Jij wel.quote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef Chriz2k het volgende:
Niet te stoer doen, anders kom ik je even opzoeken.
HOI CHRISquote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef Chriz2k het volgende:
Niet te stoer doen, anders kom ik je even opzoeken.
Prima verwoording van pure jongensgedachtenquote:Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Dhr.Jambers het volgende:
oid.. ben er zo.. ik ga je in je (***) (**) en daarna zak ik af naar je (***) die ik dan een flink zal (***) waarna we beide uitgeput neervallen op bed
ik ben natuurlijk stoer, ik heb een abonnomentquote:Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
15 jaar....wat wil je ervoor hebben, ik heb nog vodafone beltegoed liggen!
Ik 5, wie bied er meer?quote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef Backhander het volgende:
ik geef je 10 euro voor een grote beurt.
Bij deze dan maar..quote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef Creature het volgende:
Heeft er al iemand om tieten gevraagd?
Jaquote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef Creature het volgende:
Heeft er al iemand om tieten gevraagd?
Ik kan er niet op klikkenquote:Op zondag 5 november 2006 21:28 schreef Backhander het volgende:
dominique.zip
aandachtsgeil breezersletjequote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef dominique.90 het volgende:
.. kom maar op met die puberale reacties van jullie
of aandachtsgeile tweakernerd met foto´s van een breezersletje.quote:
omdat de breezers op zijn danquote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
zit toevallig wel aan de bier schat
wat is tegenwoordig populair onder de VMBO jeugd dan?quote:
Hahaha. De grootste grap is dat het nog niet eens werkt omdat er gewoon gevraagd wordt of en hoe je wilt uitloggen.quote:
ik doe vwo schatquote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef extreme het volgende:
[..]
wat is tegenwoordig populair onder de VMBO jeugd dan?
dat gaat ze zo vertellen denk ikquote:Op zondag 5 november 2006 21:34 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wat ben je voor nepbreezah dan
Wat is een abonnoment????quote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk stoer, ik heb een abonnoment![]()
Oh. Dat is eigenlijk best geilquote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
geen..
ik ben een meisje en ik drink bier
zo kan ik niet fatsoenlijk puberaal reageren hoorquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Oh. Dat is eigenlijk best geil.
Dat betekent bier en....................quote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
geen..
Frituur?quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Creature het volgende:
[..]
Dat betekent bier en....................
Ja slecht eigenlijkquote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hahaha. De grootste grap is dat het nog niet eens werkt omdat er gewoon gevraagd wordt of en hoe je wilt uitloggen.
quote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
geen..
chips?quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Creature het volgende:
[..]
Dat betekent bier en....................
Wat ga je ons nog meer vertellen, dat je vroeger eigenlijk martin heettequote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
geen..
je mag m´n golden retriever wel beffen,quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef ryangozer het volgende:
Ik wil beffen, intresse?
Ik vroeg het aan de TS!quote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef extreme het volgende:
[..]
je mag m´n golden retriever wel beffen,
je wilt haar golden retriever beffen?quote:
nee alleen maar naar kroegenquote:Op zondag 5 november 2006 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
vwo en verder ?
ga je vaak naar hardcore feesten, heb je de laatste masters of hardcore
Nee haar poesquote:Op zondag 5 november 2006 21:40 schreef extreme het volgende:
[..]
je wilt haar golden retriever beffen?![]()
waar je opzich nog geen bier mag bestellenquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nee haar poesdominique geen intresse?
![]()
kansloos,quote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nee haar poesdominique geen intresse?
![]()
krijg het toch wel meequote:Op zondag 5 november 2006 21:42 schreef extreme het volgende:
[..]
waar je opzich nog geen bier mag bestellen![]()
gelukkig schiet december al op.
geniaal.quote:nee alleen maar naar kroegen
quote:Op zondag 5 november 2006 21:43 schreef xericax het volgende:
grappig dit topicnet vliegen die op een hoop stront afkomen.
quote:Op zondag 5 november 2006 21:43 schreef xericax het volgende:
grappig dit topicnet vliegen die op een hoop stront afkomen.
kansloosquote:
En dan komt iedereen aan de beurt?quote:Op zondag 5 november 2006 21:46 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
oke, overmorgen nationale neuk dag *o*
tuurlijk welquote:Op zondag 5 november 2006 21:46 schreef extreme het volgende:
[..]
kansloos![]()
als meisje je eigen bier bestellen,![]()
doe jullie niet aan ruilhandel?
hoe wist je datquote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
o ja wel nog een puberale reactie: Heb je de xfactor jury ook laten zien dat je een meisje bent!
* pakt agendaquote:Op zondag 5 november 2006 21:46 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
oke, overmorgen nationale neuk dag *o*
nee.. ze vonden wel dat ik goed zong enzo.. maar me stem was niet uitzonderlijk genoegquote:
dan kan je net zo goed mixjes drinken,quote:
hoe wist je datquote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef extreme het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed mixjes drinken,
bier, je rookt ook zware shag zeker?
Those bastards!quote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
nee.. ze vonden wel dat ik goed zong enzo.. maar me stem was niet uitzonderlijk genoeg
nou dan niet
ADHD-lightquote:Op zondag 5 november 2006 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
je hebt toch wel je woede afgekoeld op de nabije omgeving? Nog iets gesloopt ?
dat is een ander blond sletjequote:
ey, je bent nog geen 16!, stomme kloon.quote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
zit toevallig wel aan de bier schat
http://members.chello.nl/dominique90/homevideosquote:Op zondag 5 november 2006 21:54 schreef oor het volgende:
[..]
van welk filmpje komt jouw avatar? pm eens de url van het filmpje
jammer.quote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef extreme het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/dominique90/homevideos
quote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef extreme het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/dominique90/homevideos
puberaal tochquote:
nou, fijn weer buitenspelenquote:
Goed idee!quote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef ryangozer het volgende:
heej dominique wat was je xfactor nummer dan kunne we ff je auditie bekijken.
kijk maar bij het topic van xfactorquote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef ryangozer het volgende:
rot eens op met je hysterische usericon.quote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef ryangozer het volgende:
Rechtermuisknop -> Adblock image.quote:Op zondag 5 november 2006 22:01 schreef extreme het volgende:
[..]
rot eens op met je hysterische usericon.
welk? die coole van adam neatequote:Op zondag 5 november 2006 22:01 schreef extreme het volgende:
[..]
rot eens op met je hysterische usericon.
nee mijne, slet.quote:Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
welk? die coole van adam neate
ik zou die van jou niet hysterisch willen noemenquote:Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
welk? die coole van adam neate
ik ben een man.quote:
m'n ogenquote:
neuk je voor geld?quote:
anders ga je ff offtopicquote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoi Dominique!
Ben je nog steeds zo lief als gisteren?
puberaal reagerenquote:
De TS de TSquote:
xfactor.nl -> Bekijk alle audities -> Voer je Mediapaspoort in -> Zoek op voornaam: Dominique -> De bovenste.quote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef ryangozer het volgende:
ik kan je niet vinden op xfactor.nl heeft niemand een direct linkje naar je auditie?
je hebt daadwerkelijk gekekenquote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef ryangozer het volgende:
ik kan je niet vinden op xfactor.nl heeft niemand een direct linkje naar je auditie?
Ja daar ga ik mee trouwen..quote:
Wij gaan trouwenquote:
beetje opletten in je eigen topicquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef extreme het volgende:
[..]
beetje opletten in je eigen topic![]()
je hebt inmiddels lopende aanbiedingen tot beffen, neuken en trouwen.
Ja ik denk laat ik het je gelijk maar even vertellenquote:
met jou he schatquote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Hugo- het volgende:
Ze is pot.
Trio's zijn dus geen probleemquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Trio's zijn dus geen probleem![]()
![]()
waarop moet ik antwoorden?quote:Op zondag 5 november 2006 22:25 schreef tritri het volgende:
kutslet antwoord,of ga wat koken ofzo.
neequote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef tritri het volgende:
je woont trouwens in hhw?
ken je yara,een dike lelijke hoer.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef ernstigezaak het volgende:
BUTTSECKS!!!!!11?11EINZ?!WEI!!!!!!!DRITTEN!!!!!111REICH!!!!11111 mc donalds
talpaEN MIJN LIEVELINGSKLEUR IS 16.....
quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef ernstigezaak het volgende:
BUTTSECKS!!!!!11?11EINZ?!WEI!!!!!!!DRITTEN!!!!!111REICH!!!!11111 mc donalds
talpaEN MIJN LIEVELINGSKLEUR IS 16.....
kutsite werkt voor geen meter, klik op dominique blom, gebeurt er gewoon niks behalve dat de naam weggaat.quote:Op zondag 5 november 2006 22:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
xfactor.nl -> Bekijk alle audities -> Voer je Mediapaspoort in -> Zoek op voornaam: Dominique -> De bovenste.
a das kutquote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
kutsite werkt voor geen meter, klik op dominique blom, gebeurt er gewoon niks behalve dat de naam weggaat.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:32 schreef Mathijz het volgende:
Hockeyers zijn wel goed hé!
Ken je ook nog the shavers?
je zit in ONZquote:Op zondag 5 november 2006 22:32 schreef Mathijz het volgende:
Hockeyers zijn wel goed hé!
Ken je ook nog the shavers?
En dat terwijl er nog steeds geen tieten zijn gepost.quote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef ioko het volgende:
Valt me toch nog mee dat er 4 pagina's nodig zijn om een onnodig laag niveau te halen
quote:Op zondag 5 november 2006 22:35 schreef Hugo- het volgende:
[..]
En dat terwijl er nog steeds geen tieten zijn gepost.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef ioko het volgende:
Valt me toch nog mee dat er 4 pagina's nodig zijn om een onnodig laag niveau te halen
Kan ook.quote:Op zondag 5 november 2006 22:36 schreef extreme het volgende:
[..]
![]()
het niveau is laag gebleven vanaf pagina 1 bedoel je.
Niet zo laag als ik had verwacht.....quote:Op zondag 5 november 2006 22:36 schreef extreme het volgende:
[..]
![]()
het niveau is laag gebleven vanaf pagina 1 bedoel je.
meisjes in de groei die paardrijdenquote:Op zondag 5 november 2006 22:36 schreef ioko het volgende:
Owja, het feit dat TS bier drinkt en naar kroegen gaat, en ook nog een degelijk opleidingsniveau heeft helpt ook niet echt mee.
Rijd je soms paard Dominique?
de TS werkt niet meequote:
Ik sla nu drie pagina's over, maar ik durf er wel om te wedden dat een helder licht mij voor is geweest en je al heeft gecorrigeerd op het feit dat je een aandachtshoer bent en geen gewoon meisje...quote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
geen..
10 cent.quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb nog wel een foto van dr, wie bied
hoe graag wil je?quote:Op zondag 5 november 2006 22:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
morgen maar die rtl site uitzoeken, hier doet ie 't niet onder firefox, mozilla, opera, konqueror, Internet Explorer 6, pffff...... hij vind wel drie dominique's , kan er verder niets mee, ook je nummer vind ie niet
quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef extreme het volgende:
[..]
meisjes in de groei die paardrijden![]()
ga je zo moeilijk van lopen als je ouder bent![]()
Ja, het attention whore plaatje is al gepost ja.quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik sla nu drie pagina's over, maar ik durf er wel om te wedden dat een helder licht mij voor is geweest en je al heeft gecorrigeerd op het feit dat je een aandachtshoer bent en geen gewoon meisje...
ga onder een willekeurige portiek staan en doe het geluid van een breezer na.quote:Op zondag 5 november 2006 22:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja hallo het loopt hier in de buurt in het wild rond, wil ik wel weten wie er zoveel puberale aandacht nodig heeft.
Laat die mannen toch! Die denken alleen maar met hun lulquote:Op zondag 5 november 2006 22:48 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja alleen brian joh
kutlul dat je bent
Meisjes horen niet te vloeken!quote:Op zondag 5 november 2006 22:48 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja alleen brian joh
kutlul dat je bent
huh , kut lul, dat zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 5 november 2006 22:48 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja alleen brian joh
kutlul dat je bent
woordspelingquote:Op zondag 5 november 2006 22:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
huh , kut lul, dat zijn 2 verschillende dingen
wat zie jij toch altijd het leuke van dingen in mannetje!quote:
hier tzelfde (maar tis die 1e)quote:Op zondag 5 november 2006 22:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
morgen maar die rtl site uitzoeken, hier doet ie 't niet onder firefox, mozilla, opera, konqueror, Internet Explorer 6, pffff...... hij vind wel drie dominique's , kan er verder niets mee, ook je nummer vind ie niet
Nee hoor, zo boeiend is dit topic nou ook weer niet.quote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
wat zie jij toch altijd het leuke van dingen in mannetje!
ga je het nu tot in januari over dit topic hebben
doe je wel normaal met andere dingen he;)
ja het is vermoeiendquote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
*Zucht*
Mannen ze denken maar aan een ding he meid
zo boeiend was the shavers ook nou nietquote:Op zondag 5 november 2006 22:54 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Nee hoor, zo boeiend is dit topic nou ook weer niet.
neuckenquote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef dominique.90 het volgende:
Nee, zit onder d'r oksels...quote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef extreme het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed mixjes drinken,
bier, je rookt ook zware shag zeker?
Kut, dankzij jouw heb ik zin in pizza'squote:Op zondag 5 november 2006 23:04 schreef Mathijz het volgende:
Pizza + Neuken!
Ja, wat een eikel is het!quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kut, dankzij jouw heb ik zin in pizza's![]()
geen deel 2quote:Op zondag 5 november 2006 23:09 schreef remlof het volgende:
ow even voor de goede orde:
dit blijft het enige deel
quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kut, dankzij jouw heb ik zin in pizza's![]()
je durft neit meer tegen me te praten, kom laat ik maar op een fok bericht reageren, beetje lief gaan doen tegen haarquote:Op zondag 5 november 2006 23:13 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik zag ook al een grote reeks aan komen, maar nee.
Volgens mij ben jij degene die op msn last heeft van een shift knop die vast zitquote:Op zondag 5 november 2006 23:14 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
je durft neit meer tegen me te praten, kom laat ik maar op een fok bericht reageren, beetje lief gaan doen tegen haar
o was het dat waar ik last van had !quote:Op zondag 5 november 2006 23:15 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die op msn last heeft van een shift knop die vast zit![]()
Ik zeg interpuctie 14.gifquote:Op zondag 5 november 2006 23:17 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
o was het dat waar ik last van had !
quote:Op zondag 5 november 2006 23:22 schreef Maikuuul het volgende:
SCHEER JE JE KUT ? HE ? HE ? HE ?
Zeg !!!
hahahhaa grappig johquote:Op zondag 5 november 2006 23:24 schreef danipilani het volgende:
eeej domi...ik ben ook een meisje.....haha
owny powyquote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hahaha, van jou dus.
[afbeelding]
Kijk een naar de registratiedatum van die en naar die van mijquote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hahaha, van jou dus.
[afbeelding]
Der Untergangquote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef Originele_Naam het volgende:
onzin wordt steeds slechter :S
Jij bent ook een kloontjequote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Kijk een naar de registratiedatum van die en naar die van mij![]()
Dude ze is 16!quote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
DOMINIQUE ? SCHEER JE JE KUTJE ? EN IF SO DOE JE HIER LANG OVER EN SPOEL JE ALLE HAARTJES WEL MOOI DOOR HET DOUCHEPUTJE WEG ?
HMMMMMMMMM![]()
![]()
rot eens op naar je eigen topic!quote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
DOMINIQUE ? SCHEER JE JE KUTJE ? EN IF SO DOE JE HIER LANG OVER EN SPOEL JE ALLE HAARTJES WEL MOOI DOOR HET DOUCHEPUTJE WEG ?
HMMMMMMMMM![]()
![]()
hoi maikuuul, moet jij geen hendig sjieke slip makenquote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
HMMMMMMMMM![]()
![]()
ben 15 :")quote:Op zondag 5 november 2006 23:35 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dude ze is 16!
Dus natuurlijk doet ze er lang over![]()
nee.quote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
hoi maikuuul, moet jij geen hendig sjieke slip maken
ze is 15, geen 9quote:
ik ben een meisje ...quote:
dank je !quote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
je houd ze toch alweer 2 uurtjes bezig met nix doen.....
respect dame.
zoals bij jouquote:Op zondag 5 november 2006 23:46 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Bij sommige twijfel je aan het gedrag![]()
Is het ooit anders geweest in Onzin danquote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
je houd ze toch alweer 2 uurtjes bezig met nix doen.....
respect dame.
kijk me fotoboek duhquote:Op zondag 5 november 2006 23:53 schreef -Beer- het volgende:
pics graag.
2 biertjes op, dus nuchter.quote:Op zondag 5 november 2006 23:54 schreef Mathijz het volgende:
In welke toestand?
Nuchter? Dronken? Melig?
Je drinkt normaal altijd meer?quote:Op zondag 5 november 2006 23:54 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
2 biertjes op, dus nuchter.
jij?
2 bier is toch de limiet?quote:Op zondag 5 november 2006 23:58 schreef ioko het volgende:
[..]
iig niet nuchter, je mag al geen auto meer rijden![]()
Ook met een puntenrijbewijs?quote:
dat ben ik in m´n fotoboek ja,quote:Op zondag 5 november 2006 23:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Pic, ben jij dat![]()
Nee dan niet, maar klopt beter niet drinken.quote:Op maandag 6 november 2006 00:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Ook met een puntenrijbewijs?
Je kunt beter niet drinken als je gaat rijden![]()
moet je morgen niet naar school ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, zeg alleen dat ik dus niet dronken ben
Trouwens... je bezoekersaantal is vanaf 21:19 uur ongeveer verdubbeld!quote:
das ook de reden van dit topicquote:Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef Creature het volgende:
[..]
Trouwens... je bezoekersaantal is vanaf 21:19 uur ongeveer verdubbeld!![]()
ja van half 9 tot 12 uur..quote:Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef extreme het volgende:
[..]
moet je morgen niet naar school ofzo![]()
ik niet.quote:Op maandag 6 november 2006 00:05 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja van half 9 tot 12 uur..
jij?
Mijn ouders hadden mij nooit toegestaan bier te drinken op een zondagavond toen ik 15 was iig.quote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, zeg alleen dat ik dus niet dronken ben
nee, reden was omdat ik vond dat onzin beetje dood wasquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 00:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden mij nooit toegestaan bier te drinken op een zondagavond toen ik 15 was iig.
Steeds meer jongeren gebruiken cocaïnequote:Op maandag 6 november 2006 00:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden mij nooit toegestaan bier te drinken op een zondagavond toen ik 15 was iig.
als je zo een deel twee opent, geef het dan een andere naamquote:Op maandag 6 november 2006 00:06 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
nee, reden was omdat ik vond dat onzin beetje dood wasen ik had zin om een topic te openen.. maar het heeft al 5 pagina's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |