ga onder een willekeurige portiek staan en doe het geluid van een breezer na.quote:Op zondag 5 november 2006 22:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja hallo het loopt hier in de buurt in het wild rond, wil ik wel weten wie er zoveel puberale aandacht nodig heeft.
Laat die mannen toch! Die denken alleen maar met hun lulquote:Op zondag 5 november 2006 22:48 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja alleen brian joh
kutlul dat je bent
Meisjes horen niet te vloeken!quote:Op zondag 5 november 2006 22:48 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja alleen brian joh
kutlul dat je bent
huh , kut lul, dat zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 5 november 2006 22:48 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja alleen brian joh
kutlul dat je bent
woordspelingquote:Op zondag 5 november 2006 22:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
huh , kut lul, dat zijn 2 verschillende dingen
wat zie jij toch altijd het leuke van dingen in mannetje!quote:
hier tzelfde (maar tis die 1e)quote:Op zondag 5 november 2006 22:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
morgen maar die rtl site uitzoeken, hier doet ie 't niet onder firefox, mozilla, opera, konqueror, Internet Explorer 6, pffff...... hij vind wel drie dominique's , kan er verder niets mee, ook je nummer vind ie niet
Nee hoor, zo boeiend is dit topic nou ook weer niet.quote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
wat zie jij toch altijd het leuke van dingen in mannetje!
ga je het nu tot in januari over dit topic hebben
doe je wel normaal met andere dingen he;)
ja het is vermoeiendquote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
*Zucht*
Mannen ze denken maar aan een ding he meid
zo boeiend was the shavers ook nou nietquote:Op zondag 5 november 2006 22:54 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Nee hoor, zo boeiend is dit topic nou ook weer niet.
neuckenquote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef dominique.90 het volgende:
ik ben een meisje en ik drink bier
Nee, zit onder d'r oksels...quote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef extreme het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed mixjes drinken,
bier, je rookt ook zware shag zeker?
Kut, dankzij jouw heb ik zin in pizza'squote:Op zondag 5 november 2006 23:04 schreef Mathijz het volgende:
Pizza + Neuken!
Ja, wat een eikel is het!quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kut, dankzij jouw heb ik zin in pizza's![]()
geen deel 2quote:Op zondag 5 november 2006 23:09 schreef remlof het volgende:
ow even voor de goede orde:
dit blijft het enige deel
quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kut, dankzij jouw heb ik zin in pizza's![]()
je durft neit meer tegen me te praten, kom laat ik maar op een fok bericht reageren, beetje lief gaan doen tegen haarquote:Op zondag 5 november 2006 23:13 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik zag ook al een grote reeks aan komen, maar nee.
Volgens mij ben jij degene die op msn last heeft van een shift knop die vast zitquote:Op zondag 5 november 2006 23:14 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
je durft neit meer tegen me te praten, kom laat ik maar op een fok bericht reageren, beetje lief gaan doen tegen haar
o was het dat waar ik last van had !quote:Op zondag 5 november 2006 23:15 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die op msn last heeft van een shift knop die vast zit![]()
Ik zeg interpuctie 14.gifquote:Op zondag 5 november 2006 23:17 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
o was het dat waar ik last van had !
quote:Op zondag 5 november 2006 23:22 schreef Maikuuul het volgende:
SCHEER JE JE KUT ? HE ? HE ? HE ?
Zeg !!!
hahahhaa grappig johquote:Op zondag 5 november 2006 23:24 schreef danipilani het volgende:
eeej domi...ik ben ook een meisje.....haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |