quote:Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef sade42 het volgende:
De envelop:
Lieve Moon,
in deze envelop zie je wat papieren van de advocaat van Rob. Het verzoek is of je even onder A en onder B wil tekenen dan kan Rob de echtscheidingsprocedure in werking zetten. Mocht je dan uit het huis komen kom je dat als vrije meid. Je tekent meteen dat je afstand doet van je kinderen, die neemt Rob onder zijn hoede. Oh en Rob laat ook even de groeten aan Tijn doen, de letterlijk tekst:"Bedankt gozer, op deze manier kan ik makkelijk van dat wijf af, je krijgt 10.000 euro van me".
las ik net op VOL is wel een goeie
Ja, ik zag hem !!quote:Op maandag 6 november 2006 20:28 schreef sade42 het volgende:
er ligt een kluisje in het zwembad
Die schrokken wel ff ja....prachtig gewoon!quote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef gerxan het volgende:
zag je de reaktie van sem en jeroen... damn plannetje mislukt
tijn en mo op de bank hopelijkquote:Op maandag 6 november 2006 21:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die schrokken wel ff ja....prachtig gewoon!![]()
Geld uit het kluisje van Hilde.quote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef Day het volgende:
Ah, ik hoop dat ze het redt!
Krijg ze nou dat geld handje contantje? Of maakt het deel uit van het prijzengeld?
ja dat ding is openquote:Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef Day het volgende:
Heeft ze het gehaald?
YES!quote:
vergeet niet dat ze blond zijnquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
hallo, hebben jullie nog nooit een kluis opengemaakt ofzo ?
ze is best wel dik aan het wordenquote:
Voor een vrouw van over de 20 valt het wel mee, ik zie ze van 14 of 15 die vetter zijnquote:
Ik had niet verwacht dat hij eruit zou gaan. Dus mij heb je er niet mee.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
hey mede streamers zijn jullie ook zo blij dat Tijn er nog in zit![]()
![]()
Nee, ik baal als een stekker. Maar leuk voor jou.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Ikke wel.....mijn week kan niet meer stuk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Semih/Jeroen --> Tijnquote:Op maandag 6 november 2006 21:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij eruit zou gaan. Dus mij heb je er niet mee.![]()
En dan heb ik weer wat te zeiken komende week, want hij zit er deze week weer op, hoop ik.
doet nu niet zo stoer klein kindquote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
jullie wisten toch met zn alle cker dat Hummie Tijn eruit aan het pesten was![]()
richt anders een conspiracy groepje op![]()
sa en mo samen op de bank zou dat niet leuk zijn dan???quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Semih/Jeroen --> Tijn
Sa --> ??
Mo --> Jeroen
Tijn -->Sem of Jeroen
Rik --> Jeroen
ofwel Jeroen zit er sowieso weer op denk ik met of Tijn, Mo, Sem of Rik
denk alleen dat Sa nu al zeker mag zijn dat ze er niet opzit![]()
Sa mag wat mij betreft winnen. Mo moet er idd zsm uitquote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef enermid het volgende:
[..]
sa en mo samen op de bank zou dat niet leuk zijn dan???
Je zit nu met een stijve achter je pc zeker.quote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
jullie wisten toch met zn alle cker dat Hummie Tijn eruit aan het pesten was![]()
richt anders een conspiracy groepje op![]()
op wie gaat Sa dan stemmen?quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Jeroen en Semih hun scenario bijstellen en dan Tijn wéér op de bank zetten, dan waarschijnlijk met Jeroen. En dat Tijn dan van Jeroen verliest
Dat is nog erger voor hem dan van Marcia verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |