quote:Op maandag 6 november 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
Omdat Henkjan niuks geleerd heeft van wat hij Raffajéééla heeft aangedaan, hij is nog steeds een botte klooetzak!
HJ is nou eenmaal het boegbeeld van de Jury, en al volop in de media gebracht. Zouden ze over de andere jury leden iets moeten verzinnen zou daarvoor nagedacht moeten worden en laat daar nou net het pijnpuntje zitten (denk ik)quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Natalie het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. De voltallige jury vond ze een ramp van de bovenste plank. Waarom ze alleen HJ aanvallen snap ik niet. Wie weet is hij het makkelijkste slachtoffer omdat ie toch al niet bekend stond om zijn nuance.
Ze kennen hem al langer dan vandaag en ze kan het dus helemaal niet hebben dat ie dan toch zo gemeen doet.quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Natalie het volgende:
Wat ik ook niet begrijp. De voltallige jury vond ze een ramp van de bovenste plank. Waarom ze alleen HJ aanvallen snap ik niet. Wie weet is hij het makkelijkste slachtoffer omdat ie toch al niet bekend stond om zijn nuance.
Ben jij blij met je gehoor?quote:Op maandag 6 november 2006 21:02 schreef Natalie het volgende:
Ik zou bijna eens in de bus stappen en in Stadskanaal een kijkje gaan nemen bij een optreden van ze. Of het echt zo erg is.
Hmm, on second thought. Let's not
Ja, hoe dúrft ie, idd!quote:Op maandag 6 november 2006 21:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze kennen hem al langer dan vandaag en ze kan het dus helemaal niet hebben dat ie dan toch zo gemeen doet..
Ik kan in een kwartiertje erheenquote:Op maandag 6 november 2006 21:02 schreef Natalie het volgende:
Ik zou bijna eens in de bus stappen en in Stadskanaal een kijkje gaan nemen bij een optreden van ze. Of het echt zo erg is.
Hmm, on second thought. Let's not
tis hier ook niet zover vandaan. En voor mn gehoor hoef ik het niet te latenquote:
gaat schnelquote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Oh, alweer een nieuw topic...
Nee laat ook maar, zelfs dat lukt nietquote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef john6 het volgende:
gewoon een ideetje, is het niet leuk om gewoon eens een feesjte te geven om ALLE FOKKERS op een lijn te krijgen en dan nodigen we hun erbij uit voor een optreden??
Ze begonnen heel vriendelijk ja. Die flinke glimlach van marian, dat ze zo heel trots staat te vertellen hoe tof ze het vindt Henkjan te zien.quote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
ik vind het toch wel een beetje sneu voor ze.. Ze zien er zo gemoedelijk uit.
.
Alle fokkers op één lijn?quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef john6 het volgende:
gewoon een ideetje, is het niet leuk om gewoon eens een feestje te geven om ALLE FOKKERS op een lijn te krijgen en dan nodigen we hun erbij uit voor een optreden??
dat zeg ik.quote:Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef t-8one het volgende:
[..]
Alle fokkers op één lijn?
dat gaat je niet lukken
het is dat ze het erbij vertelden, ik had het nummer anders niet herkendquote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef BVO het volgende:
Ik zit wel met dat nummer in mijn hoofd.
Hoor je die Griekse melodie....
LOL ik hoorde het bij Giel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:23 schreef borisz het volgende:
ze willen juridische stappen ondernemen tegen de x-factor![]()
Dat is in mijn woonplaatsquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dat publiek dat ze aantrekken. Inclusief chemische toiletten.![]()
bronquote:Slechte verliezers
Roef Glaasker (36) en Marian Douwes (34) zijn woedend op juryvoorzitter Henkjan Smits van de populaire televisiehit X Factor. „Hij heeft ons onterecht verweten dat wij niet kunnen zingen en geen uitstraling hebben. Ons optreden werd namelijk compleet gemanipuleerd. Voordat we moesten zingen, hebben ze ons namelijk bewust aan het lachen gemaakt. We waren daardoor de melodiedraad kwijt.” Het artiestenduo ’Roef & Marian’ uit Stadskanaal heeft er niet van geslapen. „Pijnlijk hoe ze ons bespottelijk hebben gemaakt. We hebben een enorme uitstraling en kunnen prima zingen.” Ze overwegen juridische stappen tegen het programma,
Dat wordt een giller. Hoop dat ze 'm uitzendenquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:23 schreef borisz het volgende:
ze willen juridische stappen ondernemen tegen de x-factor![]()
Erg he?quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef BVO het volgende:
Ik zit wel met dat nummer in mijn hoofd.
Hoor je die Griekse melodie....
Vanavond volgens mijquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, hoe lang gaat het duren voor ze bij Jensen zitten?
Iemand?
Ben benieuwd of een rechter, die met deze zaak te maken krijgt, zijn gezicht wel in een plooi zal kunnen houden.quote:
Exact.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Same here... Ik heb een pesthekel aan Jensen maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen!
Ik zeg het nogmaals : je hebt het niet gemist. Vrijdag,bij miranda op de bank. Je zat er zelf naar te kijken menquote:
not againquote:
Nah,wees blijquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:49 schreef MikeyMo het volgende:
geen geluid, ik mis een codec oid op mijn mac, kut windows media player
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:00 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zangleraar Roef en Marian geeft de moed nog niet op.
Vandaag zijn de opnames, waarschijnlijk is de uitzending later deze week.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ze komen vanavond bij Jensen... of ben ik nu ook spuit 11
Vat het eens samen als je wilt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:44 schreef Arjan het volgende:
Vanmorgen had Edwin Evers nog geprobeerd ze te bellen. Dat was ook wel hilarisch
Marjan nam op, en deed alsof ze een antwoordapparaat was:quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Vat het eens samen als je wilt?
Dus marian nam op en deed alsof ze een antwoord apperaat was?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:55 schreef wokje het volgende:
[..]
Marjan nam op, en deed alsof ze een antwoordapparaat was:
Wie dit nummer belt zonder onze toestemming, stellen wij aansprakelijk!
Goh zou ze een vermoeden hebben gehad dat Evers haar telefonisch ging afzeiken?
Die gasten zullen onderhand toch wel een nieuw nummer hebben genomen??quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:55 schreef wokje het volgende:
[..]
Goh zou ze een vermoeden hebben gehad dat Evers haar telefonisch ging afzeiken?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:55 schreef wokje het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs nog een beetje zielig voor zequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:22 schreef Andiyan het volgende:
Wat een mediahype om zulke figuren zeg.!
Beetje valeriaan in je water doen, dan valt het best meequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs nog een beetje zielig voor zeze trappen er zo in
![]()
Dit gaat een hit worden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:51 schreef SpecialGuest het volgende:
Roddelen is zeker overbodig
Stop daarmee het is nog niet te laat
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha die voicemail van Marian "iedereen die gebruik van dit nummer maakt wordt aansprakelijk gesteld, op onze nota hebben we alle nummers'![]()
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20061107-roef.wma&id=695823
offline?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha die voicemail van Marian "iedereen die gebruik van dit nummer maakt wordt aansprakelijk gesteld, op onze nota hebben we alle nummers'![]()
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20061107-roef.wma&id=695823
Link werkt hier nog.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:45 schreef mark_dabomb het volgende:
offline?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:24 schreef Natalie het volgende:
-toch al zeer lelijke- kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |