Hoho, wil je mij niet over een kam scheren met anderen? Ik heb netjes antwoord gegeven op jouw vraag, toch?quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
jullie wisten toch met zn alle cker dat Hummie Tijn eruit aan het pesten was![]()
richt anders een conspiracy groepje op![]()
Hebben ze de ballen niet voor...die knijpen hem nu echt wel. Die kopen toen Marcia d'r naam genoemd werd.quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Jeroen en Semih hun scenario bijstellen en dan Tijn wéér op de bank zetten, dan waarschijnlijk met Jeroen. En dat Tijn dan van Jeroen verliest
Dat is nog erger voor hem dan van Marcia verliezen.
Hoop op Semih, ligt het meest voor de hand denk ik.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kijk niet '' zo, of ik hap...!
Ik denk:quote:
Ongetwijfeld Jeroen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn ???? Die kan niet kiezen denk ik tussen Semih en Jeroen
Als dat zo is, vliegt Jeroen er idd uit, maar dat vind ik niet erg omdat Sa voor mij mag winnen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
kan heel goed dat semih op Sa gaat stemmen....hij had er het v/d week al over
Sa tegenover Jeroen...vliegt Jeroen eruit
Als ik tussen die twee moet kiezen kies ik voor Sabrina. Die gun ik de overwinning meer.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
Sa noway op Jeroenquote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk:
Jeroen/Semih --- Tijn
Mo/Sa/Rik ---> Jeroen
Tijn ???? Die kan niet kiezen denk ik tussen Semih en Jeroen
Volgens mij was dat zijn tactiek als Marcia was gebleven.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:Zit die centenbak weer bij Mo. Hij vond het toch erg dat hij die 3 dagen niet bij de rest was? Laat hem er nu ook naartoe gaan dan!!!
De rest boeit hem niet....de zusjes des te meer....en vooral Mo natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:Zit die centenbak weer bij Mo. Hij vond het toch erg dat hij die 3 dagen niet bij de rest was? Laat hem er nu ook naartoe gaan dan!!!
i copy thatquote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef Day het volgende:
Kunnen de nominatielijstjes naar het nominatietopic?
Bedankt![]()
Nee die staan er alquote:
Mooiste als het Mo én Tijn zijn op de bank, zodat ze weten dat ze gescheiden worden.quote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef Day het volgende:
Het mooie zou zijn als Mo deze week genomineerd wordt.
Gaat Tijn weer uit z'n dak
Joh!quote:Op maandag 6 november 2006 21:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee die staan er alje hoeft ze niet te kopieren
![]()
Ja ik wordt steeds meer bevestigd in zijn acteren. Ik vond hem in het begin echt leuk, maar echt nuquote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef schizolientje het volgende:
hij is al weer snel over Marcia heen, heeft het nu al weer over nomineren onze Tijn
Ik heb me ook heel erg vergist in hem, was in de eerste instantie best wel fan van hem maar eigenlijk na de ruzie met Sem zakte hij al in mijn achting, hij kan die dingen niet fatsoenlijk handelenquote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja ik wordt steeds meer bevestigd in zijn acteren. Ik vond hem in het begin echt leuk, maar echt nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gezeik op Semih hierover.quote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef riri het volgende:
jaja....jeroen en semih....plannetje mislukt
net goed
die gezichten van die twee toen marcia eruit moest![]()
![]()
![]()
gaat er om dat ze Tijn al afgeschreven hadden...ze waren zelfs al plannetjes aant maken met Marcia...dus dan denk ik als ik die verbaasde kop zie.....JAMMER JOH!quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gezeik op Semih hierover.![]()
Is het al bij jullie opgekomen dat hij ook wel eens gewoon teleurgsteld kon zijn geweest omdat Marcia weg moest
Ja volgens mij is Sem nog niet zo beroerdquote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Is het al bij jullie opgekomen dat hij ook wel eens gewoon teleurgsteld kon zijn geweest omdat Marcia weg moest
daar is ie zo overheen als hij aan zijn kluisje denkt!quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Semih is de meest meegaande van het stelletje mannenquote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Sem nog niet zo beroerd
En Tijn was in verdekte termen Mo aan het pushen om vooral Jeroen te nomineren. Maar goed, dat zal wel weer niet door jou als "afspraken maken over nomineren" gezien worden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
gaat er om dat ze Tijn al afgeschreven hadden...ze waren zelfs al plannetjes aant maken met Marcia...dus dan denk ik als ik die verbaasde kop zie.....JAMMER JOH!![]()
Hij was mijn favoriet in het begin, daarna zakte het even weg, maar de laatste weken is hij weer mijn nummer 1 geworden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja volgens mij is Sem nog niet zo beroerd
Precies, hij heeft er de hele week geen geheim van gemaakt dat hij het vooral erg zou vinden als zij weg gaat.quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag tie opgelucht zijn...hij mag zowiezo nog een weekie.quote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Overigens is Tijn nu verdacht vrolijk. Weg is meneer zijn depri bui.
Dat vindt ie gewoon leuk voor Semquote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel benieuwd hoe Rik zal reageren dat Marcia hem het geld geeft.
Yep , hij laat ook echt zien hoe erg hij het vindt dat Marcia weg is, de gevoelsmensquote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mag tie opgelucht zijn...hij mag zowiezo nog een weekie.
Als er drank was deed tie een feestje...lekker belangrijk.![]()
Oh, dan weet ik ook waarom hij niet meer bij de politie isquote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef Verida het volgende:
het was misschien ook wel heel veel zenuwen van Tijn, hij mag nu blijven en weet nog niet of hij weer op de bank zit, is dus nu opgelucht.
hij heeft al zn familie en vrienden gezienquote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
En Tijn was in verdekte termen Mo aan het pushen om vooral Jeroen te nomineren. Maar goed, dat zal wel weer niet door jou als "afspraken maken over nomineren" gezien worden.
Overigens is Tijn nu verdacht vrolijk. Weg is meneer zijn depri bui.
quote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, hij heeft er de hele week geen geheim van gemaakt dat hij het vooral erg zou vinden als zij weg gaat.
Ik ben overigens wel benieuwd hoe Rik zal reageren dat Marcia hem het geld geeft.
als ie dat doet is ie volgens jullie een zeikerd die het zogenaamd erg vind voor zn broertje dat zn maatje weg is en kan ie geen eens blij zijn dat ie mag blijvenquote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef Day het volgende:
[..]
Yep , hij laat ook echt zien hoe erg hij het vindt dat Marcia weg is, de gevoelsmens
Fijn ook dat hij zijn broertje even troost.
Kun je nagaan wat een watje het isquote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij heeft al zn familie en vrienden gezien![]()
Whehehequote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik ook waarom hij niet meer bij de politie is![]()
Stessbestendig![]()
conclusie ; als ze een hekel aan je hebben is er altijd wel iets te vinden!quote:Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als ie dat doet is ie volgens jullie een zeikerd die het zogenaamd erg vind voor zn broertje dat zn maatje weg is en kan ie geen eens blij zijn dat ie mag blijven![]()
ok ik hou op![]()
Ze zette hem consequent negatief neer afgelopen week en probeerde zo de bellers/sms'ers te beïnvloeden. Heeft dus niet geholpenquote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
jullie wisten toch met zn alle cker dat Hummie Tijn eruit aan het pesten was![]()
Dat wordt een moeilijke nu.quote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
Kom op Jeroen... je kúnt 't... nog een keer!![]()
[afbeelding]
Inderdaad, zelf in de uitzending in de vooravond wat het heel erg anti Tijnquote:Op maandag 6 november 2006 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zette hem consequent negatief neer afgelopen week en probeerde zo de bellers/sms'ers te beïnvloeden. Heeft dus niet geholpen![]()
Mo GOquote:Op maandag 6 november 2006 22:26 schreef Snoet123 het volgende:
Mo is ook alweer druk met haar "tactische zetten"....ff Semih bewerken voor de nominaties....t blijft een sluwe tante
Ze heeft het sleuteltje en het geld van Hilde ligt al in haar kluisjequote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp dat de streams 'per ongeluk' gingen bufferen net toen Sabrina de kluis opende?We weten dus niet helemaal hoe of wat.
Op 1 decemberquote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef henk.jansen het volgende:
Wanneer gaat die rinkelen
[afbeelding]
nee hoor, heb alles kunnen volgenquote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp dat de streams 'per ongeluk' gingen bufferen net toen Sabrina de kluis opende?We weten dus niet helemaal hoe of wat.
Dat is een voorbewerking. Ze doen net alsof om later gewoon de boel te kunnen belazeren.quote:Op maandag 6 november 2006 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zette hem consequent negatief neer afgelopen week en probeerde zo de bellers/sms'ers te beïnvloeden. Heeft dus niet geholpen![]()
Ja weet ik, dank jequote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze heeft het sleuteltje en het geld van Hilde ligt al in haar kluisje![]()
Ben jij broer van die suikeroomquote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef T-lex het volgende:
Iemand het armbandje al gespot bij Mo?
Hoor jullie er helemaal niet over....dacht nou dan komt het hé "Tijn legt Mo aan de ketting" ofzo!![]()
![]()
Oh, vertel!quote:
Dat hadden ze toch al een hele week kunnen verzinnen?quote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Snoet123 het volgende:
Mo moet naar de dbk komen ( shit slecht moment, sabrina wilde net in de groep gaan gooien hoe ze de nominaties nu aan moeten gaan pakken, zij wilde de hele groep op de bank hebben)
Die hebben we al gehad bij Etienne en Sabrina... er was zelfs een COS naar vernoemd, dacht ik.quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef T-lex het volgende:
Iemand het armbandje al gespot bij Mo?
Hoor jullie er helemaal niet over....dacht nou dan komt het hé "Tijn legt Mo aan de ketting" ofzo!![]()
![]()
Dan heeft ze een grote kans dat ze haar eigen zus daarmee elimineert. Ik zie Mo er tegen elke andere bewoner uit gaan als ze op de bank komt.quote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Snoet123 het volgende:
Mo moet naar de dbk komen ( shit slecht moment, sabrina wilde net in de groep gaan gooien hoe ze de nominaties nu aan moeten gaan pakken, zij wilde de hele groep op de bank hebben)
quote:
Klopt ja...quote:Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad bij Etienne en Sabrina... er was zelfs een COS naar vernoemd, dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |