Je gebruikt picserver zie ik:quote:Op zondag 5 november 2006 12:32 schreef truttebosje het volgende:
jah ik heb geen idee hoe ik ze groter moet krijgen...enneh thnx.
quote:Op zondag 5 november 2006 12:36 schreef Marsepein het volgende:
Is het een oude school geweest?
http://local.live.com/default.aspx?v=2&cp=51.218927~5.416946&style=r&lvl=10quote:Op zondag 5 november 2006 13:03 schreef truttebosje het volgende:
het huis staat in neerpelt ---belgie dus----> we gaan emigreren hahahhaa
parasietquote:Op zondag 5 november 2006 13:19 schreef truttebosje het volgende:
hehehe ja jij hebt m door.
profiteren van de nederlandse hypotheekaftrek.
profiteren van de belgische kinderbijslag en ziektekosten etc etc.
in nederland naar de super...lol.
tja....in nederland had ik dit huisje niet kunnen betalen.
enneh....als ik nu heimwee krijg dan fiets ik effe naar nederland bij wijze van spreken hahaha
ik moest lachen en voelde me wel trots op mn huisje hehehequote:Op zondag 5 november 2006 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
*klonk*
*terug op stoel kruipt...
*mond weer dicht doet...
*kwijl af veegt...
Dat is echt goedkoop, en zeker in die staat!quote:Op zondag 5 november 2006 14:03 schreef truttebosje het volgende:
ik heb er nu 215.000 voor betaald.
in nederland mag je in je handjes klappen als je het voor 3 ton hebt denk ik...ik gok zelfs eerder richting de 4 ton.
als ik kijk dat er nu bij mij in de buurt rijtjeshuizen te koop staan met een klein tuintje echt niks bijzonders voor ruim 2 ton...... dan is de keus snel gemaakt......
Ik dacht het wel dat zo'n mooi huis alleen maar in België kon staanquote:Op zondag 5 november 2006 13:03 schreef truttebosje het volgende:
die garage komt ook nog aan de beurt ja maar voorlopig is ie toch nog wel even handig...eerst maar eens de binnenkant.
en bedankt voor de leuke reacties allemaal.
het huis staat in neerpelt ---belgie dus----> we gaan emigreren hahahhaa
voorlopig gaan we niks aan de trap doen nee.quote:Op zondag 5 november 2006 14:07 schreef AnneX het volgende:
wat een gaaf huis en omgeving voor een gezin.
Ben er beduusd van. Vooral de trap !! daaraan ga je toch niks veranderen.
Hou je ons op de hoogte van de klussen ?
dank je...we hebben de buurt al een beetje verkend en we voelden ons al helemaal thuis.quote:Op zondag 5 november 2006 14:07 schreef Iksje het volgende:
Wow, da's inderdaad een koopje... Ziet er een ruime woning uit die goed onderhouden is! Had een beetje dezelfde reactie als BE, mond open en kwijl...
(gokte dat je er zo'n 60.000 meer aan had gegeven trouwens- anyway, welkom in ons Belgenlandje!)
er zit niet echt een tuin bij...alleen dat stukje gras voor het raam aan de voorkant.quote:Op zondag 5 november 2006 14:12 schreef Marsepein het volgende:
Ik zit de foto's nog eens te bekijken, maar waar is eigenlijk de tuin? Kun je een plattegrondje 'painten'?
enneh.....ik wilde het even bij opscheppen houden...dus had de slecht afgewerkte stukken nog niet neer gezet maar dit huis is verre van af.quote:Op zondag 5 november 2006 15:48 schreef Solingjan het volgende:
Deze bijdrage hoort volgens mij niet in dit forum thuis.
Het gaat hier om KLUSSEN
Dit paleisje is AF
Afstoffen inrichten en klaar
Geweldig, wat een stulp. Proficiat.![]()
Chique
OPSCHEPPEN Hier kun je niet over opscheppen. Hier kun je alleen maar trots op zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef truttebosje het volgende:
[..]
enneh.....ik wilde het even bij opscheppen houden...dus had de slecht afgewerkte stukken nog niet neer gezet maar dit huis is verre van af.
ik zal ook gelijk wat fotootjes van de minder mooie ruimtes neerzetten.
quote:Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef truttebosje het volgende:
maar de echt duidelijke foto`s daar stonden mn kinderen op, en die heb ik liever niet op internet...dus helaas geen echte overzichtsfoto`s.
Zeg maar tegen vriendje dat ik, als ik er was blijven wonen, tzt toch echt ook de afgrijselijke originele boerenplavuizen uit ons hofjeshuisje uit 1600 gesloopt zou hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef truttebosje het volgende:
hahaha vriendje stond toevallig net naast me toen hij je reactie over de tegeltjes las....hij brulde gelijk dat ze er niet uitgingen ( we hebben er nu even geen geld voor, maar reken maar dat het nog een keer gebeurt, ik vind ze stiekem ook erg lelijk)
maar tot het zover is hou ik mezelf nog voor dat het met wat poetswerk nog wel ergens op lijkt.
jaja vriendje was blij dat iemand het met hem eens was.quote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef Solingjan het volgende:
Dat vriendje van je heeft een goede smaak. Houden zo die trap.
Zeg hem dat maar. Of durf je dat niet![]()
Ook die tegelvloer houden zo typisch jaren vijftig stijl. Schitterend.
En die garage das geen garage maar een g a r a g e.
Raditor op de slaapkamer bij de muur weghalen en onder het raam plaatsen.
Ledingen voor de deur weg halen anders struikel je dadelijk met je galajapon over deze leidingen en dat zou al te hylarisch zijn als het gewoon volk dit zou zien als gij vanaf het balkon het volk toe wil gaan wuiven.
Balkon moet natuurlijk uitgebouwd worden ianders is er geen plaats voor aanhang.
ps Neerpelt Bree Kinrooi moet toch in 30 inuten te rijden zijn.
Trouwens vanuit Roermond naar Kinrooi is ook ong 35-40 minuten.
En ik ga voor kwaliteit. Jaarlijkse controle: Zit/lig ik toch 3/4 -1 uur in die stoel. 50-60 euro met tandsteen verwijderen en polijsten.
Bescheidenheid siert de mens Marsepeinquote:Op maandag 6 november 2006 07:55 schreef Marsepein het volgende:
Zeg, waarom heb je 'nederige' in de topictitel gezet. Zo nederig is dit stulpje helemaal niet. En eigenlijk is het ook geen stulpje maar een notariswoning.![]()
De topictitel zou dus moeten zijn: 'De nieuwe statige notariswoning van Truttebosje'![]()
Maar nederig stulpje is in dit geval compleet het tegenovergestelde hoorquote:Op maandag 6 november 2006 09:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert de mens Marsepein![]()
ja we willen er zeker een keer wat aan gaan doen aan de verwarming en alle lelijke buizen.quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef Solingjan het volgende:
Om over na te denken:
Zou het niet effectiever/efficienter zijn de ketel boven op een centraal punt te plaatsen.
Dan alle leidingen links en rechts naar beneden naar de diverse vertrekken vertikaal langs de muren achter de gordijnen laten lopen.
en:
Muur voor bestaande muur plaaatsen en muurverwarming.
Hier heb je er nog een....quote:Op maandag 6 november 2006 12:55 schreef Solingjan het volgende:
Ken de The Queen of the South Hasselt- Genk
http://www.queenofthesouth.be/introf.html
Hier hebben ze o.a die dingen staan. o.a want daar hebben ze zoooooooooooooooooveel mooie dingen.
Neem een dikke portemonee mee. En je vriendje zodat ie je tegen kan houden![]()
Heerlijk. Sorry dat ik het zeg maar hier kun je een..... van krijgen. Dit is echt een heel prettige gevoel.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:29 schreef truttebosje het volgende:
ja daar ga ik zeker binnenkort eens kijken, misschien volgende week wel.
dit weekend even te druk jammer genoeg.
ik kan geen genoeg krijgen van zulke winkels, daar kun je me rustig een hele dag loslaten.
ik ben trouwens al druk met spullen inpakken, want wat een zooi hebben we zeg hehehe.
en wat een geregel zeg omdat we 4km over de grens gaan wonen.
nou ja komt goed...
Op zondag zijn die .... openquote:Op donderdag 9 november 2006 23:02 schreef truttebosje het volgende:
weet je of die ook op zondag open is , die meubelzaak?
op zaterdag is het hier altijd zo hectisch.............
ik denk trouwens dat jij er iets anders van krijgt als ik....maar t komt wel op t zelfde neer hehehe.
www.photobucket.comquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef truttebosje het volgende:
oh ja ik moet nog even iets zoeken waar ik mn foto`s weer op kan zetten....ben hier al niet zo handig in..maar de picserver heeft er geen zin meer in iig.
iemand tips?
Dat heb ik geprobeerd, dat lukte niet. Dit was de beste oplossing in overleg met mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:37 schreef Marsepein het volgende:
Je had BE of mij even kunnen aanklampen met de linkjes, we hadden dan de posts kunnen aanpassen of jou zelf die mogelijkheid kunnen geven.
Maar goed, we gaan verder in je nieuwe topic:
Hier verder: het nieuwe stulpje van truttebosje in de herhaling
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, dat lukte niet. Dit was de beste oplossing in overleg met mij.
Ik had zelf niet zo'n zin om al die linkjes in al die posts aan te gaan passen.
Wil je alle mailtjes hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |