Those bastards!quote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
nee.. ze vonden wel dat ik goed zong enzo.. maar me stem was niet uitzonderlijk genoeg
nou dan niet
ADHD-lightquote:Op zondag 5 november 2006 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
je hebt toch wel je woede afgekoeld op de nabije omgeving? Nog iets gesloopt ?
dat is een ander blond sletjequote:
ey, je bent nog geen 16!, stomme kloon.quote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
zit toevallig wel aan de bier schat
http://members.chello.nl/dominique90/homevideosquote:Op zondag 5 november 2006 21:54 schreef oor het volgende:
[..]
van welk filmpje komt jouw avatar? pm eens de url van het filmpje
jammer.quote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef extreme het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/dominique90/homevideos
quote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef extreme het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/dominique90/homevideos
puberaal tochquote:
nou, fijn weer buitenspelenquote:
Goed idee!quote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef ryangozer het volgende:
heej dominique wat was je xfactor nummer dan kunne we ff je auditie bekijken.
kijk maar bij het topic van xfactorquote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef ryangozer het volgende:
rot eens op met je hysterische usericon.quote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef ryangozer het volgende:
Rechtermuisknop -> Adblock image.quote:Op zondag 5 november 2006 22:01 schreef extreme het volgende:
[..]
rot eens op met je hysterische usericon.
welk? die coole van adam neatequote:Op zondag 5 november 2006 22:01 schreef extreme het volgende:
[..]
rot eens op met je hysterische usericon.
nee mijne, slet.quote:Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
welk? die coole van adam neate
ik zou die van jou niet hysterisch willen noemenquote:Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
welk? die coole van adam neate
ik ben een man.quote:
m'n ogenquote:
neuk je voor geld?quote:
anders ga je ff offtopicquote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoi Dominique!
Ben je nog steeds zo lief als gisteren?
puberaal reagerenquote:
De TS de TSquote:
xfactor.nl -> Bekijk alle audities -> Voer je Mediapaspoort in -> Zoek op voornaam: Dominique -> De bovenste.quote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef ryangozer het volgende:
ik kan je niet vinden op xfactor.nl heeft niemand een direct linkje naar je auditie?
je hebt daadwerkelijk gekekenquote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef ryangozer het volgende:
ik kan je niet vinden op xfactor.nl heeft niemand een direct linkje naar je auditie?
Ja daar ga ik mee trouwen..quote:
Wij gaan trouwenquote:
beetje opletten in je eigen topicquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef extreme het volgende:
[..]
beetje opletten in je eigen topic![]()
je hebt inmiddels lopende aanbiedingen tot beffen, neuken en trouwen.
Ja ik denk laat ik het je gelijk maar even vertellenquote:
met jou he schatquote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Hugo- het volgende:
Ze is pot.
Trio's zijn dus geen probleemquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Trio's zijn dus geen probleem![]()
![]()
waarop moet ik antwoorden?quote:Op zondag 5 november 2006 22:25 schreef tritri het volgende:
kutslet antwoord,of ga wat koken ofzo.
neequote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef tritri het volgende:
je woont trouwens in hhw?
ken je yara,een dike lelijke hoer.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef ernstigezaak het volgende:
BUTTSECKS!!!!!11?11EINZ?!WEI!!!!!!!DRITTEN!!!!!111REICH!!!!11111 mc donalds
talpaEN MIJN LIEVELINGSKLEUR IS 16.....
quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef ernstigezaak het volgende:
BUTTSECKS!!!!!11?11EINZ?!WEI!!!!!!!DRITTEN!!!!!111REICH!!!!11111 mc donalds
talpaEN MIJN LIEVELINGSKLEUR IS 16.....
kutsite werkt voor geen meter, klik op dominique blom, gebeurt er gewoon niks behalve dat de naam weggaat.quote:Op zondag 5 november 2006 22:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
xfactor.nl -> Bekijk alle audities -> Voer je Mediapaspoort in -> Zoek op voornaam: Dominique -> De bovenste.
a das kutquote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
kutsite werkt voor geen meter, klik op dominique blom, gebeurt er gewoon niks behalve dat de naam weggaat.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:32 schreef Mathijz het volgende:
Hockeyers zijn wel goed hé!
Ken je ook nog the shavers?
je zit in ONZquote:Op zondag 5 november 2006 22:32 schreef Mathijz het volgende:
Hockeyers zijn wel goed hé!
Ken je ook nog the shavers?
En dat terwijl er nog steeds geen tieten zijn gepost.quote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef ioko het volgende:
Valt me toch nog mee dat er 4 pagina's nodig zijn om een onnodig laag niveau te halen
quote:Op zondag 5 november 2006 22:35 schreef Hugo- het volgende:
[..]
En dat terwijl er nog steeds geen tieten zijn gepost.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef ioko het volgende:
Valt me toch nog mee dat er 4 pagina's nodig zijn om een onnodig laag niveau te halen
Kan ook.quote:Op zondag 5 november 2006 22:36 schreef extreme het volgende:
[..]
![]()
het niveau is laag gebleven vanaf pagina 1 bedoel je.
Niet zo laag als ik had verwacht.....quote:Op zondag 5 november 2006 22:36 schreef extreme het volgende:
[..]
![]()
het niveau is laag gebleven vanaf pagina 1 bedoel je.
meisjes in de groei die paardrijdenquote:Op zondag 5 november 2006 22:36 schreef ioko het volgende:
Owja, het feit dat TS bier drinkt en naar kroegen gaat, en ook nog een degelijk opleidingsniveau heeft helpt ook niet echt mee.
Rijd je soms paard Dominique?
de TS werkt niet meequote:
Ik sla nu drie pagina's over, maar ik durf er wel om te wedden dat een helder licht mij voor is geweest en je al heeft gecorrigeerd op het feit dat je een aandachtshoer bent en geen gewoon meisje...quote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
geen..
ik ben een meisje en ik drink bier
10 cent.quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb nog wel een foto van dr, wie bied
hoe graag wil je?quote:Op zondag 5 november 2006 22:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
morgen maar die rtl site uitzoeken, hier doet ie 't niet onder firefox, mozilla, opera, konqueror, Internet Explorer 6, pffff...... hij vind wel drie dominique's , kan er verder niets mee, ook je nummer vind ie niet
quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef extreme het volgende:
[..]
meisjes in de groei die paardrijden![]()
ga je zo moeilijk van lopen als je ouder bent![]()
Ja, het attention whore plaatje is al gepost ja.quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik sla nu drie pagina's over, maar ik durf er wel om te wedden dat een helder licht mij voor is geweest en je al heeft gecorrigeerd op het feit dat je een aandachtshoer bent en geen gewoon meisje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |