Dat is ook maar een kwestie van conventie. Met de Golfoorlog wordt over het algemeen de oorlog van '91 bedoeld en vaak wordt de oorlog tussen Iran en Irak de, sja, Iran-Irak-oorlog genoemd.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:54 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ook een geheugenopfrisser.
De Eerste Golfoorlog was de oorlog tussen Iran en Irak gedurende 1980-1988. De Tweede Golfoorlog of Perzische Golfoorlog in 1990-1991 na de Iraakse inval in Koeweit en de unilaterale inval in 2003 van de Amerikanen en Britten de Irakoorlog of Derde Golfoorlog.
Als ...quote:Op woensdag 8 november 2006 13:52 schreef Sidekick het volgende:
En als de zwaartse straf nu was om zijn hele familie uit te moorden, zou de zwaarste straf dan nog steeds gepast zijn, of zouden we dan toch onze principes voor laten gaan...?
Mij boeit het wel, ondanks de verkiezingen. Een minister-president die de doodstraf passend vindt, boeit mij altijd wel.quote:
ben je nou echt zo dom, of doe je alleen maar zo?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:43 schreef tvlxd het volgende:
[..]
De huidige situatie is dat hij de doodstraf krijgt en Balkenende vindt dat passend.
dat hadden we meteen moeten doen en hem naar Den Haag moeten halen en niet acheraf gaan huilen over de meest voorspelbare straf ooit.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:52 schreef Sidekick het volgende:
En als de zwaartse straf nu was om zijn hele familie uit te moorden, zou de zwaarste straf dan nog steeds gepast zijn, of zouden we dan toch onze principes voor laten gaan...?
Ik probeer het niet te lijken, maar als ik dom ben, zal ik ook wel dom doen. Maar leg eens uit, hoezo?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:35 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom, of doe je alleen maar zo?
dat heb ik 20x geprobeerd en je blijft maar dom je punt herhalenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:52 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik probeer het niet te lijken, maar als ik dom ben, zal ik ook wel dom doen. Maar leg eens uit, hoezo?
Balkenende weet dat de doodstraf is uitgesproken en dat vindt hij passend. Dat is er gebeurd, ik zou niet weten hoe je het anders kunt interpreteren.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:59 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dat heb ik 20x geprobeerd en je blijft maar dom je punt herhalen
Mijn als had nog een belangrijke boodschap: we hoeven ons niet per definitie neer te leggen bij het strafssysteem van anderen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:58 schreef X. het volgende:
[..]
Als ...
Als m'n moeder een manneke was geweest, had ik deze post nu niet gezet.
Irak is ook (nog) geen fatsoenlijk.quote:Volgens mij zijn er weinig tot geen (fatsoenlijke) landen die die straf kennen, die jij noemt.
Dit is een als-argument zonder boodschap, behalve dat Balkenende om de minuut van mening veranderd.quote:Als Balkenende het net 30 seconden later gevraagd was, had hij wellicht het antwoord gegeven dat hij ook in Buitenhof gaf, en dan was er wellicht geen ophef geweest.
Zijn misstap over het homohuwelijk in Indonesie was ook al zo kort voor de verkiezingen he?quote:Als het geen verkiezingen waren geweest, had dit hele topic wellicht niet bestaan. Want dan had het niemand wat geboeid.
Niemand huilt over de voorspelbare straf, sommigen hebben gewoon kritiek op een politicus die wel erg hamert op het feit dat de doodstraf terecht of passend is.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dat hadden we meteen moeten doen en hem naar Den Haag moeten halen en niet acheraf gaan huilen over de meest voorspelbare straf ooit.
wel erg hamert?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niemand huilt over de voorspelbare straf, sommigen hebben gewoon kritiek op een politicus die wel erg hamert op het feit dat de doodstraf terecht of passend is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |