat een watje het isquote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij heeft al zn familie en vrienden gezien![]()
Whehehequote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik ook waarom hij niet meer bij de politie is![]()
Stessbestendig![]()
conclusie ; als ze een hekel aan je hebben is er altijd wel iets te vinden!quote:Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als ie dat doet is ie volgens jullie een zeikerd die het zogenaamd erg vind voor zn broertje dat zn maatje weg is en kan ie geen eens blij zijn dat ie mag blijven![]()
ok ik hou op![]()
Ze zette hem consequent negatief neer afgelopen week en probeerde zo de bellers/sms'ers te beïnvloeden. Heeft dus niet geholpenquote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
Dat wordt een moeilijke nu.quote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
Kom op Jeroen... je kúnt 't... nog een keer!![]()
[afbeelding]
Inderdaad, zelf in de uitzending in de vooravond wat het heel erg anti Tijnquote:Op maandag 6 november 2006 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zette hem consequent negatief neer afgelopen week en probeerde zo de bellers/sms'ers te beïnvloeden. Heeft dus niet geholpen![]()
Mo GOquote:Op maandag 6 november 2006 22:26 schreef Snoet123 het volgende:
Mo is ook alweer druk met haar "tactische zetten"....ff Semih bewerken voor de nominaties....t blijft een sluwe tante
Ze heeft het sleuteltje en het geld van Hilde ligt al in haar kluisjequote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp dat de streams 'per ongeluk' gingen bufferen net toen Sabrina de kluis opende?We weten dus niet helemaal hoe of wat.
Op 1 decemberquote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef henk.jansen het volgende:
Wanneer gaat die rinkelen
[afbeelding]
nee hoor, heb alles kunnen volgenquote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp dat de streams 'per ongeluk' gingen bufferen net toen Sabrina de kluis opende?We weten dus niet helemaal hoe of wat.
Dat is een voorbewerking. Ze doen net alsof om later gewoon de boel te kunnen belazeren.quote:Op maandag 6 november 2006 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zette hem consequent negatief neer afgelopen week en probeerde zo de bellers/sms'ers te beïnvloeden. Heeft dus niet geholpen![]()
Ja weet ik, dank jequote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze heeft het sleuteltje en het geld van Hilde ligt al in haar kluisje![]()
Ben jij broer van die suikeroomquote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef T-lex het volgende:
Iemand het armbandje al gespot bij Mo?
Hoor jullie er helemaal niet over....dacht nou dan komt het hé "Tijn legt Mo aan de ketting" ofzo!![]()
![]()
Oh, vertel!quote:
Dat hadden ze toch al een hele week kunnen verzinnen?quote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Snoet123 het volgende:
Mo moet naar de dbk komen ( shit slecht moment, sabrina wilde net in de groep gaan gooien hoe ze de nominaties nu aan moeten gaan pakken, zij wilde de hele groep op de bank hebben)
Die hebben we al gehad bij Etienne en Sabrina... er was zelfs een COS naar vernoemd, dacht ik.quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef T-lex het volgende:
Iemand het armbandje al gespot bij Mo?
Hoor jullie er helemaal niet over....dacht nou dan komt het hé "Tijn legt Mo aan de ketting" ofzo!![]()
![]()
Dan heeft ze een grote kans dat ze haar eigen zus daarmee elimineert. Ik zie Mo er tegen elke andere bewoner uit gaan als ze op de bank komt.quote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Snoet123 het volgende:
Mo moet naar de dbk komen ( shit slecht moment, sabrina wilde net in de groep gaan gooien hoe ze de nominaties nu aan moeten gaan pakken, zij wilde de hele groep op de bank hebben)
quote:
Klopt ja...quote:Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad bij Etienne en Sabrina... er was zelfs een COS naar vernoemd, dacht ik.
Ja, heel Nederland is moreel verontwaardigd hoe ze met Tijn omgaatquote:Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan heeft ze een grote kans dat ze haar eigen zus daarmee elimineert. Ik zie Mo er tegen elke andere bewoner uit gaan als ze op de bank komt.
Ze heeft een tijdje onder water lopen modderen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, vertel!Hoe ging 't met die codes?
P.S. Ik zou 't niet vragen als ik het ergens kon nalezen![]()
Je post je ook de smileys op dezelfde manierquote:Op maandag 6 november 2006 22:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sorry...kom ff niet meer bij.
Misschien denken we er soms het zelfde over....en ja we steken onze mening niet onder stoelen of banken nee...
![]()
We? Ik ruik een kloon.quote:Op maandag 6 november 2006 22:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sorry...kom ff niet meer bij.
Misschien denken we er soms het zelfde over....en ja we steken onze mening niet onder stoelen of banken nee...
![]()
rik las ze 1 voor 1......sa dook dan onder water om te draaien, er was wel enige discussie over of het wel klopte wat ze deed, of je wel tussendoor kon stoppen met draaien, uiteindelijk toen ze klaar was riep ze; hij zit hartstikkequote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, vertel!Hoe ging 't met die codes?
P.S. Ik zou 't niet vragen als ik het ergens kon nalezen![]()
Dank je!quote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft een tijdje onder water lopen modderen.
Toen zij ze dat hij niet open ging. Toen trok ze nog een keer aan de deur, en de deur ging open.
Het maakt bij deze kluizen niet uit wat je draait, als je maar draait![]()
Dat is een bekend psychologisch symptoom.quote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Je post je ook de smileys op dezelfde manier![]()
En je hebt de zelfde generaliserende manier van praten, alsof de rest van de posters hier een soort pact hebben gesloten![]()
Waarom verbaast me dat niet?quote:Op maandag 6 november 2006 22:38 schreef 2live het volgende:
[..]
rik las ze 1 voor 1......sa dook dan onder water om te draaien, er was wel enige discussie over of het wel klopte wat ze deed, of je wel tussendoor kon stoppen met draaien, uiteindelijk toen ze klaar was riep ze; hij zit hartstikke
vast! maar tijn zag toen dat hij gewoon open stond, dus een beetje een vreemd moment.
Dankquote:Op maandag 6 november 2006 22:38 schreef 2live het volgende:
[..]
rik las ze 1 voor 1......sa dook dan onder water om te draaien, er was wel enige discussie over of het wel klopte wat ze deed, of je wel tussendoor kon stoppen met draaien, uiteindelijk toen ze klaar was riep ze; hij zit hartstikke
vast! maar tijn zag toen dat hij gewoon open stond, dus een beetje een vreemd moment.
je hebt fucking gelijk ookquote:Op maandag 6 november 2006 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een bekend psychologisch symptoom.
Kijk maar in het huis, daar praten ze ook allemaal fucking hetzelfde.![]()
Ik denk dat die al open was, het lijkt mij heel sterk dat Sabrina dat goed gedaan heeft.quote:Op maandag 6 november 2006 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je!
Hmmm, zou die kluis al open zijn geweest...? Omdat het Sabrina was...?
Maakt niet uit, ze heeft money in de pocket. Het is toch kluizengeld hè, geen geld om zelf te houden
"Schat", "lieverd"...quote:Op maandag 6 november 2006 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:
Maak je niet druk, het waren krokodillentranenquote:Op maandag 6 november 2006 22:35 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb dat moment vorige week van Jeroen gemist dat ie als een baby zat te janken... is dat nog ergens terug te zien?
Wauw! Moet ik toch morgen even een fucking goed gesprek met mijn moeder hebben.quote:Op maandag 6 november 2006 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Schat", "lieverd"...
Zullen wij 't ook maar bekennen, Mazaru? Wij zijn óók een Siamese tweeling![]()
Het was wel een mooie kansquote:Op maandag 6 november 2006 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
God, wat ben ik blij dat Marcia weg is. Nou Tijn nog![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:42 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het waren krokodillentranen
Tijn maakte er in de live nog een grapje over...quote:Op maandag 6 november 2006 22:42 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het waren krokodillentranen
quote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Snoet123 het volgende:
Mo is al geweest, nu zit Semih in de dbk ( is al ff weg by the way..)
quote:Op maandag 6 november 2006 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wauw! Moet ik toch morgen even een fucking goed gesprek met mijn moeder hebben.
Als dat zo is, dan gaan we als een dolle stappen![]()
Ik ben toch wel blij dat ze niet allemaal dezelfde zeikende stem van Tijn hebbenquote:Op maandag 6 november 2006 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begreep al niet waar dat op sloeg. Nu welquote:Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tijn maakte er in de live nog een grapje over...![]()
Toen de vriendengroep van Tijn in beeld was geweest met Ma enzo...wou bridget eigenlijk een jankende Tijn zien. Zei die zoiets van "misschien kan jeroen ff voor ons janken"![]()
Dat heb ik nou met de stem van Jeroen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat ze niet allemaal dezelfde zeikende stem van Tijn hebben![]()
![]()
Idd. Het zou me zwaar van haar tegenvallenquote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar als sa op jeroen stemt (zoals Mo haar geadviseerd heeft) valt ze wel zwaar door de mand. Sa gaat normaliter niet over lijken
![]()
Die juist weer wel, want dat is zo gemaakt en als je dan denkt dat ze het meent is het nog grappig ookquote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef Snoet123 het volgende:
Ik kan de meeste manieren van praten nog wel "handelen" alleen die van Mo niet (meer) daar gruwel ik van![]()
De messen zijn geslepen bij iedereenquote:Op maandag 6 november 2006 22:50 schreef Suikeroom het volgende:
heeft Mo tegen Sa gezegd dat ze op Roene moet stemmen??
ja dacht het welquote:Op maandag 6 november 2006 22:50 schreef Suikeroom het volgende:
heeft Mo tegen Sa gezegd dat ze op Roene moet stemmen??
Sa zit onder de plak bij Mo maar heeft wel degelijk een mening. Maar Mo onderdrukt haar zoveel dat het er niet echt uitkomtquote:Op maandag 6 november 2006 22:53 schreef Snoet123 het volgende:
Volgens mij begon Mo er daarstraks in de badkamer even over ( dat zijzelf misschien op Jeroen ging stemmen en Sa dat misschien ook moest doen.....maar ik meende dat Sa dat zelf niet zag zitten op dat moment) geeeeen idee wat Sa uiteindelijk zal gaan stemmen. Zit ze onder de plak bij haar zus of heeft ze zelf ook een mening? Zou het erg laag van Sa vinden als ze op Jeroen zou stemmen
Als Sa hier in mee gaat, dan mogen ze van mij hand in hand de deur uitquote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sa zit onder de plak bij Mo maar heeft wel degelijk een mening. Maar Mo onderdrukt haar zoveel dat het er niet echt uitkomt![]()
eruit met Mo vlgd week![]()
De zusters hebben iig niet elke ronde hetzelfde gestemd. Ik meen me één of twee keer te herinneren dat hun stemmen van elkaar afweken.quote:Op maandag 6 november 2006 22:53 schreef Snoet123 het volgende:
Volgens mij begon Mo er daarstraks in de badkamer even over ( dat zijzelf misschien op Jeroen ging stemmen en Sa dat misschien ook moest doen.....maar ik meende dat Sa dat zelf niet zag zitten op dat moment) geeeeen idee wat Sa uiteindelijk zal gaan stemmen. Zit ze onder de plak bij haar zus of heeft ze zelf ook een mening? Zou het erg laag van Sa vinden als ze op Jeroen zou stemmen
Ben ik ook heel benieuwd naar, iemand die het weet?quote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef Lady-night het volgende:
Tijn zei nog iets nadat de camera wegdraaide in de live toen Bridget hem confronteerde met zijn gedrag de laatste week, maar kon het net niet vertstaan. Heeft iemand dat gehoord??
Volgens mij zij het 'but- of kutspel'quote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef Lady-night het volgende:
Tijn zei nog iets nadat de camera wegdraaide in de live toen Bridget hem confronteerde met zijn gedrag de laatste week, maar kon het net niet vertstaan. Heeft iemand dat gehoord??
het zou tactisch wel slimmer zijn om een zo breed mogelijke bank te krijgen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Sa hier in mee gaat, dan mogen ze van mij hand in hand de deur uit![]()
ik weet niet wat die zei maar de intonatie begon niet erg vriendelijkquote:Op maandag 6 november 2006 22:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben ik ook heel benieuwd naar, iemand die het weet?
hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 6 november 2006 22:59 schreef sade42 het volgende:
is er iemand die mij uit kan leggen hoe het gaat als ze twee mensen moeten nomineren?
Als de stemmen staken, misschien? Dat hebben ze bij BB5 eens moeten doen, hun nummer twee bekendmaken.quote:
denk diegene met de meeste stemmen komen op de bankquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als de stemmen staken, misschien? Dat hebben ze bij BB5 eens moeten doen, hun nummer twee bekendmaken.
Vraag me niet hoe dat zat, want ik kan niet rekenen
quote:Op maandag 6 november 2006 22:58 schreef 2live het volgende:
[..]
het zou tactisch wel slimmer zijn om een zo breed mogelijke bank te krijgen.
ik vind dat sa soms best heel zinnige dingen zegt......ze kokketteerd ook wel een beetje met haar zgn. dom zijn
Op dat soort momenten ben ik erg blij dat Marlies "zooooooooo fijn" eruit isquote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef Bartoli het volgende:
ow het bekende "het is zo fijn om met BB (lees: die botox heks) te praten
Dat is wat ik verstond, in ieder gevalquote:
volgens mij opgeteldquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef sade42 het volgende:
[..]
worden de stemmen dan bij elkaar opgeteld of telt dan alleen de eerste stem?
Volgens mij 15.000 euroquote:Op maandag 6 november 2006 23:04 schreef kissa het volgende:
Ehh..het is me even ontgaan hoeveel geld Saar uit de kluis heeft gehaald![]()
heeft wat in te halen van een weekquote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef sade42 het volgende:
mijn god wat zit die tijn op de praatstoel zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De streams staat alweer een half uur op MUTE!quote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef sade42 het volgende:
mijn god wat zit die tijn op de praatstoel zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah, zo vlak voor het slapen gaan is het wel iig slaap-opwekkendquote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Day het volgende:
[..]
De streams staat alweer een half uur op MUTE!
Totaal geen behoefte aan Tijn's boeiende verhalen met die slome stem!![]()
Hmmm, ik word meestal nogal agressief van die onzin die uit zijn mond komt. Belist niet goed voor het slapen gaan voor mij. Tijnquote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, zo vlak voor het slapen gaan is het wel iig slaap-opwekkend
En zeker op zeker Tijn exitquote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Snoet123 het volgende:
Idd...wat een verschil met de afgelopen week die Tijn![]()
De bank van mn dromen zou zijn Tijn- Mo![]()
Een soort Bart/Sabine... maar dan andersquote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Snoet123 het volgende:
Inderdaad, anders, dit is namelijk een stuk misselijkmakender, irritant en vervelend.quote:Op maandag 6 november 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een soort Bart/Sabine... maar dan anders![]()
Zou geweldig zijn. Maar die kans lijkt me nihil.quote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Snoet123 het volgende:
Dan wel Rik erbij en Sabrina die wintquote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef Snoet123 het volgende:
Ik ga toch echt vrezen voor een zusjes-broertjes finale.....(Rik en Sa gun ik het nog wel maar de gedachte dat die Mo ook de finale gaat halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
En dat DEKSELSE ´lamaseggu´ en ´weetjuwew´.quote:Op maandag 6 november 2006 23:37 schreef Snoet123 het volgende:
Mo praat zelfs zonder komma's en puntenzelden iem zo onsamenhangend horen praten en Mo flikt het Iedere x weer
Helaas wordt ze niet genomineerd anders lag ze er allang uit.quote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef Snoet123 het volgende:
Ik ga toch echt vrezen voor een zusjes-broertjes finale.....(Rik en Sa gun ik het nog wel maar de gedachte dat die Mo ook de finale gaat halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Heb je wel eens in een grote stad om je heen geluisterd wat de jeugd spreekt, ik krijg van Monique's taal geen kippenvel meerquote:Op maandag 6 november 2006 23:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En dat DEKSELSE ´lamaseggu´ en ´weetjuwew´.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon al tijden geen streams meer aan.quote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef Snoet123 het volgende:
Ik heb van pure ellende alles op mute staan nu, jullie ook?![]()
Ik ga alleen maar af van de verhalen hier en daar trek ik mijn conclusies uitquote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef Snoet123 het volgende:
Ik zit DGK te kijken dus sowieso op mute, scheelt een hoop ergernissen wat ik zo leesquote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef Snoet123 het volgende:
Hoezo houdt ze sowieso geld over aan BB? Het is toch voor haar kluis???quote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
Ik ben blij voor Sabrina dat ze zowieso wat geld overhoud aan BB. Echt.
Overigens staat op de blog dat de bewoners nieuwe kleding zouden hebben. Echter, ik weet 100% zeker dat ik het shirt van Tijn en het truitje van Sabrina vaker heb gezien.
Ow is dat zoquote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
Overigens staat op de blog dat de bewoners nieuwe kleding zouden hebben. Echter, ik weet 100% zeker dat ik het shirt van Tijn en het truitje van Sabrina vaker heb gezien.
Ik geloof dat het kluisgeld is en niet 'eigen' geld. Maar is toch mooi.quote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
Ik ben blij voor Sabrina dat ze zowieso wat geld overhoud aan BB. Echt.
Vreemd dat ze zoiets triviaals op de blog zetten terwijl ze van het weekeinde te beroerd waren om de caps te updatenquote:Overigens staat op de blog dat de bewoners nieuwe kleding zouden hebben. Echter, ik weet 100% zeker dat ik het shirt van Tijn en het truitje van Sabrina vaker heb gezien.
Dat zegt me zo ook niets, maargoed, ik ga er maar niet van uit dat ze nieuwe kleding hebben gehad. Niemand heeft verder toch ook koffers gezien ofzo?quote:Op maandag 6 november 2006 23:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ow is dat zo....Tijn liep vandaag wel in een shirt met Puma stijl loge alleen dan de tekst PUNK...die had ik nog niet eerder gezien volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |