Dromenvanger moet je koesteren, hij is geniaalquote:Op zondag 5 november 2006 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaar dat gebrabbel altijd, Dromenvanger is gewoon dik aan de drugs. Duh.
En jij staat strak van 50 centquote:Op zondag 5 november 2006 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaar dat gebrabbel altijd, Dromenvanger is gewoon dik aan de drugs. Duh.
Welkom in de wereld van de Dromenquote:Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
-Knip-
40 per gram, bij grote hoeveelheden korting, alleen binnen Noord-Holland.quote:Op zondag 5 november 2006 20:20 schreef cyberstalker het volgende:
Zeg chriz2k hoeveel vraag je nu per gram en bezorg je ook?
Neem een goede overdosis man, kankeridiootquote:Op zondag 5 november 2006 19:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En jij staat strak van 50 cent
![]()
![]()
Jou fotoboek zegt genoeg
50 cent, the game![]()
Je weet niet eens half hoe belachelijk het klinkt![]()
Heb je geen places to go and people to see????quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neem een goede overdosis man, kankeridioot. Die onzin die jij altijd uitkraamt, dát is belachelijk
.
Diepzinnig, jou mag ik welquote:Op zondag 5 november 2006 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je geen places to go and people to see????
![]()
Onzin is het hier tochOnzin is belachelijk. Daarom heet het forum onzin hier
En wat voor de een onzin is dat is voor de ander waarheid
(...)
Ik zou hem nog zeker een paar keer kijken, want number one is iets andersquote:Op zondag 5 november 2006 21:42 schreef SiemeN het volgende:
Verdomme Chriz. Nu kan ik mijzelf niet bedwingen om voor de 12e keer Scarface te gaan kijken.
Juist ja.quote:Op zondag 5 november 2006 19:03 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Open your eyes man..
Juist ja. Ik vergeet even dat pubers van tegenwoordig geld en connecties hebben bij de drugsmaffia in Columbia om lekker onversneden coke te kopen. Geloof je het zelf? Niet te laat naar bed he, morgen heb je het 1e uur lesquote:
Jij beweerde eerst dat onversneden coke niet te verkrijgen is in NL, en nu maak je ervan dat pubers er niet aan kunnen komen. Da's nogal een verschil. Toegegeven, het is niet makkelijk om er aan te komen, maar als je de connecties hebt is het geen enkel probleem.quote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef paradoXical het volgende:
Juist ja. Ik vergeet even dat pubers van tegenwoordig geld en connecties hebben bij de drugsmaffia in Columbia om lekker onversneden coke te kopen. Geloof je het zelf? Niet te laat naar bed he, morgen heb je het 1e uur les![]()
Als ik zo vrij mag zijn. Coke komt ons land binnen door smokkel. Vervolgens vind de eerste verkoop plaats >> versnijden >> 2e verkoop > versijden >> 3e verkoop >> versnijden! En daar in de ketting staat dan een 17jarige die zijn 'pure' snatz gaat scoren bij zijn dorpsdealer
![]()
Juist ja, ik moest alweer lachenquote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef paradoXical het volgende:
-blabla-
Dank. Jij begrijpt het.quote:Op maandag 6 november 2006 00:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij beweerde eerst dat onversneden coke niet te verkrijgen is in NL, en nu maak je ervan dat pubers er niet aan kunnen komen. Da's nogal een verschil. Toegegeven, het is niet makkelijk om er aan te komen, maar als je de connecties hebt is het geen enkel probleem.
Klinkt goedquote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef Dhr.Jambers het volgende:
Positieve effecten:
energiek
beweegelijk
honger en moeheid verdwijnen
meer zelfvertrouwen
spraakzaam
denken lijkt sneller en helder te gaan
"king of the world" gevoel
Ik plaats mijn plaats mijn reactie in de eerste plaats om een naieve reactie op mijn post. Ik weet niet wat je probeerde te bereiken op de reply op mijn eerste post, maar je doet het voorkomen alsof het gemakkelijk is (voor jou?) om daar aan te komen.quote:Op maandag 6 november 2006 01:07 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Juist ja, ik moest alweer lachen![]()
![]()
Eerst naïef doen en dan ook nog eens de boel verdraaien..
![]()
[..]
Dank. Jij begrijpt het.
dus GHB is een goed middel als je iemand wil verkrachtenquote:Op maandag 6 november 2006 10:51 schreef covie het volgende:
dat ja
jaquote:Op maandag 6 november 2006 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dus GHB is een goed middel als je iemand wil verkrachten?
honkbal knuppel ook welquote:Op maandag 6 november 2006 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dus GHB is een goed middel als je iemand wil verkrachten?
doe maar niet iddquote:Op maandag 6 november 2006 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
maar bij breezer gaat het vast borrelen dus dan valt het op![]()
zo rond de kilo!quote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klinkt goedMischien toch maar eens proberen
. Hoeveel moest je dan opsnuiven ?
Kap es, k krijg nog de slappe lach van jouquote:Op maandag 6 november 2006 09:39 schreef paradoXical het volgende:
-bagger-
Wat naïef is en wat niet, daar kunnen we over twisten. Maar als je zelf aangeeft dat coke puur het land binnenkomt, dan is het nogal tegenstrijdig om te roepen dat pure coke niet of nauwelijks verkrijgbaar is in NL. Het kan wel, mits je goede connecties hebt. Aan een lokale dorpsdealer heb je dus geen ruk. Je moet de grote jongens hebben waar de politie en de belastingdienst op aast. Mensen met een dure BMW en een leuk optrekje. En je moet er een goede band mee hebben willen ze je niet belazeren met versneden troep.quote:Op maandag 6 november 2006 09:39 schreef paradoXical het volgende:
Ik plaats mijn plaats mijn reactie in de eerste plaats om een naieve reactie op mijn post.
Ehm ja.quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
de vele huisdoorzoekingen waarbij ook wapens en munitie in beslaggenomen zijn (heb je dat echt nodig bij het dealen?).
Goede postquote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Juist ja.
Jij koopt pure onversneden coke bij je lokale dealertje, en dat geloof je ook nog zelf. Als jij een kwart gram puur in je neus zou duwen zou je niet meer weten of je van voor of achter leeft![]()
Ga me aub niet wijsmaken dat je onversneden coke koopt want dat is (bijna) niet te krijgen![]()
[..]
Juist ja. Ik vergeet even dat pubers van tegenwoordig geld en connecties hebben bij de drugsmaffia in Columbia om lekker onversneden coke te kopen. Geloof je het zelf? Niet te laat naar bed he, morgen heb je het 1e uur les![]()
Als ik zo vrij mag zijn. Coke komt ons land binnen door smokkel. Vervolgens vind de eerste verkoop plaats >> versnijden >> 2e verkoop > versijden >> 3e verkoop >> versnijden! En daar in de ketting staat dan een 17jarige die zijn 'pure' snatz gaat scoren bij zijn dorpsdealer
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |