Those bastards!quote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
nee.. ze vonden wel dat ik goed zong enzo.. maar me stem was niet uitzonderlijk genoeg
nou dan niet
ADHD-lightquote:Op zondag 5 november 2006 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
je hebt toch wel je woede afgekoeld op de nabije omgeving? Nog iets gesloopt ?
dat is een ander blond sletjequote:
ey, je bent nog geen 16!, stomme kloon.quote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
zit toevallig wel aan de bier schat
http://members.chello.nl/dominique90/homevideosquote:Op zondag 5 november 2006 21:54 schreef oor het volgende:
[..]
van welk filmpje komt jouw avatar? pm eens de url van het filmpje
jammer.quote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef extreme het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/dominique90/homevideos
quote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef extreme het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/dominique90/homevideos
puberaal tochquote:
nou, fijn weer buitenspelenquote:
Goed idee!quote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef ryangozer het volgende:
heej dominique wat was je xfactor nummer dan kunne we ff je auditie bekijken.
kijk maar bij het topic van xfactorquote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef ryangozer het volgende:
rot eens op met je hysterische usericon.quote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef ryangozer het volgende:
Rechtermuisknop -> Adblock image.quote:Op zondag 5 november 2006 22:01 schreef extreme het volgende:
[..]
rot eens op met je hysterische usericon.
welk? die coole van adam neatequote:Op zondag 5 november 2006 22:01 schreef extreme het volgende:
[..]
rot eens op met je hysterische usericon.
nee mijne, slet.quote:Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
welk? die coole van adam neate
ik zou die van jou niet hysterisch willen noemenquote:Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
welk? die coole van adam neate
ik ben een man.quote:
m'n ogenquote:
neuk je voor geld?quote:
anders ga je ff offtopicquote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoi Dominique!
Ben je nog steeds zo lief als gisteren?
puberaal reagerenquote:
De TS de TSquote:
xfactor.nl -> Bekijk alle audities -> Voer je Mediapaspoort in -> Zoek op voornaam: Dominique -> De bovenste.quote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef ryangozer het volgende:
ik kan je niet vinden op xfactor.nl heeft niemand een direct linkje naar je auditie?
je hebt daadwerkelijk gekekenquote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef ryangozer het volgende:
ik kan je niet vinden op xfactor.nl heeft niemand een direct linkje naar je auditie?
Ja daar ga ik mee trouwen..quote:
Wij gaan trouwenquote:
beetje opletten in je eigen topicquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef extreme het volgende:
[..]
beetje opletten in je eigen topic![]()
je hebt inmiddels lopende aanbiedingen tot beffen, neuken en trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |