Okay, dan ga ik op 40 zittenquote:Op zondag 5 november 2006 16:29 schreef ACT-F het volgende:
50 euro per gram.
Is daar iets mis mee dan?quote:Op zondag 5 november 2006 16:31 schreef Djarum het volgende:
verkapt "zo-krijg-ik-namelijk-aandacht-van-14jarige-meisjes-die-ook-coke-willen-hebben" topic
touchequote:
Mwah, die 14-jarigen kopen het toch wel.quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef ACT-F het volgende:
Hoe goedkoper, hoe meer het versneden is (gemengd met ander zooi, zoals poedersuiker). 50 euro voor een zuivere gram is echt een vriendenprijs.
Dan bust ik een cap in zijn ass.quote:Op zondag 5 november 2006 16:41 schreef Djarum het volgende:
totdat er zo'n 25 jarige loverboy van een 14jarige je achteraankomt omdat je haar ipv coke poedersuiker hebt laten snuiven en ze nu jodeliaa zingt met een oliebol in haar hand op het dak van haar ouderlijk huis!
Combinatiemarketing zeg ik je. Bij afname van 2 gram, 10 breezertje gratis!quote:Op zondag 5 november 2006 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik op 40 zitten.
[..]
Is daar iets mis mee dan?
Voor breezers pijpen ze je toch tegenwoordigquote:Op zondag 5 november 2006 16:47 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Combinatiemarketing zeg ik je. Bij afname van 2 gram, 10 breezertje gratis!![]()
Als ik het op de rails heb kan je bij mij terecht.quote:Op zondag 5 november 2006 17:45 schreef groggy het volgende:
kan iemand mij wat leveren btw
Als je een redelijk grote hoeveelheid afneemt wel.quote:Op zondag 5 november 2006 17:50 schreef groggy het volgende:
krijg ik dan nu ook extra koring als ik vooruit bestel :p
Profiteurquote:Op zondag 5 november 2006 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eventueel ben ik bereid met moddervette ride ter beschikking te stellen, C2k.
Dan kenne we samen de zooi gaan halen.
Voor een bescheiden winstdeling uiteraard.
En kilometervergoeding.
En dental plan.
columbiaquote:Op zondag 5 november 2006 18:07 schreef Ralluv het volgende:
verhuis naar columbia, begin daar je eigen plantage, huur een paar columbianen in en je bent waar je wilt zijn.. of kijk gewoon tutorial dvd.. scarface ofzo
80 per 2 gram.quote:Op zondag 5 november 2006 16:29 schreef ACT-F het volgende:
50 euro per gram.
gegarandeerde trip!quote:Op zondag 5 november 2006 18:34 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
100 per 8 gram(fijngestampte asperine
)
Hihihi.quote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef Chriz2k het volgende:
Wel lurken en dan stiekem mijn idee stelen zeker, boefjes.
Dat wel, maar als je het dan toch via je neus doet, laat je dan niet naaien met pijnstillersquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Goed idee, Chriz.
PM me maar als je eenmaal in de business zit he.![]()
Hoe is het om met cocaïne op Organized Konfusion te luisterenquote:Op zondag 5 november 2006 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
50 euro per gram.
40 als je wat beter zoekt.
en 30 als je het te vaak haalt en dus korting krijgt
quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef ACT-F het volgende:
Hoe goedkoper, hoe meer het versneden is (gemengd met ander zooi, zoals poedersuiker). 50 euro voor een zuivere gram is echt een vriendenprijs.
Tuurlijk kan dat.quote:Op zondag 5 november 2006 19:02 schreef paradoXical het volgende:
![]()
alsof je die in Nederlan kunt krijgen
Ik moest lachenquote:Op zondag 5 november 2006 19:02 schreef paradoXical het volgende:
[..]
![]()
alsof je die in Nederlan kunt krijgen
Kijk, een kennerquote:Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Het witte spul onder de zon!!!!!!
Gewoon goed spul dealen en je hebt zo een dik huis en dikke wagen. Moet je het wel groot aanpakken. Je moet niet op straat gaan dealen. Jij moet zorgen voor de coke voor de dealers. Jij moet leveren aan de dealers en aan de dealers van de dealers.
Bovenaan de piramide moet je komen te staan.
Een drugs-magnaat.
Kun je zelf af en toe ook een lijntje leggen. Om je eigen spul te testen. Maar ga A.U.B niet op straat dealen. Zorg gewoon voor de grote afzet. Straat-dealers blijven arm.
Zoiets had ik ook in gedachte, bedankt voor je goede raad makkerquote:Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon goed spul dealen en je hebt zo een dik huis en dikke wagen. Moet je het wel groot aanpakken. Je moet niet op straat gaan dealen. Jij moet zorgen voor de coke voor de dealers. Jij moet leveren aan de dealers en aan de dealers van de dealers.
Een drugs-magnaat.
Kun je zelf af en toe ook een lijntje leggen. Om je eigen spul te testen. Maar ga A.U.B niet op straat dealen. Zorg gewoon voor de grote afzet. Straat-dealers blijven arm.
We zien elkaar wel in Monacoquote:Op zondag 5 november 2006 19:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook in gedachte, bedankt voor je goede raad makker.
Scarface..quote:Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Een drugs-magnaat.
Heb je last van de politie dan koop je ze gewoon om. Iedere agent kun je omkopen. Is een agent niet om te kopen dan knal je hem af
Smooth criminalquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vind het wel eens fijn om te denken aan een crimineel leven
Een crimineel netwerk opzetten waar de complete zoals de politie-macht en de FBI en CIA totaal geen raad mee weet
Je kan meestal binnen een aantal meter van een coffee shop wel iets of iemand vinden waar je coke kan kopen..quote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geen coffee-shops maar coke-shops
Inderdaadquote:
Maar dan moet je toch vaak in de kou staanquote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan meestal binnen een aantal meter van een coffee shop wel iets of iemand vinden waar je coke kan kopen..
Dream on sunnyquote:Op zondag 5 november 2006 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je mag zuipen, snuiven, slikken, spuiten en roken. Maar je mag niet eruit zien als een junk natuurlijk, ik bedoel, je moet niet stinken omdat je 10000 dagen niet hebt gedouched.. Verzorgde junks die alle "rotzooi" tot zich nemen en 100 procent kunnen functioneren.
quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet dat je aftakeld ervan
Ik gebruik dus niets, ik rook en drink alleen maar. Nu een bitburger en een sigaar
Toch vind ik dat het tijd is voor gezonde drugs. Echte drugs. Maar dan is het geen drugs meer. Coke waar je super helder van wordt, alleen is het geen coke maar iets natuurlijks. Strakker dan strak en sneller dan snel. Maar zo gezond als Vitamine C.
Ook gezonde heroine dus. Echt gezonde drugs. Mdma, coke, speed, , heroine en LSD. Allemaal op homeopathische basis. Bij de apotheek te krijgen naast de voet-balsem tegen exceem
![]()
vast heel vet, want organized konfusion is heel vet.quote:Op zondag 5 november 2006 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe is het om met cocaïne op Organized Konfusion te luisteren?
GHBquote:Op zondag 5 november 2006 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet dat je aftakeld ervan
Ik gebruik dus niets, ik rook en drink alleen maar. Nu een bitburger en een sigaar
Toch vind ik dat het tijd is voor gezonde drugs. Echte drugs. Maar dan is het geen drugs meer. Coke waar je super helder van wordt, alleen is het geen coke maar iets natuurlijks. Strakker dan strak en sneller dan snel. Maar zo gezond als Vitamine C.
![]()
Ik hoop het wel.quote:
Dat is ADHD lieverd.quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Of je gaat gewoon zelf die stoffen aanmaken. Doe ik dus vaker. Ik heb de snelheid van speed in me zitten. Ik hoef geen speed te gebruiken. Ik zit al vol speed.
Is dat een drugquote:
quote:
Wie ziet ADHD als ziekte?quote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Doet goed ADHD
Ik voel me soms sneller dan een raket. Dan vlieg ik door het huis heen. Niemand problemen ermee. Ik ook niet. Dus waarom zou je ADHD als ziekte zien?
DSM IV in de pschiatrie. Maar die zien alles als ziektequote:
Verkrachtingsdrug heb ik nog nooit van gehoord. Stoppen ze dat bij jonge meisjes in het drankje? Kwam zomaar naar voren. Dat is de enige manier van drug in de vorm van verkrachting in mijn ogen. Mensen drogeren en verkrachten.quote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ook wel bekend als de verkrachtingsdrug, ja dus.
ja.quote:Op zondag 5 november 2006 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is dat een drug
Nog nooit van gehoord.
Meiden drogeren en daarna misbruiken dus?quote:Op zondag 5 november 2006 19:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja.
ook nog nooit van rape-drugs gehoord?
edit: lama
Die zien zelfs witte sportsokken als ziekte..quote:Op zondag 5 november 2006 19:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
DSM IV in de pschiatrie. Maar die zien alles als ziekte
quote:Op zondag 5 november 2006 19:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die zien zelfs witte sportsokken als ziekte..
Hm, wat is verkrachten anders..quote:Op zondag 5 november 2006 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Meiden drogeren en daarna misbruiken dus?
we zijn allemaal buitenaards, maar dat is offtopic.quote:Op zondag 5 november 2006 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Meiden drogeren en daarna misbruiken dus?
GHB nog nooit van gehoord dus nee. Kan aan mij liggen, misschien ben ik wel buitenaards
Huppa de isoleer cel inquote:Op zondag 5 november 2006 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah, alles is ziek. Behalve hun eigen manier van handelen.
Ze zien zelfs praten in een vreemde taal als ziek.
Als ze iemand Arabisch horen praten dan denken ze van
Die is ziek !!!!!
Ik begrijp het nietquote:
Gast..quote:Op zondag 5 november 2006 19:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mensen vastbinden en dan misbruiken.
bijvoorbeeld.
Langer dan een week.quote:Op zondag 5 november 2006 19:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet
Ik zoek het wel even op zometeen. Weet ik meteen wat het is.
MDMA ken ik heel goed, XTC ook. Coke ook en de rest ook wel. MDMA is dus mijn beste ervaring ooit geweest, eenmalig dan wel, maar dan toch. Ik herinner me het goed. Coke niet gebruikt behalve in de cola. Onschuldig en niet door de neus.
GHB ken ik niet goed. Kan zijn dat ik achter lig. Of bestaat GHB ook al langer?
http://www.drugsinfoteam.nl/folders/ghb.htmlquote:Op zondag 5 november 2006 19:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik typ GHB in en kom hier terecht via google
http://www.drugsinfoteam.nl/
Vieze staatspropaganda die wil doen laten geloven dat drugs slecht zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 19:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik typ GHB in en kom hier terecht via google
http://www.drugsinfoteam.nl/
quote:Op zondag 5 november 2006 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vieze staatspropaganda die wil doen laten geloven dat drugs slecht zijn.
Nou niet helemaal zo te zien. Een artikel staat daar dat cannibis niet zo slecht is. Of ze proberen dat artikel te weerleggen met tegenargumenten.quote:Op zondag 5 november 2006 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vieze staatspropaganda die wil doen laten geloven dat drugs slecht zijn.
quote:Eerste hulp
Als iemand bewusteloos raakt, leg hem dan op zijn zij met het hoofd iets achterover. De tong zit dan niet meer voor de luchtwegen en braaksel kan uit de mond lopen. Probeer iemand wakker te houden door hard in zijn schouderspier te knijpen of krachtig in zijn nagel te drukken. Haal direct medische hulp (1-1-2) als iemand niet bijkomt, niet goed ademt of als je het niet vertrouwt. Je kunt zonder justitiële gevolgen voor de gebruiker hulp halen want het gebruiken van GHB is niet verboden.
Dromenvanger moet je koesteren, hij is geniaalquote:Op zondag 5 november 2006 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaar dat gebrabbel altijd, Dromenvanger is gewoon dik aan de drugs. Duh.
En jij staat strak van 50 centquote:Op zondag 5 november 2006 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaar dat gebrabbel altijd, Dromenvanger is gewoon dik aan de drugs. Duh.
Welkom in de wereld van de Dromenquote:Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
-Knip-
40 per gram, bij grote hoeveelheden korting, alleen binnen Noord-Holland.quote:Op zondag 5 november 2006 20:20 schreef cyberstalker het volgende:
Zeg chriz2k hoeveel vraag je nu per gram en bezorg je ook?
Neem een goede overdosis man, kankeridiootquote:Op zondag 5 november 2006 19:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En jij staat strak van 50 cent
![]()
![]()
Jou fotoboek zegt genoeg
50 cent, the game![]()
Je weet niet eens half hoe belachelijk het klinkt![]()
Heb je geen places to go and people to see????quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neem een goede overdosis man, kankeridioot. Die onzin die jij altijd uitkraamt, dát is belachelijk
.
Diepzinnig, jou mag ik welquote:Op zondag 5 november 2006 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je geen places to go and people to see????
![]()
Onzin is het hier tochOnzin is belachelijk. Daarom heet het forum onzin hier
En wat voor de een onzin is dat is voor de ander waarheid
(...)
Ik zou hem nog zeker een paar keer kijken, want number one is iets andersquote:Op zondag 5 november 2006 21:42 schreef SiemeN het volgende:
Verdomme Chriz. Nu kan ik mijzelf niet bedwingen om voor de 12e keer Scarface te gaan kijken.
Juist ja.quote:Op zondag 5 november 2006 19:03 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Open your eyes man..
Juist ja. Ik vergeet even dat pubers van tegenwoordig geld en connecties hebben bij de drugsmaffia in Columbia om lekker onversneden coke te kopen. Geloof je het zelf? Niet te laat naar bed he, morgen heb je het 1e uur lesquote:
Jij beweerde eerst dat onversneden coke niet te verkrijgen is in NL, en nu maak je ervan dat pubers er niet aan kunnen komen. Da's nogal een verschil. Toegegeven, het is niet makkelijk om er aan te komen, maar als je de connecties hebt is het geen enkel probleem.quote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef paradoXical het volgende:
Juist ja. Ik vergeet even dat pubers van tegenwoordig geld en connecties hebben bij de drugsmaffia in Columbia om lekker onversneden coke te kopen. Geloof je het zelf? Niet te laat naar bed he, morgen heb je het 1e uur les![]()
Als ik zo vrij mag zijn. Coke komt ons land binnen door smokkel. Vervolgens vind de eerste verkoop plaats >> versnijden >> 2e verkoop > versijden >> 3e verkoop >> versnijden! En daar in de ketting staat dan een 17jarige die zijn 'pure' snatz gaat scoren bij zijn dorpsdealer
![]()
Juist ja, ik moest alweer lachenquote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef paradoXical het volgende:
-blabla-
Dank. Jij begrijpt het.quote:Op maandag 6 november 2006 00:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij beweerde eerst dat onversneden coke niet te verkrijgen is in NL, en nu maak je ervan dat pubers er niet aan kunnen komen. Da's nogal een verschil. Toegegeven, het is niet makkelijk om er aan te komen, maar als je de connecties hebt is het geen enkel probleem.
Klinkt goedquote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef Dhr.Jambers het volgende:
Positieve effecten:
energiek
beweegelijk
honger en moeheid verdwijnen
meer zelfvertrouwen
spraakzaam
denken lijkt sneller en helder te gaan
"king of the world" gevoel
Ik plaats mijn plaats mijn reactie in de eerste plaats om een naieve reactie op mijn post. Ik weet niet wat je probeerde te bereiken op de reply op mijn eerste post, maar je doet het voorkomen alsof het gemakkelijk is (voor jou?) om daar aan te komen.quote:Op maandag 6 november 2006 01:07 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Juist ja, ik moest alweer lachen![]()
![]()
Eerst naïef doen en dan ook nog eens de boel verdraaien..
![]()
[..]
Dank. Jij begrijpt het.
dus GHB is een goed middel als je iemand wil verkrachtenquote:Op maandag 6 november 2006 10:51 schreef covie het volgende:
dat ja
jaquote:Op maandag 6 november 2006 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dus GHB is een goed middel als je iemand wil verkrachten?
honkbal knuppel ook welquote:Op maandag 6 november 2006 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dus GHB is een goed middel als je iemand wil verkrachten?
doe maar niet iddquote:Op maandag 6 november 2006 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
maar bij breezer gaat het vast borrelen dus dan valt het op![]()
zo rond de kilo!quote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klinkt goedMischien toch maar eens proberen
. Hoeveel moest je dan opsnuiven ?
Kap es, k krijg nog de slappe lach van jouquote:Op maandag 6 november 2006 09:39 schreef paradoXical het volgende:
-bagger-
Wat naïef is en wat niet, daar kunnen we over twisten. Maar als je zelf aangeeft dat coke puur het land binnenkomt, dan is het nogal tegenstrijdig om te roepen dat pure coke niet of nauwelijks verkrijgbaar is in NL. Het kan wel, mits je goede connecties hebt. Aan een lokale dorpsdealer heb je dus geen ruk. Je moet de grote jongens hebben waar de politie en de belastingdienst op aast. Mensen met een dure BMW en een leuk optrekje. En je moet er een goede band mee hebben willen ze je niet belazeren met versneden troep.quote:Op maandag 6 november 2006 09:39 schreef paradoXical het volgende:
Ik plaats mijn plaats mijn reactie in de eerste plaats om een naieve reactie op mijn post.
Ehm ja.quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
de vele huisdoorzoekingen waarbij ook wapens en munitie in beslaggenomen zijn (heb je dat echt nodig bij het dealen?).
Goede postquote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Juist ja.
Jij koopt pure onversneden coke bij je lokale dealertje, en dat geloof je ook nog zelf. Als jij een kwart gram puur in je neus zou duwen zou je niet meer weten of je van voor of achter leeft![]()
Ga me aub niet wijsmaken dat je onversneden coke koopt want dat is (bijna) niet te krijgen![]()
[..]
Juist ja. Ik vergeet even dat pubers van tegenwoordig geld en connecties hebben bij de drugsmaffia in Columbia om lekker onversneden coke te kopen. Geloof je het zelf? Niet te laat naar bed he, morgen heb je het 1e uur les![]()
Als ik zo vrij mag zijn. Coke komt ons land binnen door smokkel. Vervolgens vind de eerste verkoop plaats >> versnijden >> 2e verkoop > versijden >> 3e verkoop >> versnijden! En daar in de ketting staat dan een 17jarige die zijn 'pure' snatz gaat scoren bij zijn dorpsdealer
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |