Ah jij hebt hem inmiddels ook gevondenquote:
Dan heb jij meer posts per pagina dan wijquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef BrandX het volgende:
Ik zit op pagina 3?
Ik op een stoelquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef BrandX het volgende:
Ik zit op pagina 3?
Ah! nou vind het prettig zo. De eerste en laatste post op pagina 4 is 300quote:Op maandag 6 november 2006 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Jippie! Bijbelvragen
BrandX: je kunt in je profiel instellen hoeveel reacties je wilt per pagina. Bij mij staat dat op 50 en dan kom ik ook uit op pagina 5.
quote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef MaJo het volgende:
Scream
I know what you did last summer
...
Weet nog wel dat Dawson's Creek ook wordt gespoofed
quote:Op maandag 6 november 2006 23:06 schreef Supersheep het volgende:
deel 1 alleen dus?
Scream, Matrix, Blair Withc, IKWYDLS, en nog 6 anderen
Bij ons is dat op pagina 7quote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah! nou vind het prettig zo. De eerste en laatste post op pagina 4 is 300![]()
Ik heb zo in een deuk gelegen om dat wasssssaaaaaah. Vooral als dat Scream masker stoned is en zijn tong zo schuin uit zijn mond hangt en hij "wassssaaaaaaaaaah" roeptquote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
En een bier reclame dacht ik dat stuk met de telfeen en dat iedereen wazuuproept
quote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo in een deuk gelegen om dat wasssssaaaaaah. Vooral als dat Scream masker stoned is en zijn tong zo schuin uit zijn mond hangt en hij "wassssaaaaaaaaaah" roept![]()
![]()
Ik ga eens kijken of ik daar een screen cap van kan vinden
quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Friday the 13th
It en The Ring niet.quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef BrandX het volgende:
wilde gooi doen dan.
vrijdag de 13e, shining, It, the ring
Exorcist wel.quote:
Hij zag er iets anders uit volgens mij maar het idee is hetzelfdequote:
Maar dat is geen film dus.quote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
En een bier reclame dacht ik dat stuk met de telfeen en dat iedereen wazuuproept
quote:Op maandag 6 november 2006 23:17 schreef BrandX het volgende:
night of the living dead
the bodysnatchers
quote:Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef MaJo het volgende:
A nightmare on Elm Street?
Hoeveel zoeken we er nog?
gefeliciteerd dan maar!quote:Op maandag 6 november 2006 23:27 schreef MaJo het volgende:
JeeLang geleden dat ik een punt heb gehaald
Efkes denken...
nee, ik zit op de grond nuquote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]Kun je al veilig op je stoel zitten?
Het is 1 naamquote:
Hmm kan me dat even niet herinneren... Bewijsmateriaal?quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
Dat masker is trouwens ook supergaaf als ze het aquarium als waterpijp gebruiken
Tja weet ik veel...quote:
Ik bedoel het ook niet als aanval, kan me voorstellen dat het lijkt alsof het meerdere namen zijnquote:
daar is nem goed inquote:
Zo vatte ik het ook niet op hoorquote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet als aanval, kan me voorstellen dat het lijkt alsof het meerdere namen zijnDaarom heb ik de naam ook even herhaald voordat ik het punt geef
Hey..dat was jij toch? Ik heb niet zoveel op met bananenquote:
Even kijken..denk het niet...momentquote:Op maandag 6 november 2006 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm kan me dat even niet herinneren... Bewijsmateriaal?
Haha kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 6 november 2006 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vervelend dit...ik wil eigenlijk een beetje op tijd naar bed. Maar met het dubbele punten topic in zicht vind ik dat toch een beetje jammer
Waarom verbaast mij dat niet?quote:Op maandag 6 november 2006 23:39 schreef Soempie het volgende:
het is een vrouw
quote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Joke nog iets....pvdt!
Ben je een meisjequote:
Had ik echt niet doorquote:
Ben jij een vrouw?quote:Op maandag 6 november 2006 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had ik echt niet doorMaar er wordt ook vaak gedacht dat ik een man ben
Waarom zou ik anders vragen om een meidenvraag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |