Even wachten tot 19:25 uur dus, dan gaat die hier op SBS6.quote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Hoor ik die Griekse medlodie......
Zometeen bij Shownieuws!
Als het goed is donderdag bij Jensen!
Ja, dat gaat echt nergens over. Hun enige strohalm, net bij MBH ook meteen die video ervan opzetten.quote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
En steeds maar weer terugkomen op het feit dat dit 'niet hun auditie was'.
Wahahahahahaahquote:Wij zijn sinds kort een duo, wij hebben meegedaan aan XFACTOR,
waar wij een leuk resultaat hebben gehaald.
uit het gastenboekquote:Fokker
06-11-06 19:09:40
Diep en diep triest als ik het commentaar hoor van mijn medefokkers. Ik denk dat het allemaal jaloezie is wat men over jullie schrijft. 1 ding is zeker, als ik 25 jaar getrouwd ben wil ik jullie boeken voor op het feest een optreden te geven. Oke ik woon dan wel helemaal in het zuiden maar dat is geen probleem , jullie hebben uitstekend vervoer.
Ja, een probleempje is er wel, mischien word dat nog wel verholpen. Ik moet eerst nog iemand vinden die met mij wil trouwen. maar zeker is zeker, jullie zijn erbij (op 25 jarig huwelijk dan)
OMFGquote:Van country tot Nederlandstalig en weer terug
Naast chauffeur is Henk, die al tien jaar een relatie heeft met Marian, ook manager van Roef en Marian. Henk: “Marian zong altijd country. Maar omdat countrymuziek steeds minder populair werd, heb ik haar geadviseerd om over te stappen naar Nederlandstalige muziek. Ook heb ik haar gekoppeld aan Roef. In de toekomst wil ik ze ook wel weer country laten zingen. Maar dan moet ik Roef eerst Engels leren.”
een Poll op de site van x-factorquote:Zou jij les willen van de zangleraar van Roef en Marian?
A) Tuurlijk. Hij heeft toch conservatorium gedaan?
B) Kan hij me zo laten zingen als Roef en Marian? Doe dan maar niet.
C) Ja, ik wil met Roef en Marian een trio vormen.
gelukkig, gaat over een andere johnquote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef john6 het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn zwijgrecht verder
Oh, ik dacht alquote:
NU!quote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
Roep even als ze op SBS te zien zijn!
Nu!quote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
Roep even als ze op SBS te zien zijn!
quote:jongens lachen jullie maar de optredens stromen binnen.
kijk vanavond op sbs 6 naar show nieuws
en morgen ook zeker naar jensen kijken.
daar ziet u een reportage van roef en marian.
Laat het me weten wanneerquote:Op maandag 6 november 2006 19:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ok, dat was een voorproefje, zometeen gaan ze verder met ze praten. Gaat nu weer over iets anders.
jonge,heul die site is om emmers vol te jankenquote:Op maandag 6 november 2006 19:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kijk um vuig kijken
[afbeelding]
Zo'n foto zet je toch niet op je site.
en nu weer nietquote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! op SBS6
''de titel is: Mensen moeten niet zo veel praten, over elkaar. ''quote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef Vava het volgende:
De tekst van dat liedje wat Roef geschreven heeft![]()
Het is gewoon bijna aandoenlijkquote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
''de titel is: Mensen moeten niet zo veel praten, over elkaar. ''![]()
Half negen. En ze bewaren het natuurlijk tot het allerlaatst.quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef veldmuis het volgende:
Tot hoelaat duurt showniets?
quote:er is net besloten om het gastenboek open te houden in ieder geval vandaag.
alleen te schunnige taal zal ik verwijderen.
dus tik wat je op je hart hebt maar hou het netjes.
jullie ip adres staat bij mij wel bekend.
wat ik ermee kan merken jullie nader wel vanzelf.
maar ik wil persoonlijk het gastenboek openhouden.
ook kritiek kan leerzaam zijn en iedereen mag een mening hebben maar hou je een beetje in met het taal gebruik.
met vr groeten kajema webdesign
Geloof je hetzelf ?quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef mark_dabomb het volgende:
wegens technische problemen vervallen roef en marian
quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
Hahahahaha, jullie zijn genaaid door de SBS.
![]()
![]()
.
quote:Naam: Duo Roef & Marian
Datum: 19-09-2006 13:30
Hallo Jack
Leuke website heb je, hopelijk hebben wij straks ook een leuke website. Wij hebben Zaterdag 16-9-'06 meegedaan met de audities van XFACTOR en zijn doorgekomen met het nummer DIE GRIEKSE MELODIE van Stef Ekkel.We moesten de volgende dag 17-9-'06 weer voor de tweede ronde, maar die hebben we jammer genoeg niet gehaald, omdat we Henkjan Smits (idols) in de jury hadden en die mag ons noordelingen graag afkraken.Groetjes Duo Roef & Marian
Reactie van beheerderhoi hoi Duo Roef en Marian
in ieder geval bedankt voor jullie mailtje
en het lijkt me leuk om jullie een keer tegen te komen al is het maar op een eigen website.
en wat betreft XFactor!!!!!!!!!!
ik was ook uit genodigt om daar te komen afgelopen zaterdag,MAAR ik ben niet gegaan,
ik schrijf zelf teksten en muziek en we waaren er al snel achter, (lees de achter kant van de brief maar)
dat ALS je mee doet je ALLE rechten aan hun afstaat!
dus wat ons betreft NEE DANK JE. hahaha
maar wie weet hebben jullie de volgende keer wat meer gelukt!
hoop jullie snel weer4 eens tegen te komen.
Met Vriendelijke Groet Jack Slade
Ja, iedereen wil ze hebben, om ze voor gek te zetten. Maar dat hebben ze nog steeds niet door.quote:Hype
Betekende deelname aan X FACTOR dan alleen maar kommer en kwel voor het Groningse zangduo? Marianne: “Ach, zelf zijn Roef en ik wel tevreden over wat we hebben gepresteerd. We weten wat we kunnen en we krijgen steeds meer succes. Er ontstaat nu een gigantische hype rondom ons tweeën. We worden gek van de telefoon die blijft rinkelen. Iedereen wil ons hebben!”
Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen dat er mensen zijn die zo een gigantisch groot bord voor hun kop hebben, dat ze dat niet door hebben. Maar ze bestaan blijkbaar, deze mensen zijn zo overtuigd van hun eigen kunnen dat je er haast bewondering voor zou krijgen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:09 schreef Natalie het volgende:
Ik moet erg lachen om dat stukje over Roef en Marian ná de uitzending
[..]
Ja, iedereen wil ze hebben, om ze voor gek te zetten. Maar dat hebben ze nog steeds niet door.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 20:36 schreef Natalie het volgende:
Het gastenboek is ook weer open. Maar pas op! Want de beheerder heeft je ip, en wat ie daar nader mee gaat doen, dan merken we vanzelf. Kennelijk
Bij mij ook, keb m'n reactie nog geeneens kunnen plaatsen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:41 schreef Qwea het volgende:
http://www.tboek.nl/tboek/missing.php?name=duoroefenmarian&page=1&lang=nedikke mijn reactie posten,gasteboek offline
of ik heb een IP ban
Dat heb ik dus ook! En ik had nog wel een correct stukje tekst geplaatst.quote:Op maandag 6 november 2006 20:41 schreef Qwea het volgende:
http://www.tboek.nl/tboek/missing.php?name=duoroefenmarian&page=1&lang=nedikke mijn reactie posten,gasteboek offline
of ik heb een IP ban
quote:Op maandag 6 november 2006 20:42 schreef Natalie het volgende:
Proest, ben ik de enige die dat gastenboek niet meer kan inzien? Ik krijg de melding dat ie niet meer in gebruik isZullen ze me gebanned hebben?
quote:Op maandag 6 november 2006 20:41 schreef Qwea het volgende:
of ik heb een IP ban
ik heb ze doorverwezen naar dit topicquote:Op maandag 6 november 2006 20:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook! En ik had nog wel een correct stukje tekst geplaatst.
Da's vast wel een ban waardquote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb ze doorverwezen naar dit topic
no shit sherlockquote:Op maandag 6 november 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
Gastenboek is offline.
Spuit 11quote:Op maandag 6 november 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
Gastenboek is offline.
Dat is het hele probleem bij die lui, het ligt nooit aan hun altijd aan anderen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:48 schreef Natalie het volgende:
Dus ze openen een GB, worden uitgejouwd, en wissen vervolgens alle negatieve reacties. Vervolgens gooien ze hem weer open met een dreigement, en nu hebben ze hem verwijderd omdat ze de stroom van negatieve reacties niet kunnen verkroppen? Je zou zeggen dat er wel ergens een lampje moet gaan branden bij die lui.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Natalie het volgende:
Ik begin eigenlijk best medelijden met ze te krijgen
quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Natalie het volgende:
Ik begin eigenlijk best medelijden met ze te krijgen
Al betwijfel ik of ze het zelf ooit door zullen krijgenquote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik begin het zielig voor die lui te vinden.
Oh nee, wacht. Pas nadat ze door hebben dat ze alleen maar op tv komen om voor gek gezet te worden.
Ach het barst bij Idols/x-factor van de lui bij wie een critische zelfblik niet tot de mogelijkheden lijkt te behoren.quote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Al betwijfel ik of ze het zelf ooit door zullen krijgen.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
Omdat Henkjan niuks geleerd heeft van wat hij Raffajéééla heeft aangedaan, hij is nog steeds een botte klooetzak!
HJ is nou eenmaal het boegbeeld van de Jury, en al volop in de media gebracht. Zouden ze over de andere jury leden iets moeten verzinnen zou daarvoor nagedacht moeten worden en laat daar nou net het pijnpuntje zitten (denk ik)quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Natalie het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. De voltallige jury vond ze een ramp van de bovenste plank. Waarom ze alleen HJ aanvallen snap ik niet. Wie weet is hij het makkelijkste slachtoffer omdat ie toch al niet bekend stond om zijn nuance.
Ze kennen hem al langer dan vandaag en ze kan het dus helemaal niet hebben dat ie dan toch zo gemeen doet.quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Natalie het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. De voltallige jury vond ze een ramp van de bovenste plank. Waarom ze alleen HJ aanvallen snap ik niet. Wie weet is hij het makkelijkste slachtoffer omdat ie toch al niet bekend stond om zijn nuance.
Ben jij blij met je gehoor?quote:Op maandag 6 november 2006 21:02 schreef Natalie het volgende:
Ik zou bijna eens in de bus stappen en in Stadskanaal een kijkje gaan nemen bij een optreden van ze. Of het echt zo erg is.
Hmm, on second thought. Let's not
Ja, hoe dúrft ie, idd!quote:Op maandag 6 november 2006 21:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze kennen hem al langer dan vandaag en ze kan het dus helemaal niet hebben dat ie dan toch zo gemeen doet..
Ik kan in een kwartiertje erheenquote:Op maandag 6 november 2006 21:02 schreef Natalie het volgende:
Ik zou bijna eens in de bus stappen en in Stadskanaal een kijkje gaan nemen bij een optreden van ze. Of het echt zo erg is.
Hmm, on second thought. Let's not
tis hier ook niet zover vandaan. En voor mn gehoor hoef ik het niet te latenquote:
gaat schnelquote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Oh, alweer een nieuw topic...
Nee laat ook maar, zelfs dat lukt nietquote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef john6 het volgende:
gewoon een ideetje, is het niet leuk om gewoon eens een feesjte te geven om ALLE FOKKERS op een lijn te krijgen en dan nodigen we hun erbij uit voor een optreden??
Ze begonnen heel vriendelijk ja. Die flinke glimlach van marian, dat ze zo heel trots staat te vertellen hoe tof ze het vindt Henkjan te zien.quote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
ik vind het toch wel een beetje sneu voor ze.. Ze zien er zo gemoedelijk uit.
.
Alle fokkers op één lijn?quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef john6 het volgende:
gewoon een ideetje, is het niet leuk om gewoon eens een feestje te geven om ALLE FOKKERS op een lijn te krijgen en dan nodigen we hun erbij uit voor een optreden??
dat zeg ik.quote:Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef t-8one het volgende:
[..]
Alle fokkers op één lijn?
dat gaat je niet lukken
het is dat ze het erbij vertelden, ik had het nummer anders niet herkendquote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef BVO het volgende:
Ik zit wel met dat nummer in mijn hoofd.
Hoor je die Griekse melodie....
LOL ik hoorde het bij Giel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:23 schreef borisz het volgende:
ze willen juridische stappen ondernemen tegen de x-factor![]()
Dat is in mijn woonplaatsquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dat publiek dat ze aantrekken. Inclusief chemische toiletten.![]()
bronquote:Slechte verliezers
Roef Glaasker (36) en Marian Douwes (34) zijn woedend op juryvoorzitter Henkjan Smits van de populaire televisiehit X Factor. „Hij heeft ons onterecht verweten dat wij niet kunnen zingen en geen uitstraling hebben. Ons optreden werd namelijk compleet gemanipuleerd. Voordat we moesten zingen, hebben ze ons namelijk bewust aan het lachen gemaakt. We waren daardoor de melodiedraad kwijt.” Het artiestenduo ’Roef & Marian’ uit Stadskanaal heeft er niet van geslapen. „Pijnlijk hoe ze ons bespottelijk hebben gemaakt. We hebben een enorme uitstraling en kunnen prima zingen.” Ze overwegen juridische stappen tegen het programma,
Dat wordt een giller. Hoop dat ze 'm uitzendenquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:23 schreef borisz het volgende:
ze willen juridische stappen ondernemen tegen de x-factor![]()
Erg he?quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef BVO het volgende:
Ik zit wel met dat nummer in mijn hoofd.
Hoor je die Griekse melodie....
Vanavond volgens mijquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, hoe lang gaat het duren voor ze bij Jensen zitten?
Iemand?
Ben benieuwd of een rechter, die met deze zaak te maken krijgt, zijn gezicht wel in een plooi zal kunnen houden.quote:
Exact.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Same here... Ik heb een pesthekel aan Jensen maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen!
Ik zeg het nogmaals : je hebt het niet gemist. Vrijdag,bij miranda op de bank. Je zat er zelf naar te kijken menquote:
not againquote:
Nah,wees blijquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:49 schreef MikeyMo het volgende:
geen geluid, ik mis een codec oid op mijn mac, kut windows media player
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:00 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zangleraar Roef en Marian geeft de moed nog niet op.
Vandaag zijn de opnames, waarschijnlijk is de uitzending later deze week.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ze komen vanavond bij Jensen... of ben ik nu ook spuit 11
Vat het eens samen als je wilt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:44 schreef Arjan het volgende:
Vanmorgen had Edwin Evers nog geprobeerd ze te bellen. Dat was ook wel hilarisch
Marjan nam op, en deed alsof ze een antwoordapparaat was:quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Vat het eens samen als je wilt?
Dus marian nam op en deed alsof ze een antwoord apperaat was?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:55 schreef wokje het volgende:
[..]
Marjan nam op, en deed alsof ze een antwoordapparaat was:
Wie dit nummer belt zonder onze toestemming, stellen wij aansprakelijk!
Goh zou ze een vermoeden hebben gehad dat Evers haar telefonisch ging afzeiken?
Die gasten zullen onderhand toch wel een nieuw nummer hebben genomen??quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:55 schreef wokje het volgende:
[..]
Goh zou ze een vermoeden hebben gehad dat Evers haar telefonisch ging afzeiken?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:55 schreef wokje het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs nog een beetje zielig voor zequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:22 schreef Andiyan het volgende:
Wat een mediahype om zulke figuren zeg.!
Beetje valeriaan in je water doen, dan valt het best meequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs nog een beetje zielig voor zeze trappen er zo in
![]()
Dit gaat een hit worden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:51 schreef SpecialGuest het volgende:
Roddelen is zeker overbodig
Stop daarmee het is nog niet te laat
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha die voicemail van Marian "iedereen die gebruik van dit nummer maakt wordt aansprakelijk gesteld, op onze nota hebben we alle nummers'![]()
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20061107-roef.wma&id=695823
offline?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha die voicemail van Marian "iedereen die gebruik van dit nummer maakt wordt aansprakelijk gesteld, op onze nota hebben we alle nummers'![]()
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20061107-roef.wma&id=695823
Link werkt hier nog.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:45 schreef mark_dabomb het volgende:
offline?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:24 schreef Natalie het volgende:
-toch al zeer lelijke- kop.
Geweldigquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Spooky.quote:
Ja, en stalkers worden beschermd, hun identiteit zal nooit bij de persoon die lastig wordt gevallen bekend worden gemaakt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Spooky.
Ze hebben in Stadskanaal nooit van anoniem bellen gehoord?
Sowieso, als ik me niet vergis he... staat er op de nota niet alleen nummers die je zelf belt?
hoezo zelfverzekerdquote:
Ja klopt, de vervelende snuiter krijgt een waarschuwing maar Roef en Marian, in dit geval, zouden niet te horen krijgen wie hun lastig heeft gevallen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:30 schreef Natalie het volgende:
Je kan wel aangeven dat je wordt lastig gevallen en dan kan stuurt de telefoonmaatschappij een brief naar de vervelende snuiter e.d.
Dat is ook wel zo, ik heb alleen een beetje medelijden met ze dat ze het zover laten komen. Iemand met een beetje verstand had zich gewoon teruggetrokken en er geen woorden aan vuilgemaakt, deze mensen gaan maar door. Maar inderdaad, het was wel hun eigen keus om mee te doen.quote:Maar weet je, ik heb eigenlijk geen medelijden. Ze wilden zelf op tv en komen vrijwillig in al die programma's met hun kwaaie taal. Kijk, dan moet je ook niet vreemd opkijken als mensen erop gaan reageren. Dat het niet is op de manier die ze hoopten... sja, we leven niet in de ideale wereld. Dat hoor je in te calculeren.
quote:He Roef en marian,
Hebben jullie interesse in partner ruil?
XXX
Klaas & Pamela
Snap dus ook niet goed wat R&M bedoelen met hun woorden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:39 schreef Vava het volgende:
Ja klopt, de vervelende snuiter krijgt een waarschuwing maar Roef en Marian, in dit geval, zouden niet te horen krijgen wie hun lastig heeft gevallen.
Ja idd... Denk dat ze in een illusie leven als ze denken dat ze 'hun gelijk' gaan halen via de media. Wat dat dan ook is in hun ogen. Want wat willen ze nu precies, behalve X-Factor voor het gerecht slepen? Ze maken alleen zichzelf belachelijk door erover door te zagen. Let it go, denk ik dan.quote:Dat is ook wel zo, ik heb alleen een beetje medelijden met ze dat ze het zover laten komen. Iemand met een beetje verstand had zich gewoon teruggetrokken en er geen woorden aan vuilgemaakt, deze mensen gaan maar door. Maar inderdaad, het was wel hun eigen keus om mee te doen.
Vergeef me... ik was in een melige buiquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoezo zelfverzekerd
Ik wil roef en marian bellen
Oh dear God!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef Qwea het volgende:
http://www.duoroefenmarian.tk/
oeh oeh het gastenboek is open!
Stop ermee, het is nog niet te laatquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Roddelen is zeker overbooodig
(ik voel een hit aankomen!)
http://home.planet.nl/~timm5832/roef%20en%20marian/default.htmquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef Qwea het volgende:
Zet er een beat onder en voila!quote:
quote:Ze zijn leuk een duo, ze hebben meegedaan aan X-FACTOR, waar zij een leuk resultaat hebben gehaald
*aanzetquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:00 schreef Silenus het volgende:
Nu bij RTL Boulevard!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Silenus het volgende:
Uit het gastenboek:
He Rieksie. Super toch zo'n gastenboek.
--------------------------------------------------------------------------------
Reactie :
Alleen jammer dat ze hem zelf niet hadden geregistreerd en nu een volkomen vreemde (ik dus) alle mogelijkheden ermee heeft.
![]()
Zie ook al die hits, alleen vandaag al.. hiervoor hebben ze vast in totaal 5 pageviews gehad, en sinds zaterdag een paar miljoen! Ik zeg: zet er een bannertje op en je hoeft nooit meer te zingen (voor iedereen maar beter denk ik zo)quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef Qwea het volgende:
Ik zal je zo even unlocken.quote:
quote:marian 07-11-06 19:12:11
Wat gemeen om onze website te haken. We gaan de politie bellen een aangifte doen dit kan natuurlijk niet denk maar niet dat die hakker hiermee weg komt.
Ik ga julli voor het gerecht slepen. juli horen nog van mijn advocaat ook de mensen die hier onaardig reageren.
waaaaaaaquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:10 schreef renault5.nl het volgende:
[..]
Ik zal je zo even unlocken.
En jep ik ben degene die het gastenboek heeft gemaakt
word nog leuk dan, ik maak een gastenboek aan en hun linken ongevraagd naar mijn gastenboek denk dat ik hun aanklaagquote:
Vast nepquote:
Waar staat dat??quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef wokje het volgende:
[..]
Zie ook al die hits, alleen vandaag al.. hiervoor hebben ze vast in totaal 5 pageviews gehad, en sinds zaterdag een paar miljoen! Ik zeg: zet er een bannertje op en je hoeft nooit meer te zingen (voor iedereen maar beter denk ik zo)
nou ja eeh.. alle posts in het gastenboek daar zijn van vandaag... ik denk dat ze dat vorige week niet hadden kunnen dromenquote:
Als FOK geintereseerd is zet ik hun logo wel boven het gastenboek hoor kost ze 100 eurquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef wokje het volgende:
[..]
Zie ook al die hits, alleen vandaag al.. hiervoor hebben ze vast in totaal 5 pageviews gehad, en sinds zaterdag een paar miljoen! Ik zeg: zet er een bannertje op en je hoeft nooit meer te zingen (voor iedereen maar beter denk ik zo)
Hmm gelukkig heb ik een (zeer welgemeendquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:13 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Dat stukje van Man Bijt Hond...
Valeriaan in het water, onbewuste zenuwen...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Even een website haken.
[afbeelding]
aaaahh? Kun je dat niet voor 1 keertje gratis doen? Bijv. dat je naar dit topic wordt gelinkt als je op de renault klikt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef renault5.nl het volgende:
[..]
Als FOK geintereseerd is zet ik hun logo wel boven het gastenboek hoor kost ze 100 eur![]()
Fok is niet geïnteresseerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef renault5.nl het volgende:
ik weet het nog beter gemaakt voor 100 eur krijgen ze de inlog en alles erbij
had ik ook niet verwacht hoorquote:
Zo ben jij even stoer hequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef renault5.nl het volgende:
ik weet het nog beter gemaakt voor 100 eur krijgen ze de inlog en alles erbij
Kan je niet een fotofuck van dat fok topic pakken en die als pop-up neergooien voordat je het gastenboek ziet?quote:
God,een moraalridder. Tief es opquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef leejow het volgende:
[..]
Zo ben jij even stoer helekker wachtwoordje raden en alle credits opstrijken?
Tip: jouw site is ook niet zo veilig hoor, dat forumpje van je is van een phpBB versie met een dikke exploit erin.
gewoon houden is tofferquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ga je doen met dat gastenboek? Terug verkopen?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Even een website haken.
[afbeelding]
heb niet eens ww hoeven raden, het hele gastenboek was niet geaktiveerd dus kon alles zelf aanmaken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef leejow het volgende:
[..]
Zo ben jij even stoer helekker wachtwoordje raden en alle credits opstrijken?
Tip: jouw site is ook niet zo veilig hoor, dat forumpje van je is van een phpBB versie met een dikke exploit erin.
Hacker? Je bedoelt zeker Haker!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef renault5.nl het volgende:
[..]
heb niet eens ww hoeven raden, het hele gastenboek was niet geaktiveerd dus kon alles zelf aanmaken.
En tja ik ben ook zeker geen hacker of ziets heb er de ballen verstand van, en mijn forum zou goed zo lek als een mandje kunnen zijn, doe er ook niet echt veel mee (6 post in totaal hahaa)
Ik zou me schamen als ik in Groningen zou wonenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Geeranne het volgende:
Haha ze bevestigen echt weer de vooroordelen over Groningen.![]()
Spuit5+6quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Fakepics en andere fotosoep!
Hee! HEEEE er is niks mis met groningen okee? Nou ja.. niks.. misschien is er iets mis met 2 inwoners ervan.. ik noem geen namen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Geeranne het volgende:
Haha ze bevestigen echt weer de vooroordelen over Groningen.![]()
Ik kan eigenlijk niets :dquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan je niet een fotofuck van dat fok topic pakken en die als pop-up neergooien voordat je het gastenboek ziet?
Maar het is wel hun gastenboekquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zullen we het hier gewoon weer over Roef en Marian hebben ipv over gastenboeken?
be my guestquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef leejow het volgende:
Zal ik een mooie OP maken?
Quoten van idiote reacties in hun gastenboek: keep them coming!quote:
Het is hun gastenboek ja, maar wel een beetje zielig wat jullie allemaal doen en ik snap heel goed dat CDP niet wil dat XFA er ook maar iets mee te maken heeft.quote:
Wat WIJ doen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is hun gastenboek ja, maar wel een beetje zielig wat jullie allemaal doen en ik snap heel goed dat CDP niet wil dat XFA er ook maar iets mee te maken heeft.
Ze gaan binnenkort staken...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
Ik snap het punt van CDP wat al eerder door BE is gemaakt, maar vanwaar in een keer die blauwe macht?
de blauwe macht zwerft al weken door XFA als normale posters hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
Ik snap het punt van CDP wat al eerder door BE is gemaakt, maar vanwaar in een keer die blauwe macht?
leugens!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de blauwe macht zwerft al weken door XFA als normale posters hoor
Puur toeval.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
maar vanwaar in een keer die blauwe macht?
quote:L.S,
Wij van Mojo recordings bieden jullie een auditie aan om te kijken of jullie passen bij onze doelgroep en/of artiestencatalogus.
Overeenkomst cq. contract zal worden bsproken na de eerder genoemde auditie met als clausule een zogenaamde "dump-agreement" (geen zorgen, dit is slechts een engelstalige technische term).
Enfin, wij verheugen ons op jullie aanwezigheid en wensen jullie derhalve veel succes met de voorbereiding.
A&R Mojo
Dat is toeval denk ik. Dit is gewoon het hotste topic in XFA op dit moment.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef leejow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |