Even wachten tot 19:25 uur dus, dan gaat die hier op SBS6.quote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Hoor ik die Griekse medlodie......
Zometeen bij Shownieuws!
Als het goed is donderdag bij Jensen!
Ja, dat gaat echt nergens over. Hun enige strohalm, net bij MBH ook meteen die video ervan opzetten.quote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
En steeds maar weer terugkomen op het feit dat dit 'niet hun auditie was'.
Wahahahahahaahquote:Wij zijn sinds kort een duo, wij hebben meegedaan aan XFACTOR,
waar wij een leuk resultaat hebben gehaald.
uit het gastenboekquote:Fokker
06-11-06 19:09:40
Diep en diep triest als ik het commentaar hoor van mijn medefokkers. Ik denk dat het allemaal jaloezie is wat men over jullie schrijft. 1 ding is zeker, als ik 25 jaar getrouwd ben wil ik jullie boeken voor op het feest een optreden te geven. Oke ik woon dan wel helemaal in het zuiden maar dat is geen probleem , jullie hebben uitstekend vervoer.
Ja, een probleempje is er wel, mischien word dat nog wel verholpen. Ik moet eerst nog iemand vinden die met mij wil trouwen. maar zeker is zeker, jullie zijn erbij (op 25 jarig huwelijk dan)
OMFGquote:Van country tot Nederlandstalig en weer terug
Naast chauffeur is Henk, die al tien jaar een relatie heeft met Marian, ook manager van Roef en Marian. Henk: “Marian zong altijd country. Maar omdat countrymuziek steeds minder populair werd, heb ik haar geadviseerd om over te stappen naar Nederlandstalige muziek. Ook heb ik haar gekoppeld aan Roef. In de toekomst wil ik ze ook wel weer country laten zingen. Maar dan moet ik Roef eerst Engels leren.”
een Poll op de site van x-factorquote:Zou jij les willen van de zangleraar van Roef en Marian?
A) Tuurlijk. Hij heeft toch conservatorium gedaan?
B) Kan hij me zo laten zingen als Roef en Marian? Doe dan maar niet.
C) Ja, ik wil met Roef en Marian een trio vormen.
gelukkig, gaat over een andere johnquote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef john6 het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn zwijgrecht verder
Oh, ik dacht alquote:
NU!quote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
Roep even als ze op SBS te zien zijn!
Nu!quote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
Roep even als ze op SBS te zien zijn!
quote:jongens lachen jullie maar de optredens stromen binnen.
kijk vanavond op sbs 6 naar show nieuws
en morgen ook zeker naar jensen kijken.
daar ziet u een reportage van roef en marian.
Laat het me weten wanneerquote:Op maandag 6 november 2006 19:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ok, dat was een voorproefje, zometeen gaan ze verder met ze praten. Gaat nu weer over iets anders.
jonge,heul die site is om emmers vol te jankenquote:Op maandag 6 november 2006 19:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kijk um vuig kijken
[afbeelding]
Zo'n foto zet je toch niet op je site.
en nu weer nietquote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! op SBS6
''de titel is: Mensen moeten niet zo veel praten, over elkaar. ''quote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef Vava het volgende:
De tekst van dat liedje wat Roef geschreven heeft![]()
Het is gewoon bijna aandoenlijkquote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
''de titel is: Mensen moeten niet zo veel praten, over elkaar. ''![]()
Half negen. En ze bewaren het natuurlijk tot het allerlaatst.quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef veldmuis het volgende:
Tot hoelaat duurt showniets?
quote:er is net besloten om het gastenboek open te houden in ieder geval vandaag.
alleen te schunnige taal zal ik verwijderen.
dus tik wat je op je hart hebt maar hou het netjes.
jullie ip adres staat bij mij wel bekend.
wat ik ermee kan merken jullie nader wel vanzelf.
maar ik wil persoonlijk het gastenboek openhouden.
ook kritiek kan leerzaam zijn en iedereen mag een mening hebben maar hou je een beetje in met het taal gebruik.
met vr groeten kajema webdesign
Geloof je hetzelf ?quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef mark_dabomb het volgende:
wegens technische problemen vervallen roef en marian
quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
Hahahahaha, jullie zijn genaaid door de SBS.
![]()
![]()
.
quote:Naam: Duo Roef & Marian
Datum: 19-09-2006 13:30
Hallo Jack
Leuke website heb je, hopelijk hebben wij straks ook een leuke website. Wij hebben Zaterdag 16-9-'06 meegedaan met de audities van XFACTOR en zijn doorgekomen met het nummer DIE GRIEKSE MELODIE van Stef Ekkel.We moesten de volgende dag 17-9-'06 weer voor de tweede ronde, maar die hebben we jammer genoeg niet gehaald, omdat we Henkjan Smits (idols) in de jury hadden en die mag ons noordelingen graag afkraken.Groetjes Duo Roef & Marian
Reactie van beheerderhoi hoi Duo Roef en Marian
in ieder geval bedankt voor jullie mailtje
en het lijkt me leuk om jullie een keer tegen te komen al is het maar op een eigen website.
en wat betreft XFactor!!!!!!!!!!
ik was ook uit genodigt om daar te komen afgelopen zaterdag,MAAR ik ben niet gegaan,
ik schrijf zelf teksten en muziek en we waaren er al snel achter, (lees de achter kant van de brief maar)
dat ALS je mee doet je ALLE rechten aan hun afstaat!
dus wat ons betreft NEE DANK JE. hahaha
maar wie weet hebben jullie de volgende keer wat meer gelukt!
hoop jullie snel weer4 eens tegen te komen.
Met Vriendelijke Groet Jack Slade
Ja, iedereen wil ze hebben, om ze voor gek te zetten. Maar dat hebben ze nog steeds niet door.quote:Hype
Betekende deelname aan X FACTOR dan alleen maar kommer en kwel voor het Groningse zangduo? Marianne: “Ach, zelf zijn Roef en ik wel tevreden over wat we hebben gepresteerd. We weten wat we kunnen en we krijgen steeds meer succes. Er ontstaat nu een gigantische hype rondom ons tweeën. We worden gek van de telefoon die blijft rinkelen. Iedereen wil ons hebben!”
Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen dat er mensen zijn die zo een gigantisch groot bord voor hun kop hebben, dat ze dat niet door hebben. Maar ze bestaan blijkbaar, deze mensen zijn zo overtuigd van hun eigen kunnen dat je er haast bewondering voor zou krijgen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:09 schreef Natalie het volgende:
Ik moet erg lachen om dat stukje over Roef en Marian ná de uitzending
[..]
Ja, iedereen wil ze hebben, om ze voor gek te zetten. Maar dat hebben ze nog steeds niet door.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 20:36 schreef Natalie het volgende:
Het gastenboek is ook weer open. Maar pas op! Want de beheerder heeft je ip, en wat ie daar nader mee gaat doen, dan merken we vanzelf. Kennelijk
Bij mij ook, keb m'n reactie nog geeneens kunnen plaatsen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:41 schreef Qwea het volgende:
http://www.tboek.nl/tboek/missing.php?name=duoroefenmarian&page=1&lang=nedikke mijn reactie posten,gasteboek offline
of ik heb een IP ban
Dat heb ik dus ook! En ik had nog wel een correct stukje tekst geplaatst.quote:Op maandag 6 november 2006 20:41 schreef Qwea het volgende:
http://www.tboek.nl/tboek/missing.php?name=duoroefenmarian&page=1&lang=nedikke mijn reactie posten,gasteboek offline
of ik heb een IP ban
quote:Op maandag 6 november 2006 20:42 schreef Natalie het volgende:
Proest, ben ik de enige die dat gastenboek niet meer kan inzien? Ik krijg de melding dat ie niet meer in gebruik isZullen ze me gebanned hebben?
quote:Op maandag 6 november 2006 20:41 schreef Qwea het volgende:
of ik heb een IP ban
ik heb ze doorverwezen naar dit topicquote:Op maandag 6 november 2006 20:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook! En ik had nog wel een correct stukje tekst geplaatst.
Da's vast wel een ban waardquote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb ze doorverwezen naar dit topic
no shit sherlockquote:Op maandag 6 november 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
Gastenboek is offline.
Spuit 11quote:Op maandag 6 november 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
Gastenboek is offline.
Dat is het hele probleem bij die lui, het ligt nooit aan hun altijd aan anderen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:48 schreef Natalie het volgende:
Dus ze openen een GB, worden uitgejouwd, en wissen vervolgens alle negatieve reacties. Vervolgens gooien ze hem weer open met een dreigement, en nu hebben ze hem verwijderd omdat ze de stroom van negatieve reacties niet kunnen verkroppen? Je zou zeggen dat er wel ergens een lampje moet gaan branden bij die lui.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Natalie het volgende:
Ik begin eigenlijk best medelijden met ze te krijgen
quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Natalie het volgende:
Ik begin eigenlijk best medelijden met ze te krijgen
Al betwijfel ik of ze het zelf ooit door zullen krijgenquote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik begin het zielig voor die lui te vinden.
Oh nee, wacht. Pas nadat ze door hebben dat ze alleen maar op tv komen om voor gek gezet te worden.
Ach het barst bij Idols/x-factor van de lui bij wie een critische zelfblik niet tot de mogelijkheden lijkt te behoren.quote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Al betwijfel ik of ze het zelf ooit door zullen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |