Okay, dan ga ik op 40 zittenquote:Op zondag 5 november 2006 16:29 schreef ACT-F het volgende:
50 euro per gram.
Is daar iets mis mee dan?quote:Op zondag 5 november 2006 16:31 schreef Djarum het volgende:
verkapt "zo-krijg-ik-namelijk-aandacht-van-14jarige-meisjes-die-ook-coke-willen-hebben" topic
touchequote:
Mwah, die 14-jarigen kopen het toch wel.quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef ACT-F het volgende:
Hoe goedkoper, hoe meer het versneden is (gemengd met ander zooi, zoals poedersuiker). 50 euro voor een zuivere gram is echt een vriendenprijs.
Dan bust ik een cap in zijn ass.quote:Op zondag 5 november 2006 16:41 schreef Djarum het volgende:
totdat er zo'n 25 jarige loverboy van een 14jarige je achteraankomt omdat je haar ipv coke poedersuiker hebt laten snuiven en ze nu jodeliaa zingt met een oliebol in haar hand op het dak van haar ouderlijk huis!
Combinatiemarketing zeg ik je. Bij afname van 2 gram, 10 breezertje gratis!quote:Op zondag 5 november 2006 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik op 40 zitten.
[..]
Is daar iets mis mee dan?
Voor breezers pijpen ze je toch tegenwoordigquote:Op zondag 5 november 2006 16:47 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Combinatiemarketing zeg ik je. Bij afname van 2 gram, 10 breezertje gratis!![]()
Als ik het op de rails heb kan je bij mij terecht.quote:Op zondag 5 november 2006 17:45 schreef groggy het volgende:
kan iemand mij wat leveren btw
Als je een redelijk grote hoeveelheid afneemt wel.quote:Op zondag 5 november 2006 17:50 schreef groggy het volgende:
krijg ik dan nu ook extra koring als ik vooruit bestel :p
Profiteurquote:Op zondag 5 november 2006 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eventueel ben ik bereid met moddervette ride ter beschikking te stellen, C2k.
Dan kenne we samen de zooi gaan halen.
Voor een bescheiden winstdeling uiteraard.
En kilometervergoeding.
En dental plan.
columbiaquote:Op zondag 5 november 2006 18:07 schreef Ralluv het volgende:
verhuis naar columbia, begin daar je eigen plantage, huur een paar columbianen in en je bent waar je wilt zijn.. of kijk gewoon tutorial dvd.. scarface ofzo
80 per 2 gram.quote:Op zondag 5 november 2006 16:29 schreef ACT-F het volgende:
50 euro per gram.
gegarandeerde trip!quote:Op zondag 5 november 2006 18:34 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
100 per 8 gram(fijngestampte asperine
)
Hihihi.quote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef Chriz2k het volgende:
Wel lurken en dan stiekem mijn idee stelen zeker, boefjes.
Dat wel, maar als je het dan toch via je neus doet, laat je dan niet naaien met pijnstillersquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Goed idee, Chriz.
PM me maar als je eenmaal in de business zit he.![]()
Hoe is het om met cocaïne op Organized Konfusion te luisterenquote:Op zondag 5 november 2006 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
50 euro per gram.
40 als je wat beter zoekt.
en 30 als je het te vaak haalt en dus korting krijgt
quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef ACT-F het volgende:
Hoe goedkoper, hoe meer het versneden is (gemengd met ander zooi, zoals poedersuiker). 50 euro voor een zuivere gram is echt een vriendenprijs.
Tuurlijk kan dat.quote:Op zondag 5 november 2006 19:02 schreef paradoXical het volgende:
![]()
alsof je die in Nederlan kunt krijgen
Ik moest lachenquote:Op zondag 5 november 2006 19:02 schreef paradoXical het volgende:
[..]
![]()
alsof je die in Nederlan kunt krijgen
Kijk, een kennerquote:Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Het witte spul onder de zon!!!!!!
Gewoon goed spul dealen en je hebt zo een dik huis en dikke wagen. Moet je het wel groot aanpakken. Je moet niet op straat gaan dealen. Jij moet zorgen voor de coke voor de dealers. Jij moet leveren aan de dealers en aan de dealers van de dealers.
Bovenaan de piramide moet je komen te staan.
Een drugs-magnaat.
Kun je zelf af en toe ook een lijntje leggen. Om je eigen spul te testen. Maar ga A.U.B niet op straat dealen. Zorg gewoon voor de grote afzet. Straat-dealers blijven arm.
Zoiets had ik ook in gedachte, bedankt voor je goede raad makkerquote:Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon goed spul dealen en je hebt zo een dik huis en dikke wagen. Moet je het wel groot aanpakken. Je moet niet op straat gaan dealen. Jij moet zorgen voor de coke voor de dealers. Jij moet leveren aan de dealers en aan de dealers van de dealers.
Een drugs-magnaat.
Kun je zelf af en toe ook een lijntje leggen. Om je eigen spul te testen. Maar ga A.U.B niet op straat dealen. Zorg gewoon voor de grote afzet. Straat-dealers blijven arm.
We zien elkaar wel in Monacoquote:Op zondag 5 november 2006 19:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook in gedachte, bedankt voor je goede raad makker.
Scarface..quote:Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Een drugs-magnaat.
Heb je last van de politie dan koop je ze gewoon om. Iedere agent kun je omkopen. Is een agent niet om te kopen dan knal je hem af
Smooth criminalquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vind het wel eens fijn om te denken aan een crimineel leven
Een crimineel netwerk opzetten waar de complete zoals de politie-macht en de FBI en CIA totaal geen raad mee weet
Je kan meestal binnen een aantal meter van een coffee shop wel iets of iemand vinden waar je coke kan kopen..quote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geen coffee-shops maar coke-shops
Inderdaadquote:
Maar dan moet je toch vaak in de kou staanquote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan meestal binnen een aantal meter van een coffee shop wel iets of iemand vinden waar je coke kan kopen..
Dream on sunnyquote:Op zondag 5 november 2006 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je mag zuipen, snuiven, slikken, spuiten en roken. Maar je mag niet eruit zien als een junk natuurlijk, ik bedoel, je moet niet stinken omdat je 10000 dagen niet hebt gedouched.. Verzorgde junks die alle "rotzooi" tot zich nemen en 100 procent kunnen functioneren.
quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet dat je aftakeld ervan
Ik gebruik dus niets, ik rook en drink alleen maar. Nu een bitburger en een sigaar
Toch vind ik dat het tijd is voor gezonde drugs. Echte drugs. Maar dan is het geen drugs meer. Coke waar je super helder van wordt, alleen is het geen coke maar iets natuurlijks. Strakker dan strak en sneller dan snel. Maar zo gezond als Vitamine C.
Ook gezonde heroine dus. Echt gezonde drugs. Mdma, coke, speed, , heroine en LSD. Allemaal op homeopathische basis. Bij de apotheek te krijgen naast de voet-balsem tegen exceem
![]()
vast heel vet, want organized konfusion is heel vet.quote:Op zondag 5 november 2006 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe is het om met cocaïne op Organized Konfusion te luisteren?
GHBquote:Op zondag 5 november 2006 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet dat je aftakeld ervan
Ik gebruik dus niets, ik rook en drink alleen maar. Nu een bitburger en een sigaar
Toch vind ik dat het tijd is voor gezonde drugs. Echte drugs. Maar dan is het geen drugs meer. Coke waar je super helder van wordt, alleen is het geen coke maar iets natuurlijks. Strakker dan strak en sneller dan snel. Maar zo gezond als Vitamine C.
![]()
Ik hoop het wel.quote:
Dat is ADHD lieverd.quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Of je gaat gewoon zelf die stoffen aanmaken. Doe ik dus vaker. Ik heb de snelheid van speed in me zitten. Ik hoef geen speed te gebruiken. Ik zit al vol speed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |