Hoho, wil je mij niet over een kam scheren met anderen? Ik heb netjes antwoord gegeven op jouw vraag, toch?quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
jullie wisten toch met zn alle cker dat Hummie Tijn eruit aan het pesten was![]()
richt anders een conspiracy groepje op![]()
Hebben ze de ballen niet voor...die knijpen hem nu echt wel. Die kopen toen Marcia d'r naam genoemd werd.quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Jeroen en Semih hun scenario bijstellen en dan Tijn wéér op de bank zetten, dan waarschijnlijk met Jeroen. En dat Tijn dan van Jeroen verliest
Dat is nog erger voor hem dan van Marcia verliezen.
Hoop op Semih, ligt het meest voor de hand denk ik.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kijk niet '' zo, of ik hap...!
Ik denk:quote:
Ongetwijfeld Jeroen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn ???? Die kan niet kiezen denk ik tussen Semih en Jeroen
Als dat zo is, vliegt Jeroen er idd uit, maar dat vind ik niet erg omdat Sa voor mij mag winnen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
kan heel goed dat semih op Sa gaat stemmen....hij had er het v/d week al over
Sa tegenover Jeroen...vliegt Jeroen eruit
Als ik tussen die twee moet kiezen kies ik voor Sabrina. Die gun ik de overwinning meer.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
Sa noway op Jeroenquote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk:
Jeroen/Semih --- Tijn
Mo/Sa/Rik ---> Jeroen
Tijn ???? Die kan niet kiezen denk ik tussen Semih en Jeroen
Volgens mij was dat zijn tactiek als Marcia was gebleven.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:Zit die centenbak weer bij Mo. Hij vond het toch erg dat hij die 3 dagen niet bij de rest was? Laat hem er nu ook naartoe gaan dan!!!
De rest boeit hem niet....de zusjes des te meer....en vooral Mo natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:Zit die centenbak weer bij Mo. Hij vond het toch erg dat hij die 3 dagen niet bij de rest was? Laat hem er nu ook naartoe gaan dan!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |