quote:Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef sade42 het volgende:
De envelop:
Lieve Moon,
in deze envelop zie je wat papieren van de advocaat van Rob. Het verzoek is of je even onder A en onder B wil tekenen dan kan Rob de echtscheidingsprocedure in werking zetten. Mocht je dan uit het huis komen kom je dat als vrije meid. Je tekent meteen dat je afstand doet van je kinderen, die neemt Rob onder zijn hoede. Oh en Rob laat ook even de groeten aan Tijn doen, de letterlijk tekst:"Bedankt gozer, op deze manier kan ik makkelijk van dat wijf af, je krijgt 10.000 euro van me".
las ik net op VOL is wel een goeie
Ja, ik zag hem !!quote:Op maandag 6 november 2006 20:28 schreef sade42 het volgende:
er ligt een kluisje in het zwembad
Die schrokken wel ff ja....prachtig gewoon!quote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef gerxan het volgende:
zag je de reaktie van sem en jeroen... damn plannetje mislukt
tijn en mo op de bank hopelijkquote:Op maandag 6 november 2006 21:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die schrokken wel ff ja....prachtig gewoon!![]()
Geld uit het kluisje van Hilde.quote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef Day het volgende:
Ah, ik hoop dat ze het redt!
Krijg ze nou dat geld handje contantje? Of maakt het deel uit van het prijzengeld?
ja dat ding is openquote:Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef Day het volgende:
Heeft ze het gehaald?
YES!quote:
vergeet niet dat ze blond zijnquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
hallo, hebben jullie nog nooit een kluis opengemaakt ofzo ?
ze is best wel dik aan het wordenquote:
Voor een vrouw van over de 20 valt het wel mee, ik zie ze van 14 of 15 die vetter zijnquote:
Ik had niet verwacht dat hij eruit zou gaan. Dus mij heb je er niet mee.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
hey mede streamers zijn jullie ook zo blij dat Tijn er nog in zit![]()
![]()
Nee, ik baal als een stekker. Maar leuk voor jou.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Ikke wel.....mijn week kan niet meer stuk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Semih/Jeroen --> Tijnquote:Op maandag 6 november 2006 21:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij eruit zou gaan. Dus mij heb je er niet mee.![]()
En dan heb ik weer wat te zeiken komende week, want hij zit er deze week weer op, hoop ik.
doet nu niet zo stoer klein kindquote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
jullie wisten toch met zn alle cker dat Hummie Tijn eruit aan het pesten was![]()
richt anders een conspiracy groepje op![]()
sa en mo samen op de bank zou dat niet leuk zijn dan???quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Semih/Jeroen --> Tijn
Sa --> ??
Mo --> Jeroen
Tijn -->Sem of Jeroen
Rik --> Jeroen
ofwel Jeroen zit er sowieso weer op denk ik met of Tijn, Mo, Sem of Rik
denk alleen dat Sa nu al zeker mag zijn dat ze er niet opzit![]()
Sa mag wat mij betreft winnen. Mo moet er idd zsm uitquote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef enermid het volgende:
[..]
sa en mo samen op de bank zou dat niet leuk zijn dan???
Je zit nu met een stijve achter je pc zeker.quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
jullie wisten toch met zn alle cker dat Hummie Tijn eruit aan het pesten was![]()
op wie gaat Sa dan stemmen?quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Jeroen en Semih hun scenario bijstellen en dan Tijn wéér op de bank zetten, dan waarschijnlijk met Jeroen. En dat Tijn dan van Jeroen verliest
Dat is nog erger voor hem dan van Marcia verliezen.
Hoho, wil je mij niet over een kam scheren met anderen? Ik heb netjes antwoord gegeven op jouw vraag, toch?quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
Hebben ze de ballen niet voor...die knijpen hem nu echt wel. Die kopen toen Marcia d'r naam genoemd werd.quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Jeroen en Semih hun scenario bijstellen en dan Tijn wéér op de bank zetten, dan waarschijnlijk met Jeroen. En dat Tijn dan van Jeroen verliest
Dat is nog erger voor hem dan van Marcia verliezen.
Hoop op Semih, ligt het meest voor de hand denk ik.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kijk niet '' zo, of ik hap...!
Ik denk:quote:
Ongetwijfeld Jeroen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn ???? Die kan niet kiezen denk ik tussen Semih en Jeroen
Als dat zo is, vliegt Jeroen er idd uit, maar dat vind ik niet erg omdat Sa voor mij mag winnen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
kan heel goed dat semih op Sa gaat stemmen....hij had er het v/d week al over
Sa tegenover Jeroen...vliegt Jeroen eruit
Als ik tussen die twee moet kiezen kies ik voor Sabrina. Die gun ik de overwinning meer.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
Sa noway op Jeroenquote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk:
Jeroen/Semih --- Tijn
Mo/Sa/Rik ---> Jeroen
Tijn ???? Die kan niet kiezen denk ik tussen Semih en Jeroen
Volgens mij was dat zijn tactiek als Marcia was gebleven.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef riri het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:Zit die centenbak weer bij Mo. Hij vond het toch erg dat hij die 3 dagen niet bij de rest was? Laat hem er nu ook naartoe gaan dan!!!
De rest boeit hem niet....de zusjes des te meer....en vooral Mo natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:Zit die centenbak weer bij Mo. Hij vond het toch erg dat hij die 3 dagen niet bij de rest was? Laat hem er nu ook naartoe gaan dan!!!
i copy thatquote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef Day het volgende:
Kunnen de nominatielijstjes naar het nominatietopic?
Bedankt![]()
Nee die staan er alquote:
Mooiste als het Mo én Tijn zijn op de bank, zodat ze weten dat ze gescheiden worden.quote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef Day het volgende:
Het mooie zou zijn als Mo deze week genomineerd wordt.
Gaat Tijn weer uit z'n dak
Joh!quote:Op maandag 6 november 2006 21:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee die staan er alje hoeft ze niet te kopieren
![]()
Ja ik wordt steeds meer bevestigd in zijn acteren. Ik vond hem in het begin echt leuk, maar echt nuquote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef schizolientje het volgende:
hij is al weer snel over Marcia heen, heeft het nu al weer over nomineren onze Tijn
Ik heb me ook heel erg vergist in hem, was in de eerste instantie best wel fan van hem maar eigenlijk na de ruzie met Sem zakte hij al in mijn achting, hij kan die dingen niet fatsoenlijk handelenquote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja ik wordt steeds meer bevestigd in zijn acteren. Ik vond hem in het begin echt leuk, maar echt nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gezeik op Semih hierover.quote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef riri het volgende:
jaja....jeroen en semih....plannetje mislukt
net goed
die gezichten van die twee toen marcia eruit moest![]()
![]()
![]()
gaat er om dat ze Tijn al afgeschreven hadden...ze waren zelfs al plannetjes aant maken met Marcia...dus dan denk ik als ik die verbaasde kop zie.....JAMMER JOH!quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gezeik op Semih hierover.![]()
Is het al bij jullie opgekomen dat hij ook wel eens gewoon teleurgsteld kon zijn geweest omdat Marcia weg moest
Ja volgens mij is Sem nog niet zo beroerdquote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Is het al bij jullie opgekomen dat hij ook wel eens gewoon teleurgsteld kon zijn geweest omdat Marcia weg moest
daar is ie zo overheen als hij aan zijn kluisje denkt!quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |