Mijn excuses, gemist.quote:Op maandag 6 november 2006 19:45 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij heb ik RoofingBurner het goede antwoord al zien geven.
Lijkt me eerder een tomaat-smaakstofquote:Op maandag 6 november 2006 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een andere mogelijke was Thaumatine
Kijk, jij kent de man.quote:Op maandag 6 november 2006 19:52 schreef peaceman het volgende:
is dat die israelische reggae artiest?
Zo heet de orthodoxe vrouw van Frans Bauer.quote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef peaceman het volgende:
Marisyahou?
Grand Old nog wat...quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef erkel het volgende:
Yellowstone Park Geiser?
Lienekien +1quote:Op maandag 6 november 2006 20:10 schreef Lienekien het volgende:
Old Faithful.
Puntje tongquote:Op maandag 6 november 2006 20:10 schreef Lienekien het volgende:
Old Faithful.
Achja dat was hetquote:Op maandag 6 november 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Van het duitse plaatje Neanderthal, waar fossiele resten gevonden zijn van wat men DACHT dat "de missing link" tussen mensen en apen zou zijn.
Ok, ik reken het goed, technisch gezien heb je ook gelijk. Ik had moeten vragen hoe Neanderthal aan zijn naam gekomen is. Dr_Flash +1quote:Op maandag 6 november 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Van het duitse plaatje Neanderthal, waar fossiele resten gevonden zijn van wat men DACHT dat "de missing link" tussen mensen en apen zou zijn.
ja, zoiets kan het ook zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 20:59 schreef BrandX het volgende:
de initialen waren telkens hetzelfde?
Heb ik ook overwogen.. maar een op de vijf presidenten vermoord, wellicht wat veel dacht ik..quote:
"Ieder uur is het 5 over het heel! Echt!"quote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Ze volgenden een president op die vermoord was?
Ja, het heeft wel iets met de dood te makenquote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef BrandX het volgende:
of je geeft nog een hint?
Aanvullingquote:Op maandag 6 november 2006 21:23 schreef BrandX het volgende:
elke president werd voor twee ambtstermijn gekozen, behalve elke derde?
Bush doorbrak deze cyclus?
I dream... In wishful thinkingquote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Aanvullingwant die derde werd voordat hij zijn tweede ambtstermijn in kon vermoord?
Lincoln of Roosevelt-esk.... maar ik geef het opquote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I dream... In wishful thinking
In my peaceful world
Nee
Berkery +1quote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef Berkery het volgende:
Elke president, die in een jaar eindigend op '0' werd gekozen, stierf voor hij zijn ambtstermijn kon volmaken, Reagan verbrak die cyclus.
Zoek maar naquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef peaceman het volgende:
nooit geweten.
quote:"What is democracy"?
"That's got something to do with young men killing each other I think".
neequote:Op maandag 6 november 2006 21:41 schreef peaceman het volgende:
Tom Clay - What the world needs now?
je bent heel erg warm.quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef BrandX het volgende:
een nummer van metallica volgens mij. Master of puppets?
Ik ben ook pas net klaar met etenquote:
toe maar! ik had vandaag om half zeven mijn maagje al gevuld. Normaal ook pas om een uurtje of half negen hoor, dan ben ik pas terug van training enzoquote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net klaar met eten
quote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef Homdeck het volgende:
gokje op 16
Al die massasprints die hij won...quote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef BrandX het volgende:
gokje op 9
Hij heeft echt wel veel bergetappes en tijdritten gewonnen hoor..quote:Op maandag 6 november 2006 21:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Al die massasprints die hij won...![]()
Volgens mij (ik heb intussen gezocht) staat het antwoord er wel bij.quote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef peaceman het volgende:
Niemand Holland Sport gekeken?
Volgens Holland Sport niet...quote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij (ik heb intussen gezocht) staat het antwoord er wel bij.
Óf je hebt geen kaas gegeten van wielrennen, óf je hebt de vraag verkeerd gelezen. Er zijn maar 21 etappesquote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel veel bergetappes en tijdritten gewonnen hoor..
tijdens de 7 keer dat hij won, dus 147 etappes wiseguyquote:Op maandag 6 november 2006 22:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Óf je hebt geen kaas gegeten van wielrennen, óf je hebt de vraag verkeerd gelezen. Er zijn maar 21 etappes![]()
Oh, ik ook.quote:Op maandag 6 november 2006 22:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Óf je hebt geen kaas gegeten van wielrennen, óf je hebt de vraag verkeerd gelezen. Er zijn maar 21 etappes![]()
Edit: Aha, ik heb zelf de vraag verkeerd gelezen denk ik. Ik las tijdens de 7e keer dat hij won (in 2005 dus)..
over 7 tours maal 21 etappes kan hij er dus heul veul meer gewonnen hebben hoor, lees de vraag nog maar eens.quote:Op maandag 6 november 2006 22:05 schreef macondo het volgende:
[..]
ehm, 24?quote:Op maandag 6 november 2006 22:07 schreef peaceman het volgende:
BrandX zit er het dichtst bij.
Jaja... heb mijn post al geedit...quote:Op maandag 6 november 2006 22:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
tijdens de 7 keer dat hij won, dus 147 etappes wiseguy
Hmmm dit is dus het antwoord wat Holland Sport gaf. Ze noemden echter specifiek dat dit zonder de ploegentijdrit was. Op wikipedia tel ik echter 23 overwinningen, inclusief 3 ploegentijdrit-overwinningen... dan zou het dus 20 betekenen. Aangezien ik uitging van Holland Sport krijg je toch het punt.quote:Op maandag 6 november 2006 22:09 schreef Homdeck het volgende:
22?
Is dit niet gewoon goed?quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef BrandX het volgende:
gooi omhoog dan. 7 tours, maal 3 overwinningen per tour = 21![]()
Enneh... je moet de jaren '93 en '95 niet meetellen he.quote:1999 (4x), 2000 (1x), 2001 (4x), 2002 (4x), 2003 (2x incl. ploegentijdrit), 2004 (6x), 2005 (1x)
Wat jij van wiki quote is bij elkaar opgeteld ook 22 (eventueel min 2 maal ploegenrit) dus dan blijft het punt gewoon bij Homdeckquote:Op maandag 6 november 2006 22:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon goed?
wiki:
[..]
Enneh... je moet de jaren '93 en '95 niet meetellen he.
Homdeck heeft het punt al op feiten uit holland sport. De vraagsteller beslist wie het punt krijgtquote:Op maandag 6 november 2006 22:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon goed?
wiki:
[..]
Enneh... je moet de jaren '93 en '95 niet meetellen he.
quote:Op maandag 6 november 2006 22:23 schreef MaJo het volgende:
Familie Knots? Harry Mullisch?
Nu daag je me uit, heb het tien keer nageteldquote:Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef MaJo het volgende:
Waarom zit niemand dat de punten van Macondo bij elkaar opgeteld gewoon 22 zijn![]()
ja maar het verband met de familie knots zie ik nog niet helemaal.quote:Op maandag 6 november 2006 22:24 schreef MaJo het volgende:
Ik haal dingen door elkaar volgens mij
Gerard Reve dan?
13+2 is toch 15? Of ik snap niet wat inclusief ploegentijdrit betekend maar ik kom toch echt op 22 uitquote:Op maandag 6 november 2006 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Nu daag je me uit, heb het tien keer nageteld
1999 (4x) dus 4
2000 (1x), dus 5
2001 (4x), dus 9
2002 (4x), dus 13
2003 (2x incl. ploegentijdrit), dus 14
2004 (6x), dus 20
2005 (1x), dus 21
Hierbij ga ik ervan uit dat in 2003 er staat 2 keer gewonnen, waarvan één keer ploegentijdrit. Maar wiki is hier erg mistig... en 22 is wel gewoon goed lijkt me. Dat inclusief kan je ook op twee manieren interpreteren.
nou dat is het gekke van wiki... in die regel die macondo quote staat maar 1 ploegentijdrit en in het touroverzicht op wiki staan er 3...quote:Op maandag 6 november 2006 22:27 schreef Homdeck het volgende:
de info op wiki dat hij maar 1 keer de ploegentijdrit gewonnen zou hebben klopt volgens mij ook niet.
nee, het staat zelfs op dezelfde paginaquote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat één van jullie op de Nederlandse wiki kijkt en de ander op de Engelse?
Ik weet het wel dat frustreert me, anders was ik ook niet op van 't Reve gekomen... Zit met Archibald in mijn hoofd maar dat is wederom Mulischquote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Homdeck het volgende:
Goed ik wil eigenlijk naar bed![]()
Het gaat om het literaire debuut van Reve.
en niet de Avonden. Dit boek werd eerder in tijdschriftvorm uitgegeven, maar na de avonden in boekvorm.quote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Homdeck het volgende:
Goed ik wil eigenlijk naar bed![]()
Het gaat om het literaire debuut van Reve.
Ja dat is hem!quote:Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef BrandX het volgende:
dat is werther nieland geloof ik, maar geen idee wat dat met Boslowitsjes te maken heeft?![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef BrandX het volgende:
dat is werther nieland geloof ik, maar geen idee wat dat met Boslowitsjes te maken heeft?![]()
Grappig dat Wikipedia dat niet met je eens isquote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Supersheep het volgende:
Wat een nutteloos gezever over die etappes
Lance heeft in totaal 24 etappes in de tour gewonnen. In de 7 achtereenvolgende jaren dat ie de tour ook won, won ie 22 etappes.
3 van die etappes waren trouwens ploegentijdritten.
Ik ben het niet eens met wikipedia, das wat andersquote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grappig dat Wikipedia dat niet met je eens is![]()
jaah, had alleen ff snel zo geen zinquote:Op maandag 6 november 2006 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@BrandX: om rechtermuisknoppen te voorkomen kan je de plaatjes ergens anders uploaden, zoals op tinypic of xs.to
Ik weet een stuk meer van kunst dan van voetbal dus mij doe je er geen plezier meequote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef BrandX het volgende:
ok, hint, de achternaam van de schilder is die van een oud voetballer met de prachtige bijnaam IJzeren Rinus
quote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ruysdael jr, Ruysdael sr.Impressionisme
![]()
die andere rinus, met dat land als achternaamquote:Op maandag 6 november 2006 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rinus Michels?
bingo!quote:Op maandag 6 november 2006 22:50 schreef peaceman het volgende:
Israel?
quote:Op maandag 6 november 2006 22:51 schreef MaJo het volgende:
Oh Isaac Israel?
Ach, dat was om dat 'alles-in-1-post' voor te zijn, als dat achteraf nodig zou zijn geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 22:52 schreef BrandX het volgende:
@ wyccie: impressionisme was al goedgekeurd
quote:Isaac Israëls (Amsterdam, 3 februari 1865 – Den Haag, 7 oktober 1934) was een van de voornaamste Nederlandse schilders uit de groep De Amsterdamse Impressionisten. Naast zijn schilderwerk tekende hij ook, was aquarellist, pastellist en maakte hij etsen.
Opgeleid in het atelier van zijn vader Jozef Israëls, een van de meesters uit de Haagse School, liep hij nauwelijks een paar jaar academie in Den Haag, van 1880 tot 1882. Hij bleef verder autodidact, naast zijn vader. In 1882 stuurde hij een eerste werk, Militaire Begrafenis, naar het Salon des Artistes Français van Parijs.
Ah jij hebt hem inmiddels ook gevondenquote:
Dan heb jij meer posts per pagina dan wijquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef BrandX het volgende:
Ik zit op pagina 3?
Ik op een stoelquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef BrandX het volgende:
Ik zit op pagina 3?
Ah! nou vind het prettig zo. De eerste en laatste post op pagina 4 is 300quote:Op maandag 6 november 2006 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Jippie! Bijbelvragen
BrandX: je kunt in je profiel instellen hoeveel reacties je wilt per pagina. Bij mij staat dat op 50 en dan kom ik ook uit op pagina 5.
quote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef MaJo het volgende:
Scream
I know what you did last summer
...
Weet nog wel dat Dawson's Creek ook wordt gespoofed
quote:Op maandag 6 november 2006 23:06 schreef Supersheep het volgende:
deel 1 alleen dus?
Scream, Matrix, Blair Withc, IKWYDLS, en nog 6 anderen
Bij ons is dat op pagina 7quote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah! nou vind het prettig zo. De eerste en laatste post op pagina 4 is 300![]()
Ik heb zo in een deuk gelegen om dat wasssssaaaaaah. Vooral als dat Scream masker stoned is en zijn tong zo schuin uit zijn mond hangt en hij "wassssaaaaaaaaaah" roeptquote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
En een bier reclame dacht ik dat stuk met de telfeen en dat iedereen wazuuproept
quote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo in een deuk gelegen om dat wasssssaaaaaah. Vooral als dat Scream masker stoned is en zijn tong zo schuin uit zijn mond hangt en hij "wassssaaaaaaaaaah" roept![]()
![]()
Ik ga eens kijken of ik daar een screen cap van kan vinden
quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Friday the 13th
It en The Ring niet.quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef BrandX het volgende:
wilde gooi doen dan.
vrijdag de 13e, shining, It, the ring
Exorcist wel.quote:
Hij zag er iets anders uit volgens mij maar het idee is hetzelfdequote:
Maar dat is geen film dus.quote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
En een bier reclame dacht ik dat stuk met de telfeen en dat iedereen wazuuproept
quote:Op maandag 6 november 2006 23:17 schreef BrandX het volgende:
night of the living dead
the bodysnatchers
quote:Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef MaJo het volgende:
A nightmare on Elm Street?
Hoeveel zoeken we er nog?
gefeliciteerd dan maar!quote:Op maandag 6 november 2006 23:27 schreef MaJo het volgende:
JeeLang geleden dat ik een punt heb gehaald
Efkes denken...
nee, ik zit op de grond nuquote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]Kun je al veilig op je stoel zitten?
Het is 1 naamquote:
Hmm kan me dat even niet herinneren... Bewijsmateriaal?quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
Dat masker is trouwens ook supergaaf als ze het aquarium als waterpijp gebruiken
Tja weet ik veel...quote:
Ik bedoel het ook niet als aanval, kan me voorstellen dat het lijkt alsof het meerdere namen zijnquote:
daar is nem goed inquote:
Zo vatte ik het ook niet op hoorquote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet als aanval, kan me voorstellen dat het lijkt alsof het meerdere namen zijnDaarom heb ik de naam ook even herhaald voordat ik het punt geef
Hey..dat was jij toch? Ik heb niet zoveel op met bananenquote:
Even kijken..denk het niet...momentquote:Op maandag 6 november 2006 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm kan me dat even niet herinneren... Bewijsmateriaal?
Haha kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 6 november 2006 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vervelend dit...ik wil eigenlijk een beetje op tijd naar bed. Maar met het dubbele punten topic in zicht vind ik dat toch een beetje jammer
Waarom verbaast mij dat niet?quote:Op maandag 6 november 2006 23:39 schreef Soempie het volgende:
het is een vrouw
quote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Joke nog iets....pvdt!
Ben je een meisjequote:
Had ik echt niet doorquote:
Ben jij een vrouw?quote:Op maandag 6 november 2006 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had ik echt niet doorMaar er wordt ook vaak gedacht dat ik een man ben
Waarom zou ik anders vragen om een meidenvraag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |