Als de stemmen staken, misschien? Dat hebben ze bij BB5 eens moeten doen, hun nummer twee bekendmaken.quote:
denk diegene met de meeste stemmen komen op de bankquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als de stemmen staken, misschien? Dat hebben ze bij BB5 eens moeten doen, hun nummer twee bekendmaken.
Vraag me niet hoe dat zat, want ik kan niet rekenen
quote:Op maandag 6 november 2006 22:58 schreef 2live het volgende:
[..]
het zou tactisch wel slimmer zijn om een zo breed mogelijke bank te krijgen.
ik vind dat sa soms best heel zinnige dingen zegt......ze kokketteerd ook wel een beetje met haar zgn. dom zijn
Op dat soort momenten ben ik erg blij dat Marlies "zooooooooo fijn" eruit isquote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef Bartoli het volgende:
ow het bekende "het is zo fijn om met BB (lees: die botox heks) te praten
Dat is wat ik verstond, in ieder gevalquote:
volgens mij opgeteldquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef sade42 het volgende:
[..]
worden de stemmen dan bij elkaar opgeteld of telt dan alleen de eerste stem?
Volgens mij 15.000 euroquote:Op maandag 6 november 2006 23:04 schreef kissa het volgende:
Ehh..het is me even ontgaan hoeveel geld Saar uit de kluis heeft gehaald![]()
heeft wat in te halen van een weekquote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef sade42 het volgende:
mijn god wat zit die tijn op de praatstoel zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De streams staat alweer een half uur op MUTE!quote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef sade42 het volgende:
mijn god wat zit die tijn op de praatstoel zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah, zo vlak voor het slapen gaan is het wel iig slaap-opwekkendquote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Day het volgende:
[..]
De streams staat alweer een half uur op MUTE!
Totaal geen behoefte aan Tijn's boeiende verhalen met die slome stem!![]()
Hmmm, ik word meestal nogal agressief van die onzin die uit zijn mond komt. Belist niet goed voor het slapen gaan voor mij. Tijnquote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, zo vlak voor het slapen gaan is het wel iig slaap-opwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |